De Kapschuur

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Kapschuur

Prachtig plekje in Naarden waar je binnen én buiten kunt genieten van lekker eten en drinken. Je kunt hier kiezen voor een driegangen keuzemenu waarbij alle denkbare combinaties mogelijk zijn. Je eet alleen wat je écht lekker vindt! Ben je met een groep? Probeer dan de uitgebreide buffetten. je hebt maar liefst keuze uit 8 mogelijkheden. Stuk voor stuk met veel zorg gemaakt en bestaande uit gerechten waarmee je de genodigden verrast op de heerlijkste smaakcombinaties. Kom proberen!

Meer informatie over restaurant De Kapschuur

• Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goed restaurant
Aldwin V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Erg lekker eten en gezellige locatie
G.J. M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
We hebben van een zeer goede maaltijd genoten tegen een op dit moment zeer gunstige prijs, en komen beslist weer terug.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het verblijf en het eten was echt een feestje. Prettige sfeer, aardige gastheren/vrouw, goede inrichting en het belangrijkste, het eten was verrassend goed. Zeker voor herhaling vatbaar en zeker aanbevolen.
Fred Haanebeek, Naarden.
Michel Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Elke gang met zorg bereid. Er zat wat wachttijd tussen de maaltijden maar dat mag je verwachten op zaterdagavond.

Zeker de moeite waard om nog een keer te bezoeken.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hier op zaterdagavond gegeten met AH korting. Het eten was lekker. Sfeer goed. We moesten wat langer wachten op het toetje maar al met al hebben we 2 uur over 3 gangen gedaan en dat is OK. Personeel vriendelijk. Ook zonder AH korting zou ik hier gaan eten.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was gevarieerd, smakelijk en bijzonder. Geen doorsnee saté en biefstuk tent. Ik heb verrassend lekker gegeten! voor herhaling vatbaar en een aanrader.
M B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben lekker gegeten; mooie opmaak van de borden en goeie porties. De aankleding mag wat meer sfeer en warmte krijgen.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuk restaurant . Beetje jammer dat er twee hoofdgerechten die we uitgekozen hadden niet waren .

Ik had gebeld dat we later kwamen en ze zeiden dat is goed maar toen we kwamen reageerde ze niet echt blij met onze latere komst.
Denk niet dat we nog een keer gaan .
baci .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk en gastvrij. Voor de tweede keer met AH bon gegeten, keuze van de hele kaart. Een aanrader, ook zonder AH kaart!
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met 9 man voor een famillie aangelegenheid gegeten. Fiine entourage, prettig geluidsnivo. De gastvrijheid van de gastheer was van het begin tot het einde onnederlands prettig. De menu kaart was uitnodigend, de bestelde voor- hoofd- en nagerechten werden zonder uitzondering met veel zorg voor de opmaak gepresenteerd. Goede producten, prettige smaakcombinaties. De rode wijn die ze per glas schenken was heerlijk.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De parelhoen en zuurkool erg droog en weinig saus,verder hebben vrienden heerlijk gegeten,heb zelf verkeerde keuze gemaakt
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lange wachttijd, hoeveelheid: karig (geen brood bij de soep). Koffie: zonder koekje o.i.d. Veel geld neerleggen voor te weinig. Nee, hier komen wij niet meer.
elly.weterings .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met AH-bon. Je mag uit hun volledige kaart kiezen, wat het leuker maakt, dan zo'n afgepast menu met weinig keuze. Er is geen wijnkaart, maar de huiswijnen zijn erg goed. Komen zeker terug.
y.quint .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, goede bediening. De hertenham was lekker, de salade eromheen had weinig smaak, de truffel was ijskoud. De wildstoof had veel taai en zenig vlees, had malser gekund. Geen dessert genomen, alleen koffie. De carpaccio en sliptongetjes waren in orde.
vanschaikwil V.
Gezellig en sfeervol restaurant
A H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben hier met de AH Restaurantactie gegeten, 2e diner gratis. In verhouding wel prijzig. We hebben een gezellige avond gehad en het eten is goed!
Micky V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hebben hier lekker gegeten met de ah bon. Zeer vriendelijke bediening.. Moesten 3,50 betalen voor een extra portie frites. De porties waren wel aan de kleine kant. maar al met al lekker gegeten.
Francoise T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
leuke locatie. prettige ontvangst en bediening in sfeervolle ambiance. heerlijk gegeten. gerechten mooi opgemaakt.
komen zeker terug
jose218 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Hartelijke ontvangst, gezellige sfeer, snelle bediening en hard werkende, vriendelijke medewerkers.
We hebben genoten van de heerlijke gerechten en van de drankjes.
Voor herhaling vatbaar en helemaal TOP!