De Kapitein

Reigerstraat 22 4811 XB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant De Kapitein

Het gezelligste feestcafé van en in Breda. Wat te denken van een tafelbarbecue: een barbecue zonder beperkingen. Samen of met een groep vrienden, binnen of buiten, op zondagmiddag of woensdagavond, vleeseter of vegetariër. Alles kan en dat voor een vaste prijs. Of wat dacht je van een erotisch diner? Wat je ook kiest, bij De Kapitein verveel je je geen minuut.

Meer informatie over restaurant De Kapitein

Maandag tot en met zondag 20:00 - 04:00

• Bar

Jouw recensie over het restaurant De Kapitein

Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Ongastvrij en kip niet gaar en onbeperkte kip bleek te stoppen na twee mini halve kipjes,wij hadden nog nooit een kip gezien met zulke kleine pootjes!!!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Erg gezellig eet/feestcafé waar na 22:00 het feestgedruis losbarst.
Het jonge en enthousiaste personeel weet precies hoe het moet, maakt een professionele indruk, en is niet te schuw om even een praatje of lolletje te maken.
Zeer geschikt voor vrijgezellenfeesten.
We komen hier zeker nog eens terug, maar dan blijven we tot 04:00.
Tonny1965 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het is een feestcafe maar het eten was heerlijk. Het fijne was dat ik een alternatief kreeg omdat ik het hoofdgerecht niet luste. Het personeel was supervriendelijk
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten, en het was een grote hoeveelheid, we kregen niet eens alles op, ook al was het nog zo lekker!
Wel een klein minpuntje: Ze hadden geen rode wijn, omdat hier maar 2 x per jaar naar gevraagd zou worden (dit waren wij dan voor het hele jaar!). Het zou klantvriendelijker zijn om een paar kleine flesjes in voorraad te hebben, dit hebben we voorgesteld, maar vonden ze te duur.