De Jongens uit de Buurt

Winsumerdiep 6 9951 CG Winsum Nederland Kaart

Over het restaurant De Jongens uit de Buurt

De Jongens uit de Buurt is prachtig gelegen en heeft een ruim terras aan het Winsumerdiep. Het is een gezellig restaurant met modern, eigentijds interieur en sfeervolle kas. Chefkok Pieter Velzen bereidt in de zomer dagelijks en in de winter van woensdag tot en met zaterdag de heerlijkste gerechten voor jou en je tafelgenoten. De kaart wisselt maandelijks en is aangepast op het seizoen. Verder bieden De Jongens uit de Buurt uitstekende keuzes in wijnen en regionale bieren. Je bent van harte welkom!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Jongens uit de Buurt

op 10 minuten lopen vanaf het treinstation in Winsum, 2 minuten vanaf de bushalte.
  • Kom je met de auto?
    Vanaf Groningen bij de bloemist direct linksaf en dan de parallelweg volgen. Volg de borden " Marenland" aan de weg.
  • : Het restaurant is gevestigd bij Marenland Recreatie. Er is ruime parkeergelegenheid.

Woensdag t/m zaterdag 17.00 - 20.30 uur
(Lunch op vrij/zat 11.30 - 16.00 uur)

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant De Jongens uit de Buurt

Willy R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
heerlijk gegeten; geen poespas maar prima kwaliteit en niet te zout; vriendelijke bediening
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten, 3 gangen verrasingsmenu was top! Leuk en hip restaurant, Het was een beetje rumoerig maar het was ook erg druk. Wij komen hier zeker terug!
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten, zeer enthousiast team, alleen temperatuur in de “kas” niet optimaal, maar wordt aan gewerkt en ze doen er alles aan om het naar je zin te maken.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Prima sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Een aanrader, zeker in combinatie met een overnachting in Marenland
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten.
Jamner dat de ruimte erg gehorig en lawaaiig is.
Verder super avind gehad
Sabina V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Prima eten, vlotte bediening, ontvangst kon beter maar we waren wel erg vroeg.
Aardige jongens uit de buurt.
Culinar M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Nieuwe kaart en gelijk weer top gegeten. Heb alleen een hoofdgerecht gegeten net als mijn tafel genoten. We komen snel weer de rest van de kaart proeven.
Ageeth I.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prima gegeten
Eppo B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wederom voortreffelijk gegeten en samen met onze kinderen heerlijk genoten en een gastvrije bediening. Komen graag weer terug.
Jljmteepen T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
prima voor eten met vrienden/familie
K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Prima eten, zeer vriendelijke bediening. We zaten in de serre, gezellige sfeer daar en mooi uitzicht op het water. Ook mooie speeltuin voor de kinderen.
Eppo B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Echt een aanrader om heen te gaan. Heerlijk gegeten en erg vriendelijke personeel. Wij komen dan ook zeker heel graag weer te eten of iets te drinken.
Jaco P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Niks meer aan doen!
Culinar M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Zeer lekker gegeten. Vooral de vis van de dag was goed bereid. Ondanks de drukte kwam het eten mooi op tijd. Voor herhaling vatbaar.
Akke V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Het is erg gezellig en lekker om bij jullie te eten, ziet er verzorgt uit ook met kleine kinderen, erg gemoedelijk en ontspannen een prachtige lokatie,waar de kleine kinderen heerlijk buiten kunnen spelen en met een zwemdiploma in het winsumerdiep springen
D.J. W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
De espresso viel een beetje tegen
Emiel K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten, de vis van de dag was echt zalig! Leuke plek om te zitten en een vriendelijke bediening. Ik kom hier zeker terug!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We kwamen onverwacht. Het was druk. We mochten aanschuiven bij twee andere gasten aan een vierpersoons terrastafel. Wachttijd zeer acceptabel. Eten lekker en vriendelijke bediening. Drinkwater vanzelfsprekend.
C M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Het eten was geweldig lekker!
Voor het dessert kozen wij de mud pie. We hadden deze al naar twee andere tafels zien gaan en dat zag er super uit. Bij bestelling dacht de serveerster eerst dat de pie op was maar na navraag was er nog voldoende. Bij het uitserveren snapten wij waarom. Onze stukjes pie waren 1 stuk( dat wij naar andere tafels hadden zien gaan) in 3 stukjes gedeeld. Zooo jammer, want het was verrukkelijk!!!
Dit bedrijf heeft heel erg een manager op de werkvloer nodig die het zeer onervaren aandoend,vriendelijke en welwillende personeel aanstuurt en alles stroomlijnt. De tafel word half afgeruimd, men loopt vaak met lege handen terug naar de bar/keuken. Meer aansturing geeft meer rust onder het personeel en dus op de werkvloer. Dat is dit mooie bedrijf gegund.