De Kade Rotterdam

West-Kruiskade 17B 3014 AJ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant De Kade Rotterdam

Voor vegetariërs is dit de hemel op aarde! Dit Aziatische- en Surinaamse restaurant serveert fantastische vegetarische gerechten waar zelfs een ‘vleeseter’ trek van krijgt. Er zijn aparte menu’s met vegetarische gerechten en vlees of vis. Alle gerechten worden apart klaargemaakt en je mag ervan uitgaan dat voor het vegetarische eten apart kookgerei wordt gebruikt. De open keuken gunt je een kijkje op de bedrijvigheid aan het fornuis. Heerlijk om te zien hoe jouw eten vers en smakelijk wordt bereid.

Meer informatie over restaurant De Kade Rotterdam

• : Parkeergarage Schouwburgplein

Maandag t/m zaterdag 12.00 - 22.30 uur
Zondag 13.00 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant De Kade Rotterdam

E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Kwamen voor de lunch, zoals al een paar keer eerder gedaan.
Zaak stond vol met denk ik broodjesklanten.
Omdat alles beneden bezet was, vroegen we of we naar boven mochten, waar ook tafels staan.
Dame in kwestie was totaal niet in ons geïnteresseerd, schudde alleen haar hoofd en liep door.
Zo ga je niet met klanten om, wij komen hier niet meer terug, de buren van dit restaurant gaan beter met hun klanten om.
Jammer want hun concept en keuken zijn best goed.
Geachte heer Jonkman,

Excuses voor deze ervaring! Wij vinden het spijtig om te horen dat uw bezoek aan ons restaurant niet naar wens was verlopen, terwijl wij weten dat u vaker bij ons hebt gegeten en het toen wel naar wens was. Wij proberen altijd een goede service te verlenen aan onze klanten. Dit is geen excuus natuurlijk, maar ik denk dat de enorme drukte (tijdens de vrijdagmiddag lunch) de overhand nam van sommige personeelsleden. Dit neemt niets af aan het feit dat we altijd vriendelijk proberen te zijn en te blijven naar klanten toe. We willen het graag met u goedmaken, dus indien u nog wilt langskomen, zullen wij er alles aan doen om uw bezoek aangenaam te laten verlopen.

Met vriendelijke groet,

Team De Kade
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
De bediening was erg vriendelijk. Het eten was oké, prima voor het geld, maar we hadden sterkere smaken verwacht. Grote hoeveelheden. Leuk restaurant voor je de stad in gaat, even snel wat eten, niet meer dan dat.
Enrico W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten met vrienden in dit mooie restaurant. Ze hebben zelfs twee uitgebreide kaarten, een voor vis en vlees, een voor vegetarische gerechten. Het is een door chinezen gerund restaurant, dat zie je dan ook op de kaart terug. Alles is super lekker en erg betaalbaar!
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk eten, met een uitgebreide vegetarische kaart. Hier wordt echt moeite gedaan voor de klant! Gastvrij, vriendelijk en geen muziek op de achtergrond!
guard122 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Wat een geweldige ontvangst in een restaurant dat er op het eerste gezicht niet heel aantrekkelijk uitziet. al het personeel doet zijn uiterste best om je een gezellige tijd te laten hebben. Uit de open keuken komen de meest smaakvolle gerechten in enorme hoeveelheden en variatie.
Wij gaan overmorgen nog eens een bezoek brengen.
Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk, verse ingrediënten, ruime porties voor weinig, aardige bediening, modern interieur. Aanrader.
Christiaan H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Leuke en aardige bediening, eten is smaakvol en de porties zijn groot. Prijs is heel aardig .
debbie M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Betaalbaar leuk restaurant met goede bediening en lekker eten.
GCB V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Mooie fris ogende zaak met vriendelijke bediening. Er werd goed rekening gehouden met het dieet. Binnen 10 minuten stond het eten op tafel. Het smaakte ons goed.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Op zoek naar een goed vegetarisch restaurant uitgekomen bij De Kade. Bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten door de meiden die er werken. Het interieur is netjes, met weinig opsmuk. Ik kan me voorstellen dat sommigen het kaal noemen, maar het is niet storend. Het personeel was heel vriendelijk en snel. Wel apart dat de drankjes zonder glas komen. Je krijgt een blikje met een rietje. Dat komt snackbarachtig over en dat is jammer. De vegetarische keuze is reuze. Heel fijn dat je wat te kiezen hebt als vegetarier. Dat heb je lang niet overal. Het eten was heel lekker en de porties zijn enorm. Gelukkig konden we meenemen wat we over hadden. De rekening werden we ook vrolijk van. Prijs-kwaliteit zit wel goed. Een aanrader dus.
Jaap-Henny V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wat een topper ben zelf geen vegetariër had dit restaurant gekozen omdat familie wel vegetarisch zijn en ik toch zelf een vleeseter ben.Zodat we toch heerlijk ieder een goede keus konden maken.We hebben allen heerlijk gegeten,prima bediening, en gezellig ingericht.Prima prijs/kwaliteit verhouding.
roel D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Attente vriendelijke bediening .op mijn verzoek een taart gemaakt.was heel geslaagd en bovendien lekker
Koen1955 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker eten, vers, flinke porties, en niet duur. Mijn vrouw eet veganistisch en had (niet van de kaart) pommes met gebakken rijst, erg lekker. En ik eet vegetarisch en had gado-gado met witte rijst. Ook al erg lekker.
De wijn is niet goedkoop. Helaas geen tapbier, dus flesbier gedronken. Al met al zeker voor herhaling vatbaar! Een aanwinst voor Roteerdam-centrum!
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wat een ontzettend lekkere vegetarische chinese gerechten! Nu drie keer hier gegeten.
En het zijn ook flinke porties ????
Een echte aanrader dus.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijke gerechten, ontzettend veel keus, speciaal voor vegetarische liefhebbers. Ik kom zeker terug
Alon W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Hele vriendelijke mensen, goede en zeer snelle service. Daarbij smaakt het ook nog eens super!

Ik woon in de straat en ben er wekelijks te vinden.
Rosalie K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk eten en hele vriendelijke bediening. Het was geen probleem dat we met een persoon minder kwamen die kort daarvoor had afgezegd en we de reservering niet hadden gewijzigd. Wat we teveel aan eten over hadden mochten we meenemen.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Erg lekker eten. Een must voor vegetariërs en veganisten. Wat een keuze! Heerlijk. De vriendelijke bediening en de centrale ligging maken het af. Ik kom zeker nog een keer terug!
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijke moksi meti en bijzonder goed gevulde smaakvolle bami geroosterde eend soep . De tjauw min ook prima. Bediening bijzonder aardig. Wij komen zeker terug nog veel lekkers om te proeven. Ga je met de AH restaurant bon eten ga dan voor diner lekker lang tafelen veel keus van de kaart ! Genieten met een goed glas wijn erbij.
Eva J.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Leuk en lekker gegeten bij De Kade. De bediening was super vriendelijk en behulpzaam. We hoefden ook niet lang op de gerechten en drankjes te wachten. Het eten was lekker en ook grote porties terwijl het niet heel duur was. Ook leuk dat er een complete vegetarische kaart is en een volledige vlees en vis kaar waardoor er erg veel keuze is.