De Jonckheer

Oude Arnhemseweg 30 3702 BE Zeist Nederland Kaart
31-306920570

Over het restaurant De Jonckheer

Ouderwets bruin eetcafé

Al jaren een begrip in Zeist. Het warme interieur en de vriendelijke bediening geven je direct een welkom gevoel. De gevarieerde kaart biedt echt voor ieder wat wils; van een heerlijk stukje vlees tot het perfect gebakken visje.

Meer informatie over restaurant De Jonckheer

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Terras

Jouw recensie over het restaurant De Jonckheer

Jan Mijndert P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Bij de Jonckheer stellen ze je nooit teleur, is elke weer weer een verassing hoe lekker je hier kan dineren!!! Voor herhaling vatbaar iedere keer.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prima eetcafe bij de gerechten mogen wel meer groente bij geserveerd worden.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Vooral erg gezellig
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gisteravond hebben we met zn vieren met de bij De Jonckheer gegeten en het was weer helemaal TOP! Eerst kregen wij vers, warm brood met kruidenboter. Daarna had ik de superlekkere en royale carpaccio als voorgerecht, daarna de bekroonde supermalse sateh bali met heerlijke saus, (echt een aanrader!) en als sluitstuk de overheerlijke crema catalana. Het was wederom een zeer geslaagde avond en we hebben allemaal super genoten. Tot de volgende keer maar weer!
Katarina V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De Joncheer is een van onze favoriet restaurant in Zeist. Wij hebben hier een paar keer met (en zonder) AH restaurant actie gegeten en het was altijd prima.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De prijzen voor 3 gangen menu toch aan de hoge kant, nog een tegenvaller meerprijs voor extra frietjes ! De wijnen nogal prijzig , met de korting AH toch een "volle prijs "betaald € 33 p.p.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij komen er wel vaker, dus we hebben er gewoon WEER heerlijk gegeten. De service is altijd optimaal. Prima keuken. Tot de volgende keer!
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De Jonckheer voorziet duidelijk al jaren in een behoefte in Zeist. Een gezellig eetcafe met prima eten en ruime keus in bieren en wijnen. Eigenlijk altijd druk en met een hele vlotte bediening.
Een vertrouwd adres waar we graag zo nu en dan terug keren.
Jooooooo .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Leuk eetcafé waar je in een ongedwongen sfeer heerlijke gerechten kunt eten. De prijs-kwaliteitsverhouding is heel goed. Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en klantgericht.
sandrabouwknegt .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Erg sfeervol. Heerlijk gegeten! Aanradertje. Lekkere gerechten. Vriendelijke bediening. De cheesecake gleed naar binnen!
Erna D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Plus : ivm allergie had 1 serveersters netjes een lijstje gemaakt met de gerechten die wel konden. We hebben heerlijk gegeten.
Min : 1 serveerster kiepte een vol blad met drinken over ons heen. 1 persoon uit ons gezelschap was drijfnat.
handtassen van 2 personen waren drijfnat, de tafel was drijfnat en de vloer onder de tafel,
We moesten om doeken vragen alles zelf droog te maken incl tafel, stoel en vloer.
De serveerster heeft een keer sorry gezegd.
Natuurlijk begrijpen we dat dit kan gebeuren en dat je als serveerster niet meerdere malen je excuus hoeft aan te bieden maar erachter aan zeggen : ja, ik kon er niets aan doen.... is op z'n minst gezegd niet echt klantvriendelijk. Het was eerder netjes geweest om ieder geval degene die drijfnat was geworden een kopje koffie aan te bieden !
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Naar aanleiding van de positieve en lovende recencies zijn we hier gaan eten. Mijn vriendin bestelde de beroemde sate van ossenhaas (finaleplaats 2016) en ik de lamsrack. Het viel ons echter zwaar tegen. Zowel de ossenhaas als de lamsrack waren erg rauw van binnen. Lamsrack zat veel vet aan. Toen ik dit ter sprake bracht werd er verteld dat het rauwe bij de lamsrack hoorde?? Ik heb dit nog nooit zo gehad. De sate was zo rauw dat het haast niet weg te was. We zijn erg teleurgesteld en zullen hier dan ook niet meer terugkomen.
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Grote burger was slecht of niet doorbakken
Vlaamse Frieten waren opgewarmde licht gebakken aardappels die naar kookaardappelen smaakten
Dame Blanche was heel anders samengesteld als gebruikelijk

Sate van Ossenhaas daarentegen was uitmuntend.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leuk en populair bistro/eetcafé . Ondanks de drukte Prima service. Ruime porties.kwaliteit en smaak van de gerechten was ok! Prijs/kwaliteit is goed.
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten in De Jonckheer! Wel vreemd dat we voor de restaurantactie van AH verplicht een voor- èn hoofd- èn nagerecht moesten uitkiezen.
Jurgen N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
voorafje, proeverij was heerlijk , hoofd was lamsrack, was ook heerlijk, mocht wel een druppeltje saus bij (porsaus of zo). leuke zaak
bcm.ruiterkamp .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Super geweldig en lekker zeker voor herhaling.
En we zullen het aanbevelen.
Waarom zoveel tekens als het in een paar tekens ook kan.
Wat moet ik er meer van zeggen dan dat het super is
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Zoals gewoonlijk heerlijk, prima concept voor de AH restaurant actie, men hoeft niet water te vragen bij de wijn wordt vanzelf geserveerd
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Prima restaurant met prettige bediening. Kwaliteit van het eten is goed. Je kan ook lekker buiten zitten. Voldoende ruimte tussen de tafels. Uiensoep is een aanrader. Hier blijven we zeker komen.
bets53 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten, genoeg keuze en een vlotte en vriendelijke bediening.
Wij hadden al veel goede berichten gehoord over dit restaurant en daarom hebben wij het gekozen en het was een zeer goede keus!