De Jouster Toer

Midstraat 54 8501 AR Joure Nederland Kaart

Over het restaurant De Jouster Toer

In 1996 gingen Johan Schotanus & Diana Thijsseling voor hun grote droom. Vol passie en enthousiasme zijn zij restaurant De Jouster Tour begonnen in Joure in Friesland. Het is een sfeervol en eigentijds restaurant met hun eigen twist eraan. Er wordt gekookt met regionale producten en zijn het uitgangspunt in de keuken. Alles wordt puur en eerlijk bereidt. Daarbij komt dat ook alles in eigen keuken zelf wordt gemaakt en bereidt, van jus tot ijs tot aan bonbons. Puur, eerlijk en creativiteit speelt hier en zijn de sleutelwoorden binnen het restaurant. Reserveer nu en geniet van een heerlijk ambiance!

Meer informatie over restaurant De Jouster Toer

9,5

Jouw recensie over het restaurant De Jouster Toer

Kees En Johanna W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Wat een belevenis! Met dit soort vriendelijk geprijsde topwijnen komen de prachtige gerechten helemaal tot hun recht.
Zsuzsa U.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Na een prettige ontvangst hebben we een heerlijke drie gangen maaltijd genuttigd. Opvallend waren de originele gerechten op de kaart, ook een creatief vegetarisch hoofdgerecht! Fijne sfeer, we komen zeker terug.
A. M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijke gerechten, tevens een plaatje op het bord.
Fantastische smaakbeleving van zowel de amuse, voor en tussengerecht, hoofdgerecht en dessert. Dit alles voorzien van deskundige uitleg van de bediening inclusief de wijnen.
Top restaurant een aanrader !
Sandy V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Fantastische wijn-spijscombinaties. Klassiek en spannend. Prachtige verse vis. Elke gang was van topkwaliteit. Ontspannen en zeer vriendelijke bediening. Een toprestaurant met een fijne sfeer.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Zeker voor herhaling vatbaar.
Carolien F.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Elk gerecht is een feestje voor je mond. Ook de bijpassende wijnen zijn zalig.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Altijd een feestje om te eten bij de Jouster Toer! Is echt een aanrader! De gerechten zijn verrassend, zeer fijn van smaak en voorzien van een passende wijn die het geheel helemaal afmaakt.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
We waren aangenaam verrast door een kwalitatief erg goed restaurant in Joure.
De kaart is gevarieerd en uitdagend. Verzorging en smaken waren top. Iets meer uitleg over wijnen past bij deze kwaliteit.
Hilana K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten met prachtige wijnen!
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Super avond, super keuken!
H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten! We werden zeer vriendelijk ontvangen bij de Jouster Tour. We hadden hier anderhalf jaar geleden ook gegeten en het was nog steeds erg goed. Aanbevelenswaardig
Gerlof O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Een aanrader. Uitstekende kwaliteit! Deskundig wijnadvies. Heerlijke op elkaar afgestemde hapjes. Geen overdadige hoeveelheden.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Eten was heerlijk. Met herl veel zorg bereid
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
weer heerlijk gegeten, zoals altijd, met uitstekende bijpassende wijn, het 5 gangen verrassingsmenu stelde niet teleur, heerlijk hertenvlees en verrukkelijk draadjesvlees en niet te versmaden toetje: top!
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Gisteravond hier gegeten met een groep van 7 mensen. Geweldige avond gehad en uitmuntend gegeten! De gerechten waren naar ieders volledige tevredenheid en qua smaak werd de spijker op de kop geslagen. Alles in harmonie met elkaar en op de juiste wijze gegaard en gekruid. Beter kan niet! Ook de ambiance was mooi en de bediening zeer kundig èn aardig!
Gerlof O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Ontzettend vriendelijk.
Maya B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Mooie gerechten, vriendelijke bediening. Een aanrader!
Tjeerd D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hadden een 5 gangen menu en onze twee kinderen hadden a la cart. De chef kwam bij ieder gerecht even langs en legde ons hit wat alles was. Mijn vrouw is Spaans dus hij legde het mooi uit in het Engels en dat was fantastisch.

Kan het iedereen aanraden!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Als altijd weer heerlijk gegeten. Vegetariër en veganist in het gezelschap, voor de keukenbrigade geen enkel probleem. Alle gerechten zagen er prachtig uit en smaakten heerlijk. Wij geven onze wensen wel altijd bij de reservering even door!
Aaldrik P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
We hadden het 4 gangen menu '
Jouster toer' en ik had met bijpasdende wijnen. Het eten was echt voortreffelijk en ook de wijnen pasten er mooi bij. Eigenlijk was het grotendeels perfect echter had de gastvrouw erg onverzorgde handen met zwarte randjes onder de nagels, dit vonden we een onsmakelijk gezicht en ook best wel een afknapper. De gastheer was netjes en verzorgd, niks op aan te merken. Ik hoop dat als we weer een keer komen dat we dit restaurant een hoger cijfer kunnen geven. Het eten en de wijn was top! Nu nog even de puntjes op de 'i'.