De IJzeren Pot

Meer informatie over restaurant De IJzeren Pot

Sander B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
21-9 Het maand menu
we hebben ons heerlijk laten verassen salade met tongscharfilet heerlijk en mooi op gemaakt daarna een hele malse entrecote met peper saus verschillende verse groenten en als na een heerlijke chocolade mousse
gewoon top voor een betaalbare prijs
Joseliza .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Gisteren heerlijk gegeten bij de IJzeren Pot. Vooraf kregen we heerlijk vers stokbrood met kruidenboter. Vervolgens kozen we van de kaart het 3 gangen jubileummenu. Erg Lekker.
Vooraf een Kalfscarpaccio met geitenkaas en geroosterd brood, vervolgend Kalfsribeye met geb. aardappels,friet en lekkere rauwkost. Als dessert frambozenijs met cheesecake. Vooral de kalfsribeye was heerlijk mals. Als ik dan toch een minpuntje moet noemen vond ik de cheesecake wat minder van smaak. Maar verder een uitstekend menu, en heerlijke wijn. Hier gaan we vast eens terugkomen.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
De proeverij voorgerechten die je samen deelt was werkelijk een feestje. De eend met Grand Marnier sinaasappelsaus erg mals en het grand dessert was zijn naam meer dan waard. Voor herhaling vatbaar
JeffeySan .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
Dit restaurant is echt prima, maar geen absolute must.

De sfeer is uitstekend (vooral door de brandende haard met ouderwetse banken in het midden van het restaurant). Een warme, toegankelijke ambience met oog voor stijl.

Het eten is mooi op tijd en wordt goed warm geserveerd. De kwaliteit is prima en de smaken zijn doorgaans goed op elkaar afgestemd. Er is over details nagedacht, wat de smaakbeleving ten goede komt. De dessertkaart is matig qua keuze en smaak.

Een groot nadeel is dat er, afgezien van asperges en wild, eigenlijk nooit echt variatie in de kaart zit. We zijn er, verspreid over jaren, regelmatig geweest, maar we krijgen doorgaans altijd dezelfde keuze in gerechten voor onze neus.

De bediening is, afhankelijk van wie je treft, vriendelijk, maar weinig persoonlijk. Men ziet je soms duidelijk "gewoon als klant". Niks bijzonders. De zogenaamde gun-factor is daarom wat minder aanwezig.

Bottomline...
Een goed, normaal restaurant voor een relatief betaalbare, goede hap eten in een mooie ambience.
Lokkie .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2012
We aten de "Tournedos Duxelle" , niet goedkoop maar de prijs zeker waard. Geweldig bereid en zeer smaakvol.
Ook de andere gerechten waren erg lekker. Ook de huiswijn goed gekozen !
Compliment waard maar de stevige prijzen moeten niet verder omhoog gaan want dan prijst het restaurant zich vanzelf uit de markt.