De Jonckheer

Oude Arnhemseweg 30 3702 BE Zeist Nederland Kaart
31-306920570

Over het restaurant De Jonckheer

Ouderwets bruin eetcafé

Al jaren een begrip in Zeist. Het warme interieur en de vriendelijke bediening geven je direct een welkom gevoel. De gevarieerde kaart biedt echt voor ieder wat wils; van een heerlijk stukje vlees tot het perfect gebakken visje.

Meer informatie over restaurant De Jonckheer

Joost V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
José V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk en gezellig getafeld, vriendelijke bediening die in is voor een praatje. Eten was om je 'vingers bij op te eten'
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima eten. Ze hielden rekening met het feit, dat we na het eten nog een concert gingen bezoeken. Goede en vlotte bediening !
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker gegeten met z'n tweeën. Drank is iets aan de prijzige kant, maar met alles eromheen wel besteedde avond en geld.
Voorgerecht: meter brood en meloen met ham
Hoofdgerecht: mosselen en saté Bali
Nagerecht: dame blanche en zomersorbet
yolanda T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
kwaliteit prijs verhouding onder de maat. zompige scholfilet door de mosterdsaus over de gepaneerde vis. nagerecht een glaasje gepureerde meloen met een bolletje ijs. geen zorg aan besteed . Jammer.
Elsbetta .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Vriendelijk meisje in de bediening en doet zichtbaar haar best. Altijd gezellige sfeer, komen er vaker. Maar of de kok met vakantie is en er nu een ander staat te koken? Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht bevatte veel te veel zout wat goed voor een mens kan zijn, in vergelijking met voorgaande keren. Geen groente! Een piepklein schaaltje met een paar komkommerschijfjes is natuurlijk veel te weinig. Bij het nagerecht zou likeur zitten, wij zijn het niet tegengekomen. Al met al een groot vraagteken voor ons. Gaan natuurlijk in de reprise want we willen de volgende keer gewoon weer lekker eten bij de Jonckheer.
gejabe B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben weer eens ouderwets heerlijk gegeten bij de Jonckheer, eten was prima, complimenten. En de service was helemaal super. Top.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer en vriendelijke service!!
Gerechten zijn zoals je ze verwachten mag en de wijn die we er bij hadden was zeer goed!
Abelike J.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We kwamen met z'n vijven met twee spaarkaarten van Albert Heijn. Er is een speciaal menu voor deze actie, maar je mag ook drie gangen van de gewone kaart kiezen. Dan krijg je € 27,50 korting per spaarkaart. Wij kozen van de kaart, maar twee van ons wilden graag de sliptongen als hoofdgerecht van het AH-menu. Dat kon niet. Gelukkig waren de scholfilets van de kaart ook heel lekker. Bij het bestellen van de nagerechten kon een van ons eerst niet een luxe koffie als nagerecht bestellen. Het moest een toetje van de kaart zijn, tot de bediening opeens bedacht dat we met zijn vijven waren, dus dat één persoon buiten de actie viel. Dit soort dingen zijn altijd een beetje jammer. Waarom gaan restaurants hier niet royaal mee om? Dat is pas echt gastheerschap en wordt door de klanten gewaardeerd.
Verder was het uitstekend. Lekker eten, met een goede prijs/kwaliteitsverhouding en een fijn terras waar we heerlijk gezeten hebben, ondanks de regen.
Ik was hier nog nooit geweest, maar nu komen we vast nog wel eens terug. Kijk, dat is nu het voordeel van de AH-restaurantactie!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Gisteravond met mijn ouders en mijn vriend uit eten geweest bij de Jonckheer, we hadden gereserveerd voor de Albert Heijn actie! We mochten gewoon van de kaart kiezen en dan werd er per koppel €27,50 van de rekening afgehaald. Dit was perfect! heerlijke carpaccio met eendenlever en als heufdgerecht zoals ze dat daar zo mooi noemen de hamburger. Beide erg goed van smaak, de burger was wel heel groot dus moeilijk met de handen te eten, na wat stuntelen toch maar over gegaan op het bestek wat erbij lag. De rode wijn die ik had besteld was wel een beetje te warm.. Ik gaf dit aan bij de ober en die zei:" dat lijkt me sterk meneer, het staat gewoon op kamertemperatuur. Dit viel tegen voor mij, want als het buiten 26 graden is, is de wijn ook niet echt lekker op kamertemperatuur.. te warm dus, jammer.. de ober nam de glazen mee om ze te koelen in de hoop dat de wijn beter op temperatuur te krijgen. Te vergeefs, maar hij heeft zn best gedaan dus ik heb mij er bij neergelegd. Het was een fijne ontspannen avond! bedankt team Jonckheer, ik kom graag nog is terug! (zonder de Albert Heijn kaarten:) )
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Een heel gezellig restaurant met een leuk terras, we hebben heerlijk buiten gegeten en het eten was echt heerlijk! ik had de mosselen en die waren echt heerlijk!
peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
prima.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Cor F.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Een goed eetcafé met een oude sfeervolle uitstraling. Een beperkte menukaart met daarop een goede verdeling van keuzes. Duidelijkheid vooraf ten aanzien van de mogelijkheden.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
goede ontvangst , goede prijs- kwaliteit verhouding , lekker veel verse groente en salade
is voor herhaling vatbaar als Ik in de buurt kom zal ik daar weer eens langs gaan.

Kreeg herrinnering SMS voor de reservering na dat Ik al betaal had heb er met de bediening om gelachen.
AHHD .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Lekker eten, gezellige sfeer, vlotte, vriendelijke bediening! Gegeten met AH actie dus ook nog een fijne korting. Zeker voor herhaling vatbaar!
Peverdin .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Het eten was behoorlijk vet en niet bijzonder.
Wij hadden de proeverij en de slakken als voorgerecht en
de zalm, gamba's en carpaccio als hoofdgerecht.
Prijs/kwaliteit niet goed.
John N.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hebben echt super lekker gegeten bij De Jonckheer, hoge kwaliteit tegen een schappelijke prijs, toch zeker dankzij de restaurantactie van AH. Wat ons betreft een regelrechte aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt!
ingebode C.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Je voelt je echt gast want de eigenaar en de bediening past zich continue aan jouw wensen aan! Zeker voor herhaling vatbaar.