Over het restaurant De IJmond Brasserie & Restaurant

Verse vis in IJmuiden

Bij Restaurant IJmond werken mensen met hart voor de zaak. Vol overtuiging runnen zij deze tent, wat resulteert in topgerechten, kwaliteitsproducten en een gastvrije setting. Vlees is hier altijd afkomstig van een goede leverancier, maar de echte toppers zijn de visgerechten. Verse kabeljauw, paling of een mooi stuk zalm? Je vindt het bij Restaurant IJmond! Dus neem plaats en laat je tijdens een lunch of diner culinair verwennen.

Meer informatie over restaurant De IJmond Brasserie & Restaurant

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag 16:30 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De IJmond Brasserie & Restaurant

bert B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Gezellig en vriendelijk restaurant. Uitstekende menu.
greet S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Jassen ophangen in de garderobe is voor veel bezoekers niet duidelijk, wij zagen veel mensen hun jas meenemen het restaurant in.
John P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
we hebben lekker en heerlijk rustig gegeten in een gemoedelijke sfeer. de bediening was goed en vriendelijk. de recente herinrichting/vernieuwing is de sfeer/uitstraling ten goede gekomen.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Na het digitaal invullen van de reservering waar er was gevraagd om alcoholvrije wijn kwam deze ook daadwerkelijk op tafel.
Heerlijk gegeten en fijne bediening. Het restaurant heeft qua inrichting een positieve metamorfose ondergaan.
de.greef .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellige sfeer leuke bediening en heerlijke gerechten. Ook de locatie van het restaurant is bijzonder met een fantastisch uitzicht over de havenmond van IJmuiden.
Bernard D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Wat een teleurstelling. Een ober die zo onbeschoft zijn klanten bediend. Het begon al bij de bestelling. mijn vrouw twijfelde even of het de tonijnsteak of de zeetong zou gaan worden. De ober snauwde haar af met het antwoord wat wil je nou. We antwoorde maar snel . De zeetong dan maar. En we kregen een karaf water ingeschonken waarna de tafel drijfnat was. We vroegen na de bestelling of we ook de patatjes zouden kunnen bestellen waarna het antwoord was, had dat dan gelijk gedaan. Toen vroeg hij of we de zeetong gefilieerd wilde hebben. Mijn vrouw zei toen ja graag. Toen de zeetong werd bediend vroeg ik, meneer is het goed als ik hem zelf filieer, waarna de ober zei, Nee, jullie zeiden gefilieerd en nu kan dat niet meer omdat ik dan een keer moet lopen om een ander bord voor je te halen. Ik zei, u maakt nu een grapje toch, waarna hij zei nee, het kan niet , ik viel zowat van mijn stoel. We hebben betaald. En zijn weggegaan. €120,00 betaald voor een afschuwelijke avond. Daarna nog even bij de baas het verhaal verteld, deze reageerde met dat dit niet had mogen gebeuren. Daar moesten we het mee doen. Ons zien ze hier nooit meer terug.
Ingeborg K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Eten was heerlijk alleen niet het gevoel gekregen welkom te zijn. We werden min of meer genegeerd. Jammer, vroeger was dit absoluut niet zo.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten, fijne sfeer en goede bediening!
Komen zeker nog eens terug!
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Alles was Top ????????????????????????
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
goed en lekker gegeten in een
geweldige ambiance.
De bediening verwelkomde ons, ondanks dat wij niet hadden gereserveerd, alsof wij daar dagelijks kwamen.
minimens1 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Bij binnenkomst vroegen wij of er vegetarisch gegeten kon worden, dit was geen probleem. Het voorgerecht dat geserveerd werd was perfect. Er stond geen hoofdgerecht op de kaart, er werd een pasta voorgesteld. Toen ik zei dat ik hier niet blij van werd was dat jammer, er was geen alternatief. Na lang wachten kwam er een bord met een gelige pasta met wat groente er doorheen en een paar schijfjes zoete aardappel erop. Er zat nauwelijks smaak aan. Toen we klaar waren en de serveerster vroeg of het gesmaakt had, sprak ik mijn teleurstelling uit. Ze ging naar de keuken, kwam terug en zei dat de kok zijn dag niet had. Daar moesten wij het mee doen! Voor dit gerecht moesten wij toch gewoon € 21,95 betalen. Er werd ook niet b.v. een kopje koffie o.i.d. ter compensatie aangeboden. Mijn man, die vlees gegeten had, was wel heel tevreden.
Naast ons zat een groep vaste klanten (6 mannen) die luiddruchtig waren en elkaar en de ober filmpjes lieten zien die zeker niet geschikt waren voor dit restaurant. Ook het cadeau, dat de ober voor zijn jubileum had gekregen, wat hij aan de mannen vertelde, hadden wij liever niet gehoord!
Wij kregen een totale rekening van bijna € 100,00. Toch niet echt heel weinig. Daar was deze ervaring teleurstellend voor. Jammer.
pim S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
aan de verwachting voldaan
Ludy S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten van een visproeverij maar vooral van de coquilles met kerrie en bloemkool...Prima kwaliteit ook van de slibtongetjes . Sfeervolle omgeving met attente bediening. Op de duintop genieten van de zonsondergang. Komen zeker terug
Poemie T.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Lekker gegeten, en vriendelijke bediening voor een uitstekende prijs!
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben het prima naar ons zin gehad. Fijne sfeer, lekker eten en vriendelijke service, Een aanrader!
martine I.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Erg mooi geworden na de verbouwing. Lekker gegeten en goede service.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima! Verrukkelijk gegeten!
Amuse (gratis) prima
Twee maal naar peper en zout moeten vragen is minder.
Voor herhaling vatbaar.
MJ N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Superlekker gegeten, gezellige en mooie ambiance, leuke sfeer en prettige bediening.
Met zicht op het uitvaren van cruiseschip Koningsdam. Geweldige avond gehad.
hannie N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Water gevraagd en na twee keer gekregen
Truus G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017