De kamer hiernaast

Anna Paulownaplein 13 2518 BK Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De kamer hiernaast

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 16:00
Zondag Gesloten

Oma F.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Het is een sfeervolle lunchroom, met een zeer vriendelijke gastvrouw/bediening/keukenhulp.
Ondanks de smalle ruimte is er voldoende ruimte voor een zakelijke lunch, de buurvrouw die even een bakkie komt doen of vrienden die gezellig willen bijkletsen tijdens de lunch.
Ik was met een vriendin. Wij hadden beide een doperwten soepje en een sandwich met pittige kip besteld. De kip was heerlijk mals en was gebakken in zoete ketjap, waardoor het zijn 'pittige' smaak kreeg.
Al om al, heb ik van mijn lunch genoten. Ik kom zeker terug.
De volgende keer zal ik van de english scones of home made taarten smullen..
RuudvB .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Omdat Room vol was, belandden mijn collega en ik bij 'De kamer hiernaast' voor een lunch. De kaart is beperkt, maar voor een snelle lunch is dat prima. Wij gingen beiden voor een broodje gerookte kipfilet, truffelmayonaise, pancetta en manchegokaas. Prima broodje met iets te veel sla erop. De bediening is vriendelijk en alert; de zaak ziet er leuk uit. Eigenlijk passend bij de naam van dit ontbijt- en lunchrestaurant. Minpuntje vind ik de herrie door serviesgoed en door de vele gasten in deze kleine ruimte, waar het geluid niet weg kan.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2014
Vanmiddag had ik een lunch met een grote groep collega's. We werden vriendelijk en snel geholpen. Het is een mooie sfeervolle omgeving, het klonk wel een beetje als een holle ruimte. Er werd rekening gehouden met allerlei allergieën en dieet-voorkeuren. Wat ik nog het meest fantastisch vond, is dat de kok hoogstpersoonlijk een melkvrij toetje bij me kwam brengen. Hij leek er erg veel plezier in te hebben gehad om iets creatiefs te bedenken. En dat vond ik meteen ook het lekkerste gerecht. De broodjes die we kregen waren nog het best te beschrijven als erg dikke boterhammen, die met verschillende "torentjes" belegd waren. Er was zalm, gerookte kip met spekjes, geroosterde groente en geitenkaas. Van mij had die groente nog iets langer op de grill gemogen, maar het idee was erg leuk. De gerookte kip vond ik erg lekker door de spekjes die erop zaten, dat gaf pit eraan. En dan de soep: de knolselderijsoep met truffel heb ik zelf niet gegeten, maar het zag er bijzonder uit: Je kon er een lepel in zetten, zo dik was de soep. Veel collega's hebben het om die reden niet opgegeten. De broccoli-courgettesoep die ik zelf had smaakte prima. Al met al was het een zeer geslaagde lunch, in een fijne omgeving.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Wat een verassing zeg. Knolselderijsoep met truffel, goddelijk gewoon! Goede service terwijl er veel te weinig bediening was. De dame die de broodjes maakte werkte als een speer ook nog in haar eentje in de bediening. Nee, dat was niet erg handig en is voer voor burnout. Los daarvan deed ze het met een glimlach, zonder zeuren en een vriendelijk woord voor iedereen die binnen kwam. Petje af! Ik ga hier zeker terugkomen.
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Hier vandaag met een collega geluncht mooie open zaak met ook lekkere lunch gerechten ik had de gerookte kipfilet met olijven en fetakaas mijn collega had een salade zalm met garnaaltjes en kruidencreme lekkere combi's en goede service wij komen zeker nog een x terug
Ilja V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Ik kom wel eens in de Room en ik ben altijd zeer te spreken over de sfeer, eten, personeel en de ambiance van het Anna Paulownaplein. Nu is Room 'de kamer hiernaast' begonnen. Ik heb hier nog niet gedineerd, wel van een heerlijke smoothie, koffie en lunch genoten en uiteraard van het uitzicht op het Anna Paulownaplein. Zoals gewend van Room geen chagerijnige gezichten hier, integendeel, het personeel is oplettend en behulpzaam. Ik kom zeker nog eens terug om andere lekkernijen op de menukaart uit te proberen. Aanrader!