Meer informatie over restaurant De Karseboom

Maandag t/m Zaterdag 11:30 - 23:00

Voordelig
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ontzettend vriendelijke bediening, fijne sfeer en goede prijs/kwaliteit. De steak Bavette met truffelboter is een echte aanrader!
Recens-iens .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Diner met 4 personen: goede sfeer, zeer vriendelijke bediening, lekker eten. Wat ons betreft een prima prijs/kwaliteit verhouding. De temperatuur in het restaurant zou iets omhoog mogen :)
Eter2012 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Karseboom is lange tijd dicht geweest. Weer opnieuw geopend met een aantal enthousiaste medewerkers. Inrichting gezellig. Hebben een tuin die open is met goed weer. Wij hebben niet gereserveerd. Het was zo goed als vol. Er werd ons aangegeven dat het vanwege de drukte en een grote groep langer zou duren. Dat was ook langer dan normaal. Maar wij vonden dat niet zo'n probleem. Gezellige sfeer. De Zarzuela was goed, mooi opgediend en voldoende. We gaan zeker terug.
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
De sfeer is absoluut ontspannen en informeel. Ik voelde me meteen thuis bij de Karseboom. Het voorgerecht was prima maar het hoofdgerecht vond ik wat tegenvallen, een beetje saai. Ook de presentatie van het hoofdgerecht had wat meer verzorgd kunnen zijn.
De tuin ziet mooi uit en het is heerlijk om daar te kunnen eten.
De bediening was erg langzaam terwijl het toch niet zo druk was. We dachten dat ze ons vergeten waren.
Milies .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Super goed eten met heel goede bediening. Heerlijke lamsstoof als hoofdgerecht, ruime portie met lekkere en bijzondere groenten. Ook ruime keus aan vegetarische gerechten. De bediening is echt heel goed, onopvallend maar attent en beschikbaar.
Arnold R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Kindvriendelijk, eerlijke prijs, fijne tuin die in de zomer altijd open is en laagdrempelige aankleding. Helaas wel weinig wisseling van gerechten waardoor je het op een gegeven wel kent.
Butterflie .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
we hadden bij Iens gezien dat dit restaurant een heel goede recensie had, de prijs lag binnen ons bereik en we gingen het proberen met zijn tweeën. We kozen een tafeltje op de helft van de ruimte bij de muur, het waren prettige kleuren, vrij sobere inrichting, maar je kon ook voor bij het raam zitten en achter met uitzicht op de tuin, het is een wat ouder pand en die sfeer was ook behouden, al zaten de houten stoelen na 3 uur niet echt comfortabel meer. We hadden onze leesbril vergeten, maar toen we dat noemden kregen we van hun allebei een voor de hele avond, service dus. De wijn was uitstekend, we maken er altijd een grapje over dat ik naar de leuke jongens kijk die bedienen, maar het leek hier of er alleen maar vrouwen waren(ook kundig hoor) maar met het dessert kwam zowaar een (leuke)jongen uit de keuken, lol dus. De kwaliteit van het eten was gewoon geweldig, we begonnen met soep van de week, paprika/tomaat, en die was zo vers en perfect op smaak, ik had een biefstuk met blauwe kaas daarna, kreeg er zelfs een extra(scherp) mes bij maar het was zo mals, zo smaakvol, en we kregen er ruim groentes en salade bij(uitzonderlijk tegenwoordig), als toetje had ik applecrumble, zo vers zo smaakvol, mijn vriendin had triffle en zat ook al zo te genieten, leuk was ook dat de kokkin zelf(denken we) uit de keuken kwam om het gerecht te brengen. We waren om half 6 begonnen, toen was het nog redelijk rustig maar geleidelijk aan liep de hele zaak vol en nam het rumoer toe, maar je kon elkaar blijven verstaan en de afstand met de andere tafels was niet storend. Prettig vond ik ook dat er een goede fietsparkeerplaats was vlak naast het restaurant. Ook voor een volgende keer heeft het menu voor ons nog mogelijkheden
J. .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk vegetarisch gegeten.
Behalve dat het hoofdgerecht er rommelig uitzag bevatte het wel veel verschillende smaken en t was gewoon lekker.
Ik ben niet kapot van de inrichting maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.
De bediening was aardig maar stonden met te weinig daardoor moesten we erg lang wachten op drankjes, een gemiste kans voor omzet.
Wie smakelijk vegetarisch wil eten kan hier prima terecht!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Iedere keer weer is het moeilijk een keuze te maken uit alle heerlijke smakelijke gerechten. Eigenlijk al alles van de menukaart geprobeerd. Informele sfeer, leuke bediening, prachtige tuin in de zomer. Ik hoop nog vele jaren hier te komen met mijn vrienden. Echte aanrader!!!
Dankjewel Yvonne, hoop jou ook nog vaak te begroeten in de Karseboom
Vanaf donderdag 19 november weer een nieuwe kaart!

