De Kaars

Lydia H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Prima gegeten met de AH Restaurant aanbieding. Afzonderlijk 3 gangenmenu met voldoende keuzemogelijkheden. Vlotte bediening.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Leuk en lekker restaurant lekkere gerechten correcte bediening.
Prima restaurant.
Voor een eet cafe zelfs erg luxe en lekkere dingen.
Anya V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Prima eetcafe/restaurant. Vriendelijke bediening. Eten lekker, porties voldoende. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Wat moet ik nog meer zeggen...
Berend En Judy D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
we hebben een geweldige avond gehad
Heerlijk gegeten fijne sfeer.Het was onze eerste bezoek aan de Kaars maar zeker niet de laatste keer dat wij bij jullie zijn geweest.
Zullen jullie restaurant zeker aanbevelen .
J. C.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij de Kaars in Hilversum. De ontvangst was uitermate vriendelijk. Onze vragen over de kaart werden naar tevredenheid beantwoord. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht en het nagerecht waren uitstekend De bediening was heel erg correct en vriendelijk zij verdienen net als het eten een dikke tien. Wij komen zeker nog een keer terug bij de Kaars.
Hase123 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Super lekker gegeten & perfecte bediening! Gezellige sfeer & aangename muziek. De porties waren groot en de gerechten vers. We komen zeker terug!
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gezellig eetcafé. We konden ruim zitten ondanks dat een persoon in een rolstoel zat en nogal wat ruimte innam. We hadden gereserveerd met onze AH-actiekaarten. We kregen een speciale kaart, maar daar stond nauwelijks minder op dan op de officiële dinerkaart. M.a.w. er was voldoende keus voor ieder van ons. Alle gerechten waren goed klaargemaakt en smaakten lekker. We waren alle vier dik tevreden met onze keuze voor De Kaars. Wie weet gaan we binnenkort weer.
M. G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gegeten bij de kaars. Niet echt een positief gevoel aan over gehouden! De steak was ontzettend taai en daarnaast heb ik zelden zulke bijdehante service meegemaakt! Gaf aan dat ik het toetje niet zo lekker vond. (Zeg hier normaal nooit iets van, maar een vriendin zei dat ik t gewoon moest doen)!
De ober reageerde met dat hij t eens was dat het niet de beste cheesecake was, maar dat hij m wel altijd opeet! En hij zei letterlijk: Maar dat geeft toch niet LIEVERD!
Ik wilde geen vervanging want ik zal al vrij vol! Komt hij aan met een kindernagellakje! Ik voelde me echt voor schut gezet!
En het toetje stond ook gewoon alsnog op de rekening! Sorry maar dit is echt geen service!
Uiteindelijk veel te veel betaald voor wat het waard was! Ik begrijp dat het een eetcafé is, maar hanteer dan ook de prijzen van een eetcafé!

Voor ons niet meer!!
H.corner .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Samen met mijn dochter gebruikt gemaakt van AHrestaurantactie. Uitgebreide keuze mogelijkheid voor het 3-gangenmenu. Eten was voortreffelijk. Bediening aardig en en vlot. Zeker een aanrader om hier nog eens te gaan dineren.
Aernout G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Een zeer sfeervolle, prima plek voor ons diner. Uiterst vriendelijke bediening, met heerlijk eten.
Wij komen hier zeker weer terug.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
De Kaars is een gezellig en simpel eetcafé. Vrolijke en vriendelijke bediening, wel wat gehaast allemaal. De gerechten waren redelijk, bierkaart erg beperkt.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Op de vraag over of de kippenvleugels wel waren gemarineerd omdat er niet veel smaak aan zat zou de serveerster navraag doen in de keuken, hierop is niet meer teruggekomen. Bij het verlaten bleven alle medewerkers achter bij de bar staan, er werd geen tot ziens gezegd of uitgeleide gedaan. Jammer.
Mirandakleijn .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Voor een eetcafe zeer goede gerechten. Vriendelijke bediening. Wij hebben erg lekker gegeten. Voor de AH-actie was een aparte kaart met voldoende keus.
Melliw .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk. Het is een zeer gezellige ambiance. We komen zeker nog eens terug.
Selijo .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Heb hier gegeten met de AH restaurandaktie, we hebben lekker gegeten maar we vonden het wel duur voor een eetcafe. ze hadden een speciaal menu hiervoor. 3 gangenmenu voor 39.50 voor 2 personen je denkt dan je betaald de helft hiervan maar niets was minder waar op de rekening stond nu 2 x18.75 heel raar en misleidend, we waren dus echt niet goedkoper uit dan normaal . Er had dus gewoon moeten staan 3 gangenmenu 39.50 per persoon dan ben je eerlijk bezig en dat was het zeker niet waard. Jammer want verder was het wel oke
Frank.vinckx .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Kwaliteit van de gekozen gerechten was goed. Bediening vriendelijk en geen lange wachttijden tussen de gangen. De menuprijs die op www.Iens.nl staat (waar je in kader van AH-restaurantactie kunt reserveren) is € 22,50 en dat klopt niet met de € 39,50 als menuprijs exclusief drank die blijkbaar bij AH op de website staat en ook wordt gehanteerd door De Kaars. Best wel duur dus voor een restaurant waar op de AH-site qua prijsniveau slechts 1 euroteken staat genoteerd.
Linda_vermeren .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
rustig restaurant. eten is redelijk. goede bediening.

Als ik niet via de ah actie was geweest vond ik de prijs te hoog voor de kwaliteit.
Zeegersmichiel .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De bediening is erg goed en er wordt ook goed rekening gehouden met een dieet, kwaliteit van het eten is erg goed en het is er erg gezellig.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wij hebben lekker gegeten en leuke avond gehad. Service was top. Weten nu dat t toch mogelijk is om koffie gelijktijdig met je dessert op tafel te krijgen. Dank aan Bart :-)
Olaf & Astrid