De Kabouterhut

6,7
6,9
Droz V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Het is een restaurant met een pannenkoeken- en een kippen- gedeelte. Er is een complex systeem met plaatsen waar je mag wachten tot er een tafel vrij is in het gedeelte waar je wilt eten. De complexiteit van het systeem zorgde er voor dat de medewerkers niet goed in de gaten hadden hoe lang en waar wij zaten te wachten. Toen we doorhadden dat het niet goed ging en we dat beleefd en vriendelijk onder de aandacht van het personeel gebracht hadden, reageerden ze daar niet zo goed op, terwijl we echt precies gedaan hadden wat de instructie van hun collega was. Qua service vonden we dat niet zo chique. Ik hoop dat de reactie van het restaurant vooral kwam door de drukte van Koningsdag en dat dat niet hun standaard manier van werken is.

Ze maken heerlijke uiensoep maar de pannenkoeken waren nogal droog.

Voor de kinderen zijn er leuke placemats, kleurpotloden op tafel en een leuk speelgedeelte. Die hebben het heel leuk gehad.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Op deze vrijdagavond is het druk en er zijn, zoals te verwachten, veel kleine kinderen. Voor hen is de ballenbak een magische attractie, die veel geloop, ook van ouders, tot gevolg heeft. Het klopt ook dat de inrichting donker en gedateerd is, maar wij treffen het met de bediening, die vriendelijk en attent is. Dankzij een Groupon voucher hebben we keuze uit voor-hoofd-en nagerecht. Met name de kip hoofdgerechten zijn prima van smaak en de porties zijn zeer ruim. De sla is lekker, de frietjes zijn knapperig en de witte huiswijn is ook lekker. De prijs kwaliteit verhouding is hier dik in orde. Kortom, wij hebben prima gegeten
Char18 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
De pannenkoeken waren super lekker! Veel variatie en gezellige bediening. Ik had een lekkere pannenkoek met banaan en chocola. Wauw wat was dat lekker. Ik kom hier zeker nog een keer langs.
SarahAJB .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Dit pannenkoekenhuis ziet er leuk uit. Goed te bereiken, parkeerterrein en leuke binnenkomst, gezellig decor.
Allebei een pannenkoek naturel besteld, omdat de pannenkoeken die uitgeserveerd werden er best lekker uitzagen. Wát een tegenvaller. De pannenkoek had de pan nauwelijks geraakt, zo leek het. Onze pannenkoeken hingen slap en treurig over de rand van het bord. Het waren twee rauwe deeghappen, werkelijk. Bediening was niet erg vriendelijk. Kwam met een harde stem dwars door het tafelgesprek heen. Stelde vragen als we onze mond vol hadden en had een onbeleefde houding. Gebrek aan basisfatsoen.
geen succes, wij komen hier niet meer terug.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Met kinderen een prima restaurant waar je kan kiezen voor het "pannenkoekengedeelte" of voor het "overige gedeelte" (deze kaart biedt naast pannenkoeken ook andere gerechten). Het is massaal en groots opgezet restaurant, maar de bediening is aardig en adequaat. We eten pannenkoeken. Deze zijn lekker. Uiteraard krijgen de kinderen een kleurplaat, en ook is er een ballenbad en speeltuin buiten. Er is een ruim parkeerterrein waar je gratis kan parkeren. Kortom, prima voor een pannenkoek!
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Na een bezoek aan de dierentuin hebben wij bij de Kabouterhut een pannenkoek gegeten. De inrichting is gedateerd. Het is binnen donker en de tafels staan dicht op elkaar. Het kabouter thema is wel leuk uitgewerkt. De bediening is vriendelijk maar niet attent. Door de drukte redelijk lang op ons eten moeten wachten. De kinder pannenkoek ziet er leuk uit maar smaakt erg zoet. Ik had zelf een royaal gevulde pannenkoek. De smaak was voldoende maar ik heb betere pannenkoeken gegeten. Zeker in het weekend kan het erg druk zijn in het restaurant.
