De Kater

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00
Zond

StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Vandaag de lunch gebruikt, een uitsmijter De Kater en een broodje gemarineerde kip. Helemaal niks mis mee, lekker drukke lunch in een aangename sfeer en aan
de Markt in Wageningen.
Clara D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Zondagavond met onze vrienden uit Bennekom bij de Kater gegeten. Eens maar nooit meer. We werden naar een tafeltje in de hoek gebracht, waar mijn oude moeilijk lopende vriend zich met moeite tussen wrong. En er waren voldoende tafeltjes vrij waar we makkerlijker hadden kunnen zitten. Vandaar de 5 voor decor. Want de inrichting is wel ok.
Daarna bestelden wij soep, die was goed. Maar van de twee dagschotels, hertestoofpot met rode kool en puree, waren de puree en de rode kool koud. De bediening was goed, excuses en terug naar de keuken. Na enige tijd kwamen er twee nieuwe schotels. Nu waren niet alleen de puree en de groenten, maar ook het vlees koud. We hebben het niet opnieuw teruggestuurd, maar wel aan de bediening verteld. De kok had gezegd dat de damp ervan afkwam. Welke damp weet ik dan niet, maar koud is koud. Gelukkig hoefden we de dagschotels niet te betalen en was de koffie gratis.
Edkwint .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Vanmiddag hier de speciale Kater lunch genuttigd was super lekker en zag er voortreffelijk uit terras zat praktisch vol maar toch snelle bediening
Doppio .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
Helaas ook een kater aan het eten overgehouden :(
De kogelbiefstuk was vrijwel 'done' in plaats van 'medium', maar vooruit.
De Spicy spare ribs waren super zout. Na 3 ribjes kon ik niet meer. Dit gemeld en ik kreeg uitgebreide excuses en een nieuwe met de opmerking dat de vorige idd nogal zout was. De volgende was idd wat minder zout, maar nog steeds niet lekker. Helaas voor de helft laten staan. Als 'goedmakertje' kregen we de koffie gratis. Service is dus goed, maar het eten niet zo.
Jean Paul G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
De recensies van de Kater zijn niet allemaal goed, maar ik begrijp daar niks van. Kom er regelmatig en eet er even een hapje. Je gaat er niet echt uit eten.

Wij aten er weer eens een hamburger met van allerlei toeters en bellen. Voor weinig euro's eet je hier een geweldig goede hamburger, met heerlijke patatjes. En dat allemaal gebracht door superaardige bediening!

