De Jonge

Meer informatie over restaurant De Jonge

• Terras
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Hier gegeten met slecht weer; door het fris-witte interieur voelde het toch zomers aan. Kerriesoep, kalkoenfilet gebakken, mokka-ijs. Vlotte, vriendelijke bediening. Terras zag er gezellig uit. Buiten de toeristische kermis van Giethoorn!
Pverhallen .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Met een grote groep gegeten bij De Jonge. De tafelopstelling was heel prettig, geen lange tafel maar een groot vierkant zodat we allemaal contact hadden met elkaar. Een kleine ruimte maar daardoor juist een intieme sfeer die heel prettig was. Rustig, stijlvol en warm ingericht.
De bediening was fantastisch: vriendelijk en accuraat, niet opdringerig maar voldoende aanwezig om ons op onze wenken te bedienen.
Alles heel goed gepland en geserveerd met een goede timing . Heerlijk gegeten. O.a. de snoekbaars was perfect gaar en op temperatuur en heerlijk van smaak. Met aandacht opgemaakt en geserveerd. Porties niet idioot groot maar alle bijgerechten werden ruimschoots aangevuld wanneer we daar om vroegen. Toetje waren bijzonder (o.a. citroenijs met rode vruchten in saus). Een topper voor ons!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Terras ziet er heel mooie uit, mooie plek.
Binnen gegeten, beetje oubollig interieur.
Vriendelijke bediening, doe maar gewoon dan doe je gek genoeg.
Prima aspergesoep, lekkere carpaccio en prima geitenkaas kroketjes, varkensfilet ook goed. Kortom je eet hier prima.