De Jouster Toer

Midstraat 54 8501 AR Joure Nederland Kaart

Over het restaurant De Jouster Toer

In 1996 gingen Johan Schotanus & Diana Thijsseling voor hun grote droom. Vol passie en enthousiasme zijn zij restaurant De Jouster Tour begonnen in Joure in Friesland. Het is een sfeervol en eigentijds restaurant met hun eigen twist eraan. Er wordt gekookt met regionale producten en zijn het uitgangspunt in de keuken. Alles wordt puur en eerlijk bereidt. Daarbij komt dat ook alles in eigen keuken zelf wordt gemaakt en bereidt, van jus tot ijs tot aan bonbons. Puur, eerlijk en creativiteit speelt hier en zijn de sleutelwoorden binnen het restaurant. Reserveer nu en geniet van een heerlijk ambiance!

Meer informatie over restaurant De Jouster Toer

• Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Zeer goede kwaliteit
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Een exclusief etentje. Zeer attente bediende die inspeelt op wensen en behoefte. Echt een aanrader voor een culinair avondje!!
Frodo V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Erg goed restaurant - met sterk gevoel voor gastvrijheid en unieke smaakbeleving. Vriendelijk en vakkundig personeel dat garant staat voor een mooie avond.
Karolien W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten ! Alles is zelf gemaakt tot de sinaasappelschuim aan toe. Alles bij Jouster Toer is lekker (persoonlijk ben ik geen makkelijker eter). Mijn tafelgenoot had haring, zou ik zelf nooit gekozen hebben maar toch even geproefd. Zelfs die ... was heerlijk ! Tijdens het serveren van het gerecht wordt er met passie verteld wat er allemaal op je bord ligt. Het bijbehorende wijnarrangent heeft ook elke gang zijn eigen verhaal.
Wij hadden 4 gangen verrassingsmenu. Een echte aanrader !
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Mooie gerechten met prachtige bijpassende wijnen. Johan en Diana maken er altijd weer een feestje van.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Erg veel Geluidshinder van alle gasten galmt te veel in het restaurant.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Zeer goed gegeten, erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede service.
Minpuntje van deze avond was dat er meerdere tafels waren met oudere mensen die erg hard moesten praten om elkaar te kunnen verstaan. Daardoor was het rumoerig.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wij hebben weer goed gegeten bij de Jouster Toer. Jammer dat het niet het gezelligste restaurant is. ....................
Lenny O.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Verrukkelijk gegeten in prettige sfeer? Gastvrije, relaxte bediening . Uitstekende wijnen, passend bij de gerechten.
Wij komen zeker terug !
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Wij komen hier graag eten. Eigenaar Johan Schotanus weet ons altijd weer te verrassen met zijn Menu Jouster Toer en bijpassende wijnen. Eten bij Jouster Toer staat garant voor een mooie culinaire avond.
Wietske B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wij eten hier regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld. Wij nemen altijd het verrassingsmenu, smaken zijn heel goed op elkaar afgestemd en gevarieerd.
Heerlijk met goed wijnadvies. Hier wordt met liefde gekookt.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Wij hebben afgelopen dinsdag meer dan uitstekend gegeten in restaurant de Jouster Toer. Wat een heerlijke gerechten. Grote klasse en aanbevelenswaardig.
W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Prima restaurant maar je moet wel een meergangen menu nemen je krijgt kleine porties. Verassings menu een aanrader goed opelkaar afgestemd
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Alweer een heerlijke maaltijd met prachtige, betaalbare wijnen. Van harte aanbevolen!!!

We komen gauw terug

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Karl V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Fantastische gerechten en een super fijne bediening. Absolute aanrader!
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Uitstekend 5 gangen menu genoten! kwaliteit is van zeer hoog niveau, bediening uiterst professioneel
Keukenbrigade als een geoliede machine waarbij er een zeer acceptabele tijd tussen de gerechten zit, ook bij een vol gereserveerd restaurant.
Annemarie J.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Akoestiek laat wat te wensen over als er grotere gezelschappen in de zaak zitten (>4 personen). Eten was zeer goed, wijnen erg goed bijpassend en met passie toegelicht. Service zeer prettig, zeer gastvrij.
S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gedineerd, met verrassend mooie wijnen. Deze recensie moet minstens 120 tekens bevatten. Dt maak ikzelf wel uit.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Het favoriete restaurant van ons gezin van smulpapen en enthousiaste thuiskoks.
Het eten was weer heerlijk, de wijnen prima en we waarderen de flexibiliteit van Johan mbt het aanpassen van de hoeveelheden van de wijn van het wijnarrangement..
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wederom een fantastische avond gehad in de Jouster Toer. Het eten is subliem, de bijpassende wijnen heerlijk, een zeer gastvrije ontvangst. Een echte aanrader!