De Kat in de Wilg

Dinsdag t/m zondag 11.00 - 00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Kat in de Wilg

m.hokken .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
1 e keer slecht ontvangst, van de zomer met activiteit bij de kat in de wilg niet welkom, dus weggegaan, nu in het najaar nogmaals geboekt, deze keer prima ontvangst.
Danny T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Mooi landelijk en dorps. Warm, gezellig en knus interieur. Tafels netjes opgedekt met zeer nette en vriendelijke bediening. Seizoensmenu genomen en zeer uitgebreid en gevarieerd gegeten. Apperatif, amuse, 2x voor, soep, hoofd en toetje na. Alles inbegrepen in een zeer schappelijke prijs. We hebben heerlijk genoten van het dinner, op een fijne locatie en een uiterst vriendelijke en gastvrije bediening. Wij zouden vrienden en familie dit restaurant aanbevelen.
Gerrie S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Geluncht en heerlijk gegeten. Geen uitgebreide kaart. Redelijke prijzen, wijn wel ietsje aan de dure kant. Erg klantvriendelijk personeel. We zaten buiten, toen begon het een beetje te regenen. Snel werd onder de overkapping alles, inclusief terrasverwarming, in orde gemaakt.
Ineke en Rein O.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Personeel was heel vriendelijk. Hebben boven in een hele grote zaal gegeten met 3 andere bezette tafels. Was niet gezellig. Eten was redelijk.
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Goede vlotte bediening en lekker eten. De keuze bij het vlees had wat mij betreft een kleinere entrecote mogen zijn. Lady steak en gentleman steak zou kunnen voorkomen dat er vlees wordt weg gegooid. Smaak en kwaliteit echt goed en knapperige verse groente, mmm lekker ????
HS64 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Mooie landelijk gelegen locatie, prima eten. Sfeer / ambiance is iets persoonlijks maar wij vonden het helemaal prima. De kaart lijkt klein maar biedt voldoende keuze. Bediening plezierig. Enig nadeel was de aanwezigheid van de vele vliegen binnen. Die zouden bestreden moeten worden. Helaas vanwege het slechte weer niet buiten kunnen zitten. Wij komen nog wel een keer terug als de zon schijnt.
a S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Het was ook prachtig weer konden buiten eten .ook de bediening was erg gezellig en goed .Een heerlijke avond gehad bedankt !!!! Ook namens mijn 5 vriendinnen mevr Stok
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Bijzonder vriendelijke en vlotte bediening, goede verzorging en aanbeveling van de kaart en wat daar naast uitgeserveerd kan worden, prima verzorgde gerechten en uiteindelijk een nette rekening.
Ad van der R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Het voorgerecht, mosterdsoep, was heerlijk maar de portie was te groot, zeker voor wat oudere mensen, 2 van de 4 personen konden de geserveerde hoeveelheid niet op.
De rest van de gangen waren prima, de hoeveelheid groente zou iets meer mogen zijn.
Helena G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Was goed en gezellig en vriendelijk en zou graag nog eens terug komen, al is het een eind rijden.
Maar het enige wat ik me helaas pas op de terugweg realiseerde, was dat er geen 30 % korting was gegeven op de rekening... heb ik dat dan verkeerd begrepen? Ik heb de rekening niet meegenomen, dus kan het niet controleren, maar gezien het bedrag was het niet minder dan wat we geconsumeerd hebben. Ik hoor graag van u.
hartelijk dank alvast.
liesveld11 H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Was erg rustig ,w,s door de vak. Periode. verder wel een reden om nog meer te komen eten was voortreffelijk.lekker buiten eerst wat geborreld toen binnen gegeten
Danielle P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten, fantastische bediening en een goede sfeer!
irloggen .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
High tea was heel uitgebreid en erg lekker! Bediening was vriendelijk en servicegericht, leuk terras. Ook fijne schaduwplekken.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Prima gegeten, leuke entourage en uitstekende bediening. Jammer dat je alleen cash een fooi kan geven.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Afgelopen februari hier gegeten hadden half 6 gereserveerd en kregen na 1,5 uur ons voorgerecht net voor half 10 ons nagerecht al om al 4 uur gezeten lijkt me vrij lang als je telkens lang moet wachten. Bediening van onze tafel was ook niet echt goed werd weinig gevraagd of we wat te drinken wilden en de tafel werd niet goed afgeruimd waardoor het erg vol stond pas toen we het zelf aangaven werd het afgeruimd. Ik had de eens besteld was erg lekker tot ik een stuk staalborstel in mn mond had en dit aangaf bij de bediening hin ging dit aangeven bij de keuken geen sorry of iets. Mijn man had dw gambas en die waren nogal hard al om al zou ik dit restaurant
Niet adviseren
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben hier super lekker en heel gezellig gegeten.
De entourage is heel gemoedelijk, de ruimte voor de stoelen om onze tafel zou iets ruimer kunnen.
Het enige echte minpunt waren de vliegen die ons lastig vielen.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad met voortreffelijke bediening van Chris en Aron. Erg attent en vriendelijk en het menu verrassend goed tegen een heel eerlijke prijs. Kortom een heerlijke avond uit gehad.
Jacob F.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten met een paar vrienden. De service en bediening was erg goed, de kwaliteit van de gerechten eveneens. Voor ons is dit restaurant een absolute aanrader!
E K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben gekozen voor het seizoensmenu en heerlijk gegeten. De kleine voorgerechten waren verrassend! De bediening was top; adequaat en zeer klantgericht!
Amanda D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Wij hebben hier vanmiddag heerlijk geluncht! Gezellig terras. Helaas was onze bestelling niet goed doorgekomen waardoor we wat langer moesten wachten maar dit werd goed gemaakt met n drankje van het huis. Vriendelijk personeel! Aanrader!