De Kat in de Wilg

• Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Kat in de Wilg

Jan R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Intiem met een vintage injrichting. Een overzichtelijke en beperkte kaart. Klantvriendelijke, duidelijke en vooral flexibele bediening. Gekozen voor het 3 gangen-arrangement met vis als hoofdingredient. Kleine porties die uiteindelijk goed vullen. Heerlijk van smaak en creatief geserveerd. Prijs hui kwaliteit in de juiste verhouding. Met een goed gevoel keerden we huiswaarts, wij komen zeker nog terug. En voor de zoeker een aanbeveling waard!
Marjorie B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk gegeten,vriendelijk personeel!
Wij komen hier zeker terug!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Super vriendelijk personeel, erg behulpzaam en heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Wij hadden het 3 gangen seizoenmenu genomen, een avond vullend etentje. Zeker voor herhaling vatbaar.
natasja S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk en eerlijk eten in een huiselijke omgeving.

Het seizoensmenu is echt van hele hoge klasse en zeker aan te raden !

Het bedienend personeel is correct en toch is voldoende ruimte voor een gezellig praatje

We komen zeker terug
Eelco D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Eten bij de Kat in de wilg was een aangename ervaring. Het seizoensmenu is een aanrader: Een schappelijke prijs met keuze uit verscheidene gerechten. Het personeel was drukbezet, maar zeer capabel en beleefd. Minpuntje was de plaats van onze tafel: We zaten helemaal achterin en naast een veelgebruikt gangpad tussen keuken en ingang.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Al eerder geweest bij de Kat in de Wilg voor n High Tea
Ook deze x n goede ervaring Netjes verzorgd Heel lekker en bediening cq service Super! Kortom n echte aanrader
Plonie V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Gezellig personeel, dat vind ik heel belangrijk!! Heel vriendelijk en ze lopen wat af , zeker met het mooie weer en er veel mensen buiten zaten te eten.
Cindy T.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Eten is top
Duurde wel erg lang voor sommige gerechten gebracht werden ivm een bruiloft
Service mag wat vriendelijker en van het geroddel over personeel mag achter gesloten deuren
José B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hebben weer super lekker gegeten, het seizoensmenu is echt een aanrader. Ondanks een klein misverstand wat door het bedienend personeel op een zeer correcte wijze werd opgelost (service een dikke 10!) was voor ons de avond weer helemaal geslaagd. Hier blijven wij zéker terugkomen, we zijn al op heel veel plaatsen wezen wezen maar De Kat in de Wilg staat met stip op 1!
Bessie .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Hier komen we zeker vaker terug !
Ook in de zomer heb je een mooi terras.
De inrichting is heel knus en het personeel is vriendelijk.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima restaurant. Over sfeer valt uiteraard te twisten. Wij vonden het wat rommelig en hier en daar gedateerd overkomen. Op zich wel gezellige ambiance, maar wat krap en wat weinig uitzicht. Boven zit je mooier, kijk je uit over de polder. Maar dat is meer voor diner en partijen bedoeld begrijp ik.
Zaterdagmiddag valt er weinig te beleven hier. Wij waren eigenlijk de enige die kwamen lunchen. Dat is toch minder gezellig.
De opmaak van het bord was vrij basic en voorspelbaar. Verwacht geen haute cuisine. Maar het vlees en de frietjes waren echt goed.
Leontine S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Erg lekker gegeten, fijne ambiance en heel vriendelijk personeel. Seizoensmenu is echt een aanrader, maar daar buiten ook een prima menukaart.
peter M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hebben het seizoen keuzemenu genomen. 35 euro pp dan krijg je een amuse, 3 voorgerechtjes, hoofdgerecht en een dessert van een aantal heerlijkheden. Echt voortreffelijk en waar voor je geld. Ook de bediening was vriendelijk en attent. Een aanrader, top
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Gezellig restaurant, gemoedelijke sfeer en vriendelijke bediening. De gerechten zijn stuk voor stuk hoogstandjes; mooi opgemaakt en heerlijke combinaties! Wij zijn hier al vaker geweest en komen zeker nog een keer.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het was lekker en zag er mooi en netjes uit, maar we waren met zn vieren, maar van sommige hapjes waren er 3 ,b.v. de zalm broodjes !
Ook waren er minder hapjes/koekjes dan in het high tea menu staat, dat was wel jammer , een tegenvaller !!
Els S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Had graag van te voren geweten dat er een feest boven was
Nathan H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
We eten hier regelmatig; als we ergens anders naar toe gaan is het echt voor de afwisseling, maar we komen er steeds weer op terug! Super!
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gezellig en goed gegeten!!
Sebastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk en goed gegeten. De service was uitstekend. Het eten was voldoende en van goede kwaliteit. We komen zeker vaker.
Kiki D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij de Kat in de Wilg.
Gekozen voor het seizoensmenu, was erg goed en leuk van opzet met 3 verschillende voorgerechtjes.
Bediening ook prettig en vriendelijk, niet te snel, niet te langzaam.
Enige minpunt was dat de eigenaars het blijkbaar erg leuk vinden om met bekenden te praten en daardoor geruime tijd naast ons tafeltje stonden (om nogal luid met anderen te kletsen)
Ik begrijp dat je vaste gasten/vrienden even gedag zegt, maar dat hoeft volgens mij geen kwartier te duren.
Gelukkig hebben we daarna nog wel even rustig kunnen afsluiten met een lekker bakje koffie, zodat we met een goed gevoel naar huis zijn gegaan.