Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Sorbet
      xxx

Over het restaurant De Kaap

Beroemdheden en internationaal bezoek

Naast vele beroemdheden mogen ze in dit voortreffelijke visrestaurant jaarlijks duizenden bezoekers ontvangen. Dan moet je als keukenbrigade wel van heel goede huize komen! En niet alleen in de keuken beschikken ze hier over een constante kwaliteit, ook de gastvrijheid van de bediening draagt bij aan het ongekende succes van dit restaurant. Strijk hier neer voor een heerlijk vers visje met een goed glas wijn en de kans is groot dat je de rest van de avond blijft hangen!

Meer informatie over restaurant De Kaap

Buslijn 141
  • Kom je met de auto?
    Navigatie: Vuurtorenstraat of Staversekade
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats (vergeet uw blauwe kaart niet)

Woensdag tot en met zondag:

- Ontbijt 07:00 - 10:00 (alleen op reservering)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Voetbal wordt uitgezonden , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Kaap

Trijntje G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
goed onvangst en heerlijk gegeten, daar kom je ook voor, goede sfeer
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk en vers vis gegeten
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Gezellige inrichting, fijne bediening, heerlijk gegeten met de ah bon
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Zeker voor herhaling vatbaar. Leuk personeel.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Het was echt de moeite waard.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het was aanvankelijk erg koud in het restaurant. Dat werd beter toen de radiator werd open gedraaid. De vissoep was heerlijk en de carpaccio rijkelijk en smakelijk. De vissen de hard gefrituurd, de frites te zout. De wijnen zeer redelijk geprijsd (15 tot 19 euro per fles) en de desserts lekker en zeer royaal. De aangekondigde “Hollands Garnalen Cocktailtje” bevatte geen Hollandse garnalen, maar Noorse of IJslandse.
De bediening was vriendelijk en ongedwongen.
Om 20:00 uur waren we op vrijdagavond de enige gasten in de zaak.
Parkeren kon voor de deur. (Aanmelden per telefoon)
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Zooooo compleet????
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten en sluper vriendelijk geholpen! Zeker een aanrader om naar toe te gaan!
A.van.veldhuisen V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Zeer goed komen zeker terug
Sije K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wij hebben weer heerlijk gegeten bij De Kaap! We eten hier vaker en het is ons nog nooit tegen gevallen. Je wordt hartelijk ontvangen en men neemt de tijd voor je, ook om je te helpen in je keuze uit het menu. Ook zijn er passende wijnen bij de gerechten op de kaart, hier kregen wij goed advies over.
Deze keer waren bijna alle tafels bezet maar we hoefden daarom niet langer te wachten op ons eten.
Vervolgens hebben we heerlijk gegeten. De tonijnsteak was precies goed gebakken, dat is niet altijd vanzelfsprekend in restaurants.
Wij blijven fan! Tot de volgende keer!!
Andrea K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Gezellig restaurant , goede nette bediening en heerlijk eten !
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten zeker de moeite waard om in Urk bij restaurant de Kaap te eten.
Wij komen zeker terug. Vissoep was heerlijk rijkelijk gevuld hoofdgerecht vis heel goed hoofdgerecht vlees ook heel goed nagerecht goed
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heel lekker gegeten. Bediening was top. Lekkere wijn, goede vis en goede steak. Oftewel top.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
In een visrestaurant kies je uiteraard de vis (duo platvis) en die was uitstekend erbij frietjes, aardappeltjes en asperges, al duurde het even voor we deze laatste alszodanig herkenden- leken door de snijwijze en kleur erg op de frieten, smaakten wel prima. Als voorgerecht voor mij de garnalencocktail en voor zoon de vissoep beide goed op smaak. Nagerecht 1 x ijs( zoon) en 1x de verrassing- lekkere combi, maar kon er na de ruime hoeveelheid vis echt niet meer bij.
Ontvangst en bediening heel persoonlijk en vriendelijk. Sfeer is wat je verwacht van een traditioneel visrestaurant- veel visserij-accesoires in de inrichting, beetje bruin café-achtig. Uitzicht op het IJsselmeer vanaf de tafel.
Prijs van het geheel zou zelfs zonder de AH-actie uitstekend zijn geweest. Ga hier beslist nog eens heen. Zou dit restaurant zonder deze actie niet snel ontdekt hebben vermoed ik, want het ligt een beetje buiten het centrum van Urk, vlak onder de vuurtoren.
Adriaan P. W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Eten heeft prima gesmaakt.
Bediening was niet heel snel.
Moesten vrij lang wachten voor er iemand kwam om de bestelling op te nemen.
Het eten maakte het wel weer goed.
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Het eten was goed, prima plekje aan het raam, vriendelijke bediening maar we moesten wel heel lang wachten vanaf het moment van bestellen op het eten. De drankjes waren er vrij snel.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Als vanouds lekker gegeten
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Als je lekker vis wilt eten moet je naar de Kaap!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk genoten van echte verse vis, lekkere wijn en goede service. Doordat het restaurant vol was, wel iets langer op de bestelling moeten wachten. Maar het was het waard!
M.C. K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
We hadden een mooi plekje aan het raam met prachtig uitzicht. Het was redelijk druk en de 2 man bediening waren duidelijk te weinig. De drankjes lieten lang op zich wachten en een 2e drankje bestellen lukte al helemaal niet. Pas toen ons hoofdgerecht werd gebracht hebben we dit kunnen vragen. De wachttijden tussen de gangen was veel te lang. De voorgerechten waren wisselend: de garnalencocktail had heel veel garnalen maar bijna geen dressing, de carpaccio was redelijk, de zalm was goed. Op het hoofdgerecht hebben we ruim een uur moeten wachten. Jammer dat het visduo gefrituurd was en simpelweg op het bord was gelegd. De mosselen misten smaak. Water werd vergeten, bestek ontbrak, het kan allemaal beter.