De Kade Rotterdam

West-Kruiskade 17B 3014 AJ Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Kade Rotterdam

Voor vegetariërs is dit de hemel op aarde! Dit Aziatische- en Surinaamse restaurant serveert fantastische vegetarische gerechten waar zelfs een ‘vleeseter’ trek van krijgt. Er zijn aparte menu’s met vegetarische gerechten en vlees of vis. Alle gerechten worden apart klaargemaakt en je mag ervan uitgaan dat voor het vegetarische eten apart kookgerei wordt gebruikt. De open keuken gunt je een kijkje op de bedrijvigheid aan het fornuis. Heerlijk om te zien hoe jouw eten vers en smakelijk wordt bereid.

Meer informatie over restaurant De Kade Rotterdam

• : Parkeergarage Schouwburgplein

Maandag t/m zaterdag 12.00 - 22.30 uur
Zondag 13.00 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant De Kade Rotterdam

Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk, verse ingrediënten, ruime porties voor weinig, aardige bediening, modern interieur. Aanrader.
Christiaan H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Leuke en aardige bediening, eten is smaakvol en de porties zijn groot. Prijs is heel aardig .
debbie M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Betaalbaar leuk restaurant met goede bediening en lekker eten.
GCB V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Mooie fris ogende zaak met vriendelijke bediening. Er werd goed rekening gehouden met het dieet. Binnen 10 minuten stond het eten op tafel. Het smaakte ons goed.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Op zoek naar een goed vegetarisch restaurant uitgekomen bij De Kade. Bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten door de meiden die er werken. Het interieur is netjes, met weinig opsmuk. Ik kan me voorstellen dat sommigen het kaal noemen, maar het is niet storend. Het personeel was heel vriendelijk en snel. Wel apart dat de drankjes zonder glas komen. Je krijgt een blikje met een rietje. Dat komt snackbarachtig over en dat is jammer. De vegetarische keuze is reuze. Heel fijn dat je wat te kiezen hebt als vegetarier. Dat heb je lang niet overal. Het eten was heel lekker en de porties zijn enorm. Gelukkig konden we meenemen wat we over hadden. De rekening werden we ook vrolijk van. Prijs-kwaliteit zit wel goed. Een aanrader dus.
Jaap-Henny V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wat een topper ben zelf geen vegetariër had dit restaurant gekozen omdat familie wel vegetarisch zijn en ik toch zelf een vleeseter ben.Zodat we toch heerlijk ieder een goede keus konden maken.We hebben allen heerlijk gegeten,prima bediening, en gezellig ingericht.Prima prijs/kwaliteit verhouding.
roel D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Attente vriendelijke bediening .op mijn verzoek een taart gemaakt.was heel geslaagd en bovendien lekker
Koen1955 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker eten, vers, flinke porties, en niet duur. Mijn vrouw eet veganistisch en had (niet van de kaart) pommes met gebakken rijst, erg lekker. En ik eet vegetarisch en had gado-gado met witte rijst. Ook al erg lekker.
De wijn is niet goedkoop. Helaas geen tapbier, dus flesbier gedronken. Al met al zeker voor herhaling vatbaar! Een aanwinst voor Roteerdam-centrum!
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wat een ontzettend lekkere vegetarische chinese gerechten! Nu drie keer hier gegeten.
En het zijn ook flinke porties ????
Een echte aanrader dus.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijke gerechten, ontzettend veel keus, speciaal voor vegetarische liefhebbers. Ik kom zeker terug
Alon W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Hele vriendelijke mensen, goede en zeer snelle service. Daarbij smaakt het ook nog eens super!

Ik woon in de straat en ben er wekelijks te vinden.
Rosalie K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk eten en hele vriendelijke bediening. Het was geen probleem dat we met een persoon minder kwamen die kort daarvoor had afgezegd en we de reservering niet hadden gewijzigd. Wat we teveel aan eten over hadden mochten we meenemen.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Erg lekker eten. Een must voor vegetariërs en veganisten. Wat een keuze! Heerlijk. De vriendelijke bediening en de centrale ligging maken het af. Ik kom zeker nog een keer terug!
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijke moksi meti en bijzonder goed gevulde smaakvolle bami geroosterde eend soep . De tjauw min ook prima. Bediening bijzonder aardig. Wij komen zeker terug nog veel lekkers om te proeven. Ga je met de AH restaurant bon eten ga dan voor diner lekker lang tafelen veel keus van de kaart ! Genieten met een goed glas wijn erbij.
Evi J.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Leuk en lekker gegeten bij De Kade. De bediening was super vriendelijk en behulpzaam. We hoefden ook niet lang op de gerechten en drankjes te wachten. Het eten was lekker en ook grote porties terwijl het niet heel duur was. Ook leuk dat er een complete vegetarische kaart is en een volledige vlees en vis kaar waardoor er erg veel keuze is.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Goede ontvangst eten van prima kwaliteit echt heerlijk gegeten ! Een plek om zeker terug te komen goede(eigenaresse) gastvrouw en mooie open keuken toiletten schoon! Het eerste chinees Surinaams restaurant waar je echt in een mooie omgeving zit en ze schenken ook een paar heerlijke wijnen!
Wij komen terug! Succes
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Eindelijk een chinees Surinaams restaurant wat smaakvol ingericht is met een mooie open keuken.Schone toiletten. Prima ontvangen door een top (eigenaresse) gastvrouw! Voor de lunch gewoon wat broodjes gegeten kip met zwarte bonensaus en een broodje saté beiden bijzonder smakelijk !Ook veel keus in vegetarische gerechten. Wat dit restaurant bijzonder maakt is de inrichting gastvrijheid van de dames in de bediening en als je avonds gaat dineren schenken ze echt lekkere wijn. Zo is uit eten bij de kade echt een avondje genieten. Ik kan het warm aanbevelen. Veel succes.
Sharmila B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Ik heb er voor het eerst gegeten maar ben zeker van plan om vaker te gaan, sfeer was erg leuk en mensen waren super aardig!!
Irma T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was zeer goed en de gerechten vers en lekker. Zeker een aanrader! We dronken een glaasje wijn erbij en toen we ieder een 2e glas namen kwam de bediening met het advies om de hele fles te nemen omdat dit voordeliger is. Dat zie je niet vaak. Normaal laten ze je dan lekker per glas doorbetalen. Dat is nog eens service!
John F.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Gezellig restaurant waar we met de familie hebben gegeten. Leuk restaurant leuke ligging en het eten was prima. Mijn gasten (familieleden) hebben nogal wat noot op hun zang wat eten betreft, maar er was voor iedereen wel wat wils. Kortom goed en gezellig gedineerd. De gerechten waren verassend de porties ruim voldoende. De wijn vond ikzelf heerlijk en goed passend bij de gerechten. Moet zeggen ik eet uit hobbyisme elke weekend elders buitenshuis maar meestal in de omgeving van 020.. Maar 010 heeft ook prima restaurants , Mede namens mijn familie dank, het was gezellig en we hebben heerlijk gegeten. De nota nam ik voor mijn rekening, ik had hen per slot van rekening ook uitgenodigd en wat bleek zeer betaalbaar voor hetgeen u ons heeft geserveerd. Het was goed, gezellig, leuke ligging en prima eten. Dank u wel daarvoor.