De Jonge Halewijn

Duinwijklaan 46 1942 GC Beverwijk Nederland Kaart
31-251220859

Over restaurant De Jonge Halewijn

Een heerlijke huiskamersfeer

Een warm welkom, een intieme huiskamersfeer, een goed glas wijn en smaakvolle gerechten. Chef Jasper van Maassen combineert met lef de klassieke keuken met moderne invloeden. Bij zonnig weer is de beschutte kastanjetuin de ideale plek om neer te strijken. De vriendelijke bediening zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt aan tafel. De perfecte plek voor een lekkere lunch of diner met vrienden, een zakenrelatie of je lief.

Meer informatie over restaurant De Jonge Halewijn

Miek24 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Smitco B.v. S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij dineren al jaren met onze relaties bij de Jonge Halewijn en dit tot volle tevredenheid. Verse produkten zowel groente, vlees en vis. Vis direkt elke dag afslag vers uit IJmuiden. Tafels linnen gedekt en een prachtig terras met een enorme Kastanje boom. In de zomer heerlijk eten buiten in de schaduw. Smitco b.v. Westzaan.
Theo L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
We hebben hier goed gegeten. De bediening was vriendelijk en attent. Het wijnarrangement was goed gekozen bij de gerechten.Wel een opmerking over het hoofdgerecht,dat had warmer gemoeten.De bij geserveerde patat was niet van goede kwaliteit, de patatten waren gewoon taai.
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gemoedelijk in een prima ambiance. Bediening uitstekend en de gerechten worden goed uitgeserveerd. Er wordt niets opgedrongen en er wordt aandacht aan je besteed.
Jolanda00 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Warme ontvangst met aandacht. Heerlijk begonnen bij de open haard. Heerlijke carpaccio wild zwijn met heerlijke kleine zoete biet, de rode poon met paling perfect. En het kaasplateau en heerlijke port : perfecte afsluiting.
O ja de wijn: prachtig en met mooie introductie. Snel weer heen!
Denise W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en gezeten bij De Jonge Halewijn. Prettige ontvangst, mooi en sfeervol aangekleed restaurant. Pauze tussen de gerechten was perfect. De gerechten op de kaart zijn geen 'standaard gerechten'. Mijn vriend had een verassingsmenu (konijn, wilde duif, corvina) en ik een cocktail van kreeftenstaartjes en rib-eye. Heerlijk! Als dessert beiden een warm chocoladetaartje met stoofpeer. Ook erg lekker! Al deze gerechten waren prachtig bereid en smaakten erg goed!! Zeker aanraders! Het bijpassend wijnarrangement was ook top. Wij gaan zeker nog een keer.
Minthe W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten en onwijs goede en aardige bediening. WIJ hebben een heerlijke avond gehad, zeker de moeite waard om nog een keer heen te gaan.
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Hebben weer van een fantastische avond mogen genieten.
De gerechten zijn fantastisch, mooie kaart. Prettige ontvangst en
een gezellige ambiance.
Wij kunnen iedereen dit restaurant van harte aanbevelen.
Frans.potgiesser .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
De keuzes van de kaart is voldoende. De bediening is zeer goed en eten wordt in een rustig tempo geserveerd en was voor ons voldoende.Wij hebben genoten
K R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Menu keuze is heel beperkt, slechts drie vleesgerechten. Daarnaast kleine porties, bijna geen groenten en toch behoorlijk prijzig.
Leidachristina .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
T eten was heerlijk alleen van een eet gratis was niet t geval op t eten wat 58 eu kosten (zonder drank en koffie) kregen we 13.50 korting.... niet echt 1 persoon gratis erg jammer doe dit nooit meer!
Wimmilikan .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Prima restaurant, uitermate vriendelijk personeel, heerlijke gerechten die met smaak en zorg zijn opgemaakt. Zeer zeker een aanrader, over 3 weken gaan we weer.
Zandstra1 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Op deze zondag avond zat de Halewijn helemaal vol, geen wonder want zoals atijd een perfecte bediening en erg mooie gerechten in een mooi tempo opgediend. Het blijft een restaurant om naar terug te gaan.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk in de binnentuin gegeten . We hadden een viergangenverrassingsmenu gedaan. Als voorgerecht een krabgerecht als tussengerecht paddensoelenrisotto met gelakte eendenborst ,hoofdgerecht was zachtgegaarde kalfssucade super lekker en als nagerecht frambozen panna cotta . En bij alles een heerlijk wijnarragement
RobbieNL .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Top top top! We hebben weer heerlijk van de AH actie gebruik gemaakt, maar ook buiten de AH actie komen we hier graag eten. Dit keer was door de warmte in Nederland zelfs een terras buiten ingericht en dat was erg gezellig. Alle gerechten zijn kleine kunstwerkjes en de smaken kloppen helemaal. Vooraf wordt je getrakteerd op een amuse en een vers gebakken broodje met kruidenboter van het huis. Heerlijk! Hier moet je gewoon zeker een keer gegeten hebben, dan wil je gegarandeerd nog eens terugkomen.
EricenAnoeschka .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk gegeten á la carte. Niets van een speciaal AH-menutje maar echt kennismaken met wat De jonge Halewijn te bieden heeft. Zo hoort het en het was verrukkelijk.

Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben gegeten op de leuke binnenplaats, deze is sfeervol ingericht. Het eten is werkelijk heerlijk en wordt mooi opgemaakt geserveerd.
Marjahopman .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Hartelijke ontvangst en bediening , geen poeha maar wel top eten. Patat mag vervangen door een mooi groentenschoteltje o.i.d. Maar dat is persoonlijk
Henkm20 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Ik heb er heel lekker gegeten. Als voorgerecht heb ik Huisgerookte zalm gegeten. Erg lekker. Met een fijne rooksmaak en een fijne rooklucht die je al bij het uitserveren ruikt. Hoofdgerecht: Gegrilde tarbot. Ook dit was genieten geblazen. Het nagerecht was Passievruchtenbavaroise. Het wordt eentonig, maar ook dit viel zeer in de smaak. Ik heb bij voor- en hoofdgerecht de witte huiswijn gedronken. Zeer genietbare wijn.
Jan_en_annie .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Vriendelijke vlotte bediening en een heerlijk viergangen verrassings menu.
De wijn is goed gekozen bij het menu.
Ook het decor is in stijl gekozen.
Een heel gezellige avond.