De Kastanje

Grote Kerkstraat 12 8601 ED Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant De Kastanje

Binnen in de tuin

Uniek in de binnenstad van Sneek is de binnentuin van de Kastanje. Met de seizoen mee wisselen ze hier moeiteloos binnen de Franse keuken: denk aan coquilles en malse tournedos. Enigszins verscholen achter de kerk, maar de lounge en jazz muziek trekken de aandacht. Met zo'n fijne ambiance is het vieren van een trouwerij hier zo gek nog niet!

Meer informatie over restaurant De Kastanje

Maandag 17:00 - 23:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
01gabrie V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Lang moeten wachten vooral op het pinapparaat nadat we de rekening hadden gekregen. We vonden het vreemd dat er pro forma op de rekening stond. En dat bij betalen met een creditcard er provisiekosten in rekening worden gebracht. Lekker gegeten maar met vieze smaak in de mond naar hotel terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij hadden wat te vieren en "De Kastanje" bleek in alle opzichten de goede keuze.
Meint G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Kenden deze gelegenheid niet en waren aangenaam verrast.Hartelijke ontvangst, heerlijk eten, voor herhaling vatbaar.Kunnen het restaurant zeker aanbevelen.
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prima restaurant met geweldige gerechten. Goed van smaak. Het 3 gangen menu is absoluut aan te raden. Bediening is gastvrij en vriendelijk. Best place in town.
JC L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Originele kaart: verrassend (scheermessentartaar) en eerlijk (kalsoester) Grote aanrader in Sneek.
Hannelike R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Als voorgerecht zeebaars tartaar bereid met een bloody mary twist. Apart en smakelijk. Mooie presentatie. Hoofdgerecht de vis van de dag: zalm. Voortreffelijk zacht gegaard, met asperges en mimosa van ei, krieltjes en hollandaise saus. Erg lekker. Mijn tafelgenoten hadden het drie gangen dagmenu: ook de zeebaars tartaar. Hoofd: eendeborst filet in cassissaus, mals, maar niet doorbakken. Apart erbij: schaaltje gebakken zoete en gewone aardappel en schaaltje gemengde salade. Mooi nagerecht met combinatie yoghurt ijs, sorbet e.d. Conclusie: erg lekker gegeten, goed verzorgd en prima prijs-kwaliteit verhouding.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gereserveerd en toch een tafeltje voor 2 tussen 2 grote gezelschappen gekregen. Ontzettend veel last van de geluiden om ons heen. Zoveel dat we na het voorgerecht weg zijn gegaan.
Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
de scheermessen tartaar en de lams-schenkels gehad vandaag. wat een smaken, wat een presentatie. wij komen zeker terug!! :D
Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben met plezier en heerlijk gegeten.
Personeel was vriendelijk.
De rode wijn uit Chili was buitengewoon goed!
udo M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
we kennen dit restaurant al een paar jaar; het is net even exclusiever dan gemiddeld en de smaken van de gerechten zijn op een creatieve manier, perfect ,door de kok op elkaar afgestemd! Men hield er duidelijk rekening mee, dat wij na het heerlijke eten op bezoek moesten bij Sanne Wallis de Vries; Geen moment op hete kolen gezeten dankzij de uiterst vriendelijke dames der effeciënte en zorgzame bediening! De Kastanje blijft voorlopig ons top restaurant: nummer Eén!!!!
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Als je bij jullie gaat eten, ben je echt een avond uit. Genieten van de voortreffelijke kookkunsten van de kok, de altijd gastvrije gastheer en de gezellige inrichting. De prijs ligt wat hoger dan in andere restaurants maar je krijgt echt waar voor je geld. Ga zo door!!
Ciska M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het eten was koud en niet echt sensationeel... Dat heb ik uiteraard teruggestuurd. In 2e instantie was het niet veel warmer! Ik vroeg om een beetje mayo maar ik kreeg een soepkom vol op mijn tafel gedropt. Al met al geen enkele reden om fooi te geven...
Joop P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
We hebben in de Kastanje heerlijk gegeten, Frans gaf ons de juiste rode wijn en was een voortreffelijke gastheer.
Het eten was goed Een aanrader. Truus en Joop Potasse
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Super lekker gegeten, de Chateau Briand, een echte aanrader. En een tip laat de ober de wijnen kiezen. Echt genieten!!!!
jonkertheo .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Goede en verrassende gerechten voor je smaakpupillen.
Jammer van deze beoordelingsite dat je minimaal 120 tekens moet gebruiken!,
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Dit is een bijzonder leuk, klein, restaurant in het centrum van Sneek. Naast de kaart met voldoende afwisseling is er eveneens een (dag)menu. Daar gingen wij voor. Erg smakelijk, evenals de open wijnen. Echt een aanrader. Het menu wisselt elk kwartaal met de seizoenen. De lente zal vast wel asperges brengen en dan gaan we zeker weer naar De Kastanje.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Voortreffelijk eten. Bediening vriendelijk.
Engels spreken was een klein probleem en het ontbreken van een engelse menukaart is vreemd op dit niveau.
Prijsstelling dessert wat hoog naar mijn mening.
Sharon K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Hartelijke ontvangst, fijn gastheerschap. Amuse>smaakexplosie, Carpachio en chateaubriand..♡.... heerlijke crème brulee
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Erg lekker gegeten in een vriendelijke omgeving met ontzettend aardige bediening. We gingen voor de Chateaubriand en de peper-cognac saus werd aan tafel bereid. Feestelijk! Het eten was uitstekend, alleen de desserts viel ons een beetje tegen: iets té veel smaken bij elkaar op een bordje geplaatst. Toen we dat meldden, kregen we een kopje koffie van de zaak. Supersympathiek. Was hier nog nooit geweest, maar we komen hier zeker terug. Het was een leuk avondje uit.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Uitstekend!!! Bediening is zeer vriendelijk en met duidelijke uitleg. Heerlijk gegeten, het enige wat wij jammer vonden is dat de saus niet aan onze tafel kon worden bereid ( is heel leuk met flamberen) omdat het gangpad te smal was en dit net de looproute naar de keuken is. Als je zoiets aanbiedt moet het bij welk tafeltje dan ook mogelijk zijn. Verder niets dan lof.