De Kastanje

Grote Kerkstraat 12 8601 ED Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant De Kastanje

Binnen in de tuin

Uniek in de binnenstad van Sneek is de binnentuin van de Kastanje. Met de seizoen mee wisselen ze hier moeiteloos binnen de Franse keuken: denk aan coquilles en malse tournedos. Enigszins verscholen achter de kerk, maar de lounge en jazz muziek trekken de aandacht. Met zo'n fijne ambiance is het vieren van een trouwerij hier zo gek nog niet!

Meer informatie over restaurant De Kastanje

• Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Was een verwenavond
H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We werden vriendelijk ontvangen en konden een rustig tafeltje kiezen. Als aperitief kregen we een smakelijke amuse van het huis. De wijn die ons werd aangeraden paste erg goed bij de chateaubriand, waarvan de saus aan tafel bereid werd, een echte sfeermaker. Het vlees was heerlijk mals en ook de erbij geserveerde groenten, aardappels en salade waren erg lekker. Een zeer geslaagde avond dus!
fam.buisman .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We hebben zitten tafelen van 18.00 tot 22.15 ,dat zegt genoeg over de sfeer .
De chateau briand was heerlijk mals ,de saus werd aan tafel bereid .
De toetjes uitgebreid en verrassend ,kortom een heerlijke avond !
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijke chateau-briand!! Maar het voorgerecht, een uitgebreide schaal met tapas, kwam niet uit de verf: o.a. lauwe frituursels, te gewoontjes voor een stevige prijs.
Prima ambiance!
annemariejorna .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Vlees was droog. Wijn werd bijgeschonken terwijl er nog in het glas zat en werd tot zelfde niveau geschonken als een leeg glas. Bediening was gastvrij en prettig, fijne sfeer.
Tietsia B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Hele goede service, eten was redelijk
Janetta H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
De Kastanje heeft haar goede naam weer helemaal waar gemaakt. Dat is de reden dat we hier graag steeds weer terug komen.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
heerlijk restaurantje, om zeker weer naar terug te gaan . vriendelijke nette bediening.heel goed eten.leuke locatie.goede huiswijn.schoon netjes .een aanrader dus. vriendelijke groet uit Rijnsburg Zuid-Holland.
Piet L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Kort en krachtig: De hele familie was tevreden!
Jeltje T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We waren met z'n vieren met veel verschillende gerechten, het was allemaal top,
Broodplankje en tappa's vooraf en verschillende hoofdgerechten en nagerechten, zeker een tien.
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten op kerstavond. Mooie gerechten, lekkere stoelen, leuke kerst-aankleding, erg plezierige bediening. Alles klopt!
Gerrit Y.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Niet verschrikkelijk luxe
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Zeer gastvrij personeel! Wij konden zelf bepalen hoeveel tijd er tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zat, konden zo uitgebreid genieten van onze avond zonder kinderen! Wij komen zeker nog een keer terug!
Anneloes K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Eten perfect, service uitstekend - erg vriendelijk!
Wij hadden alleen erg last de erg luidruchtige andere gasten. Hoewel er onder de tafels geluidwerend materiaal zit, was het voor ons bijna niet mogelijk met elkaar te praten en dat was erg onprettig.
Ester O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
heerlijk gegeten!! fijne sfeer.
tot snel!
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Vriendelijk en betrokken personeel. Goed geadviseerd over de wijnen. Met een gezelschap van 8 personen gegeten en gerechten waren goed (dessert wat minder, geen grote kaart en droge aardappeltjes erbij geserveerd).
Theo C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zoals gewoonlijk: geweldig gegeten!
Fokkelien O.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Hartelijke ontvangst en bediening, maar eten geen onverdeeld succes.
Bij wachten op voorgerecht werd gevraagd "zal ik alvast wat brood brengen?". Maar i.p.v. broodje kwam er een hele broodplank met toebehoren, die als voorgerecht op de kaart staat en ook zo op de rekening kwam.
Bij komst van voorgerecht van coquille en langoustine rook ik gelijk ammoniak, en inderdaad waren de langoustines bedorven. Borden terug naar keuken, waar de kok ons oordeel bevestigde. We mochten (!) iets anders kiezen of hetzelfde maar met alleen coquilles, wat we deden. Het duurde meer dan een half uur voordat we dat kregen en de bediening bood aan ons nog een glas witte wijn in te schenken. Een gebaar van het huis, denk je dan, als compensatie van het ongemak. Maar niets daarvan: gewoon op de rekening. Aan de coquilles was stukje witvis toegevoegd zonder daar echt iets aan toe te voegen, en de schelpdieren zelf waren klein, taai en zonder de smaak waar een mens van dromen kan. De hertencarpaccio bleek een onduidelijk, mesdun laagje smeersel met wat flinters hertenvlees, de hertenbitterbal wel lekker. De hertenbiefstuk prima, bloederig van binnen hoewel niet was gevraagd of dat de bedoeling was.
Samengevat: in de voorgerechten is de verhouding prijs/kwaliteit zoek. En een kok die niet ruikt dat schaaldieren bedorven zijn wekt wel enig wantrouwen op.
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Perfecte ontvangst en bediening; leuk de romantische aankleding van de tafel (bij reservering gevraagd).
De chateaubriand is een aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
zeer plezierige atmosfeer ook de bediening heel prettig