De Jonckheer

Oude Arnhemseweg 30 3702 BE Zeist Nederland Kaart
31-306920570

Over het restaurant De Jonckheer

Ouderwets bruin eetcafé

Al jaren een begrip in Zeist. Het warme interieur en de vriendelijke bediening geven je direct een welkom gevoel. De gevarieerde kaart biedt echt voor ieder wat wils; van een heerlijk stukje vlees tot het perfect gebakken visje.

Meer informatie over restaurant De Jonckheer

• Af te huren , Airconditioning , Terras
R.H van E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Levendig eetcafé .Vriendelijke bediening, ruime keuze uit gerechten. Gegeten met AH actie. Mochten alles van de kaart bestellen en aan het eind zou er standaard 27,50 van de rekening worden afgetrokken bij een 3 gangen menu. We komen hier zeker terug.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
4 volw. En 10 kids! Was weer super! Goede bediening en de satéh Bali was inderdaad een topper. En nostalgie voor ons: de kids kregen een raketje!
bianca198 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
heb heerlijk gegeten met vrienden prijs en kwaliteit was zeer goed. het was heel gezellig en de bedieningen was zeer goed komen hier zeker nog een keer terug.
Elisa0 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gisteren heerlijk bij De Jonckheer gegeten. Ze zijn perfect op de hoogte van een glutenvrij dieet. Zeer vriendelijke bediening en leuke sfeer. Aanrader!
Elsemieke M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Eten van erg goede kwaliteit, vriendelijke en snelle bediening. Drankjes zijn wel vrij prijzig. Gezellig bruin café sfeer.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten in ontspannen en gezellige sfeer. Enige minpuntje was dat de eendenlever op de (goede) carpacio wat weinig was.
Als hoofdgerecht de zalm met
gamba's. Perfect bereid.
Voorgerecht van mijn tafelgenoot was wildzwijn pastei, heel goed van smaak. Als hoofdgerecht had hij de parelhoen, alleen bij het pootje was het vlees wat vettig. Naar onze mening goede prijs kwaliteit verhouding. We komen zeker terug.
aniratak2009 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben daar met AH restaurantactie gegeten. Heerlijk van voor tot nagerecht, gezellige atmosfeer, vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij raden dit restaurant aan.
Jooooooo .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
heerlijk ouderwets eetcafe spare ribs en sate bali gegeten echt heerlijk echt een aanrader,
bediening vlot en aardig prima eetgelegenheid

