De Jongens uit de Buurt

Winsumerdiep 6 9951 CG Winsum Nederland Kaart

Over het restaurant De Jongens uit de Buurt

De Jongens uit de Buurt is prachtig gelegen en heeft een ruim terras aan het Winsumerdiep. Het is een gezellig restaurant met modern, eigentijds interieur en sfeervolle kas. Chefkok Pieter Velzen bereidt in de zomer dagelijks en in de winter van woensdag tot en met zaterdag de heerlijkste gerechten voor jou en je tafelgenoten. De kaart wisselt maandelijks en is aangepast op het seizoen. Verder bieden De Jongens uit de Buurt uitstekende keuzes in wijnen en regionale bieren. Je bent van harte welkom!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Jongens uit de Buurt

op 10 minuten lopen vanaf het treinstation in Winsum, 2 minuten vanaf de bushalte.
  • Kom je met de auto?
    Vanaf Groningen bij de bloemist direct linksaf en dan de parallelweg volgen. Volg de borden " Marenland" aan de weg.
  • : Het restaurant is gevestigd bij Marenland Recreatie. Er is ruime parkeergelegenheid.

Woensdag t/m zaterdag 17.00 - 20.30 uur
(Lunch op vrij/zat 11.30 - 16.00 uur)

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant De Jongens uit de Buurt

Culinar M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Nieuwe kaart en gelijk weer top gegeten. Heb alleen een hoofdgerecht gegeten net als mijn tafel genoten. We komen snel weer de rest van de kaart proeven.
Ageeth I.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prima gegeten
Eppo B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wederom voortreffelijk gegeten en samen met onze kinderen heerlijk genoten en een gastvrije bediening. Komen graag weer terug.
Jljmteepen T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
prima voor eten met vrienden/familie
K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Prima eten, zeer vriendelijke bediening. We zaten in de serre, gezellige sfeer daar en mooi uitzicht op het water. Ook mooie speeltuin voor de kinderen.
Eppo B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Echt een aanrader om heen te gaan. Heerlijk gegeten en erg vriendelijke personeel. Wij komen dan ook zeker heel graag weer te eten of iets te drinken.
Jaco P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Niks meer aan doen!
Culinar M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Zeer lekker gegeten. Vooral de vis van de dag was goed bereid. Ondanks de drukte kwam het eten mooi op tijd. Voor herhaling vatbaar.
Akke V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Het is erg gezellig en lekker om bij jullie te eten, ziet er verzorgt uit ook met kleine kinderen, erg gemoedelijk en ontspannen een prachtige lokatie,waar de kleine kinderen heerlijk buiten kunnen spelen en met een zwemdiploma in het winsumerdiep springen
D.J. W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
De espresso viel een beetje tegen
Emiel K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten, de vis van de dag was echt zalig! Leuke plek om te zitten en een vriendelijke bediening. Ik kom hier zeker terug!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We kwamen onverwacht. Het was druk. We mochten aanschuiven bij twee andere gasten aan een vierpersoons terrastafel. Wachttijd zeer acceptabel. Eten lekker en vriendelijke bediening. Drinkwater vanzelfsprekend.
C M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Het eten was geweldig lekker!
Voor het dessert kozen wij de mud pie. We hadden deze al naar twee andere tafels zien gaan en dat zag er super uit. Bij bestelling dacht de serveerster eerst dat de pie op was maar na navraag was er nog voldoende. Bij het uitserveren snapten wij waarom. Onze stukjes pie waren 1 stuk( dat wij naar andere tafels hadden zien gaan) in 3 stukjes gedeeld. Zooo jammer, want het was verrukkelijk!!!
Dit bedrijf heeft heel erg een manager op de werkvloer nodig die het zeer onervaren aandoend,vriendelijke en welwillende personeel aanstuurt en alles stroomlijnt. De tafel word half afgeruimd, men loopt vaak met lege handen terug naar de bar/keuken. Meer aansturing geeft meer rust onder het personeel en dus op de werkvloer. Dat is dit mooie bedrijf gegund.
