De Jonckheer

Oude Arnhemseweg 30 3702 BE Zeist Nederland Kaart
31-306920570

Over het restaurant De Jonckheer

Ouderwets bruin eetcafé

Al jaren een begrip in Zeist. Het warme interieur en de vriendelijke bediening geven je direct een welkom gevoel. De gevarieerde kaart biedt echt voor ieder wat wils; van een heerlijk stukje vlees tot het perfect gebakken visje.

Meer informatie over restaurant De Jonckheer

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant De Jonckheer

Rik D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk gegeten de spareribs was heerlijk en aardige bediening houden van een praatje en heerlijke muziek niet te hart maar ook niet te zeg zelf de kok kwam nog een praatje maken dat vond ik heel leuk
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Vriendelijk dank meneer Bert K. voor uw recensie, zelfs in ons prachtige bedrijf gaat er weleens wat mis, onze welgemeende excuses hiervoor, reuze benieuwd wat u altijd in het dagelijks leven hebt gedaan , dan gaan wij daar ook werken, lijkt ons allemaal geweldig om met perfecte foutloze mensen te werken. ps in Utrecht zit een febo wachtijd 20 seconden maar vergeet geen wisselgeld mee te nemen anders duurt het waarschijnlijk weer te lang.
mvg medewerkers Jonckheer
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Zeer Slecht. Ga er nooit meer eten. Adverteren met Fruit-du-Mer. Buiten staat ook een bord met de aankondiging Fruit-du-Mer. Bij binnenkomst vragen we of ze die avond Fruit-du-Mer hebben en het antwoord is ja. Bij bestellen blijkt ineens dat het die avond niet lukt omdat bepaalde onderdelen niet meer voorradig zijn. Dan maar iets anders besteld, maar daar moesten we meer dan 1 uur op wachten
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Lekker gegeten
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Lekker gegeten. Vlotte bediening en een gezellige sfeer. Na het eten nog een tijd gebleven en wat gedronken.
Alrik B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Dit blijft gewoon een heerlijke tent om lekker met het gezin of vrienden een hapje te eten en / of een lekker biertje te drinken. Personeel was nog wat 'onwennig' maar je merkt aan alles dat ze hier gewoon snappen hoe je een goed eetcafé moet runnen. Saté is van ongelooflijke kwaliteit, en alleen daarvoor zou ik al terugkomen. De overige gerechten zijn ook prima qua prijs-kwaliteit verhouding maar je komt hier vooral om lekker bij te praten, in een leuke huiskamerachtige sfeer. Hoop hier nog vele jaren te komen!
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Als vanouds heerlijk gegeten. Helaas wel wat prijzig.....
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
zeker de moeite waard. De gerechten waren perfect met een heerlijke en grote keuze van bier van de tap. Een echte aanrader.
Sascha V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Ontvangst prima, drinken en eten kwam vlot. Stokbroodje met kruidenboter was heerlijk vers en warm. Eten viel tegen. De saté lag op een bedje van groenten en daaroverheen was een waterige saus gedaan. Terwijl wij een satésaus hadden verwacht... Daarom koos mijn man juist niet de saté Bali, maar de gewone saté.
Biefstuk was goed, mals en groot. Er zaten wel een paar dikke witte pezen in, maar daar heb ik wat omheen gesneden..
Rineke G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Eten was heel goed en erg lekker. Bediening was vriendelijk, maar men had meer aandacht voor elkaar dan de lege glazen op de tafel. Jammer
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Makkelijk restaurant waar je heerlijk en relaxed een hapje kunt eten.
Suzanne E.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Wij hadden de saté bali en varkenshaas en deze waren erg lekker met wat groenten en patat! Voorgerecht en toetje smaakten ook goed en de bediening deed het ook goed en gezellig. Kortom, fijne en gezellige avond gehad!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Druk en gezellig eetcafe. Het eten is van goede kwaliteit en dat is het iedere keer. De friet met mayo mag wat royaler. Leuke avond gehad.
kroonu .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Nieuwe bediening, duidelijk geen eigen tafels. Waardoor om de seconde er gevraagd werd door een andere medewerker of we nog wat wilde drinken.
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Prima eten, gewoon lekker. Het mandje brood was wel een beetje karig. Bediening vriendelijk.
Thee-smaakjes waren heel gewoon en weinig keuze. Naar groene thee moesten we vragen. Dan bleek het er wel te zijn.
G V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Heerlijke sate bali gegeten.
we waren met z’n achten maar kregen allemaal tegelijk eten, ook de drank kwam snel door, de bediening was top!
rolf K.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Prima restaurant lekker ongedwongen en prijs kwaliteit klopt prima bediening en bereikbaarheid per auto is prima komen vaker
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Na een dagje uit met de kleinkinderen nog even lekker eten. Wij reserveerden bij De Jonckheer. Heeft een goede naam hoorden wij.
Na een lekker glas witte wijn ,een bokbier van de tap en wat limonade bestelde wij diverse gerechten. Vooraf wat Escargots, Zalm met een garnalenkroketje. Als hoofdgerecht de beroemde saté!
De bediening was vriendelijk en de sfeer prima. De escargots was een pannetje met fijngesnipperde stukje escargots? Dat hebben wij wel eens anders gezien. Aan de zalm zat weinig smaak. Helaas moet ik de saté van de "runderhaas" een onvoldoende geven. Taai en had niets te maken met de echte saté. Misschien.een klein foutje? De saté van de kip was in orde. Jammer, volgende keer beter.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Tessa R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Over het algemeen tevreden, maar niet alle gerechten waren even geslaagd; sateh was goed, quiche prima, maar bij de paddestoelensalade was t groen bedolven onder n grote saus van paddestoelen met knoflook. Geen fris voorafje.