De Jonge Halewijn

Duinwijklaan 46 1942 GC Beverwijk Nederland Kaart
31-251220859

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Jonge Halewijn

Een heerlijke huiskamersfeer

Een warm welkom, een intieme huiskamersfeer, een goed glas wijn en smaakvolle gerechten. Chef Jasper van Maassen combineert met lef de klassieke keuken met moderne invloeden. Bij zonnig weer is de beschutte kastanjetuin de ideale plek om neer te strijken. De vriendelijke bediening zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt aan tafel. De perfecte plek voor een lekkere lunch of diner met vrienden, een zakenrelatie of je lief.

Meer informatie over restaurant De Jonge Halewijn

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Jonge Halewijn

Ronny D.
    • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
    Verrassende locatie, heerlijk gegeten en de bediening, de eigenaar zelf was zeer vriendelijk. Het eten was zeer verrassend met heerlijke combinaties vooral de truffelrisotto met buikspek was heerlijk. We komen graag nog eens terug om andere gerechten van de kaart te proberen.
    Vincent V.
    • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
    Geweldig lekker gegeten, goede prijs en kwaliteitverhouding, we komen zeker terug!
    C.F.H V.
    • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
    de nieuwe chef Remco kan erg lekker koken
    Yvonne V.
    • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
    Het eten was goed en lekker alleen kregen wij het idee dat we doordat we met een cadeaukaart daar waren we kleinere porties kregen. Mensen naast ons hadden ook lamsrack net als wij maar die hadden grotere stukken en 4 en wij 3. Ik vond het erg prijzig voor wat we kregen. De cadeaukaart is gewoon een bedrag waard en zou niet uit moeten maken. Dit vonden we erg jammer. Verder was alles prima.
    Klaas N.
    • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
    Afgelopen donderdag hier neergestreken met een ex-“werknemer” (vrijwilligerswerk) voor een diner met IENS-korting. Aangezien ik niet wist tot hoe laat hij zou moeten werken (wist hij ook niet op het moment van reserveren de woensdag ervoor), besloot ik te boeken voor 21:00 h. Zeer laat dus. Gelukkig bleek hij eerder vrijaf te krijgen, zodat we onder het genot van een drankje ons eerder konden neervlijen op het fraaie terras achter het restaurant. Daar namen we een paar biertjes (ik Hertog Jan tripel – helaas hadden ze hier tot mijn grote spijt niet meer de Grand Prestige van Hertog Jan) en werden we getrakteerd op een verrukkelijke amuse en een broodje met huisgemaakte pesto (heerlijk) en waarschijnlijk boter (niet van geproefd).

Op een gegeven moment zijn we naar binnen verhuisd voor een diner. Mijn tafelgenoot had een blik op de menukaart geworpen en was wat beduusd over de prijzen. Ik denk dat hij hierdoor voor de goedkoopste gerechten koos. Jammer, want het was sowieso met korting, maar het blijft zijn keuze. Desalniettemin was hij enthousiast over de gerechten die hij gekozen had.
    Ook hier kregen we nog zo’n heerlijk warm broodje met die uitmuntende pesto. Als voorgerecht nam hij de courgettesoep met een loempia van pulled pork. Dit gerecht heeft hij de hemel in geprezen. Zelf nam ik de Süd-Tiroler schinken met een bavaroise van meloen en geitenkaascrème. Een absoluut heerlijk gerecht, mooi gepresenteerd en een prachtige balans tussen zout en zoet. Natuurlijk namen we onderwijl nog eenzelfde drankje.
    Het hoofdgerecht voor mijn vriend werd de Ibericofilet met gemarineerde buikspek. Ook hierover was hij buitengewoon te spreken. Liefhebber als ik ben van ossenhaas, nam ik de tournedos met kingboleet, romanesco en truffelkrokant. Deze tournedos was van een voortreffelijke kwaliteit: fantastisch sappigen supergoed zacht medium bereid. Smullen dus. Hierbij werd ook een loeihete aardappelpuree (vermoed ik, want we hebben beiden hiervan niets genuttigd) uit de oven geserveerd.

Bij het nagerecht gaf mijn oud-collega aan vol te zitten en beliefde slechts een kop koffie. Zelf nam ik wel een nagerecht en wel boerenyoghurtijs met een gelei van rozen, macaron van framboos en witte chocoladebros. Zag er als een schilderijtje uit met al die fraaie kleuren. Het was ook een genot om te eten, al was al die enorme zoetigheid natuurlijk wel een calorieënbom.

