De Jonge Dikkert

Amsterdamseweg 104a 1182 HG Amstelveen Nederland Kaart
31-206433333

Over het restaurant De Jonge Dikkert

Tongstrelende gangen

"Kundig personeel en tongestrelende gangen" is een opmerking die vaak gezegd is over De Jonge Dikkert. De Jonge Dikkert is een restaurant dat eigentijdse gerechten voorschotelt in een verrassend ontspannen ambiance. Een gulle invulling van gastvrijheid, verpakt in een oer-Hollandse zaagmolen uit 1672. Uniek dus! Zeker genieten dus bij De Jonge Dikkert!

Meer informatie over restaurant De Jonge Dikkert

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 18:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant De Jonge Dikkert

Carin S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2019
We gaan hier eten als we iets te vieren hebben: het eten is heerlijk, met bijpassende wijnen. De service is prima. Bijzondere locatie, echt een aanrader!
Arthur R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Eten was erg goed maar de bediening heeft het volledig teniet gedaan met een volkomen gebrek aan aandacht. Driegangen A la Carte gegeten en ontzettend lang op alles moeten wachten, ondanks herhaaldelijk vragen. Ik kom niet meer terug.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Heerlijk gegeten en zeer goede bediening.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Prima restaurant! Jammer dat de wachttijd voor het dessert, extreem lang was.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Heerlijk gegeten een echte aanrader!!!
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Vijf gangen en drie amuses topkwaliteit genoten in heerlijke en voor mij al meer dan 20 jaar bekende ambiance. De gerechten volgden elkaar in een mooi tempo op, de bediening was vriendelijk en attent, zij het dat er duidelijk ook mensen opgeleid werden.
De kwaliteit van de gerechten was helemaal top, waarbij de tortellono gevuld met paddestoelen en voorzien van een gerookte eidooier en een koekje van parmezaan en de zachtgegaarde kalfswang eruit sprongen.
Ansje M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
we hebben genoten
Dirk G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Eten was erg goed!
Tony H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Eten redelijk tot goed. Maar wat een tijd tussen de gangen.
Ank D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Heelijk eten, gemoedelijke sfeer en verrassende cominaties van smaken.. Niet goedkoop,. Een aanrader als je iets bijzonders wilt vieren.
Peter J. B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
men werd goed ingelicht over de hapjes die men kreeg, volgens de aanbieding prijs gemiddeld € 35,00, maar na afloop viel dat knap tegen had gelukkig een pinpas bij me stoot wel af .
Alja T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk eten, hartelijke en zeer behulpzame bediening. De muziek is zacht zodat je nog een gesprek kint voeren. Prijs/kwaliteit is uitstekend.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Wij hebben erg lang moeten wachten tussen de gerechten. Een van mijn kinderen had een hoofdgerecht en kreeg dat pas om 21.30 terwijl we km 7.15 aan tafel gisteren gingen.
Er werd ook niet gevraagd wanneer zij het hoofdgerecht wilde hebben aansluitend op het menu wat wij hadden.
Een beetje tegenvaller dus.
Chrisie M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Gerechten en wijnen prima, alleen de tijd tussen de gerechten duurde heel erg lang. Na dit te hebben aangegeven bij de bediening kwamen de gerechten gelukkig sneller door.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Fijne plek met goed en verzorgd eten, goede lokatie voor prive maar ook zakelijk, als bijzonderheid fijne alternatieven voor mensen die geen alcohol drinken aan het diner, toegewijde bediening
Rolf P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Voor een voorgestelde 'welkomst-champagne' moesten wij €11,- per glas betalen en voor 4 flessen gewone Norton wijn €100,-. Het eten werd heel stijlvol geserveerd, mar doordat wij extra friet (€7,- per bakje) besteld hadden, gingen wij zonder hongergevoel naar huis.
Pemar P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gisteravond weer eens bij de Jonge Dikkert gegeten. Wij gingen voor het 5-gangen diner van de restaurantweek met wijn arrangement. Zoals altijd was het weer fantastisch. De sfeer, de bediening en bovenal de heerlijke gerechten van chef kok Bas Pieterse. Beslist geen concessies vw de voordeliger aanbieding, maar ruime porties. De bijpassende wijnen pasten precies. Zelfs een niet verwachte zoetere witte wijn viel zeer in de smaak bij het gerecht met eendenlever. Kortom, weer een feest
Han K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
We hebben dit restaurant op nummer een staan als we iets te vieren hebben. Recent bezocht en alles was perfect. Prima bediening, fijne smaken en echt een kaart die je thuis niet kunt koken. Huiswijn is uitstekend en voor de reislustigen in de wijnwereld is er meer dan voldoende om een trip te maken. De fles die we cadeau kregen voor wat we te vieren hadden was heerlijk. Op naar de kerstlunch...
Dorine R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Gezellige gelegenheid, goed eten en fijne bediening
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk 5 gangen chefs menu! Wijn spijs combinatie was niet erg verrassend. Maar wel lekker. Bediening had niet allemaal evenveel kennis van wijn.