De IJsherberg

Meer informatie over restaurant De IJsherberg

Maandag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Catering , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Geweldige ervaring!! De bedoeling
was om alleen een drankje te doen. Toch maar even op de kaart gekeken dat zag er zo goed uit toch gezellig blijven eten. Lang geleden dat we zulk lekker vlees hebben gegeten. Leuke sfeervolle locatie, bediening top en het eten voortreffelijk! We komen zeker een keertje terug????
anita V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2014
Wij hebben hier met z'n tweeën gegeten. Het was rustig maar dat kwam waarschijnlijk omdat het maandag was. We werden verwelkomt met een amuse van rosbief. Deze was van het huis. Heerlijk. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren super. Leuk meissie die ons bediende en de sfeer die er hing was fantastisch. Lekkere muziek, kortom een aanrader. Ga vooral zo door. Frank en Anita uit Hoofddorp.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Leuk restaurant met een goede prijs kwaliteit verhouding. We aten hier met vier personen. We namen als eerste een broodplankje, met lekker verse broodjes en goede smeerseltjes. De voorgerechten die we daarna namen waren ook erg goed. De hoofdgerechten waren iets minder. Het was vooral jammer dat er erg veel vette aardappeltjes op het bord lagen, waar de saus van het vlees opzat. Liever hadden we dat, net als de frieten, apart erbij gehad. De nagechten waren weer goed.
De bediening was vriendelijk en attent, maar had wel iets vlotter gemogen. Al met al was de prijs/kwaliteitverhouding goed en gingen we tevreden weer weg.