De Jonge Heertjes

Meer informatie over restaurant De Jonge Heertjes

Jouw recensie over het restaurant De Jonge Heertjes

SEIKO .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Dame van de bediening was netjes en aardig.
Interieur wat gedateerd.
Eten was op zich wel goed maar niet bijzonder.
Prijs kwaliteit oke
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Met een groepje van acht even wat gegeten. niet gereserveerd maar dat was geen probleem. Beetje een doorsnee menu kaart en zo smaakt het ook. niet echt speciaal. Bediening laat niets aan het toeval over. Al met al goed gegeten maar niet bijzonder
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gisteren 14 jan met een grote groep (13) menuutje gegeten! Beetje weinig brood vooraf op tafel. Vooraf was voor iedereen een goede start, Keuze van de kaart voor het hoofdgerecht. Groente een beetjes smaakloos, geb.krieltjes en frietjes waren perfect. Geen klachten gehoord over het vlees en/of vis! Ja de viskroketjes waren koud en kregen binnen no time nieuwe Alles positief. Bediening zeker niet verkeerd en altijd in voor een grapje! Hier komen nog eens terug.
duif56 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Zaterdag kwamen we hier voor de lunch. Helaas was er geen decafé, maar gelukkig hadden ze wel verse muntthee. We kozen voor een uitsmijter en voor een tosti ham-tomaat. De eieren van de uitsmijter waren goed gebakken. Ook de tosti smaakte prima. De persoon die ons bediende, was zeer vriendelijk en enthousiast.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
We werden heel hartelijk ontvangen. Het restaurant is niet het modernste ingericht, maar wel gezellig. Bediening was top, heel vriendelijk en het eten was heerlijk. Mijn partner had de mixed grill en ikzelf een paprikasoep vooraf en de salade gerookte biefstuk als hoofdgerecht. Salade stond als voorgerecht, maar was geen probleem om dat als hoofdgerecht te serveren. Nagerecht huisgemaakte hangop en cheesecake met aardbeienijs was een perfect slot.
Treble .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Een heerlijk verrassingsmenu gegeten, dat zelfs naar wens aangepast kon worden. Topavond gehad met een vriendelijke bediening.
Conny O.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
we hebben geluncht en hebben ieder een broodje (pistolet) carpatio ? gegeten, het was super lekker ( ga vaker naar de jonge heertjes, is echt een aanrader)
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Onlangs heb ik hier voor de tweede keer geluncht. Net als de eerste keer koos ik voor het broodje "de Jonge Heertjes". Ik was even vergeten hoe vreselijk lekker dit broodje is. Het broodje wordt geserveerd op een stokbroodje met een klein laagje kruidenboter. Daarboven op komt een heerlijke kipfile met ei, spekjes, en wat sla. Echt genieten. Gelukkig vergeet ik nu niet er wat over de schrijven want dit broodje kan ik iedereen aanraden die hier komt lunchen. De service is prima, de gastheer komt netjes vragen of alles naar wens is. Kortom prima zaak!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Hier op 2 februari 2014 met 4 personen gegeten. Dit is echt geen aanrader. de bediening is goed en vlot. De entourage eromheen is ook goed, maar dat er enge honden ( van die vechthonden) bij mensen aan de bar binnen mogen komen is een groot minpunt, vooral als je daar zeer dicht bij moet zitten.
Dan het eten: 2 maal Dorade in een Beurre Blance saus. gelukkig wordt de saus apart geserveerd, anders had ik mijn vis ook niet meer opgegeten. Want deze was wel goed gebakken, maar de saus smaakt echt nergens naar. De saus is aangemaakt en aangedikt. Een beurre blance is een heldere botersaus en dat was dit zeer zeker niet. Wat het wel was, weet ik echt niet.

De kabeljauw wordt aangeprezen als "gegaard" in een zachte tomaat Basilicum saus. Niets van waar. Want de vis is gewoon gebakken en de saus is apart opgediend. Dus hoezo "gegaard"
Ossestaartpuntjes gebakken in Oystersaus met seizoengroente. Vlees is goed maar de oystersaus was absoluut niet smaakvol en naar oyster smaakte het zeer zeker niet.

Mijn grootste minpunt en dat vind ik echt heel slecht, is dat bij alle gerechten en borden er een zelfde drapje van een soort puree wordt geserveerd en dat wordt op kleur gemaakt met wat kleine in plakjes gesneden worteltjes. Of je nu vis hebt of vlees. Dit is blijkbaar standaard.
Wat niet standaard is zijn de prijzen. Die liggen voor een dergelijk restaurant boven een gemiddeld niveau.
Ik schrijf niet snel dat een restaurant niet goed is, maar deze is er echt één van. Spijt me zeer, maar hier kom ik echt niet meer.