De Jonge Halewijn

Duinwijklaan 46 1942 GC Beverwijk Nederland Kaart
31-251220859

Over het restaurant De Jonge Halewijn

Een heerlijke huiskamersfeer

Een warm welkom, een intieme huiskamersfeer, een goed glas wijn en smaakvolle gerechten. Chef Jasper van Maassen combineert met lef de klassieke keuken met moderne invloeden. Bij zonnig weer is de beschutte kastanjetuin de ideale plek om neer te strijken. De vriendelijke bediening zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt aan tafel. De perfecte plek voor een lekkere lunch of diner met vrienden, een zakenrelatie of je lief.

Meer informatie over restaurant De Jonge Halewijn

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Catering
Timon K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het interieur is klassiek, wat oubollig.
Bediening is correct en wat afstandelijk.
De gerechten zijn fraai opgemaakt en smaken uitstekend. Jammer dat de enige garnaal in het voorgerecht het darmkanaal nog bevat. Het hoofdgerecht is nouvelle cuisine; als groenten twee stukjes asperge van ca. 4 cm en twee schijfjes wortel. Op dat moment heb je een fantasie van een grote zak friet bij de snackbar.
Kraanwater heet een water arrangement (!) Wijn arrangement met bescheiden glazen goede wijn, vooral fijne dessertwijn. Prijs/kwaliteit matig. Drie gangen diner met wijn, water en koffie € 65 per persoon.
robhoekstra.carlakater .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte gerechten. Goede samengestelde smaken. Het extra tussengerecht wat wij genomen hadden hiervan was de jus wat aan de zoute kant verder prima gerecht. Het wijn arrangement wat wij erbij hadden was goed, de uitleg bij de wijnen kan iets uitgebreider, aandachtspuntje voor de sommelier. Het is smaakvol ingericht restaurant. Attente bediening. Voor ons zeker een restaurant om nog eens naar terug te keren. Zeker een aanrader om te gaan eten.
SandS .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het was jammer dat het voorgerecht niet voldeed aan wat er op de kaart stond. Men had het goed opgevangen, maar het was beter geweest om het eerst te vragen of ik er mee eens was of dat ik een ander voorgerecht wilde hebben.
Leny D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Prima verzorgd, door heel vriendelijk en ter zake kundig personeel opgediend. Voor ons eerste keer, maar zeker niet de laatste keer dat we daar hebben gegeten.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het eten was zeer goed. De hele antoerage was erg gezellig.
Wij hebben in de tuin gegeten door het mooie weer dat er die avond was.
De gerechten waren prima en erg mooi opgediend. Dus voor herhaling vatbaar..
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Een ware ontdekking, via de AH actie geboekt, dank zij het warme weer fijn buiten kunnen zitten, wat ons bij binnenkomst door de zeer vriendelijke bediening werd gevraagd. Echt heerlijk eten, geen gehaast en ook niet te lang hoeven wachten. Een mooi a la carte menu, met voor iedereen wat wils, dus niet alleen van het AH verrassingsmenu afhankelijk (wat ook vast prima zou zijn). Hier komen we zeker terug.
Kiek B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Mijn vriendin en ik hebben hier met de AH-actie gegeten en het was geweldig. Op je bord komen echte kunstwerkjes en het smaakt heerlijk. Het dessert van panacotta en chocolademousse met vanille-ijs was een plaatje. Ik heb gesmuld van mijn hoofdgerecht, gegrilde sucade met pepersaus. Ook het voorafje was overheerlijk, vlees en gamba's. Het is ons een raadsel dat het restaurant niet afgeladen vol zat want dat verdienen ze. De locatie is wat afgelegen en ongezellig aan de buitenkant maar eenmaal binnen waan je je in een sterrenrestaurant. En dat voor €40 pp inclusief wijn en flinke fooi. Echt de moeite waard, wij komen hier zeker terug, ook zonder AH-actie!
C.F.H V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Hier dineren is altijd weer goed en gezellig!
