De Kade

Contre Escarpe 32 6981 BW Doesburg Nederland Kaart

Over het restaurant De Kade

Historisch genieten

Ga terug in de tijd en breng een bezoek aan de historische Hanzestad Doesburg. Ontdek waar de Doesburgsche mosterd vandaan komt of geniet van de ongerepte natuur van de Posbank. Wat je ook gaat doen, voor nieuwe energie klop je aan bij Stadshotel Doesburg. Het moderne restaurant heeft ook een heerlijk terras. Op de kaart vind je trendy en traditionele gerechten, bereid met producten uit de streek. Heb je aan een dag niet genoeg, blijf dan overnachten.

Meer informatie over restaurant De Kade

Wij zijn 7 dagen in de week geopend van 10.00 - 23.00uur.

Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Gegeten via de AH-actie, menuprijs lijkt me normaliter aan de hoge kant. Eten lijkt daarnaast wat afgestemd op het volk wat in het naastgelegen ouderencomplex woont: het was vrij gewoontjes en flauw.
maartje V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Mijn partner eet vegetarisch. Echter het vegetarische gerecht op de kaart was niet iets voor haar. Toen samen met de kok in overleg een heerlijk vegetarisch gerecht samen gesteld. Zag er prachtig uit en was heerlijk. Super service!

Maartje
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij hebben daar heerlijk gegeten. De ontvangst door de bediening was helemaal geweldig.
De Locatie daar is uniek. Hebben heerlijk buiten kunnen zitten.
Whafkamp1 H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Bescheiden restaurant op een prachtige locatie. Wat een uitzicht, over de IJssel. Menu is niet erg uitgebreid, maar alles wat er op staat is lekker. Wij hadden mosselen en gnocchi. Prima gedaan, en niet te lang hoeven wachten, op een overigens rustige vrijdagavond. Prettige, professionele ontvangst en bediening. We komen terug.
inagroeneveld G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Een heerlijk etentje. Keuze wat culinair, maar heel verrassend en heel lekker. Van voorafje tot en met desert.
Heerlijk! Genoten op terras, prachtig uitzicht. Vriendelijke bediening in informele sfeer.
ChantalKM .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Woensdag 14 juni kwamen we aan om het restaurant te proberen na wat slechte ervaringen met de vorige eigenaar. Er waren nog niet de helft vd tafels bezet maar we werden vrij lomp benaderd door een medewerker die ons toe riep dat het druk was ivm zieken en we niet welkom waren...
jmgreben .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prima sfeer en mooi uitzicht op de Yssel. Kwaliteit van hoofdmaaltijd was niet helemaal wat je verwacht bij een prijs van 36 Euro voor een drie gangen maaltijd. Als ik het bijvoorbeeld vergelijk met Visje en Vleesje in Arnhem (het laatste AH actie restaurant waar ik was) was het duidelijk minder (maar daar was de kwaliteit ook wel fantastisch, doch de ambiance veel minder). Al met al zeer genoten.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het AH menu was van uitstekende kwaliteit. Het terras aan de ijssel, was mede door het goede weer zeer aantrekkelijk om de maaltijd te gebruiken.
A D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Meteen bij aankomst was het het bedienend personeel op deze zomerse avond zichtbaar in paniek. Door alle chaos ging bijna alles mis wat veel onrust veroorzaakte onder de gasten. Het eten kwam gelukkig goed en snel door, maar kon eigenlijk niet veel meer goed maken. Door onoplettendheid en niet samenwerken als team is er zelfs €20,00 teveel gefactureerd. Een gemiste kans op deze mooie zomeravond.
aan meneer de Vries. ik heb uw review gelezen en ben (net als u) teleurgesteld. U was bij aankomst direct ontevreden over de voor u gereserveerde tafel. Ik heb u op het zijterras een aperitief geschonken,toen daarna uw gewenste tafel vrijkwam is deze voor u ingedekt en heeft u daar gedineerd . Jammer dat deze inspanningen van ons als team niet door u zijn opgemerkt.
Als u meent dat wij u een verkeerde rekening hebben laten betalen, dan vindt u mijn gegevens om rechtstreeks contact te leggen onderaan de kassabon. Joost Smeltink, Stadshotel Doesburg
margo E.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Mooi terras aan de IJssel, dank zij het mooie weer (natuurlijk) niet binnen geweest. Heel fijn dat er kussentjes liggen. Aardige bediening, heerlijke gerechten, prima kwaliteit en goed verzorgd, mooie porties en de bijbestelde friet was eigenlijk niet nodig (voor ons kleine eters) De (terras)kaart zou wel iets uitgebreider zou mogen zijn.
Dank zij de AH actie hebben we dit restaurant ontdekt en we zullen zeker terugkomen.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gezien de recensies hadden wij ons er meer van voorgesteld. Het was druk, en de bediening oogde 'gestrest' gaf onrust in de zaak. Het eten zelf was redelijk,
joanneblok .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Bediening was netjes. We zaten binnen, omdat er ontzettend veel gerookt werd buiten. Persoonlijk vond ik het onfris dat er een grote hond aanwezig was en waar niet goed op gelet werd. We konden het tafeltje naast de hond krijgen of waar we de tocht van de open deur opvingen; dat laatste bleek niet echt hinderlijk te zijn. Het voorgerecht was heerlijk, het hoofdgerecht was goed, wel een kleine portie. Het nagerecht was origineel en erg smakelijk. Het was niet erg druk en heerlijk dat er geen overheersende muziek was. De gerechten kwamen nogal snel na elkaar, maar we hebben daarna nog rustig thee gedronken en voelden ons niet teveel. We hadden de AH-kaart en daardoor was de prijs prima. Zonder die kaart vinden we het te duur.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Bijzonder mooi uitzicht om verassend lekker te eten, prima ongedwongen bediening beperkte kaart maar goed bereide en smakelijke gerechten. Zeker aan te bevelen voor een warme avond
theovanhilten .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Leuke bediening, met aandacht bereid voedsel, lekkere (huiswijn) en speciaal biertje van de tap. Daarbij had men fantastisch weer geregeld! Kom er graag nog eens terug.
Gree M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Mijn vriendin en ik hebben op Hemelvaart dag heerlijk op het terras aan de ijsel gedineerd alles was gewoon voortreffelijk van bediening tot diner komen zeker terug
marjoleinbourgondier .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het terras met prachtig uitzicht zorgt voor een echt vakantiegevoel. Door de drukte soms wat langer wachten op een glaasje wijn.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het was een mooie gezellige locatie. Bediening was erg vriendelijk. Het was zeker de moeite waard, ga hier zeker nog eens naar terug.
velderman .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Een grote teleurstelling, het restaurant is rommelig. de bediening slordig wij hadden warme witte wijn en moesten daarover klagen. Het menu was niet hetzelfde als werd vermeld op het internet. De vis a la carte was te zout. Niet voor herhaling vatbaar zeker gezien de prijs.
gezeur V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
heerlijk gegeten op rustig terras aan de rivier met een schitterend zicht op het weidse groene lente landschap
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Gezellige sfeer aan de doesburgse ijssel. Mooi opgediende gerechten, erg lekker en perfecte bediening. Vooral de asperges en het nagerecht vielen in de smaak!