De Jonckheer

Oude Arnhemseweg 30 3702 BE Zeist Nederland Kaart
31-306920570

Over het restaurant De Jonckheer

Ouderwets bruin eetcafé

Al jaren een begrip in Zeist. Het warme interieur en de vriendelijke bediening geven je direct een welkom gevoel. De gevarieerde kaart biedt echt voor ieder wat wils; van een heerlijk stukje vlees tot het perfect gebakken visje.

Meer informatie over restaurant De Jonckheer

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Terras

Jouw recensie over het restaurant De Jonckheer

Erna D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Plus : ivm allergie had 1 serveersters netjes een lijstje gemaakt met de gerechten die wel konden. We hebben heerlijk gegeten.
Min : 1 serveerster kiepte een vol blad met drinken over ons heen. 1 persoon uit ons gezelschap was drijfnat.
handtassen van 2 personen waren drijfnat, de tafel was drijfnat en de vloer onder de tafel,
We moesten om doeken vragen alles zelf droog te maken incl tafel, stoel en vloer.
De serveerster heeft een keer sorry gezegd.
Natuurlijk begrijpen we dat dit kan gebeuren en dat je als serveerster niet meerdere malen je excuus hoeft aan te bieden maar erachter aan zeggen : ja, ik kon er niets aan doen.... is op z'n minst gezegd niet echt klantvriendelijk. Het was eerder netjes geweest om ieder geval degene die drijfnat was geworden een kopje koffie aan te bieden !
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Naar aanleiding van de positieve en lovende recencies zijn we hier gaan eten. Mijn vriendin bestelde de beroemde sate van ossenhaas (finaleplaats 2016) en ik de lamsrack. Het viel ons echter zwaar tegen. Zowel de ossenhaas als de lamsrack waren erg rauw van binnen. Lamsrack zat veel vet aan. Toen ik dit ter sprake bracht werd er verteld dat het rauwe bij de lamsrack hoorde?? Ik heb dit nog nooit zo gehad. De sate was zo rauw dat het haast niet weg te was. We zijn erg teleurgesteld en zullen hier dan ook niet meer terugkomen.
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Grote burger was slecht of niet doorbakken
Vlaamse Frieten waren opgewarmde licht gebakken aardappels die naar kookaardappelen smaakten
Dame Blanche was heel anders samengesteld als gebruikelijk