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Ik vind de pannenkoeken maar raar met zo'n rand eromheen. Het zijn ook dunne pannenkoeken. Ik vond er totaal geen sfeer en het zag er te oudbollig uit! De tafels allemaal dicht op elkaar en donker. En het duurde ook een half uur tot drie kwartier voordat je een pannenkoek kreeg. Nee, ik zou hier niet nogmaals gaan eten. Ik woon overigens niet daar in de buurt, kom daar ook nooit meer.
Ummu K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Een van mijn favoriete plekken om pannenkoek te eten, het is daar heel lekker! Binnen is het gezellig. De kinderen hebben het altijd naar hun zin daar. De bediening/service is prima, niets te klagen. Zeker een aanrader om een keer met de familie te gaan eten!
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Vandaag hier gegeten na een bezoek aan het dierentuin. Op zich was het een vriendelijke bediening, maar niet attent. We waren met 2 volw. en 2 kinderen die ook kleurstiften kregen alleen veel later een kleurplaat. De kinderpannekoeken waren mierzoet (waarom?), mijn pannenkoek waren ze vergeten. De bestelde kip van mijn vrouw was wel goed. Toen ik alsnog mijn pannenkoek kreeg was het echt een haastpannenkoek, te snel gebakken... Dan nog vragen of ik ook stroop mocht hebben. Jammer!!!
Ruiters .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Zelden in zo'n slecht pannenkoekenrestaurant gegeten. Je zou denken dat je niet veel kunt verpesten aan een pannenkoek, maar ze waren smaakloos, te dik en erg vet. Één van ons had zelf een verbrande pannenkoek wat ze probeerden te verhullen door extra krenten/rozijnen erop te leggen. Van tevoren gebeld of het nodig was te reserveren met vier personen en een kind. Dit was niet nodig. Aangekomen (20 min later) zat het hele restaurant vol en moesten we een kwartier wachten voordat we aan tafel konden. Erg slechte service! Ik kom hier niet meer...
Mvandeweerde01 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Na de dierentuin is dit een prima plek om even een hapje te eten, het eten is altijd goed, niet bijzonder maar dat verwacht je ook niet. Er loopt heel veel personeel in de bediening, dus je wordt snel en vriendelijk geholpen. Kinderen een pannenkoek en je hebt voldoende keus naast een pannenkoek, de kipsate is een prima keus.
Ard V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Lang niet meer geweest, het zal twee jaar terug zijn. Er is 0,0 veranderd in het decor.
Bediening erg vlot en best alert.
Obexix/Shoarma smaakt nog hetzelfde als twee jaar terug en eerder.
Er worden geen nieuwe pannekoeken verzonnen.
Da's niet goed, ik constateer een duidelijk neergaande lijn voor dit toch eens zo innovatieve restaurant t.o.v. toen het nog in bezit was van de vorige eigenaresse
4Kooltjes .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Met twee kleine mannen een bezoek aan de kabouterhut gebracht. Het interieur vond ik armoedig en ouderwets, mijn pannenkoek maak ik thuis vele malen beter maar alles werd goed gemaakt voor en door de kinderen. Zijn vonden de ballenbak, de placemat met viltstiften, de kabouter die ze kregen bij binnenkomst, de snoepjes op de pannenkoek en het "ouderwets ???? versierde" kinderijsje (waar vind je die tegenwoordig nog?)fantastisch. De bediening was top; mijn zoontje van 2 viel van de stoel en mocht als troost een snoepje uitzoeken en toen hij daarna zijn fles van de tafel liet vallen mocht ik zo doorlopen. Al met al een feestje voor de kinderen en volgende keer neem ik een naturel pannenkoek met stroop, dan hebben we het allemaal goed naar de zin! ????
