De Imperator

Markt 5 6271 BD Gulpen Nederland Kaart
31-438520044

Over het restaurant De Imperator

In de heuvels van Zuid-Limburg ligt het knusse dorpje Gulpen, het plaatsje waar het Gulpener bier naar is vernoemd. Behalve een succesvol bierrecept, wordt er hier ook heerlijk gekookt. In restaurant Imperator staan ze met lunch en diner voor je klaar. Voor de lekkere trek kun je hier natuurlijk ook terecht voor een borrel met wat hapjes erbij. Gezellig met vrienden of collega’s.

Meer informatie over restaurant De Imperator

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant De Imperator

Truus S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk gegeten, lekker op het terras. Vriendelijke en gezellige bediening.
Aanrader!
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Een warme zomer avond, op het heerlijk terras, in goed gezelschap. We namen ieder een hoofd gerecht, (sateh en spareribs) waar we weinig op aan te merken hadden. Prima hoeveelheid, prijs-kwaliteit verhouding goed. Helaas, de bediening had niet hun beste avond. Het duurde en duurde voordat er iemand naar onze tafel kwam. Daarna hebben we, als we iets wilden (iets drinken, betalen) heel erg ons best moeten doen om hun aandacht te krijgen. Eigenlijk liepen ze straal langs ons heen en negeerden ze opgestoken handen. Tafel afruimen was er ook niet bij. Betalen ben ik ten lange leste maar binnen gaan doen, anders had ik er waarschijnlijk nog een half uur gezeten. Jammer, van deze mooie avond.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Lekker op t terras gegeten ,
Eten was goed en de bediening ook
Odette V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Weekendje Gulpen en gedineerd bij dit restaurant. Helaas!. Erg lange wachttijd, personeel gehaast en onrustig De kaasburger bestond uit een kurkdroge hamburger, fantasieloze kleine salade en overdreven veel patates frites. De mixed grill van disgenoot bestond uit schamele mix, met een laf stuk kip dat het grootste deel uitmaakte van deze mix naast een stuk gebakken spek, dat meer diende om de decoratie wat op te fleuren. Weer dezelfde karakterloze salade,maar wel weer met een overdaad aan patates frites. Onze geuite teleurstelling na de vraag hoe het gesmaakt heeft werd verder genegeerd.
Gulpen is prachtig en gastvrij, maar wij zouden enige verbeterpunten op prijs stellen
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Prima, ......................................................................................................?.......................
Tessa F.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Lekker eten, erg vriendelijke bediening met goed advies. fijne sfeer, niet te druk, uitgebreide keuze in dranken en eten en alles binnen korte tijd op tafel. Altijd favoriete plek in Gulpen om te eten.
Marjo D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Gezellige avond gehad met lekker eten en drinken. Goed advies en ondanks drukte snelle bediening en vriendelijke bediening . Het eten werd in het juiste tempo opgediend zodat we op ons gemak konden eten. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed.
Arjan H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Lekker, gezellig, grote porties en niks te duur. Bediening soms wat traag door lage bezetting. Personeel wel heel vriendelijk
erik42a .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Afgelopen zaterdagavond stond ik onverwacht met mijn zoontje op de stoep van deze zaak. Er kon nog gereserveerd tafeltje vrij worden gemaakt, omdat we toch met enige haast zouden eten. Vriendelijke bediening, leuke sfeer en bovenal een hele goede prijs-kwaliteitverhouding. Het is dat ik 300 kilometer verderop woon, anders kwam ik nog wel eens terug.
frieda J.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prima verzorgd, verse producten en prijs/kwaliteit in goed evenwicht !
Pascal H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben een lekkere lunch gehad. Zeker een adres om in het achterhoofd te houden. Wat me opviel was wel de drukte op een normale dinsdagmiddag. De zaak zat lekker vol. Ondanks dat vond ik de zaak niet overdreven druk aanvoelen.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Limburgse gastvrijheid en een ongedwongen sfeer, dat typeert De Imperator. Het ligt aan een gezellig pleintje, De Markt. Er komen ook veel locals een hapje eten of wat drinken. Wij namen een 3-gangen menu, voorgerecht huisgemaakte bospaddenstoelensoep, hoofdgerecht Wildstoofpotje en het desert was een verrassing van de chef, een coupe ijs met bolletjes van diverse smaken. We moesten even wachten (15 min) op het hoofdgerecht, maar de portugese wijn, de Casa er Melinda Freitas, Don Campos tinto reserva, maakte het even wachten meer dan goed. Deze wijn is een aanrader. Kortom, lekker gegeten, bediend door vriendelijk personeel en in een gemoedelijke ambiance. Wij komen zeker nog eens terug als we weer in Zuid-Limburg zijn.
Rachelle W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Mooie locatie, goed gezellig en gastvrij.
Bedankt Rachelle voor het schrijven van deze recensie, hopelijk graag tot snel.
Met vriendelijke groet,

Team Imperator
Lindsay W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Lekker eten voor een schappelijke prijs. Vriendelijk en niet opdringerig personeel.
Lindsay vriendelijk bedankt voor het schrijven van deze recensie.
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Met smakelijke groet,

Team Imperator
berthy K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Prettige sfeer, mooie inrichting, heerlijke banken, eten en wijntje top en bovenal zeer vriendelijke bediening. Aanrader!!
Noa W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten!
Onze bestelling was per ongeluk vergeten, gelijk een gratis rondje drankjes gekregen!
Top service
R_onald .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een restaurant met vriendelijke medewerkers die voor een schappelijke prijs hun uiterste best doen om wat moois en lekkers op tafel te zetten. De gerechten zijn prima te eten en zijn mooi opgediend; je eet ook met je ogen.
Stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Super lekker gegeten, alleen iets teveel peper gebruikt in beide gerechten.
Fijne sfeer en goede kaart!! Zeker een aanrader!!
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit. Grote porties en wat een fijn personeel. We komen hier graag nog een keer terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Wat een prettige fijne sfeer is er in De Imperator. De bediening is persoonlijk en vriendelijk. Ik kom hier graag nog eens terug!