De Kastanjeboom

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Frank O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een aanwinst voor Bunde! Proeverij uitgeprobeerd; heel erg veel keus (hoe krijgt de keuken dit voor elkaar?).

Van mosselen, carpaccio en kalfskroketjes vooraf, burgers, spareribs, biefstuk als hoofdgerecht.

Nagerecht maar overgeslagen (ben meer van het hartige dan het zoet, neem liever nog een hoofdgerechtje).
Lekkere speciaalbiertjes op de kaart maken het af.
Prima gegeten, aardige bediening.

We hoeven het dorp niet meer uit om lekker en gezellig te eten.
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij zijn al een aantal keren met vrienden en familie zijn gaan preuve bij de Kastanjeboom. Het is een leuke avond uit met lekker eten. We (en de personen die met ons meegaan) genieten iedere keer weer van de lekkere gerechten. De keuze is zeer ruim en de bediening is heel vriendelijk. Prijs kwaliteit is super.
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Met 6 volwassenen gekozen voor de "preuverij".
Gerechten zijn soms erg klein en zeer heet gekruid, zelfs mensen die van "pittig" eten houden zeiden dit. Mede hierdoor is het mond gevoel snel weg.
pinda saus vormt geen eenheid met het gerecht, te droog en plakkerig.
Pasta is bami! Alleen de ingrediënten op de bami verschillen, een beetje variëteit en verschillende pasta soorten zouden welkom zijn.
Frites en croquetten worden geserveerd in kleine emmertjes. Helaas wordt ook de salade in deze emmertjes geserveerd, dit ziet er niet aantrekkelijk uit.
Meerprijs tellen voor bepaalde gerechten is overbodig, het is geen wild of coquille dan zou dit wellicht gerechtvaardigd kunnen zijn. De prijs is hoog genoeg.
Er zijn genoeg eetcafés waar een menu goedkoper gegeten kan worden. De keuze uit meerdere gerechten is geen reden voor deze prijs,
Tijd tussen de gerechten is te lang. +/- 20 min. Het zijn tenslotte maar een soort grote amuses.
Gerechten worden niet gelijktijdig geserveerd. Op een bepaald moment waren sommige al klaar terwijl anderen hun eten nog niet was geserveerd. Nieuwe ronde wordt pas opgenomen Na het afruimen van de tafel.
Stoelen zitten prettig, op sommige plaatsen erg kort op de andere tafels. Tafels bij ingang hebben meteen in de gaten als de deur opengaat, geen `sluis`.
Merendeel personeel vriendelijk en behulpzaam.
WC groep voldoet echt niet meer aan de moderne standaard en is toe aan een opknapbeurt.
Kunnen geen oordeel geven over het a la carte gedeelte, omdat we dit niet hebben gebruikt.
Al met al leuke avond gehad die geen navolging krijgt.
PetervanEs .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Vandaag weer lekker gegeten, de pasta scampi vond ik heerlijk. Hoe zo het eten was vlak kleurloos en fantasieloos? Wij hebben genoten van het eten. Alles lekker op smaak en netjes geserveerd. Ben benuwd naar de nieuwe opzet. Komen zeker hier terug. Nee wij zijn geen personeel en ook geen familie. Dít is een reactie van een gewone klant. Petje af voor het personeel in de keuken en bediening. Peter en Guido.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Bij binnenkomst kregen we niet direct een welkom gevoel, de bediening was stug en niet erg vriendelijk. Dit kwam gelukkig goed toen we even zaten. Het is een erg leuk concept als je met een groep gaat eten, ruime keuze en voor iedereen wat lekkers. All you can eat van de franse keuken. De gerechtjes kwamen in een vlot tempo en ook de drank werd snel geserveerd, iets waar je toch "bang" voor bent bij all you can eat/drink. Als we weer een familie uitje hebben zullen we hier zeker terug komen.
Mijnheerjanssen .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de positieve overdreven recensies door het personeel of de baas zelf geschreven zijn. Gezien de prijzen op de menukaart verwacht je heel wat. Wij hadden gekozen voor een zogenaamde preuverij met vrij drinken (€ 10 extra), nagerechten (toetjes) niet inbegrepen. De gerechten volgden elkaar snel op, opmaak/presentatie van de gerechten redelijk hierover geen opmerking.
De smaak van de gerechten was zoals de bedieningen en het interieur, vlak, kleurloos en fantasieloos.
Dit alles voor € 37,50 per persoon........Ik ga de volgende keer weer naar Duitsland, hier kan ik voor genoemd bedrag met 2 personen uit gaan eten, in een restaurant met ambiance, goed eten, fris en vrolijk personeel en een uitstekende prijs en kwaliteitsverhouding.
SH87 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
We hebben met een groep van 10 personen heerlijk gegeten. We werden ontvangen met een welkomsdrankje. Vervolgens een 5 gangen preuverij met keuze uit vis of vleesgerechten en een heerlijk soepje tussendoor. Als afsluiter een heerlijke chocolademousse. Gezellige sfeer en bediening was super. Al met al een top avond gehad!!
Hetty28 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Helaas, altijd vaste klant geweest. Preuverij veel te duur! Je moet bijbetalen voor bepaalde gerechtjes. Normale kaart minimaal en duur. Salades waren voorheen goedkoper en voller. Glaasje wijn voor 4, 25 sorry niet normaal! Was eerst 2, 75 Jammer, maar wij gaan voortaan elders voor een simpel etentje. Veel succes met het nieuwe concept.