groeten Geer
j.van.der.deure .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Lekker gegeten voor een redelijke prijs. De wachttijd tussen de gangen was soms te lang. De houding van sommige personeelsleden kon wat klantvriendelijker.
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Er stond wild op de kaart en was erg goed. Prima restaurant en café!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heel leuk restaurant om gemakkelijk/spontaan even te gaan eten. Vooraf hebben we samen de Wereldse Proefplank gegeten. Heerlijk, alsof we in Frankrijk/Italië waren. Als hoofdgerecht heb ik de Sateh Bali gekozen. Dit gerecht wordt als 'finalist' aanbevolen. Het vlees was heel mals en verder precies wat ik van saté verwacht. Als nagerecht de chocoladeparade gegeten. Kan bijna niet fout gaan, gelukkig goede zware chocoladesmaken wat ik verwacht en waar ik van hou. Mijn partner had echter een teleurstellend dessert van hazelnootschuim; het was echt veel teveel schuim. Er had bijvoorbeeld wat meer ijs tussen gekund of een surprise in het midden, in plaats van één enorme bonk schuim. De service is prima en vriendelijk. Alleen hebben wij moeten melden dat we wel even wilden wachten, want anders sta je letterlijk binnen driekwartier buiten zo snel ging het. Het decor is prima. Aan te bevelen voor etentjes met je partner of vrienden, maar niet met familie of voor zaken.
Erna M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Tafelgenoot kreeg verkeerde maaltijd, daarna bleek dat hij zijn eigen bestelling niet of veel later zou krijgen, terwijl wij ons eten al hadden. Hierna werd er ongevraagd een geheel andere maaltijd neergezet, deze hebben we weer teruggestuurd en heeft tafelgenoot van de rest meegegeten. Hij kreeg een biertje aangeboden als goedmakertje. Bij betaling is er geen compensatie geweest, omdat het een AH zegelactie betrof, terwijl hij een hoofdgerecht van zo'n 20 euro niet gekregen heeft.
Wat betreft mijn eigen hoofdgerecht: een steak van lauwe temperatuur, geserveerd op een plankje met geulen waar de bijgeserveerde boontjes in bleven steken. het vocht van de steak liep in een geul aan de zijkant waar 2 sausjes stonden. Dit had aanzienlijk beter gekund. De bijgerechten als patat en salade werden niet tegelijk geserveerd met de hoofdgerechten, hier moesten we om vragen. De salade bleek enkel uit komkommer te bestaan. Wat mij betreft zijn dit genoeg redenen om het bij een eenmalig bezoek te houden.
mamdemunck .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Vanavond de Jonkheer nog maar eens een kans gegecen. Vorige keer vonden we het niets. Nu eigenlijk weer hetzelfde. Voorgerecht 1: visschotel. 1 oester smaakte goed. Beetje paling waaraan iets was toegevoegd. Niet smakelijk. De eigen smaak van paling was verdwenen. En een beetje makreel. Voorgerecht 2: carpaccio: wat taai en niet smakelijk, geen dressing. Hoofdgerecht 1: oma's potje draadjesvlees. Vlees was redelijk. Spruitjes waren smakelijk, de aardappelpuree was droog. Geen salade maar een beetje komkommer. Hoofdgerecht 2: zalmsteak. Aan de bereiding totaal geen aandacht besteed. Tranig, niet gaar, bah. Frietjes slecht. Allemaal korte stukjes. We kregen de indruk dat er zo goedkoop mogelijk wordt ingekocht. Hier gaan we dus niet meer naar toe
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Nieuwe kaart ziet er goed uit. Parelhoen was erg lekker.
Personeel vriendelijk, rustig.
Voor maandag waren de tafels erg goed bezet, wat gezelliger aandoet.
Geen last van rumoer van de tafels naast je.
PB_ .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Leuke bistro, goed eten, lekker druk met prima sfeer. Tevens gezellige bar.
Parkeerplek is even zoeken in de eenrichtingsstraat, betaling niet nodig.
Jooooooo .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gisteren met de familie als voorgerecht carpaccio (4x) en als hoofdgerecht saté (1x varkenshaas en 3x ossenhaas) gegeten. De porties bij De Jonckheer zijn groot. Toch waren alle borden leeg: we hebben dan ook heerlijk gegeten! De bediening is gastvrij en aardig. De sfeer is prettig. De Jonckheer is een aanrader! Tot de volgende keer!
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De Jonckheer biedt keuze uit zeven tot acht (voor-)gerechten en een ruime kaart voor nagerechten. De verschillende gerechten zijn goed van smaak; de prijs is ietwat aan de hoge kant. Door te reserveren in het gedeelte waar tafels voor 2 tot 6 personen staan, is het geluidsniveau redelijk; in de rest van het restaurant annex café zit men dicht op elkaar.
Ida57 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De tafeltjes staan te dicht op elkaar. Ik kreeg twee maal een duw in mijn rug doordat iemand zich langs mijn stoel moest wurmen. Gezellige sfeer.
Drea D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten, flinke porties, fijne bediening. Parkeergelegenheid is alleen een dingetje. Was zeker voor herhaling vatbaar!
Ok I.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Prima gegeten. A la carte met AH actie. Klein gezellig restaurant.
Welees redelijk lang wachten op hoofdgerecht. Maar prima gegeten.