Vol lof was mijn tafelgenoot over de zeer huiselijke ambiance van dit restaurant en dat gevoel kan ik alleen maar delen met hem. Ook de bediening was lekker relaxt en zeer aardig. Top dus.
    Fenna T.
    • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
    We hebben echt een heerlijke avond gehad gister. Het eten was stuk voor stuk lekker en mooi! De wijnen paste allemaal perfect.
    De bediening was zeer vriendelijk.
    We zaten eerst op een plekje waar ik het voelde tochten. We hebben gevraagd of we ergens anders konden zitten. 2 minuten later was er voor ons een tafel gereed bij de open haard.
    We komen graag nog eens terug.
    Jan-Willem H.
    • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
    Heerlijk gegeten voor een goede prijs en attente bediening
    Ratna M.
    • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
    Hele fijne avond gehad bij De Jonge Halewijn. Heerlijk gegeten in ongedwongen sfeer met uitstekende service van gastheer en gastvrouw die avond. Hét restaurant van de omgeving om jezelf eens te laten verwennen.
    Ton O.
    • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
    Heerlijk en goed verzorgt, ook het gluten vrije diner was heel lekker.
    Bas M.
    • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
    Heerlijk gegeten en gedronken. Komen zeker terug.
    • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
    De serveerster was heel attent, maar wij misten wel wat uitleg bij de diverse gerechten die we voorgeschoteld kregen. We kregen een kom met frites die hier eigenlijk niet thuishoren. Natuurlijk hebben we ze opgegeten (je laat het ook weer niet staan), maar voor zulke mooie opgemaakte borden waar ook wat aardappelpurée op zat, restulteerde dat kommetje frites in een opgetrokken wenkbrouw. Het denivelleerde het verschil tussen een luxe eetgelegenheid en een gewoon restaurant. Onze tip: laat de frites weg en laat de serveerster de verrukkelijke gerechten kort uitleggen zodat je weet wat je eet. Verder waren we zeer tevreden.
    Peter V.
    • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
    Gerechten mooi opgemaakt en heerlijk van smaak . Al meerdere keren geweest en nog nooit een teleurstelling geweest. Prijsniveau is pittig maar daar krijg je ook wat voor !!
    Bertus B.
    • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
    Om 19.30 uur aanwezig , pas om 22.215 aan het hoofd gerecht. Met alleen een voorgerecht vooraf om 20.10 uur..
    De bijlage bij het hoofd gerecht waren zeer sober.
    Personeel was vriendelijk.
    Ben R.
    • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
    Gewoon erg Goed
    deboerenvanovermeeren D.
    • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
    Uitstekend gegeten. Prachtig opgemaakte borden. Exclusief en de ingrediënten zijn van zeer goede kwaliteit.
    Patricia B.
    • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
    Goed gegeten, leuke bediening, mooie inrichting en tafeldekking! Wij waren met een leuk gezelschap en hebben een zeer geslaagde avond gehad. We komen zeker gauw weer terug, een echte aanrader!
    jan_en_annie .
    • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
    Altijd goed eten. Gezellig met mooi gedekte tafels, sfeervol !! Kom zeker nog terug!
    We zijn hier al vaker geweest , dus zeker een aanrader!!
    Inge D.
    • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
    Het eten was prima, alleen de wachttijd duurde teleurstellend lang.
    Na het bestellen kregen we vlot ons drinken, een amuse en later ook nog een broodje. Dit was allemaal erg goed! Het voorgerecht daarentegen kwam pas heel laat en ook tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat veel te veel tijd. Om te voorkomen dat we na het hoofdgerecht weer zo lang zouden moeten wachten hebben we na 20 minuten zelf om de dessertkaart gevraagd. Hierna duurde het een tijd voordat zij deze bestelling op kwamen nemen. Het toetje was wel echt verrassend lekker. Door de wachttijd zou ik hier niet nog een keer gaan eten.
    heiloo .
    • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
    Voor ons geen onbekend adres, gisteren genoten van het “ 3 gangen verrassingen menu” op de AH aktie bonnen.
    Dit is een restaurant wat ik heel graag aanbeveel, hier is gastheerschap, klantgerichtheid en een fantastische keuken een juist concept, wat zich al jaren perfect doen. ????
    Jonette G.
    • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
    Heel gezellig en heerlijk gegeten. De gerechten zien er uit als kunstwerkjes en bestaan uit verrassende smaakcombinaties.
    Hertog Jan tapbier smaakt ook lekker. Bezoek voor je weggaat ook even het toilet, want daar ruikt het verrukkelijk.