De Kafmolen

• Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Prima kwaliteit prijs
RIA S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer, helemaal goed! Beveel dit adres warm aan!
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Goede service, top speelruimte. De soep lauw waardoor de taugé hard bleef. Wel lekker van smaak.
Taaie spareribs en mierzoete honingdressing over de geitenkaassalade.
Niet echt wat we hier gewend zijn. Ik wil ook nog geen oordeel hieraan geven want voor ons is het 'normaal' ook beter.
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
We zijn hier voor het eerst. We hebben even op het gemak rondgekeken naar de mooie speelruimte voor kinderen en ruime lokatie zelf. Mijn soep vooraf was heerlijk. Lekker romig, alleen de lepel deed me zeer bij het eten.
We bestelden beide een schotel. De gebakken aardappels waren enorm gekruid maar erg lekker. De pepersaus vonden we beide te sterk maar wel lekker. We konden er niet vanaf blijven maar eigenlijk was hij te pittig. Erg lastig was dat.