De Kale Pater

Donderdag 17:30 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 17:30 - 00:00

Landsteeg .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Met vrienden wezen eten. Erg druk, je kunt jezelf amper verstaan, laat staan de andere mensen aan je tafel. Eten was wel heerlijk en bijzonder. Je ruikt de keuken goed, dat is wel jammer. Maar, zoals gezegd, eten erg lekker. Prima 3-gangen menu, voor een prima prijs.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
In een amicale sfeer hebben we een hele gezellige avond gehad met smakelijke maaltijden, goede wijn en prima service. Alleen het terugvinden van onze jassen na afloop was rommelig en tijdrovend.
Maikel D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Zeer lekker gegeten! Personeel was vriendelijk en ze hebben het heel leuk voor ons gedaan omdat we 5 jaar getrouwd waren. Echt super!
BiancaLeunisse14 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Eten is zo als altijd goed, daarom komen wij graag bij de Kale Pater eten. De mensen zijn zeer vriendelijk en gastvri. Het i terieur vind ik wat verouderd en mag wel een beetje opgepimd worden.j
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten, nadeel is wel dat de tafeltjes dicht op elkaar staan en door de inrichting kan het geluid slecht weg.
Wij zaten eerst in het midden maar konden elkaar echt niet verstaan. Toen later een tafel voor vrij kwam was het geen probleem dat we gingen verhuizen. Daar zat het veel beter! Eten was erg goed, bediening vriendelijk en zeker voor herhaling vatbaar!
Hennie L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Prachtig stukje vlees ,heel goede bediening ,zeer tevreden .kom zeker terug
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Wowwww, wat een topzaak!! Een geweldige avond gehad hier met onze Canadese gasten. Gastvrijheid met een grote G! Telefonisch super leuk te woord gestaan, verteld dat er een veganist bij was. Geen probleem! Hele leuke ontvangst. Wát een lieverds daar. Tafel was binnen (voor 8 personen) keurig gedekt, maar ook buiten omdat het zo warm was. We konden kiezen! Het was maandagavond, maar de hele binnentuin zat tjokvol. Fantastische gerechten en voor onze veganist een mooie spies met verse groenten. Lamskotelletjes waren botermals, Surf & Turf wat ik zelf had verrukkelijk en dat alles geserveerd met lekkere frieten en een superverse fruitsalade. Dat andere bakje salade was iets minder, maar daar klagen we absoluut niet over. Het was allemaal zó verzorgd, zo lekker en niets was de bediening te veel. Dank jullie wel, in Canada hebben ze het er nóg over!!!
Leo249 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Inmiddels voor de derde keer bij de Kale Pater gegeten. Wat een aardige en gastvrije bediening weer! Dat zie je niet vaak meer in Haarlem. De botervis en de maaltijdsalade met geitenkaas waren lekker en mooi opgemaakt. De porties zijn heel royaal. Heerlijke binnentuin, prima om een avondje te ontspannen voor een redelijke prijs.
Floraatje .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Gastvrije ontvangst en bediening. Aangeven van zoutloos dieet was geen enkel probleem en werd erg goed verwerkt, zo was niet alleen het hoofdgerecht zonder zout maar was ook de garnituur daar op aangepast, iets dat elders nog regelmatig misgaat. Ook de niet zoutloos etende gast kreeg een prima maaltijd voorgeschoteld. De serveerster was voorkomend en attent zonder opdringerig te zijn.
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was weer zo heerlijk als altijd. Top service voor onze kleine kinderen die mee waren. Heerlijke avond gehad, doen we zeker nog een keer.
Mcfdam .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het was voor ons al zeker 10 jaar geleden dat we hier hebben gegeten. Het was er echter nog steeds net zo goed als destijds. We hadden uiensoep en de chateau briand. Superlekker! Alles, ook de bijgerechtjes en de sausages, is heerlijk. Aan de drukte te zien, zijn we niet de enige die het er goed vinden. Bediening ook vlot en zeer attent. Kortom een echte aanrader.
Annie.m .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
De ruimte was erg warm,de bediening heel haastig en te vlot sprekend,patat erg zout. Erg veel vlees en heel weinig groente.Wij zouden het niet aanraden bij andere
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
smaakte prima, goede samenstelling van de AH keuze menus, zeker voor herhaling vatbaar, gemoedelijke sfeer, leuke inrichtingsdetails passend bij de naam Kale Pater
Thool43 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
de kale pater staat bekend om zijn verleiding dit is een overheerlijk lekkere carpaccio.
ik vind zelf als hoofd gerecht het elfde gebot erg lekker en als je met zijn tweetjes gaat eten is de chateaubriand erg lekker.
Rooie B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Met Socialdeal hier gegeten: prima en een aanrader. Vriendelijke bediening, heerlijk vers eten, mooi opgemaakt en heerlijk op smaak. Ruim voldoende tijd tussen de gangen, heerlijk ontspannen sfeer. Puntje: stoelen zitten niet erg comfortabel. Wij komen absoluut terug.
Spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Zondag werden wij getrakteerd op een etentje en kwamen bij de kale pater terecht.Het eten was
prima de ambiance vond ik wat minder echter dit is een kwestie van smaak.We waren met 3 personen en nogmaals het eten zowel voor als hoofd gerecht was prima.De bediening was wat minder op 1 persoon na die het geweldig deed.Al met al een prima adres voor een leuke avond eten.
Hermamuijt .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Ik vond de carpaccio erg lekker. Die smaakte verrukkelijk. Verder was het hoofdgerecht en nagerecht ook erg lekker. Je kreeg veel eten voor het geld wat je moest betalen. Service was goed en er hangt een goede sfeer. Al met al top.
Gourmet1945 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Met twee mensen gegeten [diner]. Het eten was prima. De bediening vroeg zeer attent meerdere keren of alles naar wens was. De verlichting van het restaurant beviel niet zo, maar smaken verschillen. Men zit wel vrij dicht op elkaar en moet noodgedwongen beluisteren wat sommige andere gasten vertellen. Maar goed, niet iedereen past zijn of haar stemvolume aan wanneer men in een restaurant zit.
BiancaLeunisse14 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Eten was zo als gewoonlijk fantastisch wij eten ong 1x oer maand daar, heerlijk eten goede bediening, leuke mensen en gezellig.
Matthijs78 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Vandaag bij de Kale Pater gegeten. Eten was lekker. Carpaccio was lekker (mag voor mij iets meer salade bij) en de mixed grill (de naam even kwijt) was ook echt heel prima! Het is wel een echt vleesrestaurant maar dat is aan mij wel besteed. Bediening was vriendelijk en passend bij het restaurant(grill). Het meubilair is was oubollig. Wij zaten zelf buiten(binnenplaats) en het was allemaal wel voldoende maar een update kan zeker geen kwaad. Gewoon lekker eten zonder poespas dan is dit zeker een aanrader!