De Jonge Halewijn

Duinwijklaan 46 1942 GC Beverwijk Nederland Kaart
31-251220859

Over het restaurant De Jonge Halewijn

Een heerlijke huiskamersfeer

Een warm welkom, een intieme huiskamersfeer, een goed glas wijn en smaakvolle gerechten. Chef Jasper van Maassen combineert met lef de klassieke keuken met moderne invloeden. Bij zonnig weer is de beschutte kastanjetuin de ideale plek om neer te strijken. De vriendelijke bediening zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt aan tafel. De perfecte plek voor een lekkere lunch of diner met vrienden, een zakenrelatie of je lief.

Meer informatie over restaurant De Jonge Halewijn

Zaterdag en Zondag 17:30 - 22:00

• Catering
C.F.H V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Zoals altijd weer een uitstekende ontvangst; complimenten voor de chef en de bediening! Echt een heel goed restaurant met een prima keuken; aan te bevelen!
C.F.H V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Hier dineren is altijd weer goed en gezellig!
J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
als laatste gekozen, maar wij als eerste weer naar terug zullen keren. Zeer goed restaurant, eten zeer smaakvol, bediening geweldig en een zeer attente gastvrouw. Een goede keuze om een avond heerlijk te dineren.
René S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zelden zo goed gegeten als bij de jonge halewijn. Bediening was sympathiek, sfeer erg prettig. Dessert boswandeling is een aanrader; prachtig opgemaakt, erg lekker en persoonlijk toegelicht door de kok.
Harm-Kleinman .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat een mooi en lekker restaurant. Via de bekende ah zegels als laatste voor de jonge halewijn gekozen.
Wat een verademing geen speciale uitgeklede menu maar gewoon van de kaart en verrekening op basis van 3 gangen menu. Wat een mooi aanbod, een overzichtelijk menu kaart. Gekozen voor een voorgerecht van zalm en garnaal en mijn vrouw terrine van wildzwijn. Mooi aan geklede borden en de smaak zeer goed. Vervolgens een heerlijke spoon. Het hoofdgerecht een perfect gebakken tournedos en de overkant rouleaus van fazant. Wederom een goede presentatie en heerlijk. Het dessert voor mij een kaasplank. Deze werd uitgelegd door de jongste bediende. Over zijn schouder meeluisterd de ervaren bediende. Hij deed het perfect.zo hoort het, geef de jeugd een kans. Een goede leerschool., goed begeleid. En koffie toe. Dan de afsluiting, de rekening. Heel overzichtelijk en duidelijk aangegeven wat de ah zegels ons bespaarde. Prijs kwaliteit zeer goed.
Dit is een van onze toppers geworden. Hier gaan we vaker naar toe.
loes.duijn .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gisterenavond met 3 personen heerlijk gegeten bij de Jonge Halewijn. De sfeer, de bediening, de gastvrouw, het eten en de opmaak van de borden het was allemaal TOP!
WHB-Bartelds .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met onze buren gebruik gemaakt van de AH actie. Fantastische ontvangst met een drankje bij de open haard. Vervolgens zonder gehaast naar onze tafel. Keurige en vriendelijke bediening. Heerlijke gerechten en erg mooi opgemaakt. Gezellige sfeer. Hier komen we wel vaker en met plezier. Goede kwaliteit trekt !
pjotrs .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Uitstekende ontvangst, het gevoel of je thuis komt.
Eten van grote klasse, vakkundige opmaak.
Leuk wijnarrangement met mooie wijnen.
Ge H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
prima prijs kwaliteit verhouding, vriendelijke medewerkers, lekkere seizoens gerechten!
Clemens K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Nieuwe kaart.Top gegeten.
Smitco B.v. S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij dineren al jaren met onze relaties bij de Jonge Halewijn en dit tot volle tevredenheid. Verse produkten zowel groente, vlees en vis. Vis direkt elke dag afslag vers uit IJmuiden. Tafels linnen gedekt en een prachtig terras met een enorme Kastanje boom. In de zomer heerlijk eten buiten in de schaduw. Smitco b.v. Westzaan.
Theo L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
We hebben hier goed gegeten. De bediening was vriendelijk en attent. Het wijnarrangement was goed gekozen bij de gerechten.Wel een opmerking over het hoofdgerecht,dat had warmer gemoeten.De bij geserveerde patat was niet van goede kwaliteit, de patatten waren gewoon taai.
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gemoedelijk in een prima ambiance. Bediening uitstekend en de gerechten worden goed uitgeserveerd. Er wordt niets opgedrongen en er wordt aandacht aan je besteed.
Jolanda00 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Warme ontvangst met aandacht. Heerlijk begonnen bij de open haard. Heerlijke carpaccio wild zwijn met heerlijke kleine zoete biet, de rode poon met paling perfect. En het kaasplateau en heerlijke port : perfecte afsluiting.
O ja de wijn: prachtig en met mooie introductie. Snel weer heen!
Denise W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en gezeten bij De Jonge Halewijn. Prettige ontvangst, mooi en sfeervol aangekleed restaurant. Pauze tussen de gerechten was perfect. De gerechten op de kaart zijn geen 'standaard gerechten'. Mijn vriend had een verassingsmenu (konijn, wilde duif, corvina) en ik een cocktail van kreeftenstaartjes en rib-eye. Heerlijk! Als dessert beiden een warm chocoladetaartje met stoofpeer. Ook erg lekker! Al deze gerechten waren prachtig bereid en smaakten erg goed!! Zeker aanraders! Het bijpassend wijnarrangement was ook top. Wij gaan zeker nog een keer.
Minthe W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten en onwijs goede en aardige bediening. WIJ hebben een heerlijke avond gehad, zeker de moeite waard om nog een keer heen te gaan.
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Hebben weer van een fantastische avond mogen genieten.
De gerechten zijn fantastisch, mooie kaart. Prettige ontvangst en
een gezellige ambiance.
Wij kunnen iedereen dit restaurant van harte aanbevelen.
frans.potgiesser .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
De keuzes van de kaart is voldoende. De bediening is zeer goed en eten wordt in een rustig tempo geserveerd en was voor ons voldoende.Wij hebben genoten
K R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Menu keuze is heel beperkt, slechts drie vleesgerechten. Daarnaast kleine porties, bijna geen groenten en toch behoorlijk prijzig.
leidachristina .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
T eten was heerlijk alleen van een eet gratis was niet t geval op t eten wat 58 eu kosten (zonder drank en koffie) kregen we 13.50 korting.... niet echt 1 persoon gratis erg jammer doe dit nooit meer!