De Kat in de Wilg

Meer informatie over restaurant De Kat in de Wilg

• Terras
Pee2016 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten met 5 personen. Wij kozen allemaal voor het 3 gangen seizoenenmenu voor € 35,00. Bestaande uit een amuse en prosecco, 3 kleine voorgerechtjes, hoofdgerecht keuze uit vis of vlees en een 4 luik van nagerechtjes. Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk. Ben hier al meerdere keren geweest. Erg leuke locatie en zeker goed aan te bevelen om te gaan eten. Er was alleen een feest boven, zodat het erg rumoerig was, dit waren ze vergeten te vermelden bij de reservering, maar boden hun excuses hiervoor aan. Het stoorde ons niet echt, maar kan mij voorstellen dat als je dit niet weet en ergens rustig denkt te gaan eten dat het een foutje is dat het niet gezegd is.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Met vrienden hier gegeten en ons met het menu laten verrassen. Heerlijk amuses en als hoofdgerecht een perfecte entrecote. Bij veel restaurants krijg hier een steakmes bij, maar hier niet en dat was ook niet nodig. Mooi stukje vlees en perfect medium gegaard. Tot slot een proeverij van verschillende desserts.
De bediening was ook uitermate plezierig. Je zou bijna uitzien naar het volgende gerecht, alleen al om die glimlach weer aan tafel. Je kan echt zien dat ze het naar hun zin hebben en daarmee de gast ook naar de zin willen maken. Groot compliment en absolute aanrader.
Cora5500 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Ik reageer op persoonlijke titel. Met een personeelsfeest gegeten. Helaas had 1 van onze medewerkers zich niet netjes gedragen en daarvoor hebben we ook nog een bloemstuk gestuurd en een vergoeding betaald. Geen dank je wel van de eigenaar gekregen. De afrekening was veel te hoog. Wij zouden in 2 uur tijd 26 drankes per persoon hebben genuttigd. Afgerekend op 333 drankjes voor 16 personen van 19.00 uur tot 00.30 uur Vanaf 10.00 uur waren dat nog maar 11 personen. Gemiddeld is dat 24 drankjes per persoon. Dat kan nooit en schandalig. De eigenaar was voor deze redenatie niet ontvankelijk. Wat mij betreft een corrupte bende als je met een onoverzichtelijke groep bent en zakken vullen door de eigenaar. Als 1 persoon zich misdraagt is dit kennelijk een vrijbrief om de boel op te lichte. Er was een 70's, 80's, 90's party met een slechte DJ die niet in de gaten had hoe je de sfeer erin moet houden. Eten was lekker, maar had wat mij betreft had het wat meer mogen zijn voor een 10-gangen diner en vlottere servering. Ik had nog honger.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Heel lekker gegeten in dit leuke, knusse restaurant. We kozen voor het seizoensmenu, waarbij je begint met een glaasje prosecco en een amuse. Vervolgens werden onze smaakpapillen op scherp gezet door drie kleine voorgerechtjes. Daarna uiteraard het hoofdgerecht en aansluitend het dessert, een vierluik. Alles smaakte heel erg goed en de bediening was meer dan vriendelijk, daar kan veel horecapersoneel nog wat van leren.
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Om met het minder goede te komen... Het interieur is erg gezellig, maar een intiem diner voor twee wordt lastig. De tafeltjes staan echt iets te dicht op elkaar. Maar dat is dan ook het enige punt van kritiek eigenlijk. Attente bediening, zeer vriendelijk ook. Niet nadrukkelijk aanwezig, maar tot the point en duidelijk. Zelf het seizoensmenu genomen, wat voortreffelijk was. Echt een proeverij. Het bijgenomen wijn arrangement was niet helemaal een match, maar men was ook niet kinderachtig met schenken. En dat toetje... Een proeverij van wat ze in huis hebben en dat smaakte naar meer. Voldoende grote porties, heerlijke frietjes, prijs/kwaliteit was dik in orde, kortom... laat die kat maar uit de wilg komen.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Zondagavond 26 juli bij "de kat in de wilg" gegeten. We hebben het dagmenu besteld van een aantal amuses en o.a. een knoflooksoepje. Dit laatste was erg zout en daardoor was de smaak van knoflook ver te zoeken. Verder een redelijk hoofdgerecht van doradefilet waarbij de frietjes ook weer erg zout waren. Het nagerecht was het beste. Een schotel van een 5-tal kleine deserts.
Last but not least, de keuken heeft erg goed rekening gehouden met persoonlijke voorkeuren. Jammer dat de chef zo van zout houdt.
Jacoboelen .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Gisteren de lunch gebruikt bij de Kat op het terras.
Gezellig terras bij een voormalige boerderij.
Binnen ook heel gezellig.
Tijdje geleden dat we hier voor het laatst waren.
Al eerder hier diner en ook lunch gebruikt vorig jaar en ook daarvoor.
Salade met gerookte zalm en partner volkorenbroodje met carpaccio bestrooid met oude kaas.
Het is een feest, heerlijke salade met smakelijke zalm, vers(nog warm) broodje met carpaccio .
Alles ziet er goed uit en is vers.
Prijs/kwaliteit vinden wij prima in orde hier.
Ondanks dat het hartstikke vol zat, netjes en op tijd geholpen.
Aanrader als je in de buurt van Oud Alblas fietst of vaart op de Alblas.
