De Kastanjeboom

31-222320164

Meer informatie over restaurant De Kastanjeboom

Bert W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
zeer goed eten , lekkere kabeljouw met exclusieve bijlage, spare ribs geweldig gemarineerd en alle kunnen eten zonder de handen te hoeven gebruiken. Al het langslopend personeel vraagd of alles naar wens is! Kortom een aanrader!
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
We streken hier neer voor een drankje, maar we besloten ook te gaan eten. We zaten er lekker op een bankje, het duurde even tot ze met de menu's kwamen (we moesten het drie keer vragen) maar de bediening was wel erg vriendelijk. Het eten was een goede beslissing, het was erg smakelijk. We hadden onder andere de biefstuk, de spareribs en het stoofpotje, goede keuzes. Ze schenken ook lekker Texels bier, dat maakt het helemaal af.
Joshua60 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
we hebben de laatste avond van onze vakantie daar gegeten.de bediening erg vriendelijk.ik heb die avond spare ribs gegeten echt een aanrader, ik heb in jaren niet zo heerlijke spare ribs als daar bij de kastanjeboom en en mijn vrouw had daar spaghetti gegeten zij vond daar heerlijk.echt top.
Wolbert P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Wij hebben hier voor de tweede keer gegeten maar het was er aardig op achteruit gegaan. Wel vriendelijke bediening maar de schnitzel smaakte overduidelijk naar boter die in de korst was getrokken doordat het in de pan niet heet genoeg was. De serveerder bood wel een andere schnitzel aan maar dat hoefde niet meer voor mijn dochter. De spaghetti was matig en mijn t-bone was erg lekker. Wel jammer dat deze op puree met daar groenten op werd geserveerd, maar dat is misschien een smaak kwestie. Toetjes waren prima. Wel een fors bedrag afgerekend voor een eetcafé.
Jega .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Wat is er aan de hand? Hier regelmatig gegeten, maar volgens ons is er iets niet in orde. Altijd prima gegeten, efficiënte bediening, maar dat was allemaal niet aanwezig deze keer. Te weinig personeel (wel heel aardig) maar niet erg handig. Gerechten op de kaart niet aanwezig, kabeljauw droog , de hamburger ook droog. Het emmertje met bestek was vies. Tjonge, wat een teleurstelling. Een vaste plek als we op Texel waren, is nu een plek waar wij niet meer komen. Jammer, jammer.
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Dit eetcafé is de naam restaurant best waardig!
Heerlijke malse eendenborst in rode wijnsaus (apart geserveerd, lekker dippen) met prima gepureerde en verse groenten, waarvan echt werk is gemaakt.
Een andere keer de de lamsbrochette gegeten: ook prima in orde.
IJs met huisgemaakte advocaat en boerenjongens toe en toen de boerenjongens een keer op was, kreeg ik er chocoladesaus bij. Smullen!
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk gegeten. Lekker ongedwongen, huiselijk. Het eten was prima en het personeel vlot en erg vriendelijk. We waren met z'n vieren en iedereen was erg enthousiast. Komen er zeker weer.
Isabel D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
We waren vandaag bij de kastanjeboom.
Kozen voor broodje hamburger met patat. En een tosti voor onze dochter.
De dame vroeg of we de hamburger medium wilde. Beide kozen we voor well done.
Snel kwam onze veel belovende borden.
Mijn Hamburger bleek eerder medium, bijna zelfs rauw. Toen ik halverwege mijn burger was, bleek er een lange, lange haar tussen te zitten. Ik ging bijna over mijn nek. Heb direct gezegd dat ik t niet meer wilde en hoefde ook geen andere. Serveerster heeft t van de rekening gehaald. De burger van mijn partner was rood van binnen. Dit hebben we gemeld. Hier is niets meer mee gedaan. We hebben betaald en zijn snel vertrokken.
Alle medewerkers in de bediening zijn jong en lijken niet goed om te kunnen gaan met service bieden bij klachten. Erg ongemakkelijk. Ze weten niet goed te antwoorden.
Verder vind ik het niet professioneel als personeel in eigen vrijetijds kleding staat te bedienen. Dit is erg verwarrend en oogt rommelig.
Wij komen niet nog eens hier.
Michelle A.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Eten was heerlijk, de service erg goed en een gezellige ongedwongen sfeer, zeker aan te raden. De eendenborst was verrukkelijk.
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Als voorafje een salade met gebakken camembert, krokant, maar niet zo'n duidelijke camembert smaak. Als hoofdgerecht een vegetarische hamburger met frietjes, aardappeltjes en sla.
Sympathieke bediening.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Veerlotje .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Voor een lunch bij de kastanjeboom geweest... zag er aan de buitenkant leuk en gezellig uit. De stikker : iens 2014 topper schepte verwachtingen dus we waren benieuwd.

