De Kat in de Wilg

• Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Kat in de Wilg

Els S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Had graag van te voren geweten dat er een feest boven was
Nathan H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
We eten hier regelmatig; als we ergens anders naar toe gaan is het echt voor de afwisseling, maar we komen er steeds weer op terug! Super!
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gezellig en goed gegeten!!
Sebastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk en goed gegeten. De service was uitstekend. Het eten was voldoende en van goede kwaliteit. We komen zeker vaker.
Kiki D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij de Kat in de Wilg.
Gekozen voor het seizoensmenu, was erg goed en leuk van opzet met 3 verschillende voorgerechtjes.
Bediening ook prettig en vriendelijk, niet te snel, niet te langzaam.
Enige minpunt was dat de eigenaars het blijkbaar erg leuk vinden om met bekenden te praten en daardoor geruime tijd naast ons tafeltje stonden (om nogal luid met anderen te kletsen)
Ik begrijp dat je vaste gasten/vrienden even gedag zegt, maar dat hoeft volgens mij geen kwartier te duren.
Gelukkig hebben we daarna nog wel even rustig kunnen afsluiten met een lekker bakje koffie, zodat we met een goed gevoel naar huis zijn gegaan.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Vanaf binnenkomst tot weg gaan super bediening, gastvrij, heerlijk gegeten, goed verzorgd
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Alles goed. Mooie "ambiance", lekker eten... de bediening werd nog ingewerkt. Echter kwam deze regelmatig langs om te vragen of we nog iets wensten en kwamen we niets te kort.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Prima kwaliteit en gevarieerd eten in een gezellige ambiance
WF V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm belachelijk
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het eten was verassend goed. Wij hebben gekozen voor het seisoensmenu voor 35,-
Het voor gerecht bestond uit 3 losse gerechtjes die je in 3 keer geserveerd kreeg.
Een tartaar van ossenhaas, een zalmrol met kreeftensalade en een heerlijke bloemkool soepje.
Bij het hoofdgerecht kon je kiezen tussen vlees of vis. Wij kozen vlees, een heerlijke entrecote met vergeten groenten en heerlijke zelfgemaakte patat.
Het toetje was een heerlijke verassing van verschillende lekkernij.
Niks op te merken aan het eten, alles was top. Zelfs het brood vooraf met verschillende smeersels was erg lekker.
De boerderij zelfs is prachtig ingericht en heel sfeervol. Ondanks dat er genoeg gasten aanwezig waren waande we ons toch redelijk alleen. Heerlijk rustig. De muziek stond niet te hard wat ik zelf erg fijn vind.
De bediening is zeer vriendelijk, kundig en zijn op gepaste wijze aanwezig. Niet opdringerig maar wel op tijd.
Wij gaan hier zeer zeker terug komen.
Hartelijk dank voor een fijne avond!
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Mooie locatie, prettige bediening, prima eten.
Richard A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We werden in aandacht ontvangen. Het personeel deed erg zijn best. We konden plaatsnemen in een verzorgd, gezellig plaatsje in het restaurant. Vanaf het begin tot eind hebben we genoten van het gekozen seizoensmenu! Een echte aanrader en bijzonder goed restaurant!
Bertina L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de Kat in de Wilg. Het was wel jammer dat één van mijn tafelgenoten een vleesgerecht had met heel veel zeen. Mijn andere tafelgenoot had aan de vriendelijke serveerster gevraagd of de jus apart geserveerd kon worden, helaas dat was vergeten. Vooraf werd de tafel iets verschoven omdat er nog wat ruimte gemaakt moest worden voor een stoel bij een andere tafel, met als gevolg dat 2 van mijn tafelgenoten in een koude luchtstroom zaten. Overigens was het niet echt een warm in het restaurant, zeg maar best wel koud. Het restaurant heeft een 2e verdieping, waar een besloten feest plaatsvond. Het authentieke plafond liet veel geluid door zeker toen rond half 9 de muziek los barstte. Het personeel noemde dat live muziek wat er elk weekend was. Wij hadden daar een andere benaming voor. Wij gaan zeker nog eens terug, maar dan in de zomer en dineren op het mooie terras maar dan wel zonder live muziek.
Rijk V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Er was op de 1e verdieping een feest. Dat gaf extra rumoer, in de vorm van muziek. Verder was het eten, bediening, en de entourage prima.
Dave V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wat een super restaurant! Wij komen hier zeker terug!! Prettige sfeer, enthousiast personeel en bijzonder goede gerechten!
robert G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het seizoensmenu was heerlijk. Leuke kleine gerechtjes om te beginnen, een hoofdgerecht (wij hadden zalm) en weer een heerlijk nagerecht dat bestond uit 4 verschillende gerechtjes. Het was eigenlijk een 6-gangen menu, als je de koffie na ook meerekent.

Er is voldoende parkeergelegenheid voor alle gasten.

Een restaurant dat zeker de moeite waard is om om te rijden als je op de A15 rijdt.

Als je fooi wilt geven, moet je wel contant geld meenemen. Op de een of andere manier was het niet mogelijk om de fooi gelijk met het pinnen te voldoen. Dat is jammer voor het personeel, want naast de pinpas en creditcard had ik niet zoveel contant geld bij me en viel de fooi hierdoor lager uit dan de bedoeling was.
Cees Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Was weer een fijne avond bij de Kat! Genoten van de heerlijke gerechten. Fijne bediening en nemen de tijd voor je.
We komen snel weer terug.
berbs .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gezellige Hollandse sfeer, vriendelijk personeel en eten op hoog niveau. Klasse! Mooie locatie midden in de polder. Hier ga ik zeker weer heen.
roel G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Weer prima gegeten met de familiel
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gastvrij & behhulpzaam personeel > goede keuken.
Niet de goedkoopste maar redelijke prijs kwaliteits verhouding.
Leuke ambiance voor een familie~etentje.