De Kat in de Wilg

• Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Kat in de Wilg

Carmen E.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Wederom erg lekker gegeten. Het seizoensmenu (€35). Vriendelijke bediening G in een sfeervolle omgeving. Een feestje....
S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Wederom perfect gegeten. Vooral seizoensmenu is een aanrader. Prijsstelling is heel scherp.
Bediening was vlot en vriendelijk. Lokatie is wat gehorig omdat het een oud klassiek pand is. Maar dat neem je voor lief.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, netjes smakelijk opgemaakte borden.

Een aanrader !
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
We kunnen eenieder aanraden bij de kat in de wilg te gaan eten echt top.!
Vriendelijk personeel. Rekening houden met wensen. Niet te groot. Gewoon gezellig.
S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Er is veel zorg voor de afwerking. De service is prima. Het personeel is erg gastvrij. Wij komen zeker terug.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk gegeten!
W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Ben hier nu voor de tweede keer geweest. Heerlijk gegeten. Het enige wqt me wéér opvoel dat de meseen niet scherp genoeg zijn om met gemak door een broodje te snijden. Voor de rest super.
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Vandaag geluncht met partner en vrienden op het terras van restaurant De Kat in de Wilg.
Er waren voldoende zonnige en schaduwplaatsen om een fijne zitplek te kiezen. Voor de vegetariërs en veganisten biedt restaurant De Kat in de Wilg weinig tot geen keus op de menukaart, maar bij navraag is aanpassing naar wens absoluut geen probleem.
Salades waren goed, en zelfs voor de veganist in ons gezelschap werd een salade goed op wens aangepast.
Bediening zeer vriendelijk, maar wat opvallend was dat de vrouwelijk bediening in veel te korte jurkjes waren gekleed (allemaal dezelfde outfit, serveerster van 1.80 droeg dezelfde korte jurk als de kleine serveerster van 1.60). Het was aan de serveersters te merken dat het, bij het uitserveren van de gevulde glazen op de lage lounge tafels, een hele toer was om er voor te zorgen dat het ondergoed niet zichtbaar werd. Sneu en behoorlijk vrouwonvriendelijk, en ongemakkelijk voor de serveersters en ook voor sommige gasten.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Prima!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
De ontvangst kan vriendelijker. Laat blijken dat het een gunst is dat wij het restaurant komen bezoeken. Qua houding en gezichtsuitdrukking kregen wij het idee dat juist andersom was.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk buiten gegeten. Sfeer is gezellig landelijk. Zeer vriendelijke bediening. Kwaliteit eten erg goed.
A. T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heel leuk restaurant met hele vriendelijke en leuke bediening. Goed eten en goede kwaliteit producten. Echt een aanrader. We gaan er zeker nog een keer terug
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Gezellig een goed gegeten. Niet te lang hoeven wachten. Ook een dekentje bij fris weer op het terras. Vriendelijke bediening
Jan Willem W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk seizoensmenu... Amuze met prosecco en haring op roggebrood zag er goed uit en smaakte prima. Een gezellige ontspannen ambiance!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Kat in de Wilg is een aangename, landelijke accommodatie met een attente, prettige en zeer vriendelijke bediening, een fraaie menukaart en vooral met een overheerlijke keuken.
Een extra groot compliment ook voor de kok, want ons diner was reuzelekker!
Al met al, Kat in de Wilg is zonder meer een aanbevelenswaardig restaurant!
H. Bender / Rotterdam
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Intiem met een vintage injrichting. Een overzichtelijke en beperkte kaart. Klantvriendelijke, duidelijke en vooral flexibele bediening. Gekozen voor het 3 gangen-arrangement met vis als hoofdingredient. Kleine porties die uiteindelijk goed vullen. Heerlijk van smaak en creatief geserveerd. Prijs hui kwaliteit in de juiste verhouding. Met een goed gevoel keerden we huiswaarts, wij komen zeker nog terug. En voor de zoeker een aanbeveling waard!
Marjorie B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk gegeten,vriendelijk personeel!
Wij komen hier zeker terug!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Super vriendelijk personeel, erg behulpzaam en heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Wij hadden het 3 gangen seizoenmenu genomen, een avond vullend etentje. Zeker voor herhaling vatbaar.
natasja S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk en eerlijk eten in een huiselijke omgeving.

Het seizoensmenu is echt van hele hoge klasse en zeker aan te raden !

Het bedienend personeel is correct en toch is voldoende ruimte voor een gezellig praatje

We komen zeker terug
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
De locatie, midden in de natuur, is ronduit fantastisch.