Over het restaurant De Kaap

Beroemdheden en internationaal bezoek

Naast vele beroemdheden mogen ze in dit voortreffelijke visrestaurant jaarlijks duizenden bezoekers ontvangen. Dan moet je als keukenbrigade wel van heel goede huize komen! En niet alleen in de keuken beschikken ze hier over een constante kwaliteit, ook de gastvrijheid van de bediening draagt bij aan het ongekende succes van dit restaurant. Strijk hier neer voor een heerlijk vers visje met een goed glas wijn en de kans is groot dat je de rest van de avond blijft hangen!

Meer informatie over restaurant De Kaap

hakvoort.j .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Je voelt je hier heel erg welkom, ontzettend gezellig en fantastisch eten. Een aanrader
Gerard C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijk personeel met aandacht en goed eten. Uitzicht over het IJsselmeer en eigen parkeerplaatsen.
ariebreure .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellige omgeving, het eten zeer goed, de bediening en de service prima.
We hebben een geslaagde avond gehad.
We gaan zeker een keer terug naar De Kaap
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gisteren bij De Kaap gegeten. Met AH bon, eenvoudige maar goede keuze mogelijkheden, vis of vlees. Heel attente serveerster die op de juiste moment lanes kwam. Bij het desert waren de koekjes een beetje taai. We hebben ze daar van op de hoogte gebracht, zo dat men dit kon verhinderen bij volgende gasten. Bij afrekenen was gehele desert van de rekening gehaald. Had niet gehoeven maar toch TOP.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima kwaliteit/prijsverhouding, en erg vriendelijke bediening! Geweldig uitzicht en we komen gegarandeerd terug! Heerlijk gegeten.
plug.d39 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Kan niet anders zeggen dat er geen onderscheid werd gemaakt tussen cliënte en AH cliente.
De bediening top, het eten superb, prijs zoals verwacht, alleen de prijs van glaasje wijn wat aan de hoge kant.
Prima restaurant, mooi uitzicht en prettige ambiance. Aanrader.
geo-marja .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met AH-actie goed gegeten. We hadden een prima tafel aan het raam met mooi uitzicht op het IJsselmeer. Het eerste gerecht was een garnalencocktail. Prima start. Het hoofdgerecht was een combinatie van schol en tong. De tongetjes waren klein en iets te gaar. De schol was beter. Garnituur is ok. Sommige aardappeltjes waren wat te donker tot bijna zwart. Het dessert met een sorbet en een verrassing was uitstekend. Kortom goed gegeten in een mooie sfeer met een schitterende zonsondergang.
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk !,,
Er was niet bezuinigd ondanks dat Ik met een Ah kaart kwam en vooral lof voor de dames van de bediening Top!!
Auke van gunst
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Lekker gegeten op een mooie en fijne locatie. Fijn om gratis te kunnen parkeren en even Urk te bezichtigen.
De bedieing hoorde dat we een jarige onder ons gezelschap hadden en daar werd gelijk op in gesprongen met een feestelijk toetje.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige uitstraling met fraai uitzicht op IJsselmeer. Er was ruim voldoende te eten. Misschien iets te veel
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prettige bediening en de maaltijd was van een goede kwaliteit. Dus zeker voor een herhaling vatbaar.
De verandering van het interieur is geen succes, het is nu meer een cafetaria.
fjsonnenschein .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Gezellig met fraai uitzicht. Vriendelijke en behulpzame bediening. Lekkere gerechten. Al meer dan 25 jaar om terug te komen.
Klaas J.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Op het terras zijn de stoelen net wat te laag voor de tafels, daardoor zit je niet echt lekker te eten.
jan.bosscher .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij maken de eigenaar een groot compliment dat via mail contact hij ons bijzonder ter wille is geweest m.b.t. inspraak van de menukaart. Dit zien wij zeer weinig. Zeker als het gaat om een AH aanbieding.
Zo ook een bijzonder leuke mailverkeer en informatie over ander zaken. Bijzonder leuke bediening die gezorgd heeft voor een warme en gezellige sfeer. We voelden ons hier echt thuis en komen zeker weer.
Verhouding en gerechten zijn van goede en prijs-kwaliteit. Wij geven dit restaurant zeker een 9-10 op bediening, gerechten en sfeer. Prima en leuke locatie aan het punt van het dorp en uitzicht op het IJsselmeer.
Tip 1: Zou leuk zijn geweest als ook de kok (eigenaar) en wat sommige restaurants ook doen even zijn gezicht laat zien en af en te een praatje maak met de gasten. Tip 2: Bediening, wel letten op het meennemen van het bestek en zorgen voor nieuw bestek. Dank voor het gezellig vertoeven
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Groente te lang gekookt, gerecht was niet van het niveau als 1/2 jaar eerder, wel meisjes in bediening die net erg oplettend waren. Geen nieuw bezoek waard al met al teleurstellend
Hilda T.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijke vis gegeten, vriendelijke serveersters en ruime porties. Mooi uitzicht over het meer. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het eten was voortreffelijk zou het iedereen aanraden en de meisjes waren vriendelijk
komen beslist nog een keer terug het uit zicht op het IJsselmeer was ook mooi
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zeer gezellig restaurant.Met zeer vriendelijk en servicegericht personeel.
jjdehoog .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Bijzonder vriendelijke ontvangst, je voelt je direct welkom, zeer ruime porties van prima kwaliteit. Toen ik een melding maakte over de (door voorgaande mannen bevuilde) w.c werd daar direct gereinigd ! Dus eigenlijk alles toppie, één maartje is de soort wijn en de hoeveelheid in het glas ( voor 4,25) Slurp is precies zoals het heet, matige kwaliteit. Ik als wijnliefhebber zou jullie willen adviseren ff wat beter te zoeken naar betaalbare smakelijke wijnen, die prima bij de overheerlijke verse vis passen. Geloof me voor die prijs kun je echt wel wat beters vinden !!