Aanleggen kan niet bij het restaurant iets verderop in het dorp wel, klein stukje lopen naar de Kat. Is het waard!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Op zondag 4 jan 2015 een Brunch buffet met 25 personen. Op de site gereserveerd. Helaas geen reactie, een week later aldaar de lunch gebruikt en alsnog gereserveerd. Na een week eens gevraagd of e.e.a. bevestigd komen worden middels de mail. Alle gegevens bekend. Eindelijk een reactie met verontschuldiging en dat het geregeld zou worden conform besproken. Overigens was de brunch redelijk. Na het het hele gebeuren, bleek dat ik ter plekke moest afrekenen. Ze vond het ook vreemd dat er geen offerte was toegezonden en bovendien had ze geen adres. Jammer, beter de mails behandelen en een goede overdracht aan personeel zou wat professioneler overkomen. Tip. Maak goede afspraken met het management.
Diannev .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Alleen hoofdgerechten gegeten. Bediening vriendelijk, eten erg lekker en meer dan genoeg. Ook snelle bediening. Wel jong maar prima. We waren met onze dochter van 3, wel jammer dat er helemaal niets te spelen was. Geen speelhoek, geen kleurtjes, wordt ook niet gevraagd. Terwijl we dit gezien de omvang en aard van het restaurant wel zouden verwachten. Ook geen kindermenu. Maar toen we het vroegen was er van alles mogelijk. Prima dus voor het grootste deel@
TeunieL .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Gisteren met mijn tante hier gegeten. Wij eten beide vegetarisch. Daar stond geen hoofdgerecht van op de kaart, maar ons werd een perfecte suggestie gedaan: een wrap met gegrillde groenten. Als voorgerecht konden we uit 3 dingen kiezen. Wij kozen tomatensoep. Beide gerechten waren uitstekend: goed warm, prachtig opgediend, verrassend lekker. Top! De bediening was aardig, hoewel niet helemaal op de hoogte wat er (aan vegetarisch) te kiezen was. Al met al was het top en zeker voor herhaling vatbaar.
BakkerZwijndrecht .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Gisteren voor ons trouwen met gezelschap van 25 volwassenen en 8 kinderen gegeten bij de Kat in de Wilg. Speciaal voor ons was de benedenruimte gereserveerd. Het eten was heerlijk en de bediening super. Van het eten (grootmoedersbuffet) was er meer dan genoeg en de bediening was super vriendelijk en heel flexibel. We hebben genoten en van onze gasten veel complimenten gehad. We komen hier zeker terug!
Dkist .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Afgelopen week met de familie bij de Kat in de Wilg geweest om te genieten van een heerlijk buffet.... Keuze genoeg en alles word mooi gepresenteerd. Personeel was ook heel vriendelijk en alert.... Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Vanavond uit eten geweest bij Kat in de Wilg. De actie was een donder-dagschotel met live muziek van de Sliedrechtse band Jan pak de Leuning. Vriendelijk ontvangst, restaurant was sfeervol aangekleed (veel kattenbeelden). Heerlijke vers geperste jus d' orange. Als voorgerecht de parmaham met dadels gevuld met roomkaas, zalig, de donder-dagschotel was beenham of vis. Gekozen voor de beenham, deze was lekker sappig, wat verse groenten op het bord maakte de aankleding af. Leuk was de zak patat in een standaard. We bestelden thee als dessert en kregen daar heerlijke lekkernijen bij (bonbons, zelfgebakken koekjes). En als kers op de taart speelden Jan pak de Leuning gezellige muziek, precies voldoende volume. Ik zeg; een succesformule: Kat in de Wilg & Jan pak de Leuning
Tessa455 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
op 23-11-2013 hadden wij voor 4 personen gereserveerd. wij kregen een tafeltje voor de klappende keukendeur met achter de rug van 2 personen een tafeltje zodat de bediening voor de gasten moest serveren. wij namen het 4 gangen maandmenu het voorgerecht Parmaham ? met verlepte rucola zonder dressing. De soep was goed van smaak maar geserveerd op ijskoude boorden met de waarschuwing let op warme borden. dit zou opgeschept zijn door een leerlingkok?
Geklaagd over de huiswijn wat vermoedelijk een foute fles was maar hierop was de reactie heel lauw. hoofdgerecht en nagerecht waren naar behoren Prijs/kwaliteit was niet in verhouding.
Tac80 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Wij hebben hier vandaag geluncht. Het terras was erg gezellig. Mijn man heeft een uitsmijter ham/kaas genomen en die was erg lekker. Ik heb een bruin broodje gezond genomen en dat was ook erg lekker. Het was een goed gevuld broodje met ham, kaas, rauwkost, tomaat, komkommer en ei. Het zag er allemaal heel leuk uit en smaakte goed. En de prijs was heel redelijk. Wij zullen hier zeker nog eens terug komen.
Sjaak Onderwater .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Het eten is voortreffelijk. De bediening is jong en kan niet uitgebreid verhalen over wat er op tafel komt. Ze zijn echter uiterst alert en werken snel.
Enig minpuntje zijn de stoelen. Na een uur weet je niet meer hoe je daar op moet zitten.
Nordy .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Afgelopen zaterdag gebruikt gemaakt van een buffet met 30 pers.
Eten smaakt erg goed. Was netjes verzorgt.
Bediening vriendelijk maar het mag iets persoonlijker.
Ruimte was erg warm maar gezellig aangekleed.
Netjes dat de huismuzikant langs kwam om te zeggen dat er boven muziek gespeeld zou worden!
Prima restaurant