Ik word er blij van!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Op zich qua eten precies wat je verwacht bij een eetcafé, maar is het nu echt zo moeilijk om een beetje op te letten en goede service te verlenen? Wel voor het personeel van de De Kater. Ellenlang wachten om een bestelling te kunnen opgeven, de helft vervolgens niet goed doen en als je er dan wat van zegt, kan er nog geen sorry af. Echt jammer, want goede service is een kleine moeite.
Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
De Kater is een gezellig eetcafe op het grote plein rond de kerk. Vanwege het mooie weer hebben wij op het terras gezeten, hoewel het binnen gezellig uitzag. We hadden sliptong besteld. Dit werd opgediend met vlaamse frieten en een kleine salade. Voor 10 euro 2 sliptongen is niet duur. Bij de koffie serveren ze standaard een klein likeurtje met slagroom. Op zo'n zwoele avond is het heerlijk op te blijven zitten.
Krijgsman67 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Als je een kater wilt krijgen, eet dan bij De Kater. Wat een slechte kwaliteit! Oude spaghetti die opgebakken leek en niet te eten was. Een rode wijn die blijkbaaar te lang in de fles had gestaan en totaal bedorven leek. De reacties van de bediening op onze klachten zeer onder de maat. Alleen het decor was wel aardig, we zaten dan ook buiten.
Colnago .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Gisteravond gegeten bij de kater. Nog nooit eerder elders hoeven klagen over eten, maar wat ons gisteravond werd voorgezet was niet ok. De ossenhaas saté was redelijk te eten, beetje droog en een te kleine portie. Het runderstoofpotje was van onvoorstelbaar slechte kwaliteit. Bijna geen vlees, totaal niet ingekookte saus en veel bruine bonen. Op de kaart stond dat er puree bijgeserveerd zou worden maar deze bleek niet beschikbaar, dit werd ons echter pas verteld nadat we hadden geklaagd. Na ons ongenoegen bij thuiskomst aan vrienden kenbaar te hebben gemaakt, kregen wij te horen dat dit geen nieuws meer is. Koffie en biertjes blijven we er drinken, want de sfeer is prettig, maar eten nooit meer.
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Ik ben vanavond met drie vriendinnen naar dit restaurant geweest. We zijn geen kritische gasten en hadden gewoon zin in een lekker hoofdgerecht. Onze tafel was niet gedekt, en toen het eten arriveerde werd geconstateerd dat we geen bestek hadden. Dit werd gebracht maar zonder de tafel verder te dekken. Gerechten op de kaart waren duurder dan op internet stond en de gewokte groenten die op de kaart beloofd werden, werden niet geserveerd. Toen we hiernaar vroegen werd beweerd dat het niet bij het gerecht hoorde. Verder kregen we erg weinig salade voor vier personen en vroegen dus nog een extra portie, helaas vonden we deze later ook terug op de rekening. Toen we hier wat van zeiden werd gemeld "dat dit protocol was en hier niks aan gedaan kon worden". Kortom; zag er leuk uit toen we binnenkwamen maar jammer dat we ons bezoek zo ervaren hebben, en hier dus ook niet meer terug komen.
Vinbero .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Zonder meer het meest sfeervol ingerichte eetcafé in Wageningen! De zaak zit vrijwel altijd vol, maar of je goed bediend wordt hangt een beetje af van de nukken van het personeel.
Bij ons ging het deze keer uitmuntend. We hadden een lunch ter gelegenheid van een familiereünie van neven en nichten (14 man/vrouw). In goed overleg met de kok de lunch samengesteld. Een vrij uitgebreide lunch inclusief soep en een drankje voor een zeer schappelijke prijs.
We hadden de aparte ruimte boven het café gereserveerd, maar het weer was zo mooi en zonnig dat er voor ons een lange tafel was klaargemaakt op het terras.
Na eerst wat gedronken te hebben konden we na een half uurtje kiezen uit vier verschillende soepen: aspergesoep, bospaddestoelensoep, vleesbouillon en tomatensoep. Volgens mij waren de aspergesoep, de bospaddestoelensoep gewoon de vleesbouillon met aspergers of grotchampignons, maar goed.... iedereen vond het lekker.
Na nog een half uurtje keuvelen en herinneringen en levensverhalen uitwisselen kregen we het vervolg op de lunch. Verschillende soorten brood, schalen met twee soorten vleeswaren, schalen met kaas (kaasplakjes en brie), glazen met zalm erin, glazen met cocktailgarnalen en whiskysaus, rundvleeskroketten, bolletjes aardappelsalade met hamrozetjes er tussen. Er was één persoon met allergie en daar werd keurig rekening mee gehouden.
Al met al een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding en goed verzorgd. We hebben een leuke middag gehad.
Jazz .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Voorafgaand aan een avondvoorstelling wilden we nog iets kleins eten, er was niet zoveel tijd. Bij binnenkomst in De Kater gaven we dit keurig aan. We bestelden allebei een soepje en een brood met smeerseltjes. Dat leek ons iets dat snel op tafel kon worden getoverd. Na 25 minuten wachten (!) werd uiteindelijk de soep opgediend, maar die was gewoon koud. Dus vroegen we of het wat warmer kon. Borden werden zonder excuus of iets weer meegenomen. Na nog eens 7 minuten wachten kwam de chef langs en vroeg of alles naar wens was. Nou nee dus! Vervolgens haastte hij zich naar de keuken om de soepjes te brengen, die overigens nog steeds niet goed waren opgewarmd. Hoe moeilijk is het nou om soep even op te warmen?? Enfin, we hadden hierdoor geen tijd meer voor een ander serieus gerecht of dessert. Dan maar even een kopje koffie toe. Dat duurde ook 8 minuten tussen bestelling en levering. Ik moet er bij vermelden dat het helemaal niet druk was die avond op het moment dat wij er waren. Misschien vonden ze ons vervelende gasten omdat we geen hoofdgerecht namen? Een ander excuus voor deze waardeloze service kan ik niet bedenken. We hielden er - toepasselijk - een katterig gevoel aan over. Enige positieve punt: de inrichting van het café was erg sfeervol!