De Kapschuur

Kerkpad 1 1411 PW Naarden Nederland Kaart

Over het restaurant De Kapschuur

Prachtig plekje in Naarden waar je binnen én buiten kunt genieten van lekker eten en drinken. Je kunt hier kiezen voor een driegangen keuzemenu waarbij alle denkbare combinaties mogelijk zijn. Je eet alleen wat je écht lekker vindt! Ben je met een groep? Probeer dan de uitgebreide buffetten. je hebt maar liefst keuze uit 8 mogelijkheden. Stuk voor stuk met veel zorg gemaakt en bestaande uit gerechten waarmee je de genodigden verrast op de heerlijkste smaakcombinaties. Kom proberen!

Meer informatie over restaurant De Kapschuur

• Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Kapschuur

Th V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Perfect en lekker gegeten, goede bediening en lekkere wijn een uitstekend restaurant heeft een eenvoudige kaart met voldoende keus ook voor iemand met allergie! een aanrader voor iedereen.
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Het was wrs omdat de mattheus passion was maar er werd een programma afgewerkt in plaats van gasten bediend. Ik geloof direct dat het op andere dagen anders is. Eten was goed en de verzroging was snel
marianne.yntema Y.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
We waren zeer tevreden over het genotene. Voor herhaling zeker vatbaar!
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Erg teleurgesteld.Op de site stond dat wij 20% op onze rekening zouden krijgen.En dat er een twee gangen menu was.Klopt niet.De eigenaar gaf aan dat hij al weken bezig is om van des Iens van Iens af te gaan maar dat het steeds niet lukt.Hij is zeer teleurgesteld in Iens.Gaf daarom geen 20% korting maar bood wel een glas wijn en een koffie aan dat vonden wij zeer atend.Ik hoop dat het opgelost wordt met de kapschuur.
bemmwesters-rodenberg W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten maar waren wel de enigen in het restaurant.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Wel aan de prijs.
fred V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Prima diner, zat tempo in gangen.
Jammer dat er geen dessert wijnen waren.
Kom zeker nog eens terug.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goed restaurant
Aldwin V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Erg lekker eten en gezellige locatie
G.J. M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
We hebben van een zeer goede maaltijd genoten tegen een op dit moment zeer gunstige prijs, en komen beslist weer terug.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het verblijf en het eten was echt een feestje. Prettige sfeer, aardige gastheren/vrouw, goede inrichting en het belangrijkste, het eten was verrassend goed. Zeker voor herhaling vatbaar en zeker aanbevolen.
Fred Haanebeek, Naarden.
Michel Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Elke gang met zorg bereid. Er zat wat wachttijd tussen de maaltijden maar dat mag je verwachten op zaterdagavond.

Zeker de moeite waard om nog een keer te bezoeken.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hier op zaterdagavond gegeten met AH korting. Het eten was lekker. Sfeer goed. We moesten wat langer wachten op het toetje maar al met al hebben we 2 uur over 3 gangen gedaan en dat is OK. Personeel vriendelijk. Ook zonder AH korting zou ik hier gaan eten.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was gevarieerd, smakelijk en bijzonder. Geen doorsnee saté en biefstuk tent. Ik heb verrassend lekker gegeten! voor herhaling vatbaar en een aanrader.
M B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben lekker gegeten; mooie opmaak van de borden en goeie porties. De aankleding mag wat meer sfeer en warmte krijgen.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuk restaurant . Beetje jammer dat er twee hoofdgerechten die we uitgekozen hadden niet waren .

Ik had gebeld dat we later kwamen en ze zeiden dat is goed maar toen we kwamen reageerde ze niet echt blij met onze latere komst.
Denk niet dat we nog een keer gaan .
baci .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk en gastvrij. Voor de tweede keer met AH bon gegeten, keuze van de hele kaart. Een aanrader, ook zonder AH kaart!
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met 9 man voor een famillie aangelegenheid gegeten. Fiine entourage, prettig geluidsnivo. De gastvrijheid van de gastheer was van het begin tot het einde onnederlands prettig. De menu kaart was uitnodigend, de bestelde voor- hoofd- en nagerechten werden zonder uitzondering met veel zorg voor de opmaak gepresenteerd. Goede producten, prettige smaakcombinaties. De rode wijn die ze per glas schenken was heerlijk.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De parelhoen en zuurkool erg droog en weinig saus,verder hebben vrienden heerlijk gegeten,heb zelf verkeerde keuze gemaakt
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lange wachttijd, hoeveelheid: karig (geen brood bij de soep). Koffie: zonder koekje o.i.d. Veel geld neerleggen voor te weinig. Nee, hier komen wij niet meer.