De Kaars

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

• MasterCard , Pin , Visa card
Deuren .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We hebben erg lekker gegeten bij de Kaars. Leuke bediening. Goede adviezen.
een echt eet cafe, maar de kaart is prima. Voor ieder iets.
Hebben gegeten met de AH aktie. 39.50 voor het eten.
Ook de huiswijnen zijn prima geprijsd.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Wij hebben met z'n zessen heerlijk gegeten. Er was een uitgebreide keuze voor de AH aktie .... Heerlijke koffie met zoetigheden , top.....Vriendelijk personeel
Gaan er zeker nog een keers eten ????
Heinu .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Hartelijke ontvangst, smakelijke gerechten, gevulde borden, lekkere wijn en in het hartje van Hilversum een goede ambiance. Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Yunowil .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Gegeten met AH-kaarten 2de menu gratis, prijs-kwaliteit niet in verhouding, te duur voor wat je krijgt, ondanks de spaarkaarten, bovendien zit er op veel gerechten een supplement.
De grootste verassing was een dunne pannenkoek van 20 cm doorsnee, met suiker of stroop voor 7,50.
Personeel is wel vriendelijk.
corrie P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten ,gezellige bediening gaan er zeker nog een keer eten
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Dit was niet de eerste keer dat wij hier hebben gegeten maar zeker niet de laatste keer. Top.
Melany V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Leuke, gezellige sfeer! Goed eten. De bediening was top, snel drinken gekregen en de gerechten precies optijd gehad! Kortom het was super! We komen zeker terug!
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vriendelijk personeel, ruime maaltijdkeuze op de aparte (AH/Iens kaart) en zelfs voor grote eters meer dan voldoende . Voor herhaling vatbaar!
Gerda T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De eerste keer bij "De Kaars" gegeten. De bediening/personeel is erg vriendelijk en zijn zeer alert. De locatie heeft een "ons kent ons"-sfeer.
De gerechten op de kaart zijn verrassend en creatief, best moeilijk om te kiezen. Heerlijk gegeten, voor een ieder staat er naar mijn idee wel iets op de kaart.
Een gezellige avond gehad, kom zeker nog eens terug.
Tiny R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het eten was heerlijk, en alles ging lekker vlot, bediening was gezellig en oplettend , kortom ze zien ons zeker binnenkort weer terug
Rianne E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Gezellig restaurant, goede bediening en heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden voor als je in de buurt bent !
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Kom hier zeker nog een keer terug. Vriendelijke bediening en het eten was meer dan goed.
Kom hier vaker en dat zal ook in de toekomst zo zijn.
piet M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Voor herhaling vatbaar mede door vriendelijke bediening.
Ook het menu was smakelijk en de keuze was divers. Ook de prijs is redelijk dus betaalbaar
esther S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk, lekker gezellig gegeten!
Ik vond alleen de biefstuk tikkie aan dr zoute kant????ik ben gewend dat je zelf op smaak moet maken,
Stijn J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Verrassend goed eten en hele scherpe bediening! De borden werden bijvoorbeeld op tijd weggehaald. Erg knap om met relatief weinig personeel zo strak een zaak te runnen.
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met de AH actiekaarten genoten van een heerlijk menu. Wat een geweldige sfeer heerst er in De Kaars. Een van ons bleek met haar rolstoel niet onder de tafel te kunnen en prompt kwamen ze met andere tafels aan zodat zij wel fatsoenlijk aan tafel kon zitten. Geen moeite te veel. We hadden als voorgerecht garnalen en als hoofdgerecht scholfilet, twee van ons namen de vegetarische quiche en één de biefstuk. Na hebben we genoten van koffie en thee met lekkers. OP zaterdag blijken er in De kaars live optredens te zijn, dus.... volgende keer op zaterdag afspreken!
Mavade .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gezellig eetcafé met erg vriendelijke en accurate bediening. Het eten was in orde, lekker brood vooraf, uitstekende voorgerechten, uitstekende biefstuk, de gebakken schol was wel iets te papperig, maar na het heerlijke dessert vergeven we dat de kok graag. En ze schenken hier een erg lekker glas huiswijn (zowel rood als wit werkelijk heel goed). Al met al reden genoeg om terug te komen.
Miriam W.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Prettige ontvangst, betrokken medewerkers. Vlotte bediening.
Rustig tijdstip gekozen door ons.
Lekker gegeten.
Ook echt ruim voldoende groente, en lekker!
Sonia D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Goede sfeer,Vriendelijk bediening. Ik zou meer vegetarische keuzes willen zien. Mooie presentatie , niet duur. Volgende keer zal ik geen zalm nemen. Ik kom zeker terug.
verheijden .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Hollandse gezelligheid. 'Doe maar normaal dan doe je gek genoeg' hoort wel bij dit restaurant. Lekker eten, goede service en gezellige inrichting.