De Karavaan

Strandweg 64 Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Karavaan

John B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Afgelopen vrijdag lekker op het strand gelegen.
Even geborreld en daarna gegeten bij de Karavaan.
Super leuke Dj's , een heerlijke borrelplateau besteld met een flesje roze, vriendelijk personeel en snelle bediening. Echt een aanrader! Met mooi weer ga ik zeker weer.
Christiaan R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Gisteren lekker geborreld bij de karavaan, met prima borrelhapjes. De service is vriendelijk, maar langzaam. Er loopt eigenlijk gewoon 1 of 2 personen te weinig in de bediening. We besloten ook een hapje te eten, maar dat was geen success. Nadat iedereen z´n keuze had gemaakt van de kaart, bleek dat ze op vrijdag geen vlees van de kaart serveren omdat ze dan een BBQ hebben. Deze stond al klaar en we konden voor 10 euro een bordje halen. Dit bestaat uit een broodje, sla, pasta/aardappelsalade, 3 satestokjes en een hamburger. Helaas wordt er niet echt geBBQd maar komt het uit schalen en was het bovendien koud! Helaas ook geen friet bij de bbq, dus die hebben we apart besteld, helaas erg veel vet.
Voor de borrel of het de muziek 's avonds erg leuk, maar voor het eten niet.
Annabetsy77 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Chocoladetaart met vers fruit was overdadig en superlekker, echt waar je op zit te wachten na een lange strandwandeling. Ambiance en sfeer is goed, fijne tent!
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2013
Beetje afgetrapt, oogt het interieur. De bediening is vriendelijk, al ktijg ik wel de indruk, dat ze liever hebben dat ik niet te lang blijf plakken, aangezien ze steeds komen opruimen. Het eten? Alles (de rijst, de aardappels) smaakt naar bouillon, zouden ze pakjes gebruiken? De sla is zoet, die dressing leek niet vers meer. Vlees? Brrr, niet lekker. Nee, deze kok kan beter.