Tukje .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
de kabouterhut vind ik een uitstekende eetgelegenheid voor een pannekoek. Veel keuze. De pannekoek is goed gevuld en de smaak is prima. Ondanks de drukte een vlotte bediening, welke ook aangenaam is. Zeker een aanrader. Voor de kinderen een leuk uitje, en voor de volwassenen zonder kinderen ook leuk.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
We waren eigenlijk iets te vroeg, maar ze deden de deur voor ons open en gingen direct aan de slag en zo zaten we om half twaalf al te smullen van een pannenkoek. Mijn vrouw had een glutenvrije met spek en gember, een heerlijke combinatie en ook mijn "gewone" kaas/spek pannenkoek was heerlijk en vooral beide lekker dun gebakken. Persoonlijk vonden wij de aankleding iets gedateerd, maar dat past weer wel bij een pannenkoekenhuis. Hier gaan ze ons vaker zien, na een flinke wandeling is het hier prima uitrusten en zalig eten.
Anoniem0 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
alleen leuk als je kinderen hebt of als je zelf een klein kind bent.
De pannenkoeken kan je doorheen kijken zo dun dat ze zijn, en de bediening vind ik uitermate slecht. Ik heb minstens een half uur moeten wachten voor ik eindelijk bediend werd.
Recensie1976 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Beoordeling over het pannenkoekenrestaurant: Jaren 70 inrichting. Ligging aan drukke doorgaande weg. De ballenbak is meer een ballenkuip. Erg dikke pannenkoeken. Niet smakelijk. Alle kinderen kregen bij binnenkomst (aan tafel) een kabouter. Onze kinderen niet. Uiteindelijk wel gekregen. Nukkig personeel.
Roeland B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Op zaterdagavond rond 20 uur heerlijk genoten van pannenkoeken in dit prima pannenkoekenrestaurant dat duidelijk mikt op gezinnen (kleurplaten als placemats, ballenbak in de hoek en overal waar je kijkt kabouters). De pannenkoeken zijn groot van stuk en er bestaat de mogelijkheid om deze, als ware het pizza's, met verschillende ingrediënten te belegen (De ene helft met spek en de andere met kaas etc.) Wat niet opgaat kan mee naar huis. De pannenkoeken zijn zeer smakelijk en hebben net als de drankjes een schappelijke prijs. Over het aangebouwde kiprestaurant kan ik geen oordeel geven maar waarom kip eten als de pannenkoeken zo goed zijn?
ReneGerda .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
De kabouterhut is van oorsprong een pannenkoeken restaurant maar je kunt er ook kipgerechten eten. Het restaurant is gelegen aan een vrij drukke weg tussen het spoor en de dierentuin Amersfoort. Toch oogt de omgeving vrij bossig en groen. Op een doordeweekse dag konden wij daar goed parkeren en was het restaurant ook niet druk. We hebben het idee dat dit in het weekeinde wel eens anders kon zijn. Het restaurant ziet er echt uit als een pannenkoeken restaurant en straalt best een gezellige sfeer uit. We beginnen met een uiensoep die prima van smaak is en zeker niet uit een zakje komt. Tussendoor kunnen we kleuren en puzzels oplossen op onze papieren place-mats. Onze pannenkoeken krijgen we daarna opgediend en zien er niet alleen groot en smakelijk uit maar zijn het ook. Een van ons heeft een Pannenkoek met o.a. rozijnen en kaneel. En wat we wel eens anders meemaken zijn hier, tot onze vreugde, de rozijnen geweld. Er zitten ruim voldoende ingrediënten op de pannenkoeken. Ook erg prettig vinden we dat we volkoren beslag kunnen kiezen. De bediening is vriendelijk, maar minder vlot in het bedienen. Soms komen drankjes wat aan de late kant als onze pannenkoek al bijna op is. De prijzen vinden we passend voor de pannenkoeken.
Sharon K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Wij hebben afgelopen vrijdag onze bruiloft daar gevierd en mede door hun was het een topdag. Personeel wat meedenkt en aanvoelt, heerlijk eten en super mooie feestkelder. Voor iedereen een aanraderr!!