Over het restaurant De IJmond Brasserie & Restaurant

Verse vis in IJmuiden

Bij Restaurant IJmond werken mensen met hart voor de zaak. Vol overtuiging runnen zij deze tent, wat resulteert in topgerechten, kwaliteitsproducten en een gastvrije setting. Vlees is hier altijd afkomstig van een goede leverancier, maar de echte toppers zijn de visgerechten. Verse kabeljauw, paling of een mooi stuk zalm? Je vindt het bij Restaurant IJmond! Dus neem plaats en laat je tijdens een lunch of diner culinair verwennen.

Meer informatie over restaurant De IJmond Brasserie & Restaurant

Rob B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima! Verrukkelijk gegeten!
Amuse (gratis) prima
Twee maal naar peper en zout moeten vragen is minder.
Voor herhaling vatbaar.
MJ N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Superlekker gegeten, gezellige en mooie ambiance, leuke sfeer en prettige bediening.
Met zicht op het uitvaren van cruiseschip Koningsdam. Geweldige avond gehad.
hannie N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Water gevraagd en na twee keer gekregen
Truus G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten prima ambiance
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zoals altijd lekker en gezellig. Compliment! Wij komen zeker nog terug, De restaurant is mooie geworden! Jammer van het weer de terras was aantrekelijk!
Annemieke O.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wij hebben hier heerlijk en gezellig gegeten, superleuk ingericht, complimenten
k.engels .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
graag wat uitleg over de gerechten.voor de rest hebben wij zeer genoten van het heerlijke eten.
komen zeker nog een keer terug.
Vivian B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Samen met mijn man heerlijk gegeten.Wat ik wel jammer vind na n kort gesprekje met de eigenaar,vertelde ik dat ik jarig was.Als eigenaar zou ik enthousiaster reageren naar de klant toe en zoiezo feliciteren.
Er komt niet elke dag en vooral op de dinsdag iemand die jarig is.Ik had eigenlijk als attentie wel desnoods n kopje koffie als felicitatie verwacht.
Beetje jammer????
ger P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Leuke ontvangst en goede sfeer. Eten was heerlijk van smaak en voortreffelijk gepresenteerd. Prettige bediening van aardige mensen. Prijs/kwaliteit zeer goed.
R V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Misschien had de bediening z'n dag niet met z'n allen maar dat heeft afbreuk gedaan op de gehele beleving. De keuken heeft goed gekookt, hoewel ze twee gerechten door elkaar gehaald hadden.
De bediening was 'afwezig' en als ze kwamen was het niet met de aandacht die je als klant wenst, namelijk wat uitleg en geduld, we hadden allen het idee van snel kiezen anders maken wij de keuze wel.
Bij de vraag om wat water werd er ook wat water gebracht, een half glas terwijl we ook misschien samen wel een fles hadden gewild. Gemiste kans.

Dus eten kwalitatief goed, inrichting ook. Personeel, jong en oud, te afwezig onopmerkzaam en niet met de gedachten bij de klant leek het. Voor ons een reden hoewel het eten goed was, om niet meer te gaan.
gj V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
met de jeugdige invloed in het restaurant is er een bijzonder goede sfeer ontstaan. in combinatie met het uitzicht het eten en de verbouwing is het een prachtig etablissement om te vertoeven,
Claire Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Verse tuinbonen als seizoensgroente...need we say more?!
Heerlijk gegeten met top bediening!!
Sjaak D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Te weinig personeel en daardoor te weinig aandacht voor de gasten met als gevolg hiaten in de service, jammer, en wat die overbodige, arrogante gastheer eigenlijk toevoegt wij weten het niet . Jammer.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
In alle facetten Top. Vrienden kwamen er voor de eerste keer en vonden het een top restaurant waar zij absoluut vaker heen gaan.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Prima kwaliteit en service. Niet echt goedkoop maar het geld echt waard!
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Voor de beste oesters moet je hier zeker zijn! Vis van de maand ook zeer smaakvol, net zoals de zeetong.
Restaurant ziet er prachtig uit, enige min puntje...na 25 min wachten hadden wij nog geen menukaart.
Maar zeker een fijn restaurant om nog eens terug te komen.
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Op deze zonovergoten dag, was het weer een plezier en geweldige beleving om gebruik te kunnen maken van het fantastisch gelegen grote terras met een magnifieke uitzicht naar de Noordzee tussen de beide pieren aan het einde van het Noordzeekanaal.
De verschillende visgerechten werden erg mooi en aantrekkelijk geserveerd het was allemaal van uitstekende kwaliteit .
Ook deze keer was het weer de moeite waard om een bezoek te brengen aan Brasserie & Restaurant De IJmond.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, de tonijn en entrecote waren ovan uitzonderlijke kwaliteit evenals het
heerlijke toetje.. En de bediening was erg vriendelijk, een echte aanrader!!
Karijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Restaurant de IJmond heeft een 100% facelift ondergaan. Maar gelukkig geldt dat al het goede is behouden! Dus hetzelfde goede eten, de meer dan uiterst vriendelijke bediening, de schitterende locatie en de mooie art deco lampjes boven de tafels...... Kaart is klein en overzichtelijk, eerlijk eten, smaakvol geserveerd. Mooie wijnen op de kaart, en nog een plus: ze doen ook niet moeilijk over karaffen water op tafel en besteden bij de amuses ook aandacht aan de jongsten aan tafel (dochterlief kreeg een bitterbal en was verrukt). Ben hier nu twee keer geweest met man en dochter en kom vaker terug!