J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
als laatste gekozen, maar wij als eerste weer naar terug zullen keren. Zeer goed restaurant, eten zeer smaakvol, bediening geweldig en een zeer attente gastvrouw. Een goede keuze om een avond heerlijk te dineren.
René S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zelden zo goed gegeten als bij de jonge halewijn. Bediening was sympathiek, sfeer erg prettig. Dessert boswandeling is een aanrader; prachtig opgemaakt, erg lekker en persoonlijk toegelicht door de kok.
Harm-Kleinman .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat een mooi en lekker restaurant. Via de bekende ah zegels als laatste voor de jonge halewijn gekozen.
Wat een verademing geen speciale uitgeklede menu maar gewoon van de kaart en verrekening op basis van 3 gangen menu. Wat een mooi aanbod, een overzichtelijk menu kaart. Gekozen voor een voorgerecht van zalm en garnaal en mijn vrouw terrine van wildzwijn. Mooi aan geklede borden en de smaak zeer goed. Vervolgens een heerlijke spoon. Het hoofdgerecht een perfect gebakken tournedos en de overkant rouleaus van fazant. Wederom een goede presentatie en heerlijk. Het dessert voor mij een kaasplank. Deze werd uitgelegd door de jongste bediende. Over zijn schouder meeluisterd de ervaren bediende. Hij deed het perfect.zo hoort het, geef de jeugd een kans. Een goede leerschool., goed begeleid. En koffie toe. Dan de afsluiting, de rekening. Heel overzichtelijk en duidelijk aangegeven wat de ah zegels ons bespaarde. Prijs kwaliteit zeer goed.
Dit is een van onze toppers geworden. Hier gaan we vaker naar toe.
loes.duijn .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gisterenavond met 3 personen heerlijk gegeten bij de Jonge Halewijn. De sfeer, de bediening, de gastvrouw, het eten en de opmaak van de borden het was allemaal TOP!
WHB-Bartelds .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met onze buren gebruik gemaakt van de AH actie. Fantastische ontvangst met een drankje bij de open haard. Vervolgens zonder gehaast naar onze tafel. Keurige en vriendelijke bediening. Heerlijke gerechten en erg mooi opgemaakt. Gezellige sfeer. Hier komen we wel vaker en met plezier. Goede kwaliteit trekt !
pjotrs .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Uitstekende ontvangst, het gevoel of je thuis komt.
Eten van grote klasse, vakkundige opmaak.
Leuk wijnarrangement met mooie wijnen.
Ge H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
prima prijs kwaliteit verhouding, vriendelijke medewerkers, lekkere seizoens gerechten!
Clemens K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Nieuwe kaart.Top gegeten.
Smitco B.v. S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij dineren al jaren met onze relaties bij de Jonge Halewijn en dit tot volle tevredenheid. Verse produkten zowel groente, vlees en vis. Vis direkt elke dag afslag vers uit IJmuiden. Tafels linnen gedekt en een prachtig terras met een enorme Kastanje boom. In de zomer heerlijk eten buiten in de schaduw. Smitco b.v. Westzaan.
Theo L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
We hebben hier goed gegeten. De bediening was vriendelijk en attent. Het wijnarrangement was goed gekozen bij de gerechten.Wel een opmerking over het hoofdgerecht,dat had warmer gemoeten.De bij geserveerde patat was niet van goede kwaliteit, de patatten waren gewoon taai.
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gemoedelijk in een prima ambiance. Bediening uitstekend en de gerechten worden goed uitgeserveerd. Er wordt niets opgedrongen en er wordt aandacht aan je besteed.
Jolanda00 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Warme ontvangst met aandacht. Heerlijk begonnen bij de open haard. Heerlijke carpaccio wild zwijn met heerlijke kleine zoete biet, de rode poon met paling perfect. En het kaasplateau en heerlijke port : perfecte afsluiting.
O ja de wijn: prachtig en met mooie introductie. Snel weer heen!