Over het restaurant De IJmond Brasserie & Restaurant

De naam en faam van restaurant De IJmond is groot. De klassieke keuken en sfeer, het heeft al vele terugkerende gasten opgeleverd. Judith Nieborg zorgt er met haar team voor dat die naam en faam gewaarborgd blijft. Er worden geen consessies gedaan aan kwaliteit en gastvrijheid. De gerechten in het restaurant zijn niet alleen in receptuur klassiek goed, maar ook in presentatie. Ze worden begeleidt door heerlijk verse groenten, huisgemaakte frites of knisperend krokant gebakken aardappels, geserveerd in diverse schalen op tafel. Samen met de kwaliteitswijnen op de kaart zorgt het geheel voor een klassiek goed diner.

Meer informatie over restaurant De IJmond Brasserie & Restaurant

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag 16:30 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De IJmond Brasserie & Restaurant

Bertie en Jan E.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Goed gegeten, goed bediend. Personeel voelt sfeer aan tafel goed aan.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Blijft een van de meest plezierige adressen in de regio voor wie van aangenaam traditioneel houdt. Zeer degelijke wijnkaart met prachtige wijnen, waar ook voor de minder brede beurs voldoende goeds te kiezen valt. Bediening is hartelijk en goed.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst! Mooie locatie! Service gericht personeel en wat een heerlijke gerechten bij ons shared dining menu.
Top!
Marcel N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten, lekker aan de kreeft en Gamba’s op diverse manieren, Ruud Nieborg weet echt hoe het moet! Top!
We komen snel weer terug!
Theo L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het broodje bavette was wel een beetje karig belegd. Dat kan wel wat beter. De andere gerechten waren prima.
Al zou ik het bijbehorende brood iets kleiner serveren.
Tamara W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zoals altijd was het eten weer erg goed en de bediening weer erg gastvrij. Wij nemen oma altijd mee en voor haar is het altijd een feestje als we zeggen dat we bij De IJmond gaan eten.
bert B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Gezellig en vriendelijk restaurant. Uitstekende menu.
greet S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Jassen ophangen in de garderobe is voor veel bezoekers niet duidelijk, wij zagen veel mensen hun jas meenemen het restaurant in.
John P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
we hebben lekker en heerlijk rustig gegeten in een gemoedelijke sfeer. de bediening was goed en vriendelijk. de recente herinrichting/vernieuwing is de sfeer/uitstraling ten goede gekomen.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Na het digitaal invullen van de reservering waar er was gevraagd om alcoholvrije wijn kwam deze ook daadwerkelijk op tafel.
Heerlijk gegeten en fijne bediening. Het restaurant heeft qua inrichting een positieve metamorfose ondergaan.
de.greef .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellige sfeer leuke bediening en heerlijke gerechten. Ook de locatie van het restaurant is bijzonder met een fantastisch uitzicht over de havenmond van IJmuiden.
Bernard D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Wat een teleurstelling. Een ober die zo onbeschoft zijn klanten bediend. Het begon al bij de bestelling. mijn vrouw twijfelde even of het de tonijnsteak of de zeetong zou gaan worden. De ober snauwde haar af met het antwoord wat wil je nou. We antwoorde maar snel . De zeetong dan maar. En we kregen een karaf water ingeschonken waarna de tafel drijfnat was. We vroegen na de bestelling of we ook de patatjes zouden kunnen bestellen waarna het antwoord was, had dat dan gelijk gedaan. Toen vroeg hij of we de zeetong gefilieerd wilde hebben. Mijn vrouw zei toen ja graag. Toen de zeetong werd bediend vroeg ik, meneer is het goed als ik hem zelf filieer, waarna de ober zei, Nee, jullie zeiden gefilieerd en nu kan dat niet meer omdat ik dan een keer moet lopen om een ander bord voor je te halen. Ik zei, u maakt nu een grapje toch, waarna hij zei nee, het kan niet , ik viel zowat van mijn stoel. We hebben betaald. En zijn weggegaan. €120,00 betaald voor een afschuwelijke avond. Daarna nog even bij de baas het verhaal verteld, deze reageerde met dat dit niet had mogen gebeuren. Daar moesten we het mee doen. Ons zien ze hier nooit meer terug.
Ingeborg K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Eten was heerlijk alleen niet het gevoel gekregen welkom te zijn. We werden min of meer genegeerd. Jammer, vroeger was dit absoluut niet zo.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten, fijne sfeer en goede bediening!
Komen zeker nog eens terug!
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Alles was Top ????????????????????????
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
goed en lekker gegeten in een
geweldige ambiance.
De bediening verwelkomde ons, ondanks dat wij niet hadden gereserveerd, alsof wij daar dagelijks kwamen.
minimens1 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Bij binnenkomst vroegen wij of er vegetarisch gegeten kon worden, dit was geen probleem. Het voorgerecht dat geserveerd werd was perfect. Er stond geen hoofdgerecht op de kaart, er werd een pasta voorgesteld. Toen ik zei dat ik hier niet blij van werd was dat jammer, er was geen alternatief. Na lang wachten kwam er een bord met een gelige pasta met wat groente er doorheen en een paar schijfjes zoete aardappel erop. Er zat nauwelijks smaak aan. Toen we klaar waren en de serveerster vroeg of het gesmaakt had, sprak ik mijn teleurstelling uit. Ze ging naar de keuken, kwam terug en zei dat de kok zijn dag niet had. Daar moesten wij het mee doen! Voor dit gerecht moesten wij toch gewoon € 21,95 betalen. Er werd ook niet b.v. een kopje koffie o.i.d. ter compensatie aangeboden. Mijn man, die vlees gegeten had, was wel heel tevreden.
Naast ons zat een groep vaste klanten (6 mannen) die luiddruchtig waren en elkaar en de ober filmpjes lieten zien die zeker niet geschikt waren voor dit restaurant. Ook het cadeau, dat de ober voor zijn jubileum had gekregen, wat hij aan de mannen vertelde, hadden wij liever niet gehoord!
Wij kregen een totale rekening van bijna € 100,00. Toch niet echt heel weinig. Daar was deze ervaring teleurstellend voor. Jammer.
pim S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
aan de verwachting voldaan
Ludy S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten van een visproeverij maar vooral van de coquilles met kerrie en bloemkool...Prima kwaliteit ook van de slibtongetjes . Sfeervolle omgeving met attente bediening. Op de duintop genieten van de zonsondergang. Komen zeker terug
Poemie T.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Lekker gegeten, en vriendelijke bediening voor een uitstekende prijs!