Meer informatie over restaurant De Jutter

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Jutter

Amber N.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Hebben vanavond met het gezien hier gegeten op het terras. Leuke locatie aan het strand als het mooi weer is. Hebben bij aankomst lang moeten wachten, zelfs na signaaltjes geven aan de bediening. Hebben tot drie keer toe om de menu kaart moeten vragen. Er waren twee mensen in de bediening, een meisje en man. Het meisje was niet erg gastvrij in haar doen en laten.

Twee van ons hebben het hoofdgerecht van de dag besteld, weiderunder rib-eye. Beiden hadden we deze medium-rare besteld. Die van mij was echt rare, heel erg rood en erg rauw en zacht van structuur.
Terug gestuurd naar de keuken met de vraag om het iets verder door te bakken.

Ik kom zelf ook uit de horeca dus ik begrijp echt wel het verschil tussen kritische en vervelende gasten. Als er standaard stukken vlees op de menu kaart staat mag men verwachten dat die dan op de juiste manier worden toebereid. Helemaal voor het geld, de prijs-kwaliteitsverhouding is niet helemaal in balans.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Na een heerlijke wandeling even pauze voor een lunch.
Wederom lekker gegeten op deze mooie locatie op het strand van Almere-Haven. Vriendelijk personeel.
Een diner is ook een aanrader!
Lucas W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Geweldige ontvangst op 1e Kerstavond. Ongedwongen. Gezellig. Aandacht. Verzorgd. En heerlijk gegeten. 'n échte aanrader.
marel L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten en fijn te merken dat er zoveel aandacht wordt besteed aan de bediening. Men houdt alles goed in de gaten en de presentatie van het eten is ook mooi. Alles smaakte ook heerlijk! Gezellige en knusse sfeer. Wel reserveren van de tevoren in het weekend want ze zitten vaak vol????
Marita R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Al verschillende keren hier gegeten en tot nu toe steeds goede ervaringen. Door het mooie weer eerst een wijntje, biertje met een broodje erbij op het terras. Gezellig druk, goede sfeer, lekker van het drankje en hapje genoten. Bediening ook erg vriendelijk. Omdat we ook wat wilde eten om de kaart gevraagd en een hamburger en sate genomen. Helaas was de hamburger veel te compact, vlees was samengeperst en de sate was van kippendijen; te vet. Beide gerechten vielen helaas tegen.
I. vd B V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Gewoon een perfecte plek. Zeer goede strand tent. Enorm leuke bediening, deden hun best om je op je gemak te brengen. Eten prima. Carpacio totaal anders dan normaal maar leuk opgemaakt en heerlijk. Zo ook de lam salade. Ook bij vragen buiten de kaart werd alles geprobeerd om je tevreden te stellen. Passie was te voelen. Fijne moderne muziek. Fijne tent wij gaan hier zeker vaker komen tot gauw
Benedikt K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Na 10 minuten op terras al 3 x gevraagd of we al een keuze hadden gemaakt uit de menukaart. Het was 30*C en hadden even behoefte aan zitten.
Vervolgens eten besteld. Mijn dag special ( hamburger) was rauw.
Bij deze temp. leek dit mij niet verstandig. Bediening reageerde vreemd. Jongeman uit bediening zei dat dit zo hoorde. En keek erg nors toen ik zei dat ik geen rauw vlees ging eten.
Jammer.
Eerste ervaring was totaal anders hier.
Begin mei hier heerlijk gegeten. Prima bediening toen.
Nu was t erg druk. Maar dat mag een goede bediening niet in de weg staan.
Signe T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Geweest tijdens Wijn & Spijs geweest. Gerechtje met schelvis zag er prachtig uit en was heerlijk. Het bijpassende witbier en de speciale tent op het strand maakte de hele ervaring ronduit paradijselijk!
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Lunch er bij ingeschoten, rond 15.30 uur neergestreken op het schaduwrijke terras. Honger, maar het loopt ook naar de dinertijd. Besloten om te te Dilunchen. Echtgenote en zwager beiden een ruim bemeten garnalencoktail, zelf een vistrio. Daarna een prima saté van varkenshaas, frites en garnituur. Glazen Sauvignon Blanc met wat Verdejo uit Spanje, de witte huiswijn, lekker. Fijne bediening, helemaal naar de zin, en in de avond géén honger gekregen.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Eén van de leukste en beste restaurants in Almere op een toplocatie.
Afgelopn dinsdag samen met collega's hier een afscheidsetentje gehouden.
Alles klopt gewoon: afwisselende kaart, super attent personeel, en met zorg opgemaakte borden en alle gerechten zijn goed op smaak en met aandacht bereid.
Minpuntje is de accoustiek, hierdoor is het lastig om elkaar te verstaan. Bij goed weer kun je buiten zitten en dan heb je er geen last van.
We komen hier zeer zeker nog een keer terug!
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Leuk restaurant aan het strand van Almere-Haven. Mooie lokatie als het zonnetje wil schijnen. Mocht dat een keer niet het geval zijn is het binnen ook goed zitten. De kaart is niet uitgebreid maar biedt (meer) dan voldoende keuze. De diverse biertjes van Texel zijn een aanrader om in de stemming te komen. Prijs/kwaliteit verhouding is hier prima maar verwacht geen culinaire hoogstandjes (kan en hoeft ook niet voor de gehanteerde prijzen). Bediening is zeer vriendelijk en attent. We komen weer terug.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Sinds kort woonachtig in Almere en dan ga je restaurants verkennen, vooral in Almere-Haven.
Dit restaurant is werkelijk top.
Je waant je op een eiland(Texel) en je hebt geen idee dat achter je een stad zit. Lokatie is aan het strand, super ingericht binnen.
Het terras is uitnodigend. Het personeel is super vriendelijk en professioneel.
Maar uiteindelijk gaat het om de maaltijd.
Ik mag stellen dat ik totaal verrast ben. Een mooie kaart en goede keuze mogelijkheden. En dan de kwaliteit. Meer dan voortreffelijk.
Mocht je net even buiten de havenkom van Almere-Haven willen eten, deze gelegenheid mag je niet voor bij gaan.
En natuurlijk gratis parkeren en 7 dagen per week open.
TOP!
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Hier gegeten met een vriendin

