De Indo

Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 20:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:00

Peter L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Vandaag bij de Indo telefonische besteld .de bestelling werd direct goed opgenomen.bijverkoop telefonisch super.binnen 20 minuten stond de koerier voor de deur.ik was witte rijst vergeten voor de hond deze werd nagebracht fantastisch wat een service.Eten was voortreffelijk goede kruiden verse groente.
EstherMik .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Ik heb hier laatst gegeten met vriendinnen. Op loopafstand van de boulevard. Heerlijk Indonesisch eten, alles authentiek en met verse kruiden gekookt. De prijs is goed, zeker gezien de ruime porties die je krijgt. Een minpuntje- we konden bijn niet stoppen met eten! ;-) Als ik in Den Haag kom ga ik zeker terug. Een aanrader dus!!!
Andreag .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Een bord indonesisch gegeten bij restaurant/afhaalgelegenheid de indo waar met passie wordt gekookt. Kwaliteit staat hoog in het vaandel. De pangsit goreng is een must. We komen zeker terug.
Mastermixer .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Heerlijk gegeten. Niet de beste Indo van de stad, maar boven gemiddeld.
Naast afhalen is er een net niet te groot restaurant. Niet typisch Indisch ingericht, maar gewoon wit met wat kleur. Dames erg vriendelijk achter counter, soms wat onwennig.