De Kade

Contre Escarpe 32 6981 BW Doesburg Nederland Kaart

Over het restaurant De Kade

Historisch genieten

Ga terug in de tijd en breng een bezoek aan de historische Hanzestad Doesburg. Ontdek waar de Doesburgsche mosterd vandaan komt of geniet van de ongerepte natuur van de Posbank. Wat je ook gaat doen, voor nieuwe energie klop je aan bij Stadshotel Doesburg. Het moderne restaurant heeft ook een heerlijk terras. Op de kaart vind je trendy en traditionele gerechten, bereid met producten uit de streek. Heb je aan een dag niet genoeg, blijf dan overnachten.

Meer informatie over restaurant De Kade

Wij zijn 7 dagen in de week geopend van 10.00 - 23.00uur.

Jouw recensie over het restaurant De Kade

reinier P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Kok verdiend een Pluim, erg smakelijk gegeten helemaal top.
Bediening was erg vriendelijk.
6955bs15 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben gezellig en lekker gegeten in een sfeervol restaurant op een mooie locatie. We komen daar beslist nog een keer terug.
A.E. Galle V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijke gerechten in een gezellige omgeving. Plezierige bediening. Alles bij elkaar een bijzondere avond uit. Zeker voor herhaling vatbaar.
CindyEM .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij hebben enorm genoten gisteravond. Leuke ober/bediening. Geweldige sfeer. Prachtige aankleding. Het eten was ook enorm goed. Bijzonder en erg leuk geserveerd. De soep werd bijvoorbeeld uit een karaf in het vooraf opgemaakte bord gegoten. Het dessert was ook heel apart.
Jaclyn001 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de Kade. De gerechten waren allemaal zeer smakelijk en goed bereid. Vooral de diamanthaas was supermals en erg lekker. Zeer vriendelijke bediening in een leuke gelegenheid met zicht op de IJsel. Voor herhaling vatbaar.
Catharina D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Los van het heerlijke eten hebben we ook plezier gehad met de ober.
Hij is geestig, adrem en zorgzaam!
Goud waard voor De Kade!
Jet-Piet .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben geboekt via de AH-restautantactie. Wij hebben een gezellige avond gehad. En we hebben heerlijk gegeten in het mooi gelegen restaurant. Eeen aanrader.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Wel heel raar dat je voor een gerecht van € 36,00 ook nog € 2,50 extra voor de friet moet betalen als je die erbij wil. Bediening vriendelijk. Het werd mooi opgediend.
TrippleP V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Behalve het eten was met name de bediening top.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heel erg lekker eten, heel vriendelijke en gezellige bediening en mooi uitzicht. Prima, complimenten.
(Deze recensie heeft geen 120 tekens nodig)
6955bs15 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij en onze vrienden uit Harderwijk hebben genoten van het geweldige menu en de zeer goede bediening. Het personeel was attent en vriendelijk. Echt voor herhaling vatbaar.
pitr .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Prima gegeten. Verrassende gerechten / ingrediënten. Leuk opgemaakt.
Leuke locatie aan de IJssel
Voor herhaling vatbaar.
marinusdenuijl .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Alle gerechten waren mooi opgemaakt en lekker van smaak. Vlotte en vriendelijke bediening. Ligging van het restaurant aan de IJssel heel mooi.
Myrna B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Top service, fantastisch opgemaakte borden en zeker voldoende. Echt genoten deze avond van het verjaardagsfeestje van mijn moeder. Ook werd daar zeer mooi op ingesprongen door het personeel. Dikke chapeau!
Lia J.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het eten was goed.De bediening vriendelijk,maar het interieur verschrikkelijk.
bettyv .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekker gegeten. Hoofdgerecht gnochi met lekkere gegrilde groenten was heerlijk en goed bereid met verse ingredienten. Het hoofdgerecht van mijn partner was eendenborst, hij had zich verheugd op een mals stukje en kreeg de randjes die wat droog waren. Hij heeft er wat van gezegd en kreeg toen hele malse eend, daar was hij erg tevreden over. Mijn broccolisoep vond ik wat simpel en het toetje was een trifle, die kwam wat overduidelijk uit de koeling want de saus (lemoncurd) was droog geworden door de kou . We moesten wel erg lang wachten op de gerechten. De ingredienten waren allemaal vers en de service was goed.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Zeer vriendelijk personeel, goede en prettige sfeer. Kwaliteit eten is prima. Mooi buitenterras met zicht op de IJssel. Zeker een aanrader. Ook zijn er hotelfaciliteiten aanwezig.
Vogelspotter .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Ontvangst vriendelijk .schitterende omgeving buiten aan het water,
Voorgerecht, Carpatio , Perfect
Hoofdgerecht, Diamond Haas , Perfect
Nagerecht ,groot bord was mooi versierd met ys en verse vruchten .
Een klein min puntje ,de rode wijn stond buiten op de bar in de zon en was warm .
Maar zelden zo alles in orde meegemaakt, nu zat het weer en de omgeving ook mee !
Bram G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten op het mooie terras met zicht op de IIssel. Vriendelijk en goed personeel, Mooie prijs-kwaliteitverhouding. Goede huiswijn. Kortom wat je hoopyt van een mooi avodnje uit.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Een verrassing. Heerlijk eten. Professionele bediening, maar vriendelijk en persoonlijk. Prachtig uitzicht. Kortom: warm aanbevolen!