De Karavaan

Meer informatie over restaurant De Karavaan

Jouw recensie over het restaurant De Karavaan

Smikkeldesmakkel .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We kregen veel te zoute tomatensoep vooraf en in plaats van een lekker bord warm eten kregen we schalen op de tafel met zes kleine schaaltjes (soort tappas) waar HEEL erg weinig inzat. Twee plakjes rauwe ham, zes stokjes sate, twee plakjes zalm met uitjes er overheen, gefrituurde mini loempia, klein stukje brie en een schaaltje olijven. Hier hoef je natuurlijk geen kok voor aan te nemen. Voor iedereen was er veel te weinig te eten. Service was uitermate slecht. We moesten lang wachten op het eten. De bediening was onvriendelijk. De muziek stond zo hard dat we heel snel zijn opgestapt na dat teleurstellende diner. (Was achteraf meer een borrelplateau). Nee niemand van onze groep gaat ooit nog naar De Karavaan.
John B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Afgelopen vrijdag lekker op het strand gelegen.
Even geborreld en daarna gegeten bij de Karavaan.
Super leuke Dj's , een heerlijke borrelplateau besteld met een flesje roze, vriendelijk personeel en snelle bediening. Echt een aanrader! Met mooi weer ga ik zeker weer.
annabetsy77 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Chocoladetaart met vers fruit was overdadig en superlekker, echt waar je op zit te wachten na een lange strandwandeling. Ambiance en sfeer is goed, fijne tent!
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2013
Beetje afgetrapt, oogt het interieur. De bediening is vriendelijk, al ktijg ik wel de indruk, dat ze liever hebben dat ik niet te lang blijf plakken, aangezien ze steeds komen opruimen. Het eten? Alles (de rijst, de aardappels) smaakt naar bouillon, zouden ze pakjes gebruiken? De sla is zoet, die dressing leek niet vers meer. Vlees? Brrr, niet lekker. Nee, deze kok kan beter.