De Kat in de Wilg

• Bar , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Kat in de Wilg

Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Mooie locatie, prettige bediening, prima eten.
Richard A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We werden in aandacht ontvangen. Het personeel deed erg zijn best. We konden plaatsnemen in een verzorgd, gezellig plaatsje in het restaurant. Vanaf het begin tot eind hebben we genoten van het gekozen seizoensmenu! Een echte aanrader en bijzonder goed restaurant!
Bertina L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de Kat in de Wilg. Het was wel jammer dat één van mijn tafelgenoten een vleesgerecht had met heel veel zeen. Mijn andere tafelgenoot had aan de vriendelijke serveerster gevraagd of de jus apart geserveerd kon worden, helaas dat was vergeten. Vooraf werd de tafel iets verschoven omdat er nog wat ruimte gemaakt moest worden voor een stoel bij een andere tafel, met als gevolg dat 2 van mijn tafelgenoten in een koude luchtstroom zaten. Overigens was het niet echt een warm in het restaurant, zeg maar best wel koud. Het restaurant heeft een 2e verdieping, waar een besloten feest plaatsvond. Het authentieke plafond liet veel geluid door zeker toen rond half 9 de muziek los barstte. Het personeel noemde dat live muziek wat er elk weekend was. Wij hadden daar een andere benaming voor. Wij gaan zeker nog eens terug, maar dan in de zomer en dineren op het mooie terras maar dan wel zonder live muziek.
Rijk V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Er was op de 1e verdieping een feest. Dat gaf extra rumoer, in de vorm van muziek. Verder was het eten, bediening, en de entourage prima.
robert G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het seizoensmenu was heerlijk. Leuke kleine gerechtjes om te beginnen, een hoofdgerecht (wij hadden zalm) en weer een heerlijk nagerecht dat bestond uit 4 verschillende gerechtjes. Het was eigenlijk een 6-gangen menu, als je de koffie na ook meerekent.

Er is voldoende parkeergelegenheid voor alle gasten.

Een restaurant dat zeker de moeite waard is om om te rijden als je op de A15 rijdt.

Als je fooi wilt geven, moet je wel contant geld meenemen. Op de een of andere manier was het niet mogelijk om de fooi gelijk met het pinnen te voldoen. Dat is jammer voor het personeel, want naast de pinpas en creditcard had ik niet zoveel contant geld bij me en viel de fooi hierdoor lager uit dan de bedoeling was.
Cees Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Was weer een fijne avond bij de Kat! Genoten van de heerlijke gerechten. Fijne bediening en nemen de tijd voor je.
We komen snel weer terug.
berbs .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gezellige Hollandse sfeer, vriendelijk personeel en eten op hoog niveau. Klasse! Mooie locatie midden in de polder. Hier ga ik zeker weer heen.
roel G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Weer prima gegeten met de familiel
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gastvrij & behhulpzaam personeel > goede keuken.
Niet de goedkoopste maar redelijke prijs kwaliteits verhouding.
Leuke ambiance voor een familie~etentje.
Marjolein E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Eten was lekker, helaas een aantal zenen in de entrecote.
De zomergroente was in zeer geringe mate op het bord aanwezig, 3 peultjes, 2 streepjes biet en 3 haricots verts.
Te weinig dus.
Friet in een mandje was genoeg.
Nagerecht was erg lekker, maar het sneetje Fries suikerbrood was te dun.
Kon allemaal net even wat meer zijn.
m.hokken .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
1 e keer slecht ontvangst, van de zomer met activiteit bij de kat in de wilg niet welkom, dus weggegaan, nu in het najaar nogmaals geboekt, deze keer prima ontvangst.
Danny T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Mooi landelijk en dorps. Warm, gezellig en knus interieur. Tafels netjes opgedekt met zeer nette en vriendelijke bediening. Seizoensmenu genomen en zeer uitgebreid en gevarieerd gegeten. Apperatif, amuse, 2x voor, soep, hoofd en toetje na. Alles inbegrepen in een zeer schappelijke prijs. We hebben heerlijk genoten van het dinner, op een fijne locatie en een uiterst vriendelijke en gastvrije bediening. Wij zouden vrienden en familie dit restaurant aanbevelen.
Gerrie S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Geluncht en heerlijk gegeten. Geen uitgebreide kaart. Redelijke prijzen, wijn wel ietsje aan de dure kant. Erg klantvriendelijk personeel. We zaten buiten, toen begon het een beetje te regenen. Snel werd onder de overkapping alles, inclusief terrasverwarming, in orde gemaakt.
Ineke en Rein O.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Personeel was heel vriendelijk. Hebben boven in een hele grote zaal gegeten met 3 andere bezette tafels. Was niet gezellig. Eten was redelijk.
R. S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
hoeveel kan er misgaan? cola over mobiel. glas kapot stoten. ergste is dat wij om 16.15 op terras gingen zitten, er om 16.45 zonder iets te zeggen een bordje wordt neergezet met 17uur gereserveerd erop! training van personeel kan geen kwaad. erg jong en onervaren.
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Goede vlotte bediening en lekker eten. De keuze bij het vlees had wat mij betreft een kleinere entrecote mogen zijn. Lady steak en gentleman steak zou kunnen voorkomen dat er vlees wordt weg gegooid. Smaak en kwaliteit echt goed en knapperige verse groente, mmm lekker ????
HS64 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Mooie landelijk gelegen locatie, prima eten. Sfeer / ambiance is iets persoonlijks maar wij vonden het helemaal prima. De kaart lijkt klein maar biedt voldoende keuze. Bediening plezierig. Enig nadeel was de aanwezigheid van de vele vliegen binnen. Die zouden bestreden moeten worden. Helaas vanwege het slechte weer niet buiten kunnen zitten. Wij komen nog wel een keer terug als de zon schijnt.
a S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Het was ook prachtig weer konden buiten eten .ook de bediening was erg gezellig en goed .Een heerlijke avond gehad bedankt !!!! Ook namens mijn 5 vriendinnen mevr Stok
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Bijzonder vriendelijke en vlotte bediening, goede verzorging en aanbeveling van de kaart en wat daar naast uitgeserveerd kan worden, prima verzorgde gerechten en uiteindelijk een nette rekening.
Ad van der R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Het voorgerecht, mosterdsoep, was heerlijk maar de portie was te groot, zeker voor wat oudere mensen, 2 van de 4 personen konden de geserveerde hoeveelheid niet op.
De rest van de gangen waren prima, de hoeveelheid groente zou iets meer mogen zijn.