De Jonge Heertjes

Raadhuisplein 16 1431 EH Aalsmeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Jonge Heertjes

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duif56 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Zaterdag kwamen we hier voor de lunch. Helaas was er geen decafé, maar gelukkig hadden ze wel verse muntthee. We kozen voor een uitsmijter en voor een tosti ham-tomaat. De eieren van de uitsmijter waren goed gebakken. Ook de tosti smaakte prima. De persoon die ons bediende, was zeer vriendelijk en enthousiast.
Hoogeboomt .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
We werden heel hartelijk ontvangen. Het restaurant is niet het modernste ingericht, maar wel gezellig. Bediening was top, heel vriendelijk en het eten was heerlijk. Mijn partner had de mixed grill en ikzelf een paprikasoep vooraf en de salade gerookte biefstuk als hoofdgerecht. Salade stond als voorgerecht, maar was geen probleem om dat als hoofdgerecht te serveren. Nagerecht huisgemaakte hangop en cheesecake met aardbeienijs was een perfect slot.
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
De eigenaars zijn leuke jongens en super vriendelijk, alleen jammer dat er personeel rondloopt die het erg zwaar blijken te vinden om drinken te brengen en dan ook nog met een NIET zo vriendelijk gezicht en het drinken op een manier neerzet die geen vriendelijkheid uitstraalt, en bij de betaling van de rekening het nog even nodig vind om over ons te gaan fluisteren tegen de eigenaar, jammer dat je dan voor zo een baan gekozen hebt.
Jenmvdhulst .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Het eten was prima. De service was minder. Wel heel vriendelijk maar, door de drukte of te weinig personeel, slordig. Brood vooraf te laat. Bijlagen bij het hoofdgerecht ook veel te laat.
Helaas gaat dit ten koste van de waardering van het eten als totaliteit.
Afgelopen zomer, op het terras, was het uitstekend! Dus het kan wel.
Loekria .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
5 personen hadden het dagmenu een persoon had uiensoep en varkenshaasje
Dagmenu was twee keuzes vleesmenu en of vismenu als je voor vismenu had gekozen hoefde je het voorafje geen vis te nemen maar mocht je het voorgerecht uit het vleesmenu nemen.
Luxe hoor.
De jonge heertjes beveel ik bij iedereen aan.
Treble .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Een heerlijk verrassingsmenu gegeten, dat zelfs naar wens aangepast kon worden. Topavond gehad met een vriendelijke bediening.
Conny O.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
we hebben geluncht en hebben ieder een broodje (pistolet) carpatio ? gegeten, het was super lekker ( ga vaker naar de jonge heertjes, is echt een aanrader)
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Onlangs heb ik hier voor de tweede keer geluncht. Net als de eerste keer koos ik voor het broodje "de Jonge Heertjes". Ik was even vergeten hoe vreselijk lekker dit broodje is. Het broodje wordt geserveerd op een stokbroodje met een klein laagje kruidenboter. Daarboven op komt een heerlijke kipfile met ei, spekjes, en wat sla. Echt genieten. Gelukkig vergeet ik nu niet er wat over de schrijven want dit broodje kan ik iedereen aanraden die hier komt lunchen. De service is prima, de gastheer komt netjes vragen of alles naar wens is. Kortom prima zaak!
Willard82 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Hier gegeten op Dinsdag 4-2-‘14 met een zakenrelatie. Ik kan niet anders zeggen dan dat het echt perfect was. Zowel het eten als de bediening maar ook de uitstraling van het restaurant was echt top. Voorgerecht bestelde wij allebei een Carpaccio, deze was verrukkelijk. Mooi gepresenteerd met een smaakvolle pesto dressing. Als hoofdgerecht had ik zelf een medium gegrilde Tournedos besteld deze was echt super mals en goed van smaak met een goed op smaak gebrachte Pepersaus. zowel het goede stuk vlees als de saus waren echt heel erg lekker! Mijn zakenpartner had een Scholfilet besteld met huisgemaakte Ravigottesaus, Hij was hierover ook heel erg te spreken en vertelde mij dat de Scholfilet erg lekker was en ook de saus die hierbij geserveerd werd vond hij voortreffelijk. Onze hoofdgerechten werden geserveerd met voldoende bijgerechten zoals gebakken aardappeltjes, frietjes en lekkere verse groente. Waar wij ook heel erg over te spreken waren was de uitgebreide wijnkaart. Wij hadden een flesje rode wijn ‘’Salvalai Monile Ripasso’’ besteld voor bij het eten. Een zeer goede, fruitige krachtige droge rode wijn met een sterke afdronk. Ook deze was heerlijk! Omtrent de prijs/kwaliteit was deze rode wijn het meer dan waard. Conclusie, heerlijk gegeten en komen zeker snel weer gezellig een avondje langs voor een diner. Hartelijk dank namens ons.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Hier op 2 februari 2014 met 4 personen gegeten. Dit is echt geen aanrader. de bediening is goed en vlot. De entourage eromheen is ook goed, maar dat er enge honden ( van die vechthonden) bij mensen aan de bar binnen mogen komen is een groot minpunt, vooral als je daar zeer dicht bij moet zitten.
Dan het eten: 2 maal Dorade in een Beurre Blance saus. gelukkig wordt de saus apart geserveerd, anders had ik mijn vis ook niet meer opgegeten. Want deze was wel goed gebakken, maar de saus smaakt echt nergens naar. De saus is aangemaakt en aangedikt. Een beurre blance is een heldere botersaus en dat was dit zeer zeker niet. Wat het wel was, weet ik echt niet.

De kabeljauw wordt aangeprezen als "gegaard" in een zachte tomaat Basilicum saus. Niets van waar. Want de vis is gewoon gebakken en de saus is apart opgediend. Dus hoezo "gegaard"
Ossestaartpuntjes gebakken in Oystersaus met seizoengroente. Vlees is goed maar de oystersaus was absoluut niet smaakvol en naar oyster smaakte het zeer zeker niet.

Mijn grootste minpunt en dat vind ik echt heel slecht, is dat bij alle gerechten en borden er een zelfde drapje van een soort puree wordt geserveerd en dat wordt op kleur gemaakt met wat kleine in plakjes gesneden worteltjes. Of je nu vis hebt of vlees. Dit is blijkbaar standaard.
Wat niet standaard is zijn de prijzen. Die liggen voor een dergelijk restaurant boven een gemiddeld niveau.
Ik schrijf niet snel dat een restaurant niet goed is, maar deze is er echt één van. Spijt me zeer, maar hier kom ik echt niet meer.

Bianca .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
Vanavond heerlijk gegeten bij De Jonge Heertjes. Na een heerlijke proeverij van 4 verschillende voorgerechtjes genoten van boterzachte lamshaasjes.
De bediening is zeer vriendelijk, kortom genoten van een perfect diner in een gezellig, sfeervol restaurant. Een echte aanrader!
020mokum .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
dorps maar sjiek dorps
goed te eten en de gast heer ziet goed hoe die op verschillende gasten moet reageren!
daardoor zit je echt op je gemak
ga zekker de lunch uitproberen avond eten was supper