Simon À.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Eten was erg gewoon, ik heb thuis zelf betere hamburgers gemaakt. Bediening was vriendelijk en eten arriveerde optijd. Het was erg vol druk en warm. Door de drukte was een gesprek lastig door al het gekakel. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Dinnertable .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Vrijdag de preuverij genomen met een groep.
Wat was het allemaal weer heerlijk.
De hele avond gezellig kunnen genieten met de familie.
Wij komen snel weer terug!
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Voor de eerste keer de preuverij meegemaakt. Ruime keus aan klein geportioneerde gerechtjes, waardoor je ook eens iets anders kon proberen. Alles was even lekker. Gerechtjes goed op smaak en lekker vers. De bediening was vriendelijk en de sfeer was er erg gezellig. Een echte aanrader en prima prijs-/kwaliteitverhouding.
Jacomo2 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Gewoon lekker eten. Recht voor zijn raap . Met een goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Ongecompliceerde hamburger ( toren van Pisa), boeuf bourguignonne , saté ( wat droog). Bediening vlot en charmant. Echt een gelegenheid om gewoon even te happen. En dat is het....
Mste2 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Na lovende berichten van vrienden hier gaan eten. Eten was goed, zeker geen zuren mayonaise en de crème brûlée heerlijk zelf gemaakt. Bediening was zeer vriendelijk en professioneel, compliment! Leuke uitstraling eetcafe, ik zou wel het advies willen geven de muren en plafond een lik verf te geven, dit is wel hard nodig en geeft het geheel een lichtere uitstraling. Daarnaast geen nep-plantjes op de tafel, liever een paar bloempjes in klein vaasje en geen half verdorde planten op de vensterbank!
Ben benieuwd de volgende keer!
Fco H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Hier vorige week gegeten. Ligt centraal t.o.v. A2. Van buiten ziet het er donker uit. Eenmaal binnen, lijkt het een gemoedelijk en gezellig restaurant. Van enige hartelijkheid of gastvriendelijkheid was echter weinig sprake. Eenmaal de kaart doorgenomen te hebben, vonden we de keuze vrij beperkt, als je tenminste niet van vis, hamburgers en schnitzel houdt. Dan toch maar gekozen voor de sate en de brochette. Aan de brochette zat weinig vlees en de sate was ook niet echt lekker. Bovendien was de salade van de bijgerechten veel te overheersend en de saus bij de frites waren veel en veel te zuur. Het eten was dus echt geen succes. En een glaasje water als compensatie voor de veel te zure frites saus kon er ook niet van af. Bovendien vonden wij de prijs voor de geboden gerechten erg prijzig in vergelijking met de betere restaurants in Meerssen of Maastricht.
Littlesins .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Hier recentelijk gegeten. We waren zeer verbaasd dat dit restaurant zo weinig culinaire gerechten aanbiedt. Het hoofdmenu op de kaart bestaat voor meer als de helt uit schnitzels, hamburgers en maaltijdsalades. Dus maar een saté, altijd goed. Maar dat viel enorm tegen. Het vlees was droog, de saus was klonterig en smaakte niet eens naar saté. En ipv verfrissende bijgerechten te serveren, zoals b.v.atjar tampoer, krijg je een bakje sla met zure dressing..bah..niet lekker. En daarbij ook nog eens patat met veel te zure mayonaise, werkelijk niet te eten. Een zeer dikke onvoldoende qua kwaliteit en prijs voor dit gerecht! De eigenaar was erg nors, zelfs bij het afrekenen. Het decor was gelukkig wel sfeervol dus een voldoende. Gezien de beperkte kaart en de zeer matige prijs / kwaliteitverhouding zal ik hier niet mee snel terugkeren.
009 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Wij hadden eerst recensies gelezen en wilde het zelf eens van beleven en proeven. Tot onze verbazing zagen wij een zeer uitgebreide kaart met wel 8 verschillende vleesgerechten , 4 verschillende visgerechten, 3 maaltijdsalades en 2 pasta's en twee vegetarische hoofdgerechten.Hoeveel keuze wil je hebben.Wij waren met ons achten en hebben allen iets verschillend genomen. We hebben nog nooit zo een lekker biefstuk gegeten , de saté zo krijg je hem niet vaak en ook nog eens behoorlijk veel vlees. Het vispannetje dat was smullen, de mixgrill daar bleef je van eten, de pasta van het huis lekkere kip in die pittige saus en de salade scampi die lekte je van je vingers af. Wij hebben hier in iedergeval van genoten en zeker in de heerlijke huiselijke sfeer. Een chapeau voor de bediening en de zeer vriendelijke eigenaren. Wij zullen weer zeer snel terug komen en zeg tegen andere mensen ervaar het zelf en lees absoluut niet de verkeerde recensies.
Dinnertable .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Laatste weer wezen eten in dit gezellige Eetcafe. In vorige recensies gelezen dat er weinig variatie zit in het menu, maar ik kan altijd heel lastig kiezen uit de vele varierende gerechten.
Zoveel lekkere gerechten kom je hier op de menukaart tegen.
De laatste keer heb ik de brochette gehad en mijn vriendin de kipspies. Ze weten hier precies hoe ze met vlees moeten omgaan. een dikke voldoende!! Voor extra frieten en extra mayonaise hoefde we niet eens te betalen. Wij hopen dat het weer snel goed weer wordt, zodat we weer op het terras kunnen gaan genieten