De Javaan

R S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Een Must Go, zeker als je in de buurt woont en van lekker Indisch eten houdt! Supervriendelijk en relaxte sfeer met ontspannen muziek op de achtergrond. Je kunt proeven dat alles met veel toewijding en een Javaans hart wordt klaargemaakt. Vers, veelzijdig en ongelofelijk lekker. De verse emping die ik gister voor het weekend heb gehaald is zaterdag ochtend al op. Te goed om te laten wachten :-) Ik haal nergens anders meer Indisch!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
M&P ..
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Eigenlijk eten wij nooit op de locatie zelf. Wij halen meestal ons Indische eten hier op en eten het dan thuis op. Zeker eens in de 14 dagen, maar soms vaker. Eén keer hebben wij er ook gegeten. De ontvangst en sfeer gaan echt op z'n Indisch. Wij vinden dit in heel Den Haag de beste toko.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Altijd gezellig om hier wat eten te halen. We nemen het meestal mee want veel plek om te zitten is er niet behalve als het lekker weer is want dan kan je buiten (aan de straatkant) aan een grote tafel zitten. Bediening altijd vriendelijk en je kan altijd proeven als je gerecht even wilt testen.
PeRu .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
De nasi rames goreng speciaal met nasi koening gegeten dit keer. Als vleesgerechten had ik kip cashew en rendang en als groentegerechten zijn eigen gemaakte heerlijke indosla en een andere gerecht waarvan ik de naam even kwijt ben. Ik ken redelijk wat Indische eet gelegenheden maar De Javaan heeft de echte passie in het eten zitten. Heerlijk. De rendang is boterzacht, de kip cashew overdekt met een soort heerlijke gekaremeliseerde honing is net snoepgoed. Geweldig.
De Javaan is eigenlijk een afhaal Javaan en een ieniminie tentje met een balie waar alles achter staat. Maar binen heb je een tafel waar vaak genoeg plek is om aan te schuiven en in de zomer staat er een gezellige tafel buiten voor zo'n 8 a 10 man. Hij heeft z'n best gedaan om aan alle kanten sfeer te brengen dus heel gezellig allemaal.