De Kastanje

Grote Kerkstraat 12 8601 ED Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant De Kastanje

Binnen in de tuin

Uniek in de binnenstad van Sneek is de binnentuin van de Kastanje. Met de seizoen mee wisselen ze hier moeiteloos binnen de Franse keuken: denk aan coquilles en malse tournedos. Enigszins verscholen achter de kerk, maar de lounge en jazz muziek trekken de aandacht. Met zo'n fijne ambiance is het vieren van een trouwerij hier zo gek nog niet!

Meer informatie over restaurant De Kastanje

Maandag 17:00 - 23:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant De Kastanje

Anneloes K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Eten perfect, service uitstekend - erg vriendelijk!
Wij hadden alleen erg last de erg luidruchtige andere gasten. Hoewel er onder de tafels geluidwerend materiaal zit, was het voor ons bijna niet mogelijk met elkaar te praten en dat was erg onprettig.
Ester O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
heerlijk gegeten!! fijne sfeer.
tot snel!
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Vriendelijk en betrokken personeel. Goed geadviseerd over de wijnen. Met een gezelschap van 8 personen gegeten en gerechten waren goed (dessert wat minder, geen grote kaart en droge aardappeltjes erbij geserveerd).
Theo C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zoals gewoonlijk: geweldig gegeten!
Fokkelien O.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Hartelijke ontvangst en bediening, maar eten geen onverdeeld succes.
Bij wachten op voorgerecht werd gevraagd "zal ik alvast wat brood brengen?". Maar i.p.v. broodje kwam er een hele broodplank met toebehoren, die als voorgerecht op de kaart staat en ook zo op de rekening kwam.
Bij komst van voorgerecht van coquille en langoustine rook ik gelijk ammoniak, en inderdaad waren de langoustines bedorven. Borden terug naar keuken, waar de kok ons oordeel bevestigde. We mochten (!) iets anders kiezen of hetzelfde maar met alleen coquilles, wat we deden. Het duurde meer dan een half uur voordat we dat kregen en de bediening bood aan ons nog een glas witte wijn in te schenken. Een gebaar van het huis, denk je dan, als compensatie van het ongemak. Maar niets daarvan: gewoon op de rekening. Aan de coquilles was stukje witvis toegevoegd zonder daar echt iets aan toe te voegen, en de schelpdieren zelf waren klein, taai en zonder de smaak waar een mens van dromen kan. De hertencarpaccio bleek een onduidelijk, mesdun laagje smeersel met wat flinters hertenvlees, de hertenbitterbal wel lekker. De hertenbiefstuk prima, bloederig van binnen hoewel niet was gevraagd of dat de bedoeling was.
Samengevat: in de voorgerechten is de verhouding prijs/kwaliteit zoek. En een kok die niet ruikt dat schaaldieren bedorven zijn wekt wel enig wantrouwen op.
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Perfecte ontvangst en bediening; leuk de romantische aankleding van de tafel (bij reservering gevraagd).
De chateaubriand is een aanrader!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
zeer plezierige atmosfeer ook de bediening heel prettig
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding.
Erika R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Altijd lekker, verse eten, mooi geserveerd! Heel aangename sfeer en muziek, vriendelijk personeel. Top! Voor iederen te aanraden!
Froukje P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk eten en goede bediening
Wieger K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zeer vriendelijk en bekwaam personeel. Het eten was ook uitstekend. De sfeer is bijna huiselijk, echt top! Enige puntje was dat we vrij lang op ons hoofdgerecht hebben moeten wachten i.v.m. drukte, maar dat mocht de pret niet drukken.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heel gezellig restaurant. Zeer vriendelijke bediening en de gerechten waren verrassend en heerlijk!
Rico W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Erg lekker voorgerecht (tapas) en dito hoodgerecht in gezellig buitentuin. Aanrader!!
Siebrand V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Zeer prettig restaurant dat probleemloos op bijzondere dieetwensen inspeelt, als je die van te voren meldt. Ze maken er dan iets bijzonders van!
Menne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Uit eerdere beoordelingen werd de indruk gewekt in een bijzonder restaurant te komen. De gastvrouw wist van haar taak en de kok maakt smakelijke gerechten. Maar in het deel waar wij hebben gezeten was de verlichting ronduit slecht. Het voorgerecht liep een vertraging op van 75 minuten omdat een brander waarmee het stukje zalm moest worden bewerkt defect was geraakt. Een grilpan was blijkbaar geen alternatief. Het hoofdgerecht een witvis kwam relatief snel door. Met slechts een persoon in de bediening is doseren van tijd in een bijna uitverkocht restaurant een uitdaging.
01gabrie V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Lang moeten wachten vooral op het pinapparaat nadat we de rekening hadden gekregen. We vonden het vreemd dat er pro forma op de rekening stond. En dat bij betalen met een creditcard er provisiekosten in rekening worden gebracht. Lekker gegeten maar met vieze smaak in de mond naar hotel terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij hadden wat te vieren en "De Kastanje" bleek in alle opzichten de goede keuze.
Marian G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Kenden deze gelegenheid niet en waren aangenaam verrast.Hartelijke ontvangst, heerlijk eten, voor herhaling vatbaar.Kunnen het restaurant zeker aanbevelen.
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prima restaurant met geweldige gerechten. Goed van smaak. Het 3 gangen menu is absoluut aan te raden. Bediening is gastvrij en vriendelijk. Best place in town.
JC L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Originele kaart: verrassend (scheermessentartaar) en eerlijk (kalsoester) Grote aanrader in Sneek.