De Jonge Halewijn

Duinwijklaan 46 1942 GC Beverwijk Nederland Kaart
31-251220859

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Jonge Halewijn

Een heerlijke huiskamersfeer

Een warm welkom, een intieme huiskamersfeer, een goed glas wijn en smaakvolle gerechten. Chef Jasper van Maassen combineert met lef de klassieke keuken met moderne invloeden. Bij zonnig weer is de beschutte kastanjetuin de ideale plek om neer te strijken. De vriendelijke bediening zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt aan tafel. De perfecte plek voor een lekkere lunch of diner met vrienden, een zakenrelatie of je lief.

Meer informatie over restaurant De Jonge Halewijn

Ria R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Jammer dat het iets te gezellig was aan een andere tafel, de rennende kinderen waren storend
Thea P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Het voorgerecht met de geroosterde perzik was verrassend en de saus bijvoer lamsvlees heerlijk. Het toetje was niet slecht, maar wel wat vlak.
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Weer heerlijk genoten van het verrassingsmenu, bedankt
Maria E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Prima eten.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Uitstekend gegeten. Heerlijk buiten gezeten.
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
We hebben in een mooie tuin verrukkelijk gegeten. Hele vriendelijke bediening. Jammer dat het zo ver is van onze woonplaats maar we gaan zeker een keer terug!
Derk B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Mooi restaurant op onverwachte plek in het dorp. We zaten in de tuin. Alle tafels staan lekker ruim uit elkaar. De bediening was vriendelijk en correct. De porties waren wel erg klein. Maar zeker heerlijk gegeten.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Verrassende locatie, heerlijk gegeten en de bediening, de eigenaar zelf was zeer vriendelijk. Het eten was zeer verrassend met heerlijke combinaties vooral de truffelrisotto met buikspek was heerlijk. We komen graag nog eens terug om andere gerechten van de kaart te proberen.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Geweldig lekker gegeten, goede prijs en kwaliteitverhouding, we komen zeker terug!
C.F.H V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
de nieuwe chef Remco kan erg lekker koken
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het eten was goed en lekker alleen kregen wij het idee dat we doordat we met een cadeaukaart daar waren we kleinere porties kregen. Mensen naast ons hadden ook lamsrack net als wij maar die hadden grotere stukken en 4 en wij 3. Ik vond het erg prijzig voor wat we kregen. De cadeaukaart is gewoon een bedrag waard en zou niet uit moeten maken. Dit vonden we erg jammer. Verder was alles prima.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Afgelopen donderdag hier neergestreken met een ex-“werknemer” (vrijwilligerswerk) voor een diner met IENS-korting. Aangezien ik niet wist tot hoe laat hij zou moeten werken (wist hij ook niet op het moment van reserveren de woensdag ervoor), besloot ik te boeken voor 21:00 h. Zeer laat dus. Gelukkig bleek hij eerder vrijaf te krijgen, zodat we onder het genot van een drankje ons eerder konden neervlijen op het fraaie terras achter het restaurant. Daar namen we een paar biertjes (ik Hertog Jan tripel – helaas hadden ze hier tot mijn grote spijt niet meer de Grand Prestige van Hertog Jan) en werden we getrakteerd op een verrukkelijke amuse en een broodje met huisgemaakte pesto (heerlijk) en waarschijnlijk boter (niet van geproefd).

Op een gegeven moment zijn we naar binnen verhuisd voor een diner. Mijn tafelgenoot had een blik op de menukaart geworpen en was wat beduusd over de prijzen. Ik denk dat hij hierdoor voor de goedkoopste gerechten koos. Jammer, want het was sowieso met korting, maar het blijft zijn keuze. Desalniettemin was hij enthousiast over de gerechten die hij gekozen had.
Ook hier kregen we nog zo’n heerlijk warm broodje met die uitmuntende pesto. Als voorgerecht nam hij de courgettesoep met een loempia van pulled pork. Dit gerecht heeft hij de hemel in geprezen. Zelf nam ik de Süd-Tiroler schinken met een bavaroise van meloen en geitenkaascrème. Een absoluut heerlijk gerecht, mooi gepresenteerd en een prachtige balans tussen zout en zoet. Natuurlijk namen we onderwijl nog eenzelfde drankje.
Het hoofdgerecht voor mijn vriend werd de Ibericofilet met gemarineerde buikspek. Ook hierover was hij buitengewoon te spreken. Liefhebber als ik ben van ossenhaas, nam ik de tournedos met kingboleet, romanesco en truffelkrokant. Deze tournedos was van een voortreffelijke kwaliteit: fantastisch sappigen supergoed zacht medium bereid. Smullen dus. Hierbij werd ook een loeihete aardappelpuree (vermoed ik, want we hebben beiden hiervan niets genuttigd) uit de oven geserveerd.

Bij het nagerecht gaf mijn oud-collega aan vol te zitten en beliefde slechts een kop koffie. Zelf nam ik wel een nagerecht en wel boerenyoghurtijs met een gelei van rozen, macaron van framboos en witte chocoladebros. Zag er als een schilderijtje uit met al die fraaie kleuren. Het was ook een genot om te eten, al was al die enorme zoetigheid natuurlijk wel een calorieënbom.

Vol lof was mijn tafelgenoot over de zeer huiselijke ambiance van dit restaurant en dat gevoel kan ik alleen maar delen met hem. Ook de bediening was lekker relaxt en zeer aardig. Top dus.
Fenna T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben echt een heerlijke avond gehad gister. Het eten was stuk voor stuk lekker en mooi! De wijnen paste allemaal perfect.
De bediening was zeer vriendelijk.
We zaten eerst op een plekje waar ik het voelde tochten. We hebben gevraagd of we ergens anders konden zitten. 2 minuten later was er voor ons een tafel gereed bij de open haard.
We komen graag nog eens terug.
Jan-Willem H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heerlijk gegeten voor een goede prijs en attente bediening
Ratna M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Hele fijne avond gehad bij De Jonge Halewijn. Heerlijk gegeten in ongedwongen sfeer met uitstekende service van gastheer en gastvrouw die avond. Hét restaurant van de omgeving om jezelf eens te laten verwennen.
Ton O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk en goed verzorgt, ook het gluten vrije diner was heel lekker.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. Komen zeker terug.