De Kale Pater

Donderdag 17:30 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 17:30 - 00:00

Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
zoals gebruikelijk heerlijk eten. Tip om de stoelen eens te vervangen. Mijn vrouw en ik kregen echt last van onze rug
wouter G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
We hebben het als zeer goed ervaren. Het is zeker een aanrader !!!!!
Angie B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Lekker gegeten. grote porties. We hadden het seizoensmenu besteld en het was meer dan genoeg. Echt lekker, geen grote poespas, gewoon een eerlijk, heerlijk diner. Prettige ambiance. Kan me voorstellen dat het binnenterras in de zomer ook heerlijk is. Ik ga hier zeker terugkomen.
sabmat .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Verwacht eten van een eetcafe met matig niveau tegen te hoge prijzen. Nog nooit een dusdanige hoge prijs betaalt voor een sate en dan valt de kwaliteit behoorlijk tegen.
Als voorgerecht gama piri piri. Smaak doordrengt door olijven (wat doen die in een piri piri). Aardige bediening.
Jessicasenna .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten voor mijn zoontje duurde het iets te lang verder heerlijk gegeten vriendelijk personeel tafel was wel erg krap op de achter buren kon er bijna niet aan me tafel komen
Maikel F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gewoon simpel lekker eten. Verwacht geen top culinair hoogstandje maar gewoon een goede hap.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben gisteren avond lekker gegeten, maar we vonden de prijzen nogal stevig voor het soort restaurant en ook voor wat je krijgt. Het is een soort bistro, wel gezellig, maar de prijzen van de meeste hoofdgerechten lag boven de €25,50. Ook het seizoensmenu was hoger dan buiten op het bord stond: €32,50 ipv €29,...
Een ander nadeel vond ik dat de kookgeur nogal in de kleding terecht komt ipv goed afgezogen wordt. Mijn buitenjas stinkt nu, 15 uur later met buitenlopen, nog.
We hadden een gezellige avond, het eten was lekker maar niet bijzonder.
Ruud N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We waren met een groep van 6 personen en allemaal het drie-gangen seizoen menu genomen. Was een goede keuze! Erg lekker eten en top bediening!
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een gemoedelijk restaurant. Bediening prima, vriendelijk
Eten was lekker/ goed, niet bijzonder. Ook vegatarische maaltijd was lekker.
Zeker komen we nog een keer terug.
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Top restaurant !
Nelis V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Eten was heerlijk en de bediening top..
petrabastiaan .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gezellig restaurant, goede sfeer en lekker ongedwongen samen eten bij de Kale Pater! Voor herhaling vatbaar !
Eten was heerlijk en ruim voldoende ( ook voor de grote eter !)
Landsteeg .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Met vrienden wezen eten. Erg druk, je kunt jezelf amper verstaan, laat staan de andere mensen aan je tafel. Eten was wel heerlijk en bijzonder. Je ruikt de keuken goed, dat is wel jammer. Maar, zoals gezegd, eten erg lekker. Prima 3-gangen menu, voor een prima prijs.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
In een amicale sfeer hebben we een hele gezellige avond gehad met smakelijke maaltijden, goede wijn en prima service. Alleen het terugvinden van onze jassen na afloop was rommelig en tijdrovend.
Maikel D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Zeer lekker gegeten! Personeel was vriendelijk en ze hebben het heel leuk voor ons gedaan omdat we 5 jaar getrouwd waren. Echt super!
BiancaLeunisse14 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Eten is zo als altijd goed, daarom komen wij graag bij de Kale Pater eten. De mensen zijn zeer vriendelijk en gastvri. Het i terieur vind ik wat verouderd en mag wel een beetje opgepimd worden.j
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten, nadeel is wel dat de tafeltjes dicht op elkaar staan en door de inrichting kan het geluid slecht weg.
Wij zaten eerst in het midden maar konden elkaar echt niet verstaan. Toen later een tafel voor vrij kwam was het geen probleem dat we gingen verhuizen. Daar zat het veel beter! Eten was erg goed, bediening vriendelijk en zeker voor herhaling vatbaar!
Hennie L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Prachtig stukje vlees ,heel goede bediening ,zeer tevreden .kom zeker terug
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Wowwww, wat een topzaak!! Een geweldige avond gehad hier met onze Canadese gasten. Gastvrijheid met een grote G! Telefonisch super leuk te woord gestaan, verteld dat er een veganist bij was. Geen probleem! Hele leuke ontvangst. Wát een lieverds daar. Tafel was binnen (voor 8 personen) keurig gedekt, maar ook buiten omdat het zo warm was. We konden kiezen! Het was maandagavond, maar de hele binnentuin zat tjokvol. Fantastische gerechten en voor onze veganist een mooie spies met verse groenten. Lamskotelletjes waren botermals, Surf & Turf wat ik zelf had verrukkelijk en dat alles geserveerd met lekkere frieten en een superverse fruitsalade. Dat andere bakje salade was iets minder, maar daar klagen we absoluut niet over. Het was allemaal zó verzorgd, zo lekker en niets was de bediening te veel. Dank jullie wel, in Canada hebben ze het er nóg over!!!