De Jongens uit de Buurt

Winsumerdiep 6 9951 CG Winsum Nederland Kaart

Over het restaurant De Jongens uit de Buurt

De Jongens uit de Buurt is prachtig gelegen en heeft een ruim terras aan het Winsumerdiep. Het is een gezellig restaurant met modern, eigentijds interieur en sfeervolle kas. Chefkok Pieter Velzen bereidt in de zomer dagelijks en in de winter van woensdag tot en met zaterdag de heerlijkste gerechten voor jou en je tafelgenoten. De kaart wisselt maandelijks en is aangepast op het seizoen. Verder bieden De Jongens uit de Buurt uitstekende keuzes in wijnen en regionale bieren. Je bent van harte welkom!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Jongens uit de Buurt

op 10 minuten lopen vanaf het treinstation in Winsum, 2 minuten vanaf de bushalte.
  • Kom je met de auto?
    Vanaf Groningen bij de bloemist direct linksaf en dan de parallelweg volgen. Volg de borden " Marenland" aan de weg.
  • : Het restaurant is gevestigd bij Marenland Recreatie. Er is ruime parkeergelegenheid.

Woensdag t/m zaterdag 17.00 - 20.30 uur
(Lunch op vrij/zat 11.30 - 16.00 uur)

Uitmuntend

Jouw recensie over het restaurant De Jongens uit de Buurt

janny H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Ondanks dat we vrij laat binnen kwamen, zijn we heel vriendelijk geholpen. Heel lekker gegeten en een gezellige locatie.
Enske K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Wat hebben wij genoten in restaurant De Jongens uit de Buurt! Het eten was voortreffelijk, de bediening zeer vriendelijk en de sfeer uitstekend! Een absolute aanrader!
Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bediening. Mooi aan het water.
Roggeveld J.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Door veel mensen in het kasgedeelte was er erg rumoerig. Het duurde lang voordat het hoofdgerecht werd geserveerd. Extra friet gevraagd, niet gekregen, Vraag gesteld over een gerecht, geen antwoord op gekregen, geen vruchten bij ijssorbet, werd later gebracht, Bediening vriendelijk mooie plek
Marike V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk eten! Gezellige accomodatie en goede bediening!! Aanrader en een aanwinst voor Winsum!!
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
leuke omgeving en lekker eten. Ik had de spareribs die waren heerlijk mals. Ook de bediening was zeer vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar!
Dick N.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Zitkwaliteit van de kunststof stoelen is matig.
Het opnieuw aanvullen de de bijlages duurde te lang. Dit moet per omgaande.
We komen vast nog een keer terug!
anneke D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Geweldige avond gehad. Heerlijk gegeten. Mooi uitzicht over het water. Hip ingericht . Vriendelijk en nette bediening. Dit nieuwe restaurant is een aanrader.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, fijne sfeer. Aanrader.
Hilly M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hadden het prettig gevonden als er meeer garnituur was; meer variatie in groente. Nu was er een kool/wortel-salade. Een frisse groene salade of wat gekookte groentes waren welkom geweest. Ook patat was aan de geringe kant voor twee personen.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prima eetgelegenheid. Gezellig gezeten, leuke entourage en heerlijk tegengezeten. Vriendelijke bediening en mede eigenaar die vol passie over het bedrijf praat en de toekomstplannen. Een goede en welkome aanvulling op het horeca bestand van Winsum.
Mia H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
het was de eerste keer voor ons, maar we waren zeer tevreden en komen zeker nog een keertje terug.
top restaurant! lekker eten en het tempo was prima, niet te snel achter elkaar aan met de gerechten.
Toos S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Een bijzonder gezellig restaurant, sfeervol, vriendelijk personeel, lekker eten, en dan ook nog in de buurt, wat wil een mens nog meer!
rinus M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Een heerlijk goed verzorgd kerstdiner. In een sfeervolle omgeving in het prachtige Winsum. Met dank voor de attente reactie.
Marian G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten!!
De bediening was attent en bijzonder vriendelijk.
En dit alles in een sfeervolle omgeving.
Alle reden om terug te komen.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer, we komen zeker terug om de creaties van de kok te proeven! Mooie subtiele kerstsfeer ook in het restaurant!
Dorina N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Je moet het restaurant weten, maar als je er bent voel je je meteen thuis. Het is super gezellig gestyled. We aten het verrassingsmenu van de kok: om je vingers bij af te likken.
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Prima eten, uitzonderlijk goede bediening en een fijne ambiance! Petje af voor de "jongens uit de buurt".We zijn heel benieuwd hoe de prachtige locatie er in de zomer uitziet. Zeker voor herhaling vatbaar!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten in plezierige en nette omgeving. Aardig personeel.
Er werd uitstekend rekening gehouden met onze dieetwensen.
Geen minpunt kunnen ontdekken!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gisteravond heb ik voor het eerst bij dit gezellige en sfeervolle restaurant gegeten. Door de huiselijke sfeer, klantvriendelijke bediening en de verfijnde menukaart zal ik zeker een keer terug komen!