De Kaars

Donderdag 12:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

corrie P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten ,gezellige bediening gaan er zeker nog een keer eten
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Dit was niet de eerste keer dat wij hier hebben gegeten maar zeker niet de laatste keer. Top.
Melany V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Leuke, gezellige sfeer! Goed eten. De bediening was top, snel drinken gekregen en de gerechten precies optijd gehad! Kortom het was super! We komen zeker terug!
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vriendelijk personeel, ruime maaltijdkeuze op de aparte (AH/Iens kaart) en zelfs voor grote eters meer dan voldoende . Voor herhaling vatbaar!
Gerda T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De eerste keer bij "De Kaars" gegeten. De bediening/personeel is erg vriendelijk en zijn zeer alert. De locatie heeft een "ons kent ons"-sfeer.
De gerechten op de kaart zijn verrassend en creatief, best moeilijk om te kiezen. Heerlijk gegeten, voor een ieder staat er naar mijn idee wel iets op de kaart.
Een gezellige avond gehad, kom zeker nog eens terug.
Tiny R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het eten was heerlijk, en alles ging lekker vlot, bediening was gezellig en oplettend , kortom ze zien ons zeker binnenkort weer terug
Rianne E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Gezellig restaurant, goede bediening en heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden voor als je in de buurt bent !
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Kom hier zeker nog een keer terug. Vriendelijke bediening en het eten was meer dan goed.
Kom hier vaker en dat zal ook in de toekomst zo zijn.
piet M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Voor herhaling vatbaar mede door vriendelijke bediening.
Ook het menu was smakelijk en de keuze was divers. Ook de prijs is redelijk dus betaalbaar
esther S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk, lekker gezellig gegeten!
Ik vond alleen de biefstuk tikkie aan dr zoute kant????ik ben gewend dat je zelf op smaak moet maken,
Stijn J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Verrassend goed eten en hele scherpe bediening! De borden werden bijvoorbeeld op tijd weggehaald. Erg knap om met relatief weinig personeel zo strak een zaak te runnen.
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met de AH actiekaarten genoten van een heerlijk menu. Wat een geweldige sfeer heerst er in De Kaars. Een van ons bleek met haar rolstoel niet onder de tafel te kunnen en prompt kwamen ze met andere tafels aan zodat zij wel fatsoenlijk aan tafel kon zitten. Geen moeite te veel. We hadden als voorgerecht garnalen en als hoofdgerecht scholfilet, twee van ons namen de vegetarische quiche en één de biefstuk. Na hebben we genoten van koffie en thee met lekkers. OP zaterdag blijken er in De kaars live optredens te zijn, dus.... volgende keer op zaterdag afspreken!
Mavade .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gezellig eetcafé met erg vriendelijke en accurate bediening. Het eten was in orde, lekker brood vooraf, uitstekende voorgerechten, uitstekende biefstuk, de gebakken schol was wel iets te papperig, maar na het heerlijke dessert vergeven we dat de kok graag. En ze schenken hier een erg lekker glas huiswijn (zowel rood als wit werkelijk heel goed). Al met al reden genoeg om terug te komen.
Miriam W.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Prettige ontvangst, betrokken medewerkers. Vlotte bediening.
Rustig tijdstip gekozen door ons.
Lekker gegeten.
Ook echt ruim voldoende groente, en lekker!
Sonia D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Goede sfeer,Vriendelijk bediening. Ik zou meer vegetarische keuzes willen zien. Mooie presentatie , niet duur. Volgende keer zal ik geen zalm nemen. Ik kom zeker terug.
verheijden .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Hollandse gezelligheid. 'Doe maar normaal dan doe je gek genoeg' hoort wel bij dit restaurant. Lekker eten, goede service en gezellige inrichting.
R.H van E.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gezellig eetcafé met een speciale AHkaart waaruit je kon kiezen. Keuze eenvoudig en beperkt. Kwaliteit goed en vlotte bediening. Uitstraling is van een echt café met een grote bar. Wie van een eenvoudig menu houd voor een redelijke prijs is het een prima adres.
Lydia H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ikhad al gehoord dat het er goed was, en was ook al eens met senver geweest, dus wist wat me te wachten stond! Kom zeker terug
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Prima gegeten met de AH Restaurant aanbieding. Afzonderlijk 3 gangenmenu met voldoende keuzemogelijkheden. Vlotte bediening.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Leuk en lekker restaurant lekkere gerechten correcte bediening.
Prima restaurant.
Voor een eet cafe zelfs erg luxe en lekkere dingen.