De Jongens uit de Buurt

Winsumerdiep 6 9951 CG Winsum Nederland Kaart

Over het restaurant De Jongens uit de Buurt

De Jongens uit de Buurt is prachtig gelegen en heeft een ruim terras aan het Winsumerdiep. Het is een gezellig restaurant met modern, eigentijds interieur en sfeervolle kas. Chefkok Pieter Velzen bereidt in de zomer dagelijks en in de winter van woensdag tot en met zaterdag de heerlijkste gerechten voor jou en je tafelgenoten. De kaart wisselt maandelijks en is aangepast op het seizoen. Verder bieden De Jongens uit de Buurt uitstekende keuzes in wijnen en regionale bieren. Je bent van harte welkom!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Jongens uit de Buurt

op 10 minuten lopen vanaf het treinstation in Winsum, 2 minuten vanaf de bushalte.
  • Kom je met de auto?
    Vanaf Groningen bij de bloemist direct linksaf en dan de parallelweg volgen. Volg de borden " Marenland" aan de weg.
  • : Het restaurant is gevestigd bij Marenland Recreatie. Er is ruime parkeergelegenheid.

Woensdag t/m zaterdag 17.00 - 20.30 uur
(Lunch op vrij/zat 11.30 - 16.00 uur)

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant De Jongens uit de Buurt

Eileen B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
E. V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een fantastische plek aan het water! Mooi terras met ook speelgelegenheid voor de kinderen. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Leuke en attente bediening en gezellige sfeer! We komen snel weer eens terug!
Lian B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten, dagsoep van zoete aardappel was al heerlijk, de vegetarische cannaloni was echt overheerlijk. Prachtige ligging aan water.!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Leuke ambiance. Heerlijk gegeten. Wijn en cappucino smaakte goed
jp M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Prachtige hippe plek aan het water. Lekker eten en ondanks warmte en drukte bleef de bediening heel vriendelijk.Aanrader.
Thea U.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
De bediening kan nog wel een training gebruiken. Er wordt niet gelijk een kaart gebracht/drinken opgenomen. Als er uiteindelijk wordt gevraagd of we een keuze hebben gemaakt moet er een collega komen om deze op te nemen wat ook weer lang duurd ondertussen is de kaart wel meegenomen. We moesten erg lang wachten op ons eten. Bij het inzetten hiervan had ik graag gehoord wat er als garnituur geserveerd wordt. En toen we uitgegeten waren wederom lang wachten op het afruimen, terwijl er diverse malen bedienend personeel langsloopt met lege handen. Conclusie is er is genoeg personeel maar ze missen de ervaring. Het personeel is wel heel vriendelijk en het eten is prima. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
berdienhellinga H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Gezellig dat lekker gegeten!
Carina B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Vriendelijke bediening en lekker eten!
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Stoelen te laag voor de tafel
Beste mevrouw Ammeraal,

Bedankt voor uw recensie. Fijn dat u ons een goede beoordeling geeft op de service en de kwaliteit van het eten. We vinden het spijtig om te lezen dat u de stoelen te laag vond voor de tafel. We hadden u graag een andere stoel of een kussen aangeboden om uw comfort te verbeteren. Mocht u weer een keer bij ons komen eten, vraagt u hier dan gerust om.

Nogmaals bedankt en graag tot ziens!
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten en een uitstekende bediening. Mooie locatie en leuk ingericht.
Sarah Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Degelijk goed eten, wel een informeel familie restaurant, veel lawaai, veel kinderen die de serre gebruikten als doorgang tot de speeltuin. Maar toch een gezellige, aangename sfeer.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Geweldige terras aan het water, vrolijke jongeman in de bediening die met enthousiasme verteld over het bedrijf en over het dorp Winsum! De vis in een potje was goed.
barte V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
We hebben hier gisteren met familie gegeten. Zijn hier al vaker geweest. Een prachtig terras aan het water, mooi plekje om te zitten. Het terras liep helemaal vol, erg druk. We moesten daardoor iets langer wachten, maar hadden gelukkig geen haast. Het eten was heerlijk!!
Adrie R.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Goed maar niet uitzonderlijk.
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Bediening verliep erg traag zelfs de eerste drankjes duurde 20 minuten en dat was dan ook gelijk
de trend voor de avond ... eten was prima
Tiety V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Ga zo door!
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Ik ben vaker bij Marenland geweest naar alle tevredenheid. Gisteren vond ik de service niet goed. We moesten lang wachten, meerdere keren vragen of we iets konden bestellen en ook dan duurde het lang. Dat vind ik jammer. Ik vond met name de zeer jonge bediende niet heel spontaan of vriendelijk. Erg jammer, want ik ben anders gewend. Het blijft een prachtige plek en het eten is goed.
Marian G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Lekker, op het terras aan het water, genoten van de zon, het uitzicht en het heerlijke eten.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
gezellige entourage,stoelen zaten niet lekker,hard en weinig steun. Het eten was goed,personeel behulpzaam.
We komen zeker nog eens terug.
Barry G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We zijn aan het kamperen bij camping Marenland en het was ideaal dat er een restaurant bij zit, we hebben er heerlijk gegeten en we zijn zeer lovend. Mooi gerechten en een vrolijke dame in de bediening.