De Katse Kaai

Meer informatie over restaurant De Katse Kaai

• Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Bomr .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Verse kreeft, zo uit de Oosterschelde. Wat wil je nog meer? In een nautische omgeving zit je gezellig op bistro stoeltjes. Vriendelijke bediening, maar laat steekjes vallen. Prima wijnkaart, maar de espresso is vergelijkbaar met een Haags bakkie. Wel geestig zijn de Oosterse doekjes na het hoofdgerecht! Kortom, wij komen snel terug!
1958Ronald .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Dit is een verborgen pareltje. Gelukkig weet de tom tom Kats feilloos te vinden, het plaatsje verschijnt pas op de verkeersborden als je er bijna bent. Als je naar Colijnsplaat rijdt komt je er altijd. Omdat we er eerder fantastisch gegeten hadden keerden we terug, niet wetend dat het restaurant net vorige maand van eigenaar is gewisseld. Dat blijkt (nog) niet uit de website. Meneer Xia Wu staat in de keuken en mevrouw, bijzonder hartelijk, is verantwoordelijk voor de bediening. Je komt hier voor vis, al zijn er ook vleesgerechten. Zalm, oesters, garnalen, kreeft. Allemaal weer gegeten, allemaal ongelofelijk vers en zonder opsmuk bereid. Heerlijk. Als je moet kiezen: de Oosterscheldekreeft. De entourage is eenvoudig, het haventje van Kats, het restaurant boven een paar havenvoorzieningen. Voor mij vergroot dat de charme. De wijnkaart is prijs/kwaliteit uitstekend: Sancerre, Saint-Veran, Pomerol onder de 30 euro. Onze (witte) Sancerre was erg goed. Je moet er wat voor doen, maar dan wordt je ook beloond: een aanrader.
Tanteher .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Wij hebben met z'n 4-en heerlijk kreeft gegeten. Ook de nieuwe eigenaars zorgen goed voor hun klanten, sfeer en gastvrijheid zijn top! We wensen de familie Ping heel veel succes. Wij komen weer terug! Al moeten we er anderhalf uur voor in de auto zitten!
Biezenbos .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Fam. Van Breukelen, man, vrouw, zoon Nicolay (22) en zoon Moos(13) hebben op 25 augustus 2013 kreeft gegeten zoals kreeft gegeten moet wotden! Frisse salade, friet en overheerlijke gekookte kreeft! 0nze jongste zoon Moos is geboren met een aantal beperkingen, autisma,adhd en een chromosoomafwijking. Hierdoor is hij moeilijk te sturen en voordat we aan tafel gingen hebben we de eigenaresse hierover ingelicht. Geen punt zei ze, jullie zijn meer dan welkom! Onze Moos is door iedereen "in de watten" gelegd en hij heeft de avond van zijn leven gehad! En hierdoor konden wij ook nog enigzins rustig van ons overheerlijke eten genieten!
Voor ons zijn dit"echte " mensen!! Heel veel dank voor de geweldige avond,
Fam. Van Breukelen
Soest
Ppvdstraaten .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Ik vond dat het eten erg lekker was en het uitzicht is mooi.Verder vond ik dat de bediening iets sneller mag.
Voor de kinderen zou het leuk zijn als ze in de keuken mochten kijken!
Floor (10)
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Oh man. Verse Oosterscheldekreeft. En vers, dat mag je vantevoren zien, als je de kreeft mag kiezen. En dat wordt hem dan, met wat franse frietjes en salade. De mooiste kreeft ter wereld mensen, in Zeeland! Vrolijk glaasje wit erbij, hemels. Je houdt oog op de chef, die de cuisson in de gaten houdt, waarne de kreeft de keuken in verdwijnt om opgediend te worden. Een vriendelijke bediening en zicht op de haven maakt het geluk compleet. Als in de buurt: gaan. Het is de omweg absoluut waard.
Rolanda V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2012
Wat een vermaak bij de Kats Kaai! De gastvrouw laveert de hele avond met haar handelswaar tussen de tafels door en verkoopt je met veel humor haar kreeft! Het eten is heerlijk en deze dinsdagavond zit het restaurant vol, dat zegt toch wel wat.