De Kat in de Wilg

• Met vrienden
  • provincie Zuid-Holland
  • Verjaardag
  • ...

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

irloggen .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Prima gegeten, leuke entourage en uitstekende bediening. Jammer dat je alleen cash een fooi kan geven.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Afgelopen februari hier gegeten hadden half 6 gereserveerd en kregen na 1,5 uur ons voorgerecht net voor half 10 ons nagerecht al om al 4 uur gezeten lijkt me vrij lang als je telkens lang moet wachten. Bediening van onze tafel was ook niet echt goed werd weinig gevraagd of we wat te drinken wilden en de tafel werd niet goed afgeruimd waardoor het erg vol stond pas toen we het zelf aangaven werd het afgeruimd. Ik had de eens besteld was erg lekker tot ik een stuk staalborstel in mn mond had en dit aangaf bij de bediening hin ging dit aangeven bij de keuken geen sorry of iets. Mijn man had dw gambas en die waren nogal hard al om al zou ik dit restaurant
Niet adviseren
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben hier super lekker en heel gezellig gegeten.
De entourage is heel gemoedelijk, de ruimte voor de stoelen om onze tafel zou iets ruimer kunnen.
Het enige echte minpunt waren de vliegen die ons lastig vielen.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad met voortreffelijke bediening van Chris en Aron. Erg attent en vriendelijk en het menu verrassend goed tegen een heel eerlijke prijs. Kortom een heerlijke avond uit gehad.
Jacob F.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten met een paar vrienden. De service en bediening was erg goed, de kwaliteit van de gerechten eveneens. Voor ons is dit restaurant een absolute aanrader!
E K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben gekozen voor het seizoensmenu en heerlijk gegeten. De kleine voorgerechten waren verrassend! De bediening was top; adequaat en zeer klantgericht!
Amanda D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Wij hebben hier vanmiddag heerlijk geluncht! Gezellig terras. Helaas was onze bestelling niet goed doorgekomen waardoor we wat langer moesten wachten maar dit werd goed gemaakt met n drankje van het huis. Vriendelijk personeel! Aanrader!
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Bediening totaal niet geïntresseerd in de klant, bediening die niet weet wat ze de klanten te eten gegeven ( bijv iets met "tomaat" en een vegatarisch gerecht met "kip" heel erg apart.. 19:00 aangekomen en om 21:00 pas aan het hoofdgerecht.. ik denk persoonlijk dat ze wat ouder personeel moeten aannemen of ze degelijk scholen.. dat ze weten wat ze serveren!

Voor mij in ieder geval nooit meer de kat in de wilg!

