De Kat in de Wilg

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Kat in de Wilg

Harry V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Gezellig restaurant, leuke bediening en lekker eten.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Kwaliteit van voorgerecht was matig; weinig fantasie; smaak niet 'verrassend' of opvallend. We hadden een voorgerecht met geitenkaas: 3 plakjes geitenkaas van de rol gesneden; een beetje garnituur en dat voor meer dan €10,00. Ook het voorgerecht zalm was matig van smaak. Hoofdgerecht varkenshaas was wel weer goed; garnituur was weer onduidelijk. We hadden al eerder tot veel genoegen bij de Kat gegeten; nu waren we behoorlijk teleurgesteld. Nieuwe eigenaar of kok .....? Voor ons (helaas) geen Kat meer.
A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Je kunt hier hartstikke lekker eten, ze hebben goede porties dus je komt niets te kort. De bediening is erg vriendelijk en de sfeer is gezellig. Absoluut een aanrader!
Wendy G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Het restaurant ligt op een mooie plek. Hetnet een leuke sfeer. Het eten was heerlijk, het was alleen jammer dat er boven een groep was met rennende en schreeuwende kinderen die door hunouders niet gecorrigeerd werden.
Mauriche S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Top zaak op top locatie, zeer vriendelijk personeel heerlijk eten.
Bard L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Leuk en afwisselend keuzemenu met apart geserveerde voorgerechten. De vis was vers en precies goed. Standaard frieten hadden wat mij betreft niet gehoeven.
Cees W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
In de winter een mooie en intieme gelegenheid, midden in de oer-Nederlandse polder, om iets te vieren, en daarbij een ideale plek om van de natuur te genieten in de zomer, bijvoorkeur en-route met de fiets. Altijd zeer gastvrij met een fijne service en goede keuken.
Nathan H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk menu met 3 kleine voorgerechtjes, een prima vlees/vis keuze als hoofdgerecht en 4 kleine nagerechtjes, dat alles in een fijne ambiance met uitstekende bediening!
Carmen E.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Wederom erg lekker gegeten. Het seizoensmenu (€35). Vriendelijke bediening G in een sfeervolle omgeving. Een feestje....
S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Wederom perfect gegeten. Vooral seizoensmenu is een aanrader. Prijsstelling is heel scherp.
Bediening was vlot en vriendelijk. Lokatie is wat gehorig omdat het een oud klassiek pand is. Maar dat neem je voor lief.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, netjes smakelijk opgemaakte borden.

Een aanrader !
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
We kunnen eenieder aanraden bij de kat in de wilg te gaan eten echt top.!
Vriendelijk personeel. Rekening houden met wensen. Niet te groot. Gewoon gezellig.
S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Er is veel zorg voor de afwerking. De service is prima. Het personeel is erg gastvrij. Wij komen zeker terug.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk gegeten!
W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Ben hier nu voor de tweede keer geweest. Heerlijk gegeten. Het enige wqt me wéér opvoel dat de meseen niet scherp genoeg zijn om met gemak door een broodje te snijden. Voor de rest super.
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Vandaag geluncht met partner en vrienden op het terras van restaurant De Kat in de Wilg.
Er waren voldoende zonnige en schaduwplaatsen om een fijne zitplek te kiezen. Voor de vegetariërs en veganisten biedt restaurant De Kat in de Wilg weinig tot geen keus op de menukaart, maar bij navraag is aanpassing naar wens absoluut geen probleem.
Salades waren goed, en zelfs voor de veganist in ons gezelschap werd een salade goed op wens aangepast.
Bediening zeer vriendelijk, maar wat opvallend was dat de vrouwelijk bediening in veel te korte jurkjes waren gekleed (allemaal dezelfde outfit, serveerster van 1.80 droeg dezelfde korte jurk als de kleine serveerster van 1.60). Het was aan de serveersters te merken dat het, bij het uitserveren van de gevulde glazen op de lage lounge tafels, een hele toer was om er voor te zorgen dat het ondergoed niet zichtbaar werd. Sneu en behoorlijk vrouwonvriendelijk, en ongemakkelijk voor de serveersters en ook voor sommige gasten.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Prima!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
De ontvangst kan vriendelijker. Laat blijken dat het een gunst is dat wij het restaurant komen bezoeken. Qua houding en gezichtsuitdrukking kregen wij het idee dat juist andersom was.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk buiten gegeten. Sfeer is gezellig landelijk. Zeer vriendelijke bediening. Kwaliteit eten erg goed.
A. T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heel leuk restaurant met hele vriendelijke en leuke bediening. Goed eten en goede kwaliteit producten. Echt een aanrader. We gaan er zeker nog een keer terug