De Jonge Dikkert

Amsterdamseweg 104a 1182 HG Amstelveen Nederland Kaart
31-206433333

Over het restaurant De Jonge Dikkert

Tongstrelende gangen

"Kundig personeel en tongestrelende gangen" is een opmerking die vaak gezegd is over De Jonge Dikkert. De Jonge Dikkert is een restaurant dat eigentijdse gerechten voorschotelt in een verrassend ontspannen ambiance. Een gulle invulling van gastvrijheid, verpakt in een oer-Hollandse zaagmolen uit 1672. Uniek dus! Zeker genieten dus bij De Jonge Dikkert!

Meer informatie over restaurant De Jonge Dikkert

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 18:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant De Jonge Dikkert

Smitkas S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Teleurstelling, IENS had geen reservering gedaan bij" De Jonge Dikkert""
Er werden ook geen A.H. spaarkaarten geaccepteerd, ook geen kortingen.
De reservering was voor mij erg onduidelijk, wat nu wel of niet werd gedaan door reservering via IENS.
Jammer, doch de medewerkers hebben hun uiterste best gedaan om voor ons nog een plek buiten vrij te maken.
Het begon teleurstellend, doch we lieten ons niet van ons stuk brengen door IENS., Jammer. Grt. K.Smit
Rik M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Sorry inrichting niet kunnen beoordelen aangezien het weer goed was en wij buiten aten ???? Service goed , attent en vriendelijk. Eten heerlijk, met leuke amuses tussendoor.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Zeer plezierig diner genoten met vrienden uit Zuid-Afrika. Ambiance was prima, bediening vlot en goed, vijfgangen menu zeer goed.
Myrna J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Iedere gerecht had een beerlijke smaaksensatie. Heerlijk gegeten en kom er zeker terug
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
We hebben het molenaars 3-gangenmenu genomen, 2 keuzes per gerecht vis of vlees.
Alle gerechten waren mooi opgemaakt en erg lekker.
We hadden twee lekkere amuses vooraf, een plantenpotje met geitenkaas, quinoa en aubergine en een bitterbal met lamsvlees, heel apart en smakelijk.
De bediening was zeer attent en vriendelijk.
We hebben een top avond gehad!
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Een mooi samengesteld menu met daarbij passend wijnarrangement. De kwaliteit van beiden was goed. En ook de service prima. Een aanrader voor een avond heerlijk genieten.
N L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Ondertekende heeft kort geleden nog ons 56 jaar getrouwd gevierd met mijn vrouw. ns wij zijn er altijd met de kersdagen, om dat het zo geweldig vooral de sfeer en de aankleding, en zeker niet vergeten het personeel.
De Jonge dikkert is het adres waar wij altijd gaan eten zo perfect.
zij krijgen van ons een 9.
M.C. K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wij kregen een tafel boven aangewezen, via een lastige trap bereikbaar. Ik had een beetje een opgesloten gevoel hier, zonder daglicht. Wel was er voldoende ruimte om de tafels heen en dus genoeg privacy. Zowel boven als beneden waren alle tafels vol en dit kon de bediening duidelijk niet aan. Het duurde erg lang voordat de kaart kwam en de eerste drankjes. Verder heel veel verschillende mensen aan onze tafel. Ik vind het prettig als men voor het eerste aan tafel komt even een "goedenavond" wenst, zeker bij een zaak als De Jonge Dikkert mag je dit verwachten. Ons hoofdgerecht werd geserveerd door 2 dames. Geen van beide zag dat alle wijn- en waterglazen helemaal leeg waren, terwijl wij een wijnarrangement hadden. Ver voorbij de helft van het hoofdgerecht werd pas onze wijn gebracht. Wat mij betreft wordt er te veel gewerkt met bijgerechten als quinoa e.d. Bij het dessert mistte uitleg, dit werd slechts voor ons neer gezet. Kortom het viel ons niet mee, wij hadden meer van deze avond verwacht.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We hebben hier gegeten via de Heerlijk 10 daagse. Het eten was lekker, maar ondanks mijn van te voren opgegeven verzoek voor vegetarisch eten voor 1 persoon was hier erg slecht op ingespeeld. Het voorgerecht was erg lekker, maar bij het tussengerecht was simpelweg de paling van het gerecht weggelaten en bleek in het gerecht onder meer oesters verwerkt te zitten. De ober die dit presenteerde en uitlegde hierop gewezen en zijn commentaar was dat er niet veel van in zat en het er niet naar smaakte. Dat is op zijn zachtst gezegd raar en ik heb het er maar bij gelaten omdat ik na twee keer proberen dat dit dus niet vegetarisch eten was, geen enkel begrip kreeg. Dit had ik niet verwacht van een restaurant op dit niveau. Het hoofdgerecht bestond uit veel asperges, maar dan met de entourage van het tussengerecht, waardoor de verhouding asperges, ei en overige garnituur niet goed was. Helaas, gemiste kans en opnieuw een teken dat sommige restaurants nog lang niet op vegetariers kunnen inspelen ondanks een vroegtijdig ingediend verzoek.
Elly F.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het is altijd goed en gezellig bij de Jonge Dikkert. Ze bieden een leuk menu voor een redelijke prijs.
Het niveau van het eten is goed maar niet super of heel bijzonder. Het lamsgerecht bood drie verschillende bereidingen van lamsvlees. Het worstje en het stoofje waren heerlijk, maar de filet was wat zenig en iets te kort gebraden, dus lastig verteerbaar.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten perfecte bediening goede sfeer.
Qi Ming J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
goede service, leuke entourage, gerechten is oke. maar de wachtijd duurt net iets te lanf\g.
John G.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Wederom met het gezin (kids van 9 en 12) genoten van een heerlijk 5 gangen diner. Vriendelijk en behulpzaam personeel en meer dan bereid om het menu aan te passen aan onze wensen. Goed tempo van het serveren van de gerechten.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Het molenaarsmenu bestond uit drie mooie gangen, elke gang met keuze uit twee alternatieven. Elke gang, de kabeljauw, de runderwang en het zoete dessert, was heel fraai opgemaakt, erg lekker van smaak en boeiend door de verschillende elementen.
Marjon K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk restaurant met zeer smakelijke gerechten en een kundige bediening. Een van mijn favoriete restaurants. Iets duurder dan een eetcafé maar je bent echt uit. Tevens heerlijke amuses.
Pui Yin O.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het eten was goed. Er werd goed rekening gehouden met de allergieën. We vonden alleen de dessert niet zo lekker, maar dat is smaak. Ook had ik een wijnarragement van 3 glazen besteld, maar ik kreeg er toch 5. Dat was erg veel. De tijd tussen de gangen waren soms erg lang.
Verder vonden we de inrichting erg donker. De afstanden van tafels waren goed. We konden elkaar prima verstaan.
Al met al het was een goede ervaring.
martin86 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We aten hier op 1 april(geen mop) in het kader van de amstelveen restaurantweek met 4 personen het 3 gangen menu uitgebreid met een 4de alles was even lekker , veel aandacht besteed aan het eten en een puike bediening!
Stella V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Perfect.
Dennis G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Fijn restaurant met knap opgediende gerechten en een fijne bediening.
Marlous J.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie. Voor de 3e keer geweest, de locatie blijft bijzonder. Eten is heerlijk met mooie smaakcombinaties. Service had iets persoonlijker gekund.