De Kastanje

Grote Kerkstraat 12 8601 ED Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant De Kastanje

Binnen in de tuin

Uniek in de binnenstad van Sneek is de binnentuin van de Kastanje. Met de seizoen mee wisselen ze hier moeiteloos binnen de Franse keuken: denk aan coquilles en malse tournedos. Enigszins verscholen achter de kerk, maar de lounge en jazz muziek trekken de aandacht. Met zo'n fijne ambiance is het vieren van een trouwerij hier zo gek nog niet!

Meer informatie over restaurant De Kastanje

Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Erika R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Altijd lekker, verse eten, mooi geserveerd! Heel aangename sfeer en muziek, vriendelijk personeel. Top! Voor iederen te aanraden!
Froukje P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk eten en goede bediening
Wieger K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zeer vriendelijk en bekwaam personeel. Het eten was ook uitstekend. De sfeer is bijna huiselijk, echt top! Enige puntje was dat we vrij lang op ons hoofdgerecht hebben moeten wachten i.v.m. drukte, maar dat mocht de pret niet drukken.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heel gezellig restaurant. Zeer vriendelijke bediening en de gerechten waren verrassend en heerlijk!
Rico W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Erg lekker voorgerecht (tapas) en dito hoodgerecht in gezellig buitentuin. Aanrader!!
Siebrand V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Zeer prettig restaurant dat probleemloos op bijzondere dieetwensen inspeelt, als je die van te voren meldt. Ze maken er dan iets bijzonders van!
Menne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Uit eerdere beoordelingen werd de indruk gewekt in een bijzonder restaurant te komen. De gastvrouw wist van haar taak en de kok maakt smakelijke gerechten. Maar in het deel waar wij hebben gezeten was de verlichting ronduit slecht. Het voorgerecht liep een vertraging op van 75 minuten omdat een brander waarmee het stukje zalm moest worden bewerkt defect was geraakt. Een grilpan was blijkbaar geen alternatief. Het hoofdgerecht een witvis kwam relatief snel door. Met slechts een persoon in de bediening is doseren van tijd in een bijna uitverkocht restaurant een uitdaging.
01gabrie V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Lang moeten wachten vooral op het pinapparaat nadat we de rekening hadden gekregen. We vonden het vreemd dat er pro forma op de rekening stond. En dat bij betalen met een creditcard er provisiekosten in rekening worden gebracht. Lekker gegeten maar met vieze smaak in de mond naar hotel terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij hadden wat te vieren en "De Kastanje" bleek in alle opzichten de goede keuze.
Meint G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Kenden deze gelegenheid niet en waren aangenaam verrast.Hartelijke ontvangst, heerlijk eten, voor herhaling vatbaar.Kunnen het restaurant zeker aanbevelen.
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prima restaurant met geweldige gerechten. Goed van smaak. Het 3 gangen menu is absoluut aan te raden. Bediening is gastvrij en vriendelijk. Best place in town.
JC L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Originele kaart: verrassend (scheermessentartaar) en eerlijk (kalsoester) Grote aanrader in Sneek.
Hannelike R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Als voorgerecht zeebaars tartaar bereid met een bloody mary twist. Apart en smakelijk. Mooie presentatie. Hoofdgerecht de vis van de dag: zalm. Voortreffelijk zacht gegaard, met asperges en mimosa van ei, krieltjes en hollandaise saus. Erg lekker. Mijn tafelgenoten hadden het drie gangen dagmenu: ook de zeebaars tartaar. Hoofd: eendeborst filet in cassissaus, mals, maar niet doorbakken. Apart erbij: schaaltje gebakken zoete en gewone aardappel en schaaltje gemengde salade. Mooi nagerecht met combinatie yoghurt ijs, sorbet e.d. Conclusie: erg lekker gegeten, goed verzorgd en prima prijs-kwaliteit verhouding.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gereserveerd en toch een tafeltje voor 2 tussen 2 grote gezelschappen gekregen. Ontzettend veel last van de geluiden om ons heen. Zoveel dat we na het voorgerecht weg zijn gegaan.
Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
de scheermessen tartaar en de lams-schenkels gehad vandaag. wat een smaken, wat een presentatie. wij komen zeker terug!! :D
Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben met plezier en heerlijk gegeten.
Personeel was vriendelijk.
De rode wijn uit Chili was buitengewoon goed!
udo M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
we kennen dit restaurant al een paar jaar; het is net even exclusiever dan gemiddeld en de smaken van de gerechten zijn op een creatieve manier, perfect ,door de kok op elkaar afgestemd! Men hield er duidelijk rekening mee, dat wij na het heerlijke eten op bezoek moesten bij Sanne Wallis de Vries; Geen moment op hete kolen gezeten dankzij de uiterst vriendelijke dames der effeciënte en zorgzame bediening! De Kastanje blijft voorlopig ons top restaurant: nummer Eén!!!!
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Als je bij jullie gaat eten, ben je echt een avond uit. Genieten van de voortreffelijke kookkunsten van de kok, de altijd gastvrije gastheer en de gezellige inrichting. De prijs ligt wat hoger dan in andere restaurants maar je krijgt echt waar voor je geld. Ga zo door!!
Ciska M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het eten was koud en niet echt sensationeel... Dat heb ik uiteraard teruggestuurd. In 2e instantie was het niet veel warmer! Ik vroeg om een beetje mayo maar ik kreeg een soepkom vol op mijn tafel gedropt. Al met al geen enkele reden om fooi te geven...