De Kajuit

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 13:00 - 22:00

Johan S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Gewoon eenvoudig gerecht maar met zorg voor kwaliteit klaargemaakt.
Bediening, correct, netjes en erg vriendelijk
Sfeer is gezellig, voldoende privacy aan de tafels, niet al te groot restaurant!
Je kunt er in een rustige sfeer dineren zonder overheersend geluid van andere gasten.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Wat een heerljk en vooral onverwachte plek vor zo een goed restaurant! Op een camping notabijdebene
Daar waar je kroket menuutjes verwacht kun je echt heerlijk culinair eten. Fijne,lieve sames die bedienen. En goede biertjes op de tap. Een absolute aanrader. Net achter de Rustende Jager (Altijd erg druk en wat standaard eten)
Morgen (laatste avond) gaan we weer
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Restaurant op een camping...kon me er niet veel van voorstellen. We hebben gegeten bij De Kajuit en vonden het een goede prijs kwaliteit verhouding,vlotte vriendelijke bediening,prima gegeten. De kok heeft er zin in,leuke accenten bij presentatie op het bord,je proeft de liefde voor zn vak.
Menig ''echt"' restaurant kan hier eens komen proeven hoe het hoort.
Wij komen terug.
Victor B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
De Kajuit is als eetgelegenheid gekozen omdat het dicht bij de plek is waar wij de vakantie op Terschelling doorbrengen. Het is een restaurantje behorend bij de plaatselijke camping, dus verwacht geen hoogstaande zaken. Niettemin was het stokbroodje kruidenboter als voorafje voldoende en lekker. Erg goed bereid waren de ossenhaas puntjes en goed qua porties met lof, rabarber en frietjes. Op de vraag welke (huis)wijn ze hadden werd geantwoord dat deze uit de tap kwam. Laat maar zitten dan. De frisdrankjes zijn zeer vriendelijk geprijsd en de bediening is aardig. Het interieur is niet mijn smaak met allerhand snuisterijen van rommelmarkten. Wat storend is het gepiep van schuivende stoelen over de vloer; dopjes of viltjes onder de stoelen zouden de zaak goed doen. De Kajuit heeft een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Ganade .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Het eten in de kajuit is helemaal TOP!!
Voor een hele schappelijke prijs kun je heerlijk eten. ECHT HEERLIJK eten !!
Je krijgt genoeg.
Bediening is vriendelijk.
Ambiance gezellig!!
Het AANBEVELEN waard.
Ook voor kinderen een aanrader.
Er ligt een speeltuin bij.
Philip D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Eten beviel niet zoals omschreven in eerdere recensies. Geitenkaas voorgerecht lag op een bedje nasi/ bami pakket, schnitzel was niet krokant, en was bedolven onder heel veel spekjes/ui en champignons, bijgerechten konden ook niet overtuigen (rabarber was ok, witlof in heel veel saus niet). Nagerecht niet geprobeerd. Personeel was wel vriendelijk en ook kind vriendelijk. Kinderspeelhoek in Restaurant stelt niet veel voor, speeltuin buiten is wel leuk (maar geen zicht op vanuit het restaurant, wel vanaf het terras). Restaurant ziet er wel gezellig uit.
Mark J.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Wij hebben vanavond heerlijk gegeten in Eethuis de Kajuit. Het is een supergezellig restaurantje, knus ingericht en leuke bediening. Het eten is van zeer goede kwaliteit. De schnitzels zijn echt aan te raden, voor een hele nette prijs krijg je echt een heerlijk gerecht, met ruim en gevarieerde garnituur. Wij gaan hier nog vaak terugkomen! Mark en Evelien.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
In de Mei vakantie 2013 hier gegeten. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Mals vlees en goed gegarneerde sla en lekkere bijgerechten en dat bij hoofgerechten onder de 15 euro. Leuke kinderspeelhoek en ook goed verzorgde kindermenu's. Als je een dag van te voren reserveert kun je er ook steengrillen.
Bakker4321 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
hebben hier zaterdag 27 april gegeten
en het was super waren met zijn 4 had zelf de kabeljauw in bierbeslag met gember rode bieten saus super.
vrienden van ons hadden de biefstuk en de varkenshaas en de gambas vonden het ook heerlijk leuke bediening en voor mensen met kinderen ook perfect kinderen kunnen lekker buiten spelen in de speeltuin of op de skelters zeker een aanrader
komen zeker terug
fam bakker uit amsterdam
JanHVermeulen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
De afgelopen vakanties op Terschelling heb ik hier regelmatig gegeten en iedere keer valt mij weer op dat het eten zo heerlijk is, dat de bediening er uitstekend is en dat het geheel er zo verzorgd en gezellig uit ziet. De laatste keer dat ik er gegeten heb was op donderdag 25 oktober 2012. Ik had toen een vispotje, zeg maar gerust een 'vispot' met overheerlijke vis. Daarnaast ruim gebakken aardappels, diverse soorten groente en een salade. Echt een aanrader voor mensen die Terschelling bezoeken en in de buurt van Formerum komen (halverwege het eiland).