De Kater

Markt 8 6701 CZ Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant De Kater

Eetcafé de Kater is gelegen in het centrum van Wageningen, midden op de markt. Voor velen een favoriet en vertrouwd adres. Je vindt bij de Kater een prettige en ontspannen sfeer met een tintje romantiek en een hartverwarmende uitstraling.

Bij Eetcafé de Kater kun je terecht voor een drankje, een hapje of een complete lunch of lekker diner. De keukenbrigade maakt van jouw dag een smaakvolle beleving.

Ook zin om te eten bij Eetcafé de Kater in Wageningen? Reserveer eenvoudig online je tafel. Let op: als je zonder bericht te laat, of helemaal niet komt opdagen, zal je tafel bij Eetcafé de Kater na een half uur weer vrijgegeven worden voor andere gasten.

Meer informatie over restaurant De Kater

7,1

Jouw recensie over het restaurant De Kater

Monique A.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Héél slecht restaurant! Op de kaart lijkt het nog wat maar op het bord ver ondermaats. Hele goedkope niet verse producten. Fantasieloos en niet smakelijk. Zonde van het geld en van de avond. Kok ga je schamen!
BroekmanFrank .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Op 21.05.2018 hier met partner gegeten. Eendenborst was prima. Partner had Quiche besteld, inclusief groente en bakje sla en frites. Helaas: quiche was een rondje van 10cm doorsnee in een bakje en bestond overwegend uit ei. Groente bestond uit 5 (!) kleine blaadjes eikenbladsla. Voor beide personen een klein bakje frites. Extra bakje bijbesteld (gelukkig niet op de rekening gezet). Voor beide personen 1 bakje sla. Voor dit Quiche gerecht moest 18 euro worden betaald...en dat betekende voor ons 'een kater in de zak' . verder een prima locatie aan gezellig plein
Bediening was o.k. maar er werd teveel gevraagd of we nog wat wilden drinken...terwijl onze glazen nog gevuld waren.
Voelden ons opgelicht en komen hier niet meer.
Mirella D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Gezellig eetcafé, eenvoudig eten en idem bediening. Leuke plek.om 'gewoon' even een broodje te eten.
Wesse V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Eten was zeer matig. Personeel staat erbij alsof ze dood willen. Als je slecht eten wilt moet je hier zeker heen. Eens en nooit meer!
ronald V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
oudjaarsdag nog even wezen lunchen. Hoewel niet druk en voldoende personeel was er weinig aandacht voor ons. Ook jammer dat na 1 bokbiertje van de tap deze al op was. Dan maar gewoon biertje...na enige tijd maar weer aandacht gevraagd voor bestelling van de lunch. De garnalen kroketten met frietjes waren lekker. De salade als garnituur was smaakloos(niet vers?).
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gezellig en lekker gegeten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
aanrader!
Tonio V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Eten Ok. Wachttijden te lang
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Prima gegeten, alleen jammer dat nadat we betaald hadden, de rekening pas kregen en thuis bleek dat er 3 drankjes opstonden die we nooit gehad en besteld hadden( ter waarde van € 10,20)
Mirella D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eenvoudig eetcafé, idem bediening en kaart. Voor een simpele lunch helemaal prima! Op zich ook ruime keus, uitgebreide kaart.
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het reserveren via Iens was prima geregeld. We hadden notabene een mooi plekje bij het raam.
De bediening was goed en het eten was naar wens. Een fijne locatie waar je graag vaker komt.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
De saté was prima, de hamburger prima, de biefstuk was ook goed maar de schnitzel was niet lekker. De kunst van het maken van een goede schnitzel is de korst krokant en droog op tafel te krijgen. De paneer was niet gaar en nattig. Verder een leuk eetcafé waar je prima kunt eten, alleen vandaag niet de schnitzels.
drswgj V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
uitstekende service en heerlijk eten. friet mag minder salade mag juist meer. Maar dat mag je gratis bijbestellen! zalig vispotje met veel vismoten.
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Vandaag de lunch gebruikt, een uitsmijter De Kater en een broodje gemarineerde kip. Helemaal niks mis mee, lekker drukke lunch in een aangename sfeer en aan
de Markt in Wageningen.
Clara D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Zondagavond met onze vrienden uit Bennekom bij de Kater gegeten. Eens maar nooit meer. We werden naar een tafeltje in de hoek gebracht, waar mijn oude moeilijk lopende vriend zich met moeite tussen wrong. En er waren voldoende tafeltjes vrij waar we makkerlijker hadden kunnen zitten. Vandaar de 5 voor decor. Want de inrichting is wel ok.
Daarna bestelden wij soep, die was goed. Maar van de twee dagschotels, hertestoofpot met rode kool en puree, waren de puree en de rode kool koud. De bediening was goed, excuses en terug naar de keuken. Na enige tijd kwamen er twee nieuwe schotels. Nu waren niet alleen de puree en de groenten, maar ook het vlees koud. We hebben het niet opnieuw teruggestuurd, maar wel aan de bediening verteld. De kok had gezegd dat de damp ervan afkwam. Welke damp weet ik dan niet, maar koud is koud. Gelukkig hoefden we de dagschotels niet te betalen en was de koffie gratis.
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Vanmiddag hier de speciale Kater lunch genuttigd was super lekker en zag er voortreffelijk uit terras zat praktisch vol maar toch snelle bediening
S D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
Helaas ook een kater aan het eten overgehouden :(
De kogelbiefstuk was vrijwel 'done' in plaats van 'medium', maar vooruit.
De Spicy spare ribs waren super zout. Na 3 ribjes kon ik niet meer. Dit gemeld en ik kreeg uitgebreide excuses en een nieuwe met de opmerking dat de vorige idd nogal zout was. De volgende was idd wat minder zout, maar nog steeds niet lekker. Helaas voor de helft laten staan. Als 'goedmakertje' kregen we de koffie gratis. Service is dus goed, maar het eten niet zo.
Jean G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
De recensies van de Kater zijn niet allemaal goed, maar ik begrijp daar niks van. Kom er regelmatig en eet er even een hapje. Je gaat er niet echt uit eten.

Wij aten er weer eens een hamburger met van allerlei toeters en bellen. Voor weinig euro's eet je hier een geweldig goede hamburger, met heerlijke patatjes. En dat allemaal gebracht door superaardige bediening!

Ik word er blij van!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Op zich qua eten precies wat je verwacht bij een eetcafé, maar is het nu echt zo moeilijk om een beetje op te letten en goede service te verlenen? Wel voor het personeel van de De Kater. Ellenlang wachten om een bestelling te kunnen opgeven, de helft vervolgens niet goed doen en als je er dan wat van zegt, kan er nog geen sorry af. Echt jammer, want goede service is een kleine moeite.
Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
De Kater is een gezellig eetcafe op het grote plein rond de kerk. Vanwege het mooie weer hebben wij op het terras gezeten, hoewel het binnen gezellig uitzag. We hadden sliptong besteld. Dit werd opgediend met vlaamse frieten en een kleine salade. Voor 10 euro 2 sliptongen is niet duur. Bij de koffie serveren ze standaard een klein likeurtje met slagroom. Op zo'n zwoele avond is het heerlijk op te blijven zitten.