De Kapschuur

Kerkpad 1 1411 PW Naarden Nederland Kaart

Over het restaurant De Kapschuur

Prachtig plekje in Naarden waar je binnen én buiten kunt genieten van lekker eten en drinken. Je kunt hier kiezen voor een driegangen keuzemenu waarbij alle denkbare combinaties mogelijk zijn. Je eet alleen wat je écht lekker vindt! Ben je met een groep? Probeer dan de uitgebreide buffetten. je hebt maar liefst keuze uit 8 mogelijkheden. Stuk voor stuk met veel zorg gemaakt en bestaande uit gerechten waarmee je de genodigden verrast op de heerlijkste smaakcombinaties. Kom proberen!

Meer informatie over restaurant De Kapschuur

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 11.00 - 00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Kapschuur

Sam E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Mooie bordpresentatie van de heerlijke gerechten. Rustige bediening en fijne huiswijn. Genoeg tijd tussen de gangen. Kortom: we komen hier zeker terug.
banjer4 C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Verassend lekker gegeten, keuze uit hele kaart voor vaste prijs. Garnaaltjes aanrader net zo als de sucade en zijlende. Goede porties. Komen zeker terug.
Langhorst .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben hier in het kader van de Albert Heijn actie gegeten. Tot op heden matige ervaringen daarmee maar in de Kapschuur heeft men goed begrepen dat je graag wilt dat gasten los van de AH actie nog eens terugkomen. We konden kiezen van een zeer uitgebreide standaard menu kaart met uitstekende gerechten. Bediening was vlekkeloos, gastvrij en persoonlijk.
Voor ons een geslaagde avond bij een restaurant waar we zeker terugkomen!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We werden hartelijk ontvangen en iedereen deed erg z'n best om er een leuke avond van te maken. De gerechten zagen er mooi uit. Patat mag krokanter. Verder lof voor de kok!!
de inrichting is erg modern, Misschien zou het wat landelijker moeten in zo'n oud vesting stadje
alied.de.man .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Zijn zeer tevreden over de Kapschuur. Een hartelijke ontvangst . We boften dat we buiten konden zitten en daar onze lunch, die voortreffelijk was , konden gebruiken. Met zorg bereid en opgediend.
We komen zeker terug.
Eén minpuntje - - de wachttijd tussen de gangen was wat aan de lange kant.
Bernadettr G.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het is er heel gezellig, mooie ligging en ook buitenterras. Heerlijk gegeten en vlotte bediening en er gastvrij. Echt een aanrader om bij de Kapschuur uiteten te gaan. Binnenkort ga ik er weer heen met vrienden
toyis .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Leuke sfeer, aardige bediening en prima eten.
De gerechten waren lekker en de wachttijd was kort.
Wij zijn van plan om terug te komen.
Yoshua V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Ik heb hier nu 3x gegeten. Eten is wel redelijk maar de kaart is altijd hetzelfde dus geen variatie en altijd erg rustig.

Kindermenu is goed maar beetje jammer om 1 euro in rekening te brengen voor een heel klein bakje mayo. We hadden gereserveerd via Iens waar een korting van 20% aangeboden wordt maar in het restaurant is de actie ineens niet geldig ondanks dat we het van te voren gemeld hadden.

Concluderend prijs kwaliteit is niet goed en door de misleidende aanbieding gaan we hier niet meer naartoe. Erg jammer.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Fijne bediening. Het eten was lekker en niets op aan te merken. En heerlijk dat het nog een avond was om buiten te eten. Zeer sfeervol zo naast de grote kerk van Naarden.
Ying L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Helaas geen wijnkaart. Flesje wijn besteld echter zonder gelegenheid tot voorproeven werd gewoon geserveerd. Eten was oké. Vriendelijke bediening.
Angela N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten, à la carte ondanks dat we via de AH restaurantactie gereserveerd hebben. Ruime keus! Als geluidsniveau heb ik "precies goed" aangegeven. Dat was ook wel zo op een uitzondering na. Achter ons zaten 2 meiden met elkaar te praten die dachten alleen te zijn. Zat niet echt te wachten op hun "problemen".
Robien B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prima eten. Inrichting voelde wat kaal, vriendelijk personeel en snelle service. Er zijn wel vele betere restaurants in Naarden vesting echter.
ceesstam S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Qua ligging een leuk restaurant.
Kwaliteit van het eten was goed.
De porties zijn niet al te groot.
We waren er met AH bonnen, prijs kwaliteit was goed met deze bonnen.
Anders is de prijs voor wat je krijgt veel te hoog.
baci .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben prima gegeten, de bediening was vriendelijk, wat ons betreft voor herhaling vatbaar, met of zonder A.H. Restaurantbon.
granag .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben geweldig genoten en bovendien werden we aangenaam verrast dat we mochten kiezen uit de gehele menulijst. Een compliment aan de kok dat hij voortreffelijk rekening heeft gehouden met de allergieën van mijn vrouw.
jpmvdv .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de gerechten werden mooi opgediend. Zowel aan de bereiding van de gerechten als aan de opmaak op de borden was veel zorg besteed. De bediening was vriendelijk en attent, kortom het waren fijne uurtjes bij De Kapschuur.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij de kapschuur, vooral het hoofdgerecht de gemarineerde zij lende was erg lekker. Zeer klantvriendelijke service. We komen hier zeker nog eens terug.
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Het zit in een gezellig hoekje naast de kerk. Inrichting erg gezellig en een fijn buiten terras. Bediening was ook erg goed.
We hebben gegeten via de ah actie maar mochten gewoon van de hele kaart kiezen.
Zeker een aanrader!
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heb met de AH-actie heerlijk genoten van een uitgebreid diner met een vriendin. De actie werkt hier met a la carte waarbij een keer 39,95 wordt aangeslagen. Dit is ook een prima prijs zonder de bon! De Kapschuur heeft een heerlijk terras naast de kerk, en de bediening was zeer vriendelijk en correct. Kom graag nog eens terug.