De Jonckheer

Oude Arnhemseweg 30 3702 BE Zeist Nederland Kaart
31-306920570

Over het restaurant De Jonckheer

Ouderwets bruin eetcafé

Al jaren een begrip in Zeist. Het warme interieur en de vriendelijke bediening geven je direct een welkom gevoel. De gevarieerde kaart biedt echt voor ieder wat wils; van een heerlijk stukje vlees tot het perfect gebakken visje.

Meer informatie over restaurant De Jonckheer

• Af te huren , Airconditioning , Terras
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Esther I.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Gezellig eetcafé, goede en vriendelijke bediening - we hebben heerlijk gegeten. Sateh Bali moest natuurlijk geprobeerd worden - was top! Maar ook de andere gerechten vielen zeer goed in de smaak. Aanrader voor een gezellige avond!
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Gezellig, klein eetcafé. uitgebreide keuze. Eten goed van kwaliteit
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Lekker gegeten in een sfeervolle ambiance. Om de een of andere reden veel kinderen dus wel veel lawaai.
johan V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Gezellig eet cafe
Bediening vriendelijk en behulpzaam.
Prijs / kwaliteit dik in orde, de sate van ossehaas is aan te bevelen, smelt op de tong.
W V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Sfeer is er.
Leuke kaart en persoonlijk gebracht.
Prijs/Kwailiteit niet in verhouding.
Grove stukken half gare paprika onder een niet goed gebakken Tournedos met te weinig saus.
Toetje..matig..synthetische slagroom uit een spuitbus..zucht!!!
emmy3701et .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Ruime keuze op de kaart, grappige teksten. Attente bediening. Echte eetcafesfeer!! Ik ga zeker nog een keer terug.
mvdiejen .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Weer erg goed gegeten in ongedwongen sfeer. we waren hier vorig jaar ook geweest met de AH actie en reden daar nu graag ook weer voor om. TOP
krowo48 K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg lekker gegeten. Prijs kwaliteits verhouding zeer goed. Vriendelijk personeel, kortom, een aanrader. Wij gaan zeker terug.
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het liep snel vol met mensen, die ook een hapje wilden eten. Toen werd duidelijk dat de barmedewerker zijn taak niet aan kon: vuile glazen stapelden zich op op de bar. Dit staat niet goed. Mensen moesten wachten op een tafeltje, terwijl ze een drankje van de zaak kregen. Ons tafeltje werd al afgeruimd terwijl we nog bij het tafeltje onze jas aantrokken. Kortom: te weinig personeel bij topdrukte.
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Erg tevreden.
Eten van zeer goede kwaliteit. Beter als enkele jaren geleden. Prijzen zijn ok. AH korting kwam goed uit. Dochter van bijna 12 eet als volwassene en zo kunnen we de kosten drukken. We hebben de laatste jaren zelden zo goed gegeten in deze klasse. Bediening is zeer goed. Zaak zat helemaal vol. Men houdt het overzicht, geen fouten en vlotte bediening. Prima wijnen ook. Leuke middenklassers.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Weer lekker gegeten zoals altijd bij de Jonckhaer. Jammer dat er geen chocoladetaart op de dessertkaart maar het ijs was ook lekker
Vicky7 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Met de AH restaurantactie met zijn vieren gegeten. Het eten was lekker. Ze hadden ook meerdere lekkere dingen waar je uit kon kiezen. Het ging allemaal vlot. Een aanrader.
R.H van E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Levendig eetcafé .Vriendelijke bediening, ruime keuze uit gerechten. Gegeten met AH actie. Mochten alles van de kaart bestellen en aan het eind zou er standaard 27,50 van de rekening worden afgetrokken bij een 3 gangen menu. We komen hier zeker terug.
AKobus .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Een grappige kaart. De Wereldse proefplank is echt een aanrader, de Zout&Zilt (makreel, paling, zalm) gerechtjes waren ook op de proefplank aanwezig en nog meer verassingen. De sateh Bali was veel en goed vlees. Eten was super. De koffé complet met likeur naar keuze was echt complet. Sfeer van een gezellig eetcafé.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
4 volw. En 10 kids! Was weer super! Goede bediening en de satéh Bali was inderdaad een topper. En nostalgie voor ons: de kids kregen een raketje!
bianca198 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
heb heerlijk gegeten met vrienden prijs en kwaliteit was zeer goed. het was heel gezellig en de bedieningen was zeer goed komen hier zeker nog een keer terug.
Elisa0 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gisteren heerlijk bij De Jonckheer gegeten. Ze zijn perfect op de hoogte van een glutenvrij dieet. Zeer vriendelijke bediening en leuke sfeer. Aanrader!
Elsemieke M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Eten van erg goede kwaliteit, vriendelijke en snelle bediening. Drankjes zijn wel vrij prijzig. Gezellig bruin café sfeer.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten in ontspannen en gezellige sfeer. Enige minpuntje was dat de eendenlever op de (goede) carpacio wat weinig was.
Als hoofdgerecht de zalm met
gamba's. Perfect bereid.
Voorgerecht van mijn tafelgenoot was wildzwijn pastei, heel goed van smaak. Als hoofdgerecht had hij de parelhoen, alleen bij het pootje was het vlees wat vettig. Naar onze mening goede prijs kwaliteit verhouding. We komen zeker terug.