De Kastanje

Grote Kerkstraat 12 8601 ED Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant De Kastanje

Binnen in de tuin

Uniek in de binnenstad van Sneek is de binnentuin van de Kastanje. Met de seizoen mee wisselen ze hier moeiteloos binnen de Franse keuken: denk aan coquilles en malse tournedos. Enigszins verscholen achter de kerk, maar de lounge en jazz muziek trekken de aandacht. Met zo'n fijne ambiance is het vieren van een trouwerij hier zo gek nog niet!

Meer informatie over restaurant De Kastanje

Ciska M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Joop P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
We hebben in de Kastanje heerlijk gegeten, Frans gaf ons de juiste rode wijn en was een voortreffelijke gastheer.
Het eten was goed Een aanrader. Truus en Joop Potasse
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Super lekker gegeten, de Chateau Briand, een echte aanrader. En een tip laat de ober de wijnen kiezen. Echt genieten!!!!
jonkertheo .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Goede en verrassende gerechten voor je smaakpupillen.
Jammer van deze beoordelingsite dat je minimaal 120 tekens moet gebruiken!,
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Dit is een bijzonder leuk, klein, restaurant in het centrum van Sneek. Naast de kaart met voldoende afwisseling is er eveneens een (dag)menu. Daar gingen wij voor. Erg smakelijk, evenals de open wijnen. Echt een aanrader. Het menu wisselt elk kwartaal met de seizoenen. De lente zal vast wel asperges brengen en dan gaan we zeker weer naar De Kastanje.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Voortreffelijk eten. Bediening vriendelijk.
Engels spreken was een klein probleem en het ontbreken van een engelse menukaart is vreemd op dit niveau.
Prijsstelling dessert wat hoog naar mijn mening.
Sharon K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Hartelijke ontvangst, fijn gastheerschap. Amuse>smaakexplosie, Carpachio en chateaubriand..♡.... heerlijke crème brulee
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Erg lekker gegeten in een vriendelijke omgeving met ontzettend aardige bediening. We gingen voor de Chateaubriand en de peper-cognac saus werd aan tafel bereid. Feestelijk! Het eten was uitstekend, alleen de desserts viel ons een beetje tegen: iets té veel smaken bij elkaar op een bordje geplaatst. Toen we dat meldden, kregen we een kopje koffie van de zaak. Supersympathiek. Was hier nog nooit geweest, maar we komen hier zeker terug. Het was een leuk avondje uit.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Uitstekend!!! Bediening is zeer vriendelijk en met duidelijke uitleg. Heerlijk gegeten, het enige wat wij jammer vonden is dat de saus niet aan onze tafel kon worden bereid ( is heel leuk met flamberen) omdat het gangpad te smal was en dit net de looproute naar de keuken is. Als je zoiets aanbiedt moet het bij welk tafeltje dan ook mogelijk zijn. Verder niets dan lof.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Fantastisch lekker gegeten op kerstavond, enorm gastvrij ontvangst, zoals het hoort.
Enige nadeel was dat het erg rumoerig was, dit kwam doordat de muziek vrij hard stond en de gasten hier overheen gingen met de gesprekken.

Voorgerecht (Surf en Turf) was uitstekend bereid, erg lekker met de zwarte knoflook.
Tussengerecht was subliem, hoofdgerecht vond ik persoonlijk iets minder, het iberico rack was iets te droog gebakken, de sjus daarbij maakte een boel goed.
Als nagerecht had ik de friese tiramisu, fantastische afsluiter.

De wijnen bij de gerechten maakten het af, ontzettend genoten van ons diner bij de Kastanje in Sneek, we komen snel terug!
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Zeer gastvrij en vriendelijk personeel, zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht was meer dan voldoende en was heerlijk! De aangeklede koffie als afsluiter maakte de avond compleet, tot de volgende keer!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Afgelopen vrijdag hier gegeten
Kwaliteit van het eten was zeer zeker niet goed. Groente wat niet gaar was en de vis was zonder enige smaak
Geen juist bestek bij de vis , en bij zowel mijn vis als bij bij het wild van mijn partner was de groente gelijk
De prijs kwaliteit verhouding was geheel zoek
Dit was onze eerste en gelijk ook laatste bezoek bezoek hier
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Bij de Kastanje kan je heerlijk eten! Het is n sfeervol en erg gezellig restaurant! Borden zijn prachtig opgemaakt en t smaakt voortreffelijk! En n pluim voor de bediening!!!!
Bennie V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijke gerechten van goede kwaliteit. Sfeer is prettig, fijne muziek. Tevens goede service.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wat een toprestaurant. De bediening uiterst vriendelijk, het eten waanzinnig. Ze schuwen niet combinaties te proberen, zwarte olijf/witte chocola krokantjes. Heerlijk weekmenu gehad. Gepocheerde gamba, met gebakken chorizo, venkel, tomaat en een super lekkere garnalenbisque als voorgerecht was een veelbelovende start. Als hoofdgerecht, Flanksteak met knolselderij en chocola en een madeira-jus. Het vlees super mals en met de knolselderij en jus een passend vervolg op het geweldige voorgerecht. Het is natuurlijk ook niet te verbazen dat het dessert net zo geweldig is als de twee vorige gangen. Een bavarois van peer, anglais van pisang ambon, gel van stoofpeer, het krokantje van witte chocola en zwarte olijf en overheerlijk tonkabonen-roomijs. Wat een geweldige avond hebben wij gehad, wat door de alleraardigste bediening uiteraard niet mogelijk zou zijn geweest. Begrepen dat er binnenkort een nieuwe kaart in gaat. Wij zijn benieuwd en komen zeker binnenkort de nieuwe creaties van het team de kastanje proberen.
Topzaak in sneek.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het was een heerlijke avond. Het eten was kwalitatief erg goed en de service was voortreffelijk. Het is echter wel erg chique, dus aankomen in een spijkerbroek is geen aanrader. Verder waren de tarieven erg hoog, maar je krijgt wel waar voor je geldt. Een aanrader!
Lucy B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Onlangs hier gegeten, over het algemeen was de keuken goed. De aperitief 'Aperol spritz' was matig van smaak, smaakte naar bronwater (geen goede verhouding) Het voorgerecht de "tapas proeverij' voor 3 personen was lekker, helaas was het broodje gevuld met warme brie veel te hard gebakken, toen we daar een opmerking over maakte was het antwoord " het is eigengebakken brood " slaat natuurlijk nergens op. Hoofdmenu was voortreffelijk, ik nam de eendenborst en mijn tafelgenoten de spareribs. De koffie na met lekkernij was goed.
Bij aankomst konden we kiezen uit 2 tafeltjes, allebei dichtbij de keuken. De keukendeur waar veel gebruik van werd gemaakt klapte en piepte, was behoorlijk storend. Al met al was ons etentje niet wat we ervan hadden verwacht, heel jammer want wij hadden iets te vieren en al ruimschoots van tevoren een tafeltje gereserveerd!
mmsikkes .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten, we hadden een prima plek buiten, de bediending was heel goed en vriendelijk, dus dik tevreden.
Yoram I.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, verrassende gerechten met vriendelijke bediening. Aanrader voor een ontspannen avondje uit eten.
Edwina D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Fantastische avond gehad, zowel qua eten, wijn, sfeer en bediening. Een echte aanrader! Ze beschikken ook over een terras, maar helaas was het niet warm genoeg om buiten te eten. Een goed restaurant in hartje centrum, met goedkope parkeergelegenheid op zeer korte afstand.