De Kaars

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

Jouw recensie over het restaurant De Kaars

Linda L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Alles altijd prima in orde hier.Goede keuken en leuke bediening
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekker gegeten, voor een prima prijs!
Charis H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Vriendelijk personeel, relaxte sfeer en goed eten voor een prima prijs.
Sabina V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De wijn glazen mogen iets meer gevuld worden ,en er mag iets meer verlichting zijn
Rout .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was perfect. via de AH actie was de 2e persoon gratis met 3 gangen diner. Samen voor 40,00. De prijslijst nagekeken te hebben blijkt dat wij normaal rond de 25,00 kwijt voor een driegangen diner dus was de 2e persoon niet gratis maar voor 15,00 euro.
sannii89 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Speciaal menukaart voor de ah actie. Stond veel keus op. Eten was ontzettend lekker, vriendelijke bediening. Een aanrader!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ondanks dat het restaurant helemaal vol zat, werden we steeds snel en vriendelijk geholpen. Vanaf 21.30 was de Vrijdag Borrel met een DJ, maar wij vonden dat juist erg gezellig en niet storend.
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was heerlijk, heb ervan genoten. De bediening was ook goed. Daar valt en staat toch alles mee. We hadden een heerlijke droge witte wijn die op goede temperatuur geschonken werd.
rita B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij de Kaars in Hilversum. Een gezellig bruin café met een goede en vlotte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marianne C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
er kan iets minder frequent gevraagd worden of alles naar wens is/glazen weghalen etc. ons gesprek werd vaak onderbroken en we voelden ons een beetje alsof we plaats moesten maken voor nieuwe gasten. we hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie en zien de korting niet duidelijk op de rekening terug. ik heb het te laat gezien, maar een tip is om de rekening even door te nemen met de gast en te vragen of alles duidelijk is.
Friederike P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben super lekker gegeten en van een heerlijk driegangenmenu genoten. De bediening was zeer vriendelijke en attent! We komen zeker een keertje terug naar de Kaars!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Met de Albert Heijn restaurantactie gegeten bij dit, de sfeer van een 'bruin eetcafé' uitstralende restaurant.
Goede kwaliteit, prettige bediening. Het driegangenmenu was prima voor elkaar. Opvallend was, dat ook de hoeveelheid groente positief uitstak in vergelijking met veel andere restaurants, die daar vaak toch wat 'zuinig' mee zijn. Kortom, beslist voor herhaling vatbaar.
Demelza Mercedes R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten.. echt een aanrader.. en niet duur met zijn met 2tjes.. en aardig personeel.. en ook leuk voor een praatje in..
mschoonens .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De menukaart voor de AH actie was zeer verrassend! Er was keuze uit de gehele kaart met eventuele bijbetaling voor een duurder gerecht! Echt een aanrader.
D.G. I.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Leuk Eet cafe,voldeed zeker aan onze verwachtingen.Alle 4 personen waren zeer tevreden,en gaan beslist nog een keer terug.
Corry S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Gezellig vol voor de dinsdagavond prima eten en gezellige bedieding, we waren er met de AH actie , keuze voor dit menu kan het aanbevelen aan anderen
C.R. V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Mooi menu met ruime keuze. Prettige bediening. Een mooi opgemaakt bordje kabeljauw en een heerlijk dessert. Wij waren zeer tevreden
Leontien B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekker gegeten, gezellige sfeer. Inrichting type kroeg, maar dat geeft niet.
Bediening heel vriendelijk.
Parkeren blijft lastig.
Tiny R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, bediening ging erg vlot,wat wij prettig vonden,,het was die avond erg levendig, dat wij wel gezellig vonden.
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Uitstekend Restaurant kom zeker nog een keer terug en een goede ambiance en niet te vergeten vriendelijk personeel top avond.