Sate van Ossenhaas daarentegen was uitmuntend.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leuk en populair bistro/eetcafé . Ondanks de drukte Prima service. Ruime porties.kwaliteit en smaak van de gerechten was ok! Prijs/kwaliteit is goed.
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten in De Jonckheer! Wel vreemd dat we voor de restaurantactie van AH verplicht een voor- èn hoofd- èn nagerecht moesten uitkiezen.
Jurgen N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
voorafje, proeverij was heerlijk , hoofd was lamsrack, was ook heerlijk, mocht wel een druppeltje saus bij (porsaus of zo). leuke zaak
bcm.ruiterkamp .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Super geweldig en lekker zeker voor herhaling.
En we zullen het aanbevelen.
Waarom zoveel tekens als het in een paar tekens ook kan.
Wat moet ik er meer van zeggen dan dat het super is
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Zoals gewoonlijk heerlijk, prima concept voor de AH restaurant actie, men hoeft niet water te vragen bij de wijn wordt vanzelf geserveerd
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Prima restaurant met prettige bediening. Kwaliteit van het eten is goed. Je kan ook lekker buiten zitten. Voldoende ruimte tussen de tafels. Uiensoep is een aanrader. Hier blijven we zeker komen.
bets53 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten, genoeg keuze en een vlotte en vriendelijke bediening.
Wij hadden al veel goede berichten gehoord over dit restaurant en daarom hebben wij het gekozen en het was een zeer goede keus!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Lekker gemakkelijk uit eten gaan in een ouderwetse, ontspannen sfeer, maar de gerechten zijn zeker beter dan je in een bruin cafe-restaurant zou kunnen verwachten. Prijzen zijn ook wel wat hoger dan in de meeste cafe-restaurants
José V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk en gezellig getafeld, vriendelijke bediening die in is voor een praatje. Eten was om je 'vingers bij op te eten'
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima eten. Ze hielden rekening met het feit, dat we na het eten nog een concert gingen bezoeken. Goede en vlotte bediening !
marloeskor .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het menu wat op de site van de AH staat wordt NIET aangeboden. Er is een ander menu, zonder keuze. Als je dit niet aanspreekt, moet je dus van de kaart eten (wat een stuk duurder is). Er wordt gezegd door het personeel dat dit duidelijk op de website van de AH restaurantactie staat. Wij kunnen dit echt niet duidelijk genoeg terug vinden. Wat voor moeite is het om het menu op de site aan te passen? Nu worden we gelokt met een lekker en leuk keuze menu, wat er vervolgens niet is.
Prijs kwaliteit icm de AH bon is ok, maar anders echt te duur voor wat je krijgt. Het personeel straalde helaas weinig enthousiasme en werkplezier uit.
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker gegeten met z'n tweeën. Drank is iets aan de prijzige kant, maar met alles eromheen wel besteedde avond en geld.
Voorgerecht: meter brood en meloen met ham
Hoofdgerecht: mosselen en saté Bali
Nagerecht: dame blanche en zomersorbet
yolanda T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
kwaliteit prijs verhouding onder de maat. zompige scholfilet door de mosterdsaus over de gepaneerde vis. nagerecht een glaasje gepureerde meloen met een bolletje ijs. geen zorg aan besteed . Jammer.
Elsbetta .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Vriendelijk meisje in de bediening en doet zichtbaar haar best. Altijd gezellige sfeer, komen er vaker. Maar of de kok met vakantie is en er nu een ander staat te koken? Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht bevatte veel te veel zout wat goed voor een mens kan zijn, in vergelijking met voorgaande keren. Geen groente! Een piepklein schaaltje met een paar komkommerschijfjes is natuurlijk veel te weinig. Bij het nagerecht zou likeur zitten, wij zijn het niet tegengekomen. Al met al een groot vraagteken voor ons. Gaan natuurlijk in de reprise want we willen de volgende keer gewoon weer lekker eten bij de Jonckheer.
gejabe B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben weer eens ouderwets heerlijk gegeten bij de Jonckheer, eten was prima, complimenten. En de service was helemaal super. Top.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer en vriendelijke service!!
Gerechten zijn zoals je ze verwachten mag en de wijn die we er bij hadden was zeer goed!
Abelike J.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We kwamen met z'n vijven met twee spaarkaarten van Albert Heijn. Er is een speciaal menu voor deze actie, maar je mag ook drie gangen van de gewone kaart kiezen. Dan krijg je € 27,50 korting per spaarkaart. Wij kozen van de kaart, maar twee van ons wilden graag de sliptongen als hoofdgerecht van het AH-menu. Dat kon niet. Gelukkig waren de scholfilets van de kaart ook heel lekker. Bij het bestellen van de nagerechten kon een van ons eerst niet een luxe koffie als nagerecht bestellen. Het moest een toetje van de kaart zijn, tot de bediening opeens bedacht dat we met zijn vijven waren, dus dat één persoon buiten de actie viel. Dit soort dingen zijn altijd een beetje jammer. Waarom gaan restaurants hier niet royaal mee om? Dat is pas echt gastheerschap en wordt door de klanten gewaardeerd.
Verder was het uitstekend. Lekker eten, met een goede prijs/kwaliteitsverhouding en een fijn terras waar we heerlijk gezeten hebben, ondanks de regen.
Ik was hier nog nooit geweest, maar nu komen we vast nog wel eens terug. Kijk, dat is nu het voordeel van de AH-restaurantactie!