Eenmaal binnen was het erg druk. Het was lastig te zien wie de serveersters waren omdat deze gewoon in vrijetijdskleding rond liepen.

We zijn aan een tafeltje gaan zitten die nog vies was van de vorige klanten. Na een aantal minuten werd deze op aanvraag leeg geruimd en schoongemaakt.

Het drinken werd snel gebracht alleen kwam er vervolgens niemand naar ons toe om te vragen of wij ook wilden lunchen. Wij hebben zelf toen een serveerster moeten aanspreken. Zij kwam ongeïntereseerd en arrogant over. Jammer!

Na ongeveer een kwartiertje werd onze ltaliaanse bol met carpaccio en de uitsmijter Texel geserveerd. Het zag er goed uit en rook lekker... maar de smaak was helaas niet zo goed.

De carpaccio was zo ontzettend koud dat het bij de eerste hap leek alsof het bevroren was. Door even te wachten en de carpaccio over de twee helften van het broodje te verdelen hoopte ik dat dit snel minder zou worden. Ondanks dat stond het broodje mij tegen en heb ik het niet helemaal opgegeten.

De uitsmijter Texel was goed. (Maar naar persoonlijke smaak was het lamsvlees in de omelet geen groot succes)

Doordat ons niet opnieuw is gevraagd of wij een drankje wilden en contact met de serveersters maken lastig was wilden wij gaan vertrekken...

Nog even snel een toilet bezoek.

Als je naar de toiletten loopt kom je langs een kinderspeelhoek. Tegenover deze hoek staat schoonmaakmiddel op kind hoogte (chloor). Hier schrok ik van en heb dit direct aangegeven bij de drie serveersters die achter de bar stonden te kletsen... Als antwoord kreeg ik : hier zullen wij zo naar kijken. Toen wij een paar minuten later vertrokken stond de schoonmaakmiddel er nog steeds...

Erg gevaarlijk en slecht dat dit de serveersters niet tot actie bracht!

Wij zullen hier niet meer terug komen.

