De Kajuit

Woensdag t/m Zondag 13:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Kajuit

eelco G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Hele vriendelijke bediening, lekker gegeten met 8 volwassenen en 4 kinderen. Goed stukje vlees met prima groentenbijgerechten. De vegetariërs waren ook tevreden met hun keuze.
Henk .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Niet verwacht!

Maar dit is echt een leuk en goed eetcafé!

We hadden gereserveerd en dat was maar goed ook want de zaak liep aardig vol.
Er werd goed rekening gehouden met onze twee hondjes.
Er is een menukaart met ruime keuze.
Als voorgerechtje kozen we voor plukbrood, die kwam met diverse lekkere smeersels.
Als hoofdgerecht hadden we de met spek omwikkelde varkenshaas die kwam met een salade en heerlijke gestoofde witlof.
opmerking: Het bakje gebakken krielaardappeltjes zou iets groter mogen zijn.
Disgenote had een enorme bak salade met een geitenkaasje.
De nagerechten waren ook goed.

Kortom: een aanrader en ook nog eens prettig geprijsd.
IJHmarssum .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Wij gaan altijd speciaal even naar De Kajuit toe. Heerlijk eten, borden prachtig opgemaakt en een gezellig sfeertje! Top
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Gewoon eenvoudig gerecht maar met zorg voor kwaliteit klaargemaakt.
Bediening, correct, netjes en erg vriendelijk
Sfeer is gezellig, voldoende privacy aan de tafels, niet al te groot restaurant!
Je kunt er in een rustige sfeer dineren zonder overheersend geluid van andere gasten.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Wat een heerljk en vooral onverwachte plek vor zo een goed restaurant! Op een camping notabijdebene
Daar waar je kroket menuutjes verwacht kun je echt heerlijk culinair eten. Fijne,lieve sames die bedienen. En goede biertjes op de tap. Een absolute aanrader. Net achter de Rustende Jager (Altijd erg druk en wat standaard eten)
Morgen (laatste avond) gaan we weer
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Restaurant op een camping...kon me er niet veel van voorstellen. We hebben gegeten bij De Kajuit en vonden het een goede prijs kwaliteit verhouding,vlotte vriendelijke bediening,prima gegeten. De kok heeft er zin in,leuke accenten bij presentatie op het bord,je proeft de liefde voor zn vak.
Menig ''echt"' restaurant kan hier eens komen proeven hoe het hoort.
Wij komen terug.
Victor B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
De Kajuit is als eetgelegenheid gekozen omdat het dicht bij de plek is waar wij de vakantie op Terschelling doorbrengen. Het is een restaurantje behorend bij de plaatselijke camping, dus verwacht geen hoogstaande zaken. Niettemin was het stokbroodje kruidenboter als voorafje voldoende en lekker. Erg goed bereid waren de ossenhaas puntjes en goed qua porties met lof, rabarber en frietjes. Op de vraag welke (huis)wijn ze hadden werd geantwoord dat deze uit de tap kwam. Laat maar zitten dan. De frisdrankjes zijn zeer vriendelijk geprijsd en de bediening is aardig. Het interieur is niet mijn smaak met allerhand snuisterijen van rommelmarkten. Wat storend is het gepiep van schuivende stoelen over de vloer; dopjes of viltjes onder de stoelen zouden de zaak goed doen. De Kajuit heeft een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Philip D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Eten beviel niet zoals omschreven in eerdere recensies. Geitenkaas voorgerecht lag op een bedje nasi/ bami pakket, schnitzel was niet krokant, en was bedolven onder heel veel spekjes/ui en champignons, bijgerechten konden ook niet overtuigen (rabarber was ok, witlof in heel veel saus niet). Nagerecht niet geprobeerd. Personeel was wel vriendelijk en ook kind vriendelijk. Kinderspeelhoek in Restaurant stelt niet veel voor, speeltuin buiten is wel leuk (maar geen zicht op vanuit het restaurant, wel vanaf het terras). Restaurant ziet er wel gezellig uit.
Mark J.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Wij hebben vanavond heerlijk gegeten in Eethuis de Kajuit. Het is een supergezellig restaurantje, knus ingericht en leuke bediening. Het eten is van zeer goede kwaliteit. De schnitzels zijn echt aan te raden, voor een hele nette prijs krijg je echt een heerlijk gerecht, met ruim en gevarieerde garnituur. Wij gaan hier nog vaak terugkomen! Mark en Evelien.