De Kade

Contre Escarpe 32 6981 BW Doesburg Nederland Kaart

Over het restaurant De Kade

Historisch genieten

Ga terug in de tijd en breng een bezoek aan de historische Hanzestad Doesburg. Ontdek waar de Doesburgsche mosterd vandaan komt of geniet van de ongerepte natuur van de Posbank. Wat je ook gaat doen, voor nieuwe energie klop je aan bij Stadshotel Doesburg. Het moderne restaurant heeft ook een heerlijk terras. Op de kaart vind je trendy en traditionele gerechten, bereid met producten uit de streek. Heb je aan een dag niet genoeg, blijf dan overnachten.

Meer informatie over restaurant De Kade

Wij zijn 7 dagen in de week geopend van 10.00 - 23.00uur.

Jouw recensie over het restaurant De Kade

Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Gezellig! Zeer vriendelijk personeel. De meeste voorgerechten konden ook als hoofdgerecht geserveerd worden. Heerlijke smaken en mooie opmaak.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Op een zomerse dag is het fijn lunchen op het terras met uitzicht op de IJssel, het uitzicht wordt hier en daar wat belemmerd door wat hogere beplanting. Vriendelijke bediening. We kozen voor Plateau de Kade en de Salade met gefrituurde camembert. Plateau de Kade bestond uit een bord met o.a. 2 minibroodjes, wat gevarieerde hapjes een een glaasje te zoute mosterdsoep. Het landbrood erbij was heel goed. De camembert van de salade was erg hard gebakken, de gemengde salade had hier en daar bruine randjes en in plaats van de brioche croutons werden er een paar sneetjes toast uit een pakje bij geserveerd.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Een pareltje gelegen aan de IJssel, op het terras met panoramisch uitzicht is het heerlijk genieten. Het is onderdeel van een stadshotel. Het duurde wel lang voordat we ons eerste drankje kregen (een half uur terwijl het niet zo druk was op dat moment). Binnen heb je een mooi uitzicht over de kade en de IJssel, rustige loungemuziek, heerlijke stoelen en zalig eten. De zalm graved lax was superzacht en heerlijk van smaak, ook de carpaccio was botermals, de griet als vis dagvangst was supergoed bereidt en de gevulde courgette overtrof alle verwachtingen. Alles was mooi opgemaakt en voor zo'n 35,- heb je een 2-gangen diner met glas wijn en een kop koffie, dus dit valt ook nog eens mee in prijs. Bediening is aardig en attent en heeft er voor gezorgd dat we alsnog de trein konden halen.
Inez S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Een heerlijke avond gehad bij De Kade! Sfeervol restaurant, mooi zicht op de IJssel en het rivierlandschap. Gastheer Ruud bezorgde ons een prachtige tafel, waar ons vervolgens de heerlijkste gerechten werden voorgeschoteld. Wat een aanrader in Doesburg! Verse produkten uit de streek, die door de kundige chef als ware kunststukken bereid op je bord verschijnen en heerlijk op smaak. Dieetwensen, hoe uitgebreid ook, worden goed afgestemd, zonder dat het ten koste gaat van het gerecht. Dankjewel Ruud en team voor deze bijzonder smaakvolle avond!
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Zeer beperkte a la carte. Sfeer was wel ontspannen.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Een hele sociale gezellige gastheer, Ruud. Hij brengt zijn gasten bij elkaar, maakt een praatje met iedereen.
Het eten was echt geweldig, zo lekker!
Het hotel en restaurant zijn zeker een aanrader!
Mario E.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Een uiterst gemoedelijke sfeer! Bediening is zeer beleefd en weet erg veel van alle producten af. Wat mij persoonlijk erg aanspreekt zijn de creativiteit en kwaliteit van de gerechten, voor een zeer betaalbare prijs.
erik B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
het was verrassend goed!
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk 4 gangen menu gegeten in een sfeervol restaurant met een enthousiaste eigenaar in de bediening samen met vriendelijke serveerster. Aanrader!
reinier P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Kok verdiend een Pluim, erg smakelijk gegeten helemaal top.
Bediening was erg vriendelijk.
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben gezellig en lekker gegeten in een sfeervol restaurant op een mooie locatie. We komen daar beslist nog een keer terug.
Gerhard G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijke gerechten in een gezellige omgeving. Plezierige bediening. Alles bij elkaar een bijzondere avond uit. Zeker voor herhaling vatbaar.
Cindy W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij hebben enorm genoten gisteravond. Leuke ober/bediening. Geweldige sfeer. Prachtige aankleding. Het eten was ook enorm goed. Bijzonder en erg leuk geserveerd. De soep werd bijvoorbeeld uit een karaf in het vooraf opgemaakte bord gegoten. Het dessert was ook heel apart.
Jaclyn P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de Kade. De gerechten waren allemaal zeer smakelijk en goed bereid. Vooral de diamanthaas was supermals en erg lekker. Zeer vriendelijke bediening in een leuke gelegenheid met zicht op de IJsel. Voor herhaling vatbaar.
Catharina D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Los van het heerlijke eten hebben we ook plezier gehad met de ober.
Hij is geestig, adrem en zorgzaam!
Goud waard voor De Kade!
Jet-Piet .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben geboekt via de AH-restautantactie. Wij hebben een gezellige avond gehad. En we hebben heerlijk gegeten in het mooi gelegen restaurant. Eeen aanrader.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Wel heel raar dat je voor een gerecht van € 36,00 ook nog € 2,50 extra voor de friet moet betalen als je die erbij wil. Bediening vriendelijk. Het werd mooi opgediend.
TrippleP V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Behalve het eten was met name de bediening top.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heel erg lekker eten, heel vriendelijke en gezellige bediening en mooi uitzicht. Prima, complimenten.
(Deze recensie heeft geen 120 tekens nodig)
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij en onze vrienden uit Harderwijk hebben genoten van het geweldige menu en de zeer goede bediening. Het personeel was attent en vriendelijk. Echt voor herhaling vatbaar.