vriendin had dagmenu besteld, halve kreeft met aardappelsalade en groene asperges, het was heerlijk volgens haar alleen had de kreeft wel groter gemogen.
ik had sate van kippendijen dit was erg lekker en goed op smaak.
dessert was ook erg lekker creme brullee met ananas ijs bolletje ijs had wel wat groter gemogen.
locatie was super en in stijl ingericht.
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Leuke strandbrasserie, volledig in stijl op een mooi plekje aan het water. Mooie aankleding en erg vriendelijk personeel. Goede kaart met voor iedereen iets te vinden. Goede porties eten, vaak teveel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Als het erg druk is wil de wachttijd weleens oplopen, maar de kwaliteit van het eten maakt het dan ook weer goed. Ik ben hier al vaak geweest en zal hier zeker weer terugkomen.
Sylvia1963 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Vandaag 9 mei met z'n 2 en gegeten bij de Jutter, lekker vers broodje vooraf bij de borrel daarna een perfect sateetje. De bediening is zeer vriendelijk en het uitzicht op het strandje en het water geeft je een waar vakantie gevoel.
Een echte aanrader gaan er vaker heen.
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Wij komen hier geregeld als we vrij zijn.
Heerlijk gegeten, me vis was beetje smaakloos, maar prima, de bediening krijgt een dikke 10+, dit omdat wii zelf horeca mensen zijn, uiterst vriendelijk, Zelfs warmtelampen aan of luifel uit als we het vroegen, bij warmte veel last van muggen, maar dat heb je nou eenmaal bij het water.

Wij komen graag terug.

Mvg Teun en Tom
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Op een vrijdagavond heerlijk gegeten in een drukke Jutter. Wat opviel was dat het eten lekker, vers en gewoon goed smaakten. De grote van de maaltijden waren ruim tot aan het dessert toe! Een aanrader voor fijne avond!
Karl D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Leuke locatie aan het water, al zie je daar in de winter vrij weinig van. Inrichting paste bij de naam en daarmee kreeg het een leuke 'strand'-sfeer wat goed werd gecombineerd met een passend Texels biertje op de tap. Het thema was goed doorgetrokken.
We waren op een heel rustige maandagavond, maar dat mocht de pret niet drukken. De wildspies als hoofdgerecht was erg goed, lekker vlees. De overige gerechten op de kaart waren vrij standaard te noemen, maar met name de daggerechten (waaronder de wildspies) waren een topkeuze! Daarnaast ook het lekkere Texelse bier erbij geserveerd, prima combi.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Kwaliteit van het eten is goed, kaart is niet echt spannend, redelijk basis.
Dit komt waarschijnlijk ook omdat de keuken niet al te groot is. Locatie is top, aan het water, je kan ook heerlijk borrelen op het terras.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Op een leuke waar je het bijna niet meer verwacht een klein knus leuk maar buiten dat een leuk restaurantjes. Geen poes pas en rare dingen een relatief kleine kaart maar erop staat is perfect. Heerlijk texel bier een zeer plotselinge gezellige jutter avond.
Een aanrader!