Brifette .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Tijdens een weekendje Texel met vrienden gegeten bij De Kastanjeboom en dat is goed bevallen.
Lekkere mosselen, goede lamskoteletten, en prima burger. leuk dat er een halve appelbol besteld kan worden, zo is er voor toetjesfanaten toch altijd nog een plekje vrij voor een dessertje. twee minpuntjes:De mosselen eet ik persoonlijk liever uit een pan omdat ze dan langer op temperatuur blijven maar dat is een kleinigheidje, en ik vond de rode port opvallend duur. Beide echter geen reden om niet terug te komen dus graag tot een volgende keer.
Meesje6 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Op een gewone zaterdagavond hier gegeten met twee volwassenen en twee tieners. We hadden gereserveerd en dat was nodig want het was helemaal vol om 19.00 uur.
Bedienning was correct en in het begin snel.
Min punten die niet nodig zijn: Bestek wordt gereserveerd in een emmertje, maar deze was bij het ontbijt gebruikt als afval bakje. De servetten en de messen zaten daardoor onder de boter. Tafel was niet goed schoongemaakt en mijn mouw plakte aan de tafel.
De uiensoep was een flauwe bouillon met uien. Na dit alles had ik niet veel vertrouwen meer in het vervolg, maar dat was gelukkig niet het geval.
De haassaté smaakte heerlijk en was goed mals. De satésaus apart erbij is erg prettig.
De mosselen smaakten heerlijk en zonder sausjes gegeten. Jammer dat het niet in een mosselpan zat, maar in een platte schaal. Daardoor koelen de mosselen erg snel af.
De hamburger wordt rood geserveerd en dat had even gemeld moeten worden. Hoorden om ons heen dezelfde geluiden.
De koffie was al op voordat de twee andere desserts werden geserveerd.
Al met al was het oké maar niet hoogstaand en gaan wij de volgende keer ergens anders kijken, want er is keus genoeg in Den Burg.
Teijo D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Prima verzorgd eetcafe met zeer vriendelijke bediening. Twee lekkere soepjes (tomaat en ui). Het lamspotje (met kokosmelk?) smaakte verrassend anders, romig, een aanrader. De spareribs waren mals en zoet, beter dan dit krijg je ze niet vaak. Met een salade met smaak.

We moesten even wachten voor we konden zitten, maar ook dat werd vriendelijk professioneel gedaan, aan de bar.

Enige min: zorg ervoor dat je niet bij de deur zit, je tocht er weg.
Joyceg .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Spontaan besloten hier naar binnen te gaan en geen spijt gehad! Vooraf een stokbroodje kruidenboter. Je krijgt twee warme stokbroodjes met goede kruidenboter. Eigenlijk een beetje veel voor twee maar zo lekker...het ging gewoon op! Daarna gekookte mosselen als hoofd en mijn vriend de lamskoteletten. Beiden goed van smaak en zeer mals vlees. Geen ruimte meer voor een toetje helaas. Was een goede ervaring met vriendelijke bediening!
Marijtje76 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
We hadden de sparerribs en de varkenshaassate. Alllebei heel mals en lekker! De spareribs waren zo gaar dat kluiven bijna niet nodig was. En de varkensate was mals en sappig.
We waren positief verrast door de wijn die de kok blijkbaar zelf met zirg proeft en selecteerd.
Aanrader!
2Fred .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Hier gegeten n tijdens ronde om texel.
Overal was het het erg druk en hier was nog een tafeltje. In al die jaren hier nog nooit geweest. Gezellige ambiance.Als vooraf namen we stokbrood met tapenade. Het bleken er liefst 2 te zijn en we waren blij dat we geen voorgerecht hadden besteld. Partner had een heerlijk spaghetti en varkenshaas saté 2 stokjes besteld. Er was in overvloed friet. Gebakken aardappels en groentes bij. Wat jammer was dat er maar heel weinig vlees op zat. Meer in de orde van grootte kipsatetjes . Voor de rest meer dan prima.
Joey D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Gezellig met mijn vriendin gegeten bij De Kastanjeboom op Texel. Tweede keuze omdat onze eerste keuze volgeboekt was, maar gelukkig positief verrast. We hebben allebei genoten van de lokale lammetjes: De lamsstoofpot was uitstekend en de steak ook. Het restaurant zelf heeft een leuke sfeer, de bediening is attent en gezellig. Het was jammer dat er kinderen rondrennen, maar gelukkig zei de bediening daar iets van voordat het echt storend werd. Al met al een geslaagde ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Het is zo jammer dat juist dit restaurant "varkenshaas"sate op de kaart heeft staan. Nog nooit zo stug en droge varkens haas gegeten. Na de eerste klacht werd er een nieuwe bord gebracht. Deze leek beter maar ook hier werden wij niet vrolijk van.

Noem het dan alleen varkenssate.
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
het vernieuwde broodje hamburger van Texels weide rund dat moet je proberen!
hij was al lekker maar nu nog lekkerder!!!
En als toetje de zelfgemaakte advocaat, met slagroom.
Kortom genieten bij de Kastanjeboom.