De Kanteneer

5,6
6,1
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Gisteren bij de kanteneer met zijn vieren diner gehad. In dit verouderde restaurant waar de omas en opas zich wel thuis voelen.

De schnitzel was niet eens zo slecht maar de friet,de groenten, spekjes en champignons waren van een erbarmelijk slecht niveau.

Zelfs het bier hebben we terug gestuurd. Problemen met de leidingen denken we. Wel netjes van de rekening gehaald.

Voor ons nooit meer de kanteneer waar het jaren geleden nog goed was.....

PS de meisjes in de bediening deden hun best en waren vriendelijk
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
slechte serves, snitsels zo groot als deurmatten van een poppenhuis.
voor ons nooit meer en rijden er gewoon voortaan met 80 km voorbij, behalve als het licht op rood staat.
S21670 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Met meisje van de bediening probeerde het goed te doen maar kon ook niet tegen de sfeerloze en het slechte eten op. Schnitzel als deurmatten staat er op het restaurant. Die vergelijking gaat helaas niet op. Schnitzels zo taai als deurmatten was meer op z'n plaats geweest.
Peetje48 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Weer lekker gegeten super grote snitsel maar ook de halve gegrildde haan super groot en beide ook nog eens super lekker van smaak en kwaliteit en dat voor deze prijs
het personeel en de eigenaren zeer vriendelijk en gastvrij een aanraden en beslist geen cahauffeurs cafe ben er al tig keren geweest gewoon Toppie dit weekend weer daar gelogeerd en 2 dagen super lekker gegeten een aanrader