Je kan beter de tent aan de wilg hangen!
Danny W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Super lekker gegeten op het gezellige buiten terras. Wij hadden gekozen voor het seizoens menu en dit is zeker ee aanrader!
Sabrina D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Gezellig terras met aangrenzend een speeltuin. Kinderpannenkoek voor maar € 2,75. Een leuke en gezellige locatie om oa tijdens een fietsrondje "molens" heerlijk te genieten.
Agnita D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Bediening was goed en verzorgd. Gekozen voor het seizoensmenu. Het eten was goed en verzorgd. De pauzes tussen de gerechten waren precies goed. Door het goede weer konden wij buiten eten. Erg gezellig. Prijsverhouding in orde.
marcel P.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten op een geweldig terras! De bediening was correct en vriendelijk. Op de tafel stond een bordje met de naam zodat je direct naar je gereserveerde plaats kon.
sandra E.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Net heerlijk gegeten bij Kat in de Wilg. Zijn hier vaker geweest, toen binnen in het restaurant gegeten. Dankzij het heerlijke weer nu buiten op het terras. We hadden geen reservering, maar ondanks de drukte konden we gelijk plaatsnemen en werden we vriendelijk ontvangen. Het eten was weer heerlijk. De bediening zoals je hem graag wilt zien, en Chris maakte het ons heel gezellig met zijn humor. We komen hier al vaker maar komen zeker vaker terug!
Pee2016 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten met 5 personen. Wij kozen allemaal voor het 3 gangen seizoenenmenu voor € 35,00. Bestaande uit een amuse en prosecco, 3 kleine voorgerechtjes, hoofdgerecht keuze uit vis of vlees en een 4 luik van nagerechtjes. Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk. Ben hier al meerdere keren geweest. Erg leuke locatie en zeker goed aan te bevelen om te gaan eten. Er was alleen een feest boven, zodat het erg rumoerig was, dit waren ze vergeten te vermelden bij de reservering, maar boden hun excuses hiervoor aan. Het stoorde ons niet echt, maar kan mij voorstellen dat als je dit niet weet en ergens rustig denkt te gaan eten dat het een foutje is dat het niet gezegd is.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Met vrienden hier gegeten en ons met het menu laten verrassen. Heerlijk amuses en als hoofdgerecht een perfecte entrecote. Bij veel restaurants krijg hier een steakmes bij, maar hier niet en dat was ook niet nodig. Mooi stukje vlees en perfect medium gegaard. Tot slot een proeverij van verschillende desserts.
De bediening was ook uitermate plezierig. Je zou bijna uitzien naar het volgende gerecht, alleen al om die glimlach weer aan tafel. Je kan echt zien dat ze het naar hun zin hebben en daarmee de gast ook naar de zin willen maken. Groot compliment en absolute aanrader.
Cora5500 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Ik reageer op persoonlijke titel. Met een personeelsfeest gegeten. Helaas had 1 van onze medewerkers zich niet netjes gedragen en daarvoor hebben we ook nog een bloemstuk gestuurd en een vergoeding betaald. Geen dank je wel van de eigenaar gekregen. De afrekening was veel te hoog. Wij zouden in 2 uur tijd 26 drankes per persoon hebben genuttigd. Afgerekend op 333 drankjes voor 16 personen van 19.00 uur tot 00.30 uur Vanaf 10.00 uur waren dat nog maar 11 personen. Gemiddeld is dat 24 drankjes per persoon. Dat kan nooit en schandalig. De eigenaar was voor deze redenatie niet ontvankelijk. Wat mij betreft een corrupte bende als je met een onoverzichtelijke groep bent en zakken vullen door de eigenaar. Als 1 persoon zich misdraagt is dit kennelijk een vrijbrief om de boel op te lichte. Er was een 70's, 80's, 90's party met een slechte DJ die niet in de gaten had hoe je de sfeer erin moet houden. Eten was lekker, maar had wat mij betreft had het wat meer mogen zijn voor een 10-gangen diner en vlottere servering. Ik had nog honger.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Heel lekker gegeten in dit leuke, knusse restaurant. We kozen voor het seizoensmenu, waarbij je begint met een glaasje prosecco en een amuse. Vervolgens werden onze smaakpapillen op scherp gezet door drie kleine voorgerechtjes. Daarna uiteraard het hoofdgerecht en aansluitend het dessert, een vierluik. Alles smaakte heel erg goed en de bediening was meer dan vriendelijk, daar kan veel horecapersoneel nog wat van leren.
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Om met het minder goede te komen... Het interieur is erg gezellig, maar een intiem diner voor twee wordt lastig. De tafeltjes staan echt iets te dicht op elkaar. Maar dat is dan ook het enige punt van kritiek eigenlijk. Attente bediening, zeer vriendelijk ook. Niet nadrukkelijk aanwezig, maar tot the point en duidelijk. Zelf het seizoensmenu genomen, wat voortreffelijk was. Echt een proeverij. Het bijgenomen wijn arrangement was niet helemaal een match, maar men was ook niet kinderachtig met schenken. En dat toetje... Een proeverij van wat ze in huis hebben en dat smaakte naar meer. Voldoende grote porties, heerlijke frietjes, prijs/kwaliteit was dik in orde, kortom... laat die kat maar uit de wilg komen.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Zondagavond 26 juli bij "de kat in de wilg" gegeten. We hebben het dagmenu besteld van een aantal amuses en o.a. een knoflooksoepje. Dit laatste was erg zout en daardoor was de smaak van knoflook ver te zoeken. Verder een redelijk hoofdgerecht van doradefilet waarbij de frietjes ook weer erg zout waren. Het nagerecht was het beste. Een schotel van een 5-tal kleine deserts.
Last but not least, de keuken heeft erg goed rekening gehouden met persoonlijke voorkeuren. Jammer dat de chef zo van zout houdt.