Over het restaurant De Kaap

Beroemdheden en internationaal bezoek

Naast vele beroemdheden mogen ze in dit voortreffelijke visrestaurant jaarlijks duizenden bezoekers ontvangen. Dan moet je als keukenbrigade wel van heel goede huize komen! En niet alleen in de keuken beschikken ze hier over een constante kwaliteit, ook de gastvrijheid van de bediening draagt bij aan het ongekende succes van dit restaurant. Strijk hier neer voor een heerlijk vers visje met een goed glas wijn en de kans is groot dat je de rest van de avond blijft hangen!

Meer informatie over restaurant De Kaap

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00

Arina D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Mooi uitzicht en voor de rest oké. Niet extreem spannend, maar voor een keertje goed te doen.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
4430 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goede service! fijne ontvangst. eten was prima, lekker en ruim voldoende
Meneer die ons eten bracht is erg enthousiast, liep hardop zingend/neuriend door de zaal..dat zou misschien wat minder kunnen. de meiden ook allemaal super aardig!
het restaurant zat zo goed als vol, liep af en aan, met 3 man uitserveren en dan alles in korte tijd op tafel, dikke duim!
inrichting mag wat aan gedaan worden, maar ik begreep dat het binnenkort drastisch gaat veranderen, zeker ook een goede reden om er nog eens aan te gaan! dus we komen zeker nog eens terug!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De Kaap is voor ons het bewijs dat een restaurant pas een 10 verdient wanneer het eten voortreffelijk smaakt, de wachttijd tussen de gerechten in precies goed is, het op een schitterende locatie staat en de sfeer wordt gekenmerkt door een bediening die jou als klant het gevoel geven alsof je de enige bent terwijl het restaurant vol zit! Onze complimenten vooral voor de bediening.
Nelleke T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prachtige locatie. De kaart liet een ruime keuze zien en de gerechten waren prima in orde. De garnalencocktail was heerlijk en verrassend gemaakt. Vriendelijke en hartelijke bediening, die je echt een "warm welkomstgevoel" geven.
Kortom; op Urk is het bij de Kaap prima vertoeven .
j.zandt2 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker eten met aparte bijgerechten. (Rabarbermoes en schorseneren) Erg lekker en origineel. De visfilet was helaas met te veel graat. Voor mijn dochter was dat niet zo fijn. Als we dat hadden geweten hadden we iets anders gekozen. Zat ook weinig smaak aan. Biefstuk en de ribroast was heerlijk. De voorgerechten ook en het nagerecht. Ook origineel.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zoals te verwachten, een goede keuken en een vriendelijke bediening.
Wij kennen de Kaap reeds een aantal Jaren en blijven er graag terugkomen.
R.G.
J K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het was een goede kennismaking met de Kaap. De vissoep was lekker en het hoofdgerecht visduo vers en royaal en het suprise toetje was echt een lekkere afsluiting. Kortom we gingen met een goed gevoel huiswaarts.
Bediening was vriendelijk en hadden het tempo er goed in. ± 30 man bedienen met z'n tweeën zonder echt te hoeven wachten is heel netjes.
Enig 'minpuntje' was dat de ramen koud opgeven, gelukkig waren we er op gekleed.
h.bies2 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
porties mogen wat ons betreft wel wat kleiner, of in ieder geval de mogelijkheid om een senioren versie te nemen.

Wij hadden er iniedergeval meer dan genoeg aan.
R S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Erg gezellig plekje voor het raam met prachtig uitzicht over het IJsselmeer. Vriendelijke bediening die alle tijd neemt om over de diverse gerechten uitleg te geven. Hele lekkere vis gegeten en een bijzonder nagerecht, wat een verrassing moet blijven.
Victor2016 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Helaas bleek uit niets (bij het online boeken of de menukaart) wat alles zou kosten. En dan is het altijd een dompertje wanneer je de rekening ontvangt. Ons advies: laat op de site bij het boeken zien wat het 2e diner kost. Op dat moment kun je nog beslissen of je boekt of een alternatief zoekt.
henk-els .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de vissoep super. Bediening erg vriendelijk. Heerlijk warm met haardvuur.
Komen zeker terug, ook benieuwd hoe het in de zomer is met mooi weer.
Lydeke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ontzettend lekker gegeten en zeker ook voldoende! Fantastisch service. Inrichting en muziek is wat oubollig maar zeker sfeervol.
Voor herhaling vatbaar!
J. P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Hier zijn we wel eens eerder geweest. Prima porties. Veel vis op de graat! Vriendelijke en spontane bediening. Geluid mocht van ons wel iets zachter. Het was wat frisjes bij die aluminium kozijnen, maar volgens de bediening zouden deze bij de renovatie komend jaar vervangen worden.
fjsonnenschein .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Hoewel het een visrestaurant is, was de lakenvelder biefstuk uitstekend bereid en geserveerd. Ook zeer vriendelijke bediening.
Janne-Marie T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De Kaap is een goed restaurant waar je heerlijk kunt eten voor een goede prijs.
Elk jaar vieren we ons huwelijksdag en daar geeft de Kaap altijd weer een extra feestelijk tint aan. De Kaap...een heerlijk avond genieten van eten en drinken.
klaasvanolst .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij hebben heel gezellig gezeten, Een zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Het bestelde eten was heel goed en ruim voldoende. Voor ons zeker een reden om hier nogmaals naar toe te gaan en zeker aan te raden.
Gita H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We hadden gereserveerd voor een lunch met de ah actie. Er was een speciale menu kaart waarvan we konden kiezen. Zonder prijzen erbij. Voor een lunch was de maaltijd het te veel. Van de prijs schokken we erg. Na aftrek van het tweede menu bleef er nog €40,00 over, incl 1 drankje p.p. te betalen. Kwaliteit was prima maar de mogelijkheid boeden om te lunchen maar dan van een dinerkaart laten kiezen vind ik minder.
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Verrukkelijk gegeten, heerlijke, verse garnalen en vis van prima kwaliteit.
Fantastische bediening.
Een echte aanrader!
Gre V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Fantastisch leuke ontvangst. Uitnodiging email was erg uitnodigend. Fijne attente bediening. Eten was erg lekker.
Ter ere van jarige leuk versierde tafel en nagerecht met ijsfontijn. Wij hebben super genoten