Reactie van proever:

Hoi wat fijn dat jullie kaart ook regelmatig wisselt!! Laten jullie wel de hazelnootnougatine ijtaart staan:)???
N. S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
De vega tompouce was heerlijk! De steak bavette was goed mals. Verse groenten en salade erbij. Voldoende en goede frietjes en rosevalaardappeltjes. Voor vegans veel keuze! Dat is zo super, want in veel restaurants kun als vegetariër kiezen uit pasta met paddestoelen en een maaltijdsalade...en dat gaat toch een beetje vervelen op den duur...
Leuke sfeer en de bediening is alert en oprecht vriendelijk.
Wij zullen hier zeker nog vaak gaan eten!
Dikbuikje .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Eten is prima, fijne vega gerechten. Voorgerecht Indiase pappadum met mango chutney, linzen etc was erg lekker en vers. De bediening is snel en vriendelijk, de prijs kwaliteit verhouding is hier prima! Qua inrichting een "ouderwets" eetcafé, dus niet hip maar wel lekker relaxed.
Time .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Lekker gegeten voor een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Vooral het Marokkaanse stoofpotje is om te smullen.
Informele sfeer, gezellig, ongedwongen.
Menno K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Vandaag heerlijk gegeten bij De Karseboom.
zelf koos ik de vegetarische curry en die was echt heel lekker, heel authentiek (als Indian foodliefhebber durf ik dat te zeggen).
De wijn was eenvoudig, maar prima.
ik kom zeker nog eens terug.
Corinne M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Na jaren weer eens bij dit fijne restaurant gegeten. Kende het nog uit mijn studietijd, de sfeer is als vanouds!
In een ongedwongen ambiance, kun je hier genieten van heerlijke gerechten. Vis, vlees en vega. Maar niet doorsnee. Het voorgerecht was een pompoen/bieten/geitenkaas salade. Een heerlijke combi van aards/zoet/zilt. Hoofdgerecht was bavette met Blue d'auvergne en tomatensalsa. Mijn partner had gegrilde kip gevuld met walnoot/kaas/spek. Lekkere schaal frites, en ook belangrijk: voldoende groente, waaronder gestoomde broccoli, courgette en wortel. Samen met 2 drankjes, wijn en fris, betaalden we 55 euro. Helaas moesten we op tijd naar de film en hadden geen tijd voor het dessert. Maar we gaan gewoon gauw weer terug om te genieten van de verfijnde smaakcombinaties, goede porties, met liefde bereid. En dat proef je!
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Prettige sfeer. Leuke, originele kaart. Spaanse visschotel Zarzuela gegeten, prima bereid met verse ingrediënten. Vriendelijke bediening.
Luc en Joriski
C.G. N.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Voor de tweede keer in korte tijd hier gaan eten. Nu zo mogelijk nog lekkerder gegeten! Voorgerecht van het seizoen was heerlijk. Bavette supermals. Wijn kan beter. Service is prima, hier weten ze tenminste nog wie wat besteld heeft ipv het te moeten vragen aan tafel. In de middag gereserveerd voor 's avonds en dat was een slimme zet, want er moesten helaas wel wat mensen afgewezen worden door de drukte.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Eindelijk eens een eetcafé gevonden waar je een flink portie groente op je bord krijgt! Wat een originele kaart met heel aparte gerechten. Zowel de vega, vis en vleeseters kunnen bij De Karseboom hun hart ophalen. Partner koos voor een Marokkaans stoofpotje, ikzelf voor de eendenborst. Allebei superlekker en rijkelijk geserveerd met diverse, smaakvolle én verse groentesoorten, flinke hoeveelheid salade, zonder dressing...geweldig! Ook de ovengebakken Rosevalaardappeltjes waren overheerlijk. Spontane, vriendelijke bediening. Minpuntje de akoestiek in de ruimte. Maar wat een mooie prijs-kwaliteitverhouding én wat een schitterende ontdekking, hier komen we vaker terug!
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Voor Glow echt heerlijk gegeten bij De Karseboom. Ik heb als vegetarier meestal weinig keus maar bij de Karseboom hebben ze het begrepen. Keuze uit 4 vega, 4 vlees en 4 visgerechten van de kaart en dan ook nog een aantal dagkeuzes. Blij word ik hier van. Ik koos voor de burger van wortel, hazelnoot en kaas, deze was goed gelukt. Die hummus en mayo op de burger had van mij niet gehoeven, die had apart gemogen. Een bord met een diversiteit aan groente, patatjes erbij. Heerlijk allemaal. De sfeer is goed. Ik zocht op de site naar een menu en kreeg een verwijzing naar de Facebookpagina. Daar kon ik het menu echter niet vinden. Dat is jammer. Puntje er af voor de service. Anders had de vriendelijke bediening zeer zeker een 8 gekregen. Jammer dat ik niet om de hoek woon anders was ik hier zeker vaker gaan eten. Een aanrader.
Gingermaine .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Karseboom is een eenvoudig maar gezellig aangekleed eetcafe. Houten stoeltjes en tafels en tegels op de vloer. Toch heeft het zijn charmes en is het zitten zeer aangenaam. Ik heb daar vaker gegeten en wat mij iedere keer zeer verbaasd, is de versheid van de groenten die na het koken zijn mooie kleur en smaak behouden. Het bord is dan een palet met kleuren.
Zelf heb ik lamsstoof gegeten waarvan ik er genoten heb. Op de kaart staan naast vlees en vis ook heerlijke vegetarische gerecht.
Ambiance: ook al zit het vol, je voelt de rust van de omgeving en bediening. Muziek staat niet te hard aan en ze creëren daarmee een prettig huiselijk sfeer. Geen gehaast en stress om je heen en je kunt samen rustig aan tafel eten en kletsen.
Ik durf volmondig "Ja" te zeggen als ik het moet aanraden.
Dikbuikje .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Met z'n tweeën gegeten op vrijdagavond. Tent zat bijna vol. Sfeer is gemoedelijk. Decor eenvoudig.
Eten was prima en smaakvol. doch niet bijzonder. Vandaar een 7. Prijs kwaliteit wel ok. Bediening erg aardig en relaxed.
Maw: prima eetcafé. Kom zeker nog een keer. Fijn dat de oude eigenaar en daarmee de Karseboom weer terug is.