De Jouster Toer

Midstraat 54 8501 AR Joure Nederland Kaart

Over het restaurant De Jouster Toer

In 1996 gingen Johan Schotanus & Diana Thijsseling voor hun grote droom. Vol passie en enthousiasme zijn zij restaurant De Jouster Tour begonnen in Joure in Friesland. Het is een sfeervol en eigentijds restaurant met hun eigen twist eraan. Er wordt gekookt met regionale producten en zijn het uitgangspunt in de keuken. Alles wordt puur en eerlijk bereidt. Daarbij komt dat ook alles in eigen keuken zelf wordt gemaakt en bereidt, van jus tot ijs tot aan bonbons. Puur, eerlijk en creativiteit speelt hier en zijn de sleutelwoorden binnen het restaurant. Reserveer nu en geniet van een heerlijk ambiance!

Meer informatie over restaurant De Jouster Toer

9,5

Jouw recensie over het restaurant De Jouster Toer

Frank M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
weer heerlijk gegeten, zoals altijd, met uitstekende bijpassende wijn, het 5 gangen verrassingsmenu stelde niet teleur, heerlijk hertenvlees en verrukkelijk draadjesvlees en niet te versmaden toetje: top!
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Gisteravond hier gegeten met een groep van 7 mensen. Geweldige avond gehad en uitmuntend gegeten! De gerechten waren naar ieders volledige tevredenheid en qua smaak werd de spijker op de kop geslagen. Alles in harmonie met elkaar en op de juiste wijze gegaard en gekruid. Beter kan niet! Ook de ambiance was mooi en de bediening zeer kundig èn aardig!
Gerlof O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Ontzettend vriendelijk.
Maya B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Mooie gerechten, vriendelijke bediening. Een aanrader!
Tjeerd D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hadden een 5 gangen menu en onze twee kinderen hadden a la cart. De chef kwam bij ieder gerecht even langs en legde ons hit wat alles was. Mijn vrouw is Spaans dus hij legde het mooi uit in het Engels en dat was fantastisch.

Kan het iedereen aanraden!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Als altijd weer heerlijk gegeten. Vegetariër en veganist in het gezelschap, voor de keukenbrigade geen enkel probleem. Alle gerechten zagen er prachtig uit en smaakten heerlijk. Wij geven onze wensen wel altijd bij de reservering even door!
Aaldrik P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
We hadden het 4 gangen menu '
Jouster toer' en ik had met bijpasdende wijnen. Het eten was echt voortreffelijk en ook de wijnen pasten er mooi bij. Eigenlijk was het grotendeels perfect echter had de gastvrouw erg onverzorgde handen met zwarte randjes onder de nagels, dit vonden we een onsmakelijk gezicht en ook best wel een afknapper. De gastheer was netjes en verzorgd, niks op aan te merken. Ik hoop dat als we weer een keer komen dat we dit restaurant een hoger cijfer kunnen geven. Het eten en de wijn was top! Nu nog even de puntjes op de 'i'.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
bijzonder goed en een waanzinnige wijnkelder collectie!
Matheus P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Een fantastische avond, genoten van een verrassend menu en gastvrijheid. Goede producten, smaakvol en een lust voor het oog. Dit was genieten ten top.
MaxWK .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
De Jouster Toer heeft de kaart kleiner gemaakt, doch de kwaliteit staat nog steeds op een hoog niveau. 'In der Beschränkung zeigt sich der Meister'; de heer Schotanus heeft zelf weer de leiding in de keuken en hij maakt deze uitdrukking helemaal waar. Vriendelijke en vakkundige bediening. Dit is zo'n adres om vaak terug te komen.
H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het is altijd een feestje om bij de jouster toer te eten. Lieve mensen, heerlijke smaaksensaties! Zeker een aanrader! w w w w w w w w w w w w w
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijke gerechten, chapeau voor de koks! Maar ik vond het niet fijn dat er honden werden toegelaten. Ik begrijp dat dit klanten oplevert, maar bij een Michelinrestaurant vind ik dit niet passen.
Anke W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Wederom uitstekend. Gekozen voor het vijfgangenmenu met bijpassende wijnen. Het eten, de ambiance, het personeel en de inrichting, alles klopt! Heerlijke avond gehad.
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
We werden zeer hartelijk ontvangen, personeel is super vriendelijk. Wij kozen voor de 5gangen menu die heerlijk was. Zeker een aanrader
Majida T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
De kaart is iets te mager maar het eten is lekker. Bediening is vriendelijk maar mag wel iets vlotter. De wijnen zijn ook op niveau. Het mindere was dat het erg rumoerig en wat ons betreft het restaurant verdient een betere decor en sfeer. Dus lekker eten maar de sfeer ontbreekt!
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Onderweg van Leeuwarden naar de randstad gestopt in Joure voor een diner. Goed ontvangen, 3 gangen verrassingsmenu genomen met apéritief en wijn arrangement. Was heerlijk. Totale rekening was 122 euro, wij vonden het een hele goede prijs-kwaliteit verhouding.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We hadden het viergangen verassingmenu. Super heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening kortom alleen maar positief geluiden.
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Superieure kwaliteit !
B.gussenhoven .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk gegeten, kundig en vriendelijk personeel. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Goede lekkere wijnen. Aanrader!
Afke V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018