Over het restaurant De IJmond Brasserie & Restaurant

Verse vis in IJmuiden

Bij Restaurant IJmond werken mensen met hart voor de zaak. Vol overtuiging runnen zij deze tent, wat resulteert in topgerechten, kwaliteitsproducten en een gastvrije setting. Vlees is hier altijd afkomstig van een goede leverancier, maar de echte toppers zijn de visgerechten. Verse kabeljauw, paling of een mooi stuk zalm? Je vindt het bij Restaurant IJmond! Dus neem plaats en laat je tijdens een lunch of diner culinair verwennen.

Meer informatie over restaurant De IJmond Brasserie & Restaurant

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag 16:30 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
anke V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Prima ontvangst. We waren met 6personen en de serveerster deed er alles aan om ons een andere tafel te bezorgen.
We wilden niet op de plek die we kregen toegewezen. Te krap en niet fijn om met elkaar te praten.
Verder leuke, enthousiaste bediening en heerlijk eten. Dit is een fijne plek!
Rebecca D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Im M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
jet W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Nieuwe inrichting is prachtig. Mooie kleuren, prachtig materiaal. Bij sommige tafeltjes zit je wel heel dicht bij je 'buren' aan tafel, waardoor een persoonlijk gesprek m.i. niet prettig was. Ober enorm vriendelijk en attent. Prijs, kwantiteit en kwaliteit vind ik niet goed in verhouding. Geen koffie en dessert genomen, twee glaasjes wijn, en toch bijna 100 euro voor z'n tweetjes. We stonden na een dik uur weer buiten, dus tempo was hoog te noemen. Ook jammer dat je voor je broodje met tapenade, vriendelijk aangeboden door de ober, moet betalen.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Bij toeval kwamen we bij dit restaurant terecht in IJmuiden. Het restaurant was net verbouwd en is nu zeer modern ingericht. We kwamen rond borreltijd. We hebben genoten van een mooi glas Chardonny, niet goedkoop maar het was de prijs waard. Naast een portie bitterballen genoten van heerlijke garnalenkroketjes. Ons programma liet het niet toe maar we gaan daar zeker een keer dineren. Niet alleen om het eten maar ook om de zeer vriendelijke en kundige bediening. Ook leuk, de eigenaar loopt vol trost in zij zaak en besteed aan alle gasten nog ouderwets tijd aan tafel. Of je nu uitgebreid dineert of alleen een borrel hapje gebruikt.
antonvdhulle .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Voorgerechten van vistrio en gerookte zalm was erg goed en de sliptongetjes waren ook heerlijk. Garnituur zou wat beter bij de gerechten kunnen passen. Niet iedere tafel hetzelfde ongeacht het hoofdgerecht.
Leon R.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
De oude vertrouwde kwaliteit en warmte in een porachtig nieuw gerenoveerd jasje. Prachtig en warm ingericht en nog steeds vertrouwde gezelligheid.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Onze ervaring is zeer positief te noemen.
Wij hebben gekozen voor het concept shared dinner. Een echte aanrader :-)!!!!!!!!!
Wat een geweldige ervaring, zowel de eerste als de tweede ronde. Smakelijke combinaties van zowel vis als vlees.
Bedankt voor de prima service en zeker tot ziens!
Gonnie D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Ziet er zeer mooi uit...lekker geluncht...komen zeker nog eens terug!
rkoster2016 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Wij hebben hier met een gedeelte van onze familie uitstekend gegeten. Verrassende combinatie van vis voorgerechten en ook de vis hoofdgerechten waren uitstekend bereid! Vis restaurant IJmond is al jaren in begrip in de regio en terecht!
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten met 2 goede vrienden die niet uit de buurt komen. We wilden eerst vooraf even borrelen, maar daar is het niet bepaald een goede gelegenheid voor. Wel zeer netjes geholpen. De prijs-kwaliteit verhouding viel mij wat tegen, de voorgerechten waren voor het bedrag van normale portie, maar de hoofdgerechten, bijgerechten en desserts waren erg klein wat betreft de vrij hoge prijs. Er Was een trouwfeest, dit werd mooi afgeschermd. Binnenkort gaat het restaurant 4 weken dicht voor een renovatie, want het is er vrij oubollig na 45 jaar bestaan.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
erg lekker gegeten , gaan zeker nog een keer terug
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
IK zou hier geen 2e keer meer heen gaan,prijs/kwaliteit vonden we erg duur,smaak was goed.We zaten dicht bij een borreltafel erg rumoerig terwijl er 3 tafels bezet waren,de vrouwelijke bediende vonden we netjes daarentegen de mannelijke zeer correct!
Fred A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Uitstekende keuken, service en ambiance.
Alex M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
In IJmond gegeten met de AH-bon. Tweede menu (€ 39,50) dus gratis en daardoor is de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Zou je de volle pond moeten betalen, dan is IJmond een te duur restaurant voor wat ze bieden.
Heb er al een aantal keren gegeten, maar krijg nog steeds geen hoogte van hun gastvrijheid. Voel me er nooit 100 % welkom. Heb altijd het idee dat ze me zien als een passant die ook nog even bediend moet worden, maar het liefst zo snel mogelijk weer zien vertrekken.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten ( zoals altijd) Superverse. Is, heerlijke amuse en buitengewoon attente bediening !
Het uitzicht ook nu is spectaculair , een enorm schip ligt in de haven voor het restaurant. Je waant je op een eiland ergens ver weg! We komen gauw weer!
jwbouman .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Goed gelunched. Het uitzicht werd behoorlijk belemmerd door een opgelegde pijpenlegger in de buitenhaven. De bediening was vriendelijk. Echt een restaurant waar je graag nog eens naar toe gaat.
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Oubollige tent. Bediening 'popi jopi'. Eten viel tegen.
Barla .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De ontvangst was heel vriendelijk we kregen heel snel drankjes en brood maar daarna moesten we bijna een uur op de kaart wachten. Dat we na meer dan 30 minuten wachten om de kaart vroegen werd ons niet in dank afgenomen... de bestelling werd dan wel weer vriendelijk genoteerd.
De vis was uitstekend, de bijlagen teleurstellend.
Het eten is er beslist niet goedkoop, de inrichting erg oubollig en het personeel heeft last van stemmingswisselingen - een perfecte setting voor Fawlty Towers!
MmhReh3k .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Bij voorgerecht werd toast aangekonidgd. Toen we daar alsmaar op moesten wachten, en vriendelijk bedoeld zeiden, dat het erg druk was, was de reactie: "als iedereen nou eens wat minder haast zou hebben, en het is hier geen voetbalstadion...' waren we verbluft. Geen excuses voor haar opmerking, onze tafel werd door haar overgedrafen aan andere serveerster.
Voorgerecht was verder goed, nagerecht ook, maar hoofdgerecht heel matig, en volstrekt onvoldoende garnituur. Zeker gezien de prijs.