Harry En Jenny K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Op aanraden van familie hier gereserveerd maar bij aankomst was geen tafel gereserveerd en hadden we geluk dat er nog iets vrij was. Slordig! Al is de ligging van het restaurant prachtig, de harde stoelen met te kleine tafeltjes nodigen niet echt uit om na te tafelen. De bediening is niet snel en zou allrounder mogen zijn. Niet rondlopen met lege dienbladen terwijl tafels vol staan met vieze borden etc. en iedereen zou een bestelling moeten kunnen opnemen. Het eten was verder prima maar het aanbod op de kaart was wat karig en bood weinig keuze vonden we. De mosterdsoep was veel te dik en leek wel saus en de burger was wat droog. Viel bij het opdienen overigens zo van de plank op tafel en moest bijeen geraapt worden. Vastzetten met prikkers en niet met een mes waardoor het geheel topzwaar wordt, kan dit probleem verhelpen. Verder prima restaurant maar we zouden er niet voor omrijden.
Jan En Ada V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
De service was prima, vriendelijke mensen.
Mogelijk waren onze verwachting wat hoog op basis van wat we op de website hadden gelezen.
De zalm was goed, het vegetarisch pastagerecht niet goed gaar. De aardappel?salade als bijgerecht onder de zalm en de pasta was wat melig.
Bovendien werd via de informatie op de site niet duidelijk dat het restaurant op een camping gesitueerd was, we hebben flink moeten zoeken.
Erica G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Vanavond heerlijk gegeten op een bijzonder mooie plek! Gezellig aan het water met een mooie zonsondergang. Eten is goed op smaak en mooi gepresenteerd. Wij komen graag nog eens terug.
Leontien D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Een prachtig terras aan het water! Een mooi stukje vis gehad en mijn vriend een portie spareribs, smaakte zeer goed! Bediening had wat vaker langs mogen komen om drinken op te nemen maar we komen zeker terug naar Winsum!
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Een heerlijke zomeravond aan het water gehad en bovenal heerlijk gegeten. Prima sfeer en goede bediening.
Eileen B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Hier gegeten met vriendinnen. Erg lekker gegeten, mooie locatie aan het water. De zalm was erg lekker en het dessert ook. Helaas was de hamburger ontzettend flauw van smaak, na 2 happen besloot mijn vriendin niet verder te eten. Helaas duurde het ontzettend lang totdat de bediening kwam vragen of alles naar wens is, wij hadden alles al op maar de hamburger lag er nog. Mijn vriendin gaf aan dat het absoluut niet smaakte, was erg flauw en het brood erg droog. Het gerecht werd meegenomen en er werd een nieuwe aangeboden. Dit hoefde ze niet gezien wij allemaal het hoofdgerecht allang op hadden. Uiteindelijk werd een gratis dessert aangeboden, erg vriendelijk. Ook dit smaakte erg goed. Helaas tijdens het afrekenen kwamen we voor een vervelende verrassing te staan, de hamburger werd namelijk in rekening gebracht terwijl er niet van is gegeten. Er werd zeer onvriendelijk gereageerd en er werd zelfs gezegd dat ik ‘ontzettend aan het drammen’ was en ‘dit de beste hamburgers waren die er zijn’. Ik bleef vriendelijk en was ook bereid voor het ‘gratis dessert’ te betalen, maar niet voor de hamburger. Onder ontzettend veel protest heb ik niet voor de hamburger hoeven betalen. Wel voor het dessert.wat ... erg onprofessioneel en onvriendelijk
Beste mevrouw Bakker,

Allereerst, fijn dat u lekker heeft gegeten en onze locatie waardeert! Echter wat vervelend dat de hamburger van uw vriendin niet heeft gesmaakt. We zullen in het vervolg nog extra zorg besteden aan het bereiden van een heerlijke hamburger voor onze gasten! Ook onze collega’s die met u gesproken hebben waren ontdaan over het vervelende gesprek. Jammer dat het zo gelopen is en dat we niet met een goed gevoel uit elkaar zijn gegaan.

Met vriendelijke groet,
De Jongens uit de buurt.
Gea J.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijke plek aan het water. Vriendelijk personeel. Leuke kaart met veel keuze. Heerlijk gegeten. Hier komen we graag weer.