De Jonckheer

Oude Arnhemseweg 30 3702 BE Zeist Nederland Kaart
31-306920570

Over het restaurant De Jonckheer

Ouderwets bruin eetcafé

Al jaren een begrip in Zeist. Het warme interieur en de vriendelijke bediening geven je direct een welkom gevoel. De gevarieerde kaart biedt echt voor ieder wat wils; van een heerlijk stukje vlees tot het perfect gebakken visje.

Meer informatie over restaurant De Jonckheer

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Gisteravond met mijn ouders en mijn vriend uit eten geweest bij de Jonckheer, we hadden gereserveerd voor de Albert Heijn actie! We mochten gewoon van de kaart kiezen en dan werd er per koppel €27,50 van de rekening afgehaald. Dit was perfect! heerlijke carpaccio met eendenlever en als heufdgerecht zoals ze dat daar zo mooi noemen de hamburger. Beide erg goed van smaak, de burger was wel heel groot dus moeilijk met de handen te eten, na wat stuntelen toch maar over gegaan op het bestek wat erbij lag. De rode wijn die ik had besteld was wel een beetje te warm.. Ik gaf dit aan bij de ober en die zei:" dat lijkt me sterk meneer, het staat gewoon op kamertemperatuur. Dit viel tegen voor mij, want als het buiten 26 graden is, is de wijn ook niet echt lekker op kamertemperatuur.. te warm dus, jammer.. de ober nam de glazen mee om ze te koelen in de hoop dat de wijn beter op temperatuur te krijgen. Te vergeefs, maar hij heeft zn best gedaan dus ik heb mij er bij neergelegd. Het was een fijne ontspannen avond! bedankt team Jonckheer, ik kom graag nog is terug! (zonder de Albert Heijn kaarten:) )
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Een heel gezellig restaurant met een leuk terras, we hebben heerlijk buiten gegeten en het eten was echt heerlijk! ik had de mosselen en die waren echt heerlijk!
peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
prima.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Cor F.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Een goed eetcafé met een oude sfeervolle uitstraling. Een beperkte menukaart met daarop een goede verdeling van keuzes. Duidelijkheid vooraf ten aanzien van de mogelijkheden.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
goede ontvangst , goede prijs- kwaliteit verhouding , lekker veel verse groente en salade
is voor herhaling vatbaar als Ik in de buurt kom zal ik daar weer eens langs gaan.

Kreeg herrinnering SMS voor de reservering na dat Ik al betaal had heb er met de bediening om gelachen.
AHHD .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Lekker eten, gezellige sfeer, vlotte, vriendelijke bediening! Gegeten met AH actie dus ook nog een fijne korting. Zeker voor herhaling vatbaar!
Peverdin .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Het eten was behoorlijk vet en niet bijzonder.
Wij hadden de proeverij en de slakken als voorgerecht en
de zalm, gamba's en carpaccio als hoofdgerecht.
Prijs/kwaliteit niet goed.
John N.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hebben echt super lekker gegeten bij De Jonckheer, hoge kwaliteit tegen een schappelijke prijs, toch zeker dankzij de restaurantactie van AH. Wat ons betreft een regelrechte aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt!
ingebode .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Je voelt je echt gast want de eigenaar en de bediening past zich continue aan jouw wensen aan! Zeker voor herhaling vatbaar.
Hennie O.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Voor iemand die niet in de omgeving woont is het jammer dat je deze gelegenheid eigenlijk alleen via internet kunt ontdekken. Je zou er gewoon aan voorbijlopen. En dat is jammer.
Gelukkig zijn we er wel geweest en zullen niet aarzelen bij gelegenheid hier terug te komen.
Hardwerkende mensen die een prima product uitserveren.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Recentelijk heb ik al verschillende keren bij De Jonckheer gegeten, met mijn man, en met een vriendin, en telkens is het ons allen ontzettend goed bevallen! Een fijne ambiance, prettig personeel en overheerlijk eten. Persoonlijk vind ik vooral de carpaccio, het lam (uitzonderlijk lekker!) en de tiramisu echt absolute toppers. De Jonckheer is echt een aanrader, wij komen er graag!
Arnout V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Altijd een leuke plek om hier te eten. Goede prijs/kwaliteit, goede keuze voor bier en wijn erbij. Betaalbaar. Gemoedelijk, bruin café. Met leuke gerechten. Aanrader. Alleen jammer dat we 2x moesten aangeven graag te willen bestellen (ze zaten nog op onze 8ste gast te wachten, waarvan we gezegd hadden dat die niet meer zou komen, dus dat dat geen zin meer had). Niettemin: zeer geslaagde avond.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Laatst erg lekker gegeten met wat vrienden, de wereldse proefplank was erg goed! Super spareribs als hoofdgerecht, en een hele goede sfeer! Bediening was top! We komen snel weer terug.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Mijn man en ik hebben hier gegeten met de ah-restaurantactie en het is ons beiden goed bevallen. Je kunt kiezen tussen een restaurantactie-keuzemenu met het tweede menu gratis of voor a la carte met een korting en dat laatste kozen wij. Vooraf had ik de gepofte appel, als hoofdgerecht het lam en als nagerecht de cheesecake. Vooral het lam was verrassend lekker, echt een aanrader! We hebben genoten en komen hier zeker terug.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Zelf onze tapastafel gemaakt met een aantal voorgerechtjes. Dat was geen probleem. Vriendelijke behulpzame bediening.. Gezellige avond gehad.
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het was een hele fijne avond. We hebben heerlijk gegeten en het was erg gezellig. Veel persoonlijke aandacht van het personeel. Echt een aanrader.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Prima ontvangst en bediening. Eten wordt mooi geserveerd en is zeer smakelijk en ze hebben heerlijke bieren en wijnen. Aanrader!
Esther I.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Gezellig eetcafé, goede en vriendelijke bediening - we hebben heerlijk gegeten. Sateh Bali moest natuurlijk geprobeerd worden - was top! Maar ook de andere gerechten vielen zeer goed in de smaak. Aanrader voor een gezellige avond!
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Gezellig, klein eetcafé. uitgebreide keuze. Eten goed van kwaliteit
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Lekker gegeten in een sfeervolle ambiance. Om de een of andere reden veel kinderen dus wel veel lawaai.