De Jongens uit de Buurt

Winsumerdiep 6 9951 CG Winsum Nederland Kaart

Over het restaurant De Jongens uit de Buurt

Marenland is prachtig gelegen en heeft een ruim terras aan het Winsumerdiep. Het is een gezellig restaurant met modern, eigentijds interieur en sfeervolle kas. Chefkok Pieter Velzen bereidt in de zomer dagelijks en in de winter van woensdag tot en met zaterdag de heerlijkste gerechten voor jou en je tafelgenoten. De kaart wisselt maandelijks en is aangepast op het seizoen. Verder biedt Marenland een uitstekende keuze in wijnen en regionale bieren. Je bent van harte welkom!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Jongens uit de Buurt

op 10 minuten lopen vanaf het treinstation in Winsum, 2 minuten vanaf de bushalte.
  • Kom je met de auto?
    Vanaf Groningen bij de bloemist direct linksaf en dan de parallelweg volgen. Volg de borden " Marenland" aan de weg.
  • : Het restaurant is gevestigd bij Marenland Recreatie. Er is ruime parkeergelegenheid.

Woensdag t/m zaterdag 17.00 - 20.30 uur
(Lunch op vrij/zat 11.30 - 16.00 uur)

Uitmuntend
9,6
9,5
9,5

Jouw recensie over het restaurant De Jongens uit de Buurt

Mia H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
het was de eerste keer voor ons, maar we waren zeer tevreden en komen zeker nog een keertje terug.
top restaurant! lekker eten en het tempo was prima, niet te snel achter elkaar aan met de gerechten.
Toos S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Een bijzonder gezellig restaurant, sfeervol, vriendelijk personeel, lekker eten, en dan ook nog in de buurt, wat wil een mens nog meer!
rinus M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Een heerlijk goed verzorgd kerstdiner. In een sfeervolle omgeving in het prachtige Winsum. Met dank voor de attente reactie.
Marian G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten!!
De bediening was attent en bijzonder vriendelijk.
En dit alles in een sfeervolle omgeving.
Alle reden om terug te komen.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer, we komen zeker terug om de creaties van de kok te proeven! Mooie subtiele kerstsfeer ook in het restaurant!
Dorina N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Je moet het restaurant weten, maar als je er bent voel je je meteen thuis. Het is super gezellig gestyled. We aten het verrassingsmenu van de kok: om je vingers bij af te likken.
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Prima eten, uitzonderlijk goede bediening en een fijne ambiance! Petje af voor de "jongens uit de buurt".We zijn heel benieuwd hoe de prachtige locatie er in de zomer uitziet. Zeker voor herhaling vatbaar!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten in plezierige en nette omgeving. Aardig personeel.
Er werd uitstekend rekening gehouden met onze dieetwensen.
Geen minpunt kunnen ontdekken!
barte V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben hier zaterdag gegeten met familie. Wat een ontzettend leuk en hip restaurant is dit. Erg mooi en sfeervol ingericht. Het personeel deed erg z'n best om het je naar de zin te maken. Het eten was heerlijk en de borden mooi opgemaakt. De jongens krijgen van mij een dikke 10. We komen hier zeker vaker eten!!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gisteravond heb ik voor het eerst bij dit gezellige en sfeervolle restaurant gegeten. Door de huiselijke sfeer, klantvriendelijke bediening en de verfijnde menukaart zal ik zeker een keer terug komen!
bruining13 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We waren met onze buren hier, en gaan wel vaker met z'n vieren ergens heen te eten, maar dit overtrof onze verwachtingen. Alles was goed, de entourage, de bediening en het fantastische eten. Hadden alle vier en verrassingsmenu, waarbij er 1 persoon glutenvrij moest eten en ook dit menu was boven verwachting. Niets dan lof en zeker voor herhaling vatbaar.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijke spareribs en genoten van de gezellig kas. Een leuke plek om met vrienden uit eten te gaan. Ik kom hier zeker een keer terug.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij de Jongens uit de buurt. Ze hebben goede bediening, leuke inrichting en de serre is een prachtige plek. Klasse Robbert en Ruud!!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie! Gastvrije bediening en een prachtig uitzicht. We komen zeker een keer terug hier
Moniek W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We komen vaak langs om even wat te drinken en natuuurlijk om een hapje te eten. Een aanrader om gezellig heen te gaan met familie of vrienden. Het personeel is erg vriendelijk en de sfeer is super!
Marjet B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij de jongens uit de buurt. Leuke plek in Groningen war je kan genieten an het water! De bediening is lekker sociaal en gezellig en zijn snel! De gerechten zijn ruim voldoende en nagerechten waar je heerlijk van kan smullen
Marian G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving.
Het personeel is enthousiast en attent.
Gunstig geprijsd.
Aanrader!
Marike V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk eten, gezellige sfeer, vriendelijke bediening!!!! Echt aan te bevelen.
Anneke N.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten in gezellig sfeervol ingericht restaurant. Echt een aanwinst voor Winsum! Komen zeker nog weer eens terug.
Titia T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima maar ik miste een warme groente