Over het restaurant De IJmond Brasserie & Restaurant

Verse vis in IJmuiden

Bij Restaurant IJmond werken mensen met hart voor de zaak. Vol overtuiging runnen zij deze tent, wat resulteert in topgerechten, kwaliteitsproducten en een gastvrije setting. Vlees is hier altijd afkomstig van een goede leverancier, maar de echte toppers zijn de visgerechten. Verse kabeljauw, paling of een mooi stuk zalm? Je vindt het bij Restaurant IJmond! Dus neem plaats en laat je tijdens een lunch of diner culinair verwennen.

Meer informatie over restaurant De IJmond Brasserie & Restaurant

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag 16:30 - 21:00

ger P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Leuke ontvangst en goede sfeer. Eten was heerlijk van smaak en voortreffelijk gepresenteerd. Prettige bediening van aardige mensen. Prijs/kwaliteit zeer goed.
R V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Misschien had de bediening z'n dag niet met z'n allen maar dat heeft afbreuk gedaan op de gehele beleving. De keuken heeft goed gekookt, hoewel ze twee gerechten door elkaar gehaald hadden.
De bediening was 'afwezig' en als ze kwamen was het niet met de aandacht die je als klant wenst, namelijk wat uitleg en geduld, we hadden allen het idee van snel kiezen anders maken wij de keuze wel.
Bij de vraag om wat water werd er ook wat water gebracht, een half glas terwijl we ook misschien samen wel een fles hadden gewild. Gemiste kans.

Dus eten kwalitatief goed, inrichting ook. Personeel, jong en oud, te afwezig onopmerkzaam en niet met de gedachten bij de klant leek het. Voor ons een reden hoewel het eten goed was, om niet meer te gaan.
gj V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
met de jeugdige invloed in het restaurant is er een bijzonder goede sfeer ontstaan. in combinatie met het uitzicht het eten en de verbouwing is het een prachtig etablissement om te vertoeven,
Claire Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Verse tuinbonen als seizoensgroente...need we say more?!
Heerlijk gegeten met top bediening!!
Sjaak D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Te weinig personeel en daardoor te weinig aandacht voor de gasten met als gevolg hiaten in de service, jammer, en wat die overbodige, arrogante gastheer eigenlijk toevoegt wij weten het niet . Jammer.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
In alle facetten Top. Vrienden kwamen er voor de eerste keer en vonden het een top restaurant waar zij absoluut vaker heen gaan.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Prima kwaliteit en service. Niet echt goedkoop maar het geld echt waard!
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Voor de beste oesters moet je hier zeker zijn! Vis van de maand ook zeer smaakvol, net zoals de zeetong.
Restaurant ziet er prachtig uit, enige min puntje...na 25 min wachten hadden wij nog geen menukaart.
Maar zeker een fijn restaurant om nog eens terug te komen.
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Op deze zonovergoten dag, was het weer een plezier en geweldige beleving om gebruik te kunnen maken van het fantastisch gelegen grote terras met een magnifieke uitzicht naar de Noordzee tussen de beide pieren aan het einde van het Noordzeekanaal.
De verschillende visgerechten werden erg mooi en aantrekkelijk geserveerd het was allemaal van uitstekende kwaliteit .
Ook deze keer was het weer de moeite waard om een bezoek te brengen aan Brasserie & Restaurant De IJmond.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, de tonijn en entrecote waren ovan uitzonderlijke kwaliteit evenals het
heerlijke toetje.. En de bediening was erg vriendelijk, een echte aanrader!!
Karijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Restaurant de IJmond heeft een 100% facelift ondergaan. Maar gelukkig geldt dat al het goede is behouden! Dus hetzelfde goede eten, de meer dan uiterst vriendelijke bediening, de schitterende locatie en de mooie art deco lampjes boven de tafels...... Kaart is klein en overzichtelijk, eerlijk eten, smaakvol geserveerd. Mooie wijnen op de kaart, en nog een plus: ze doen ook niet moeilijk over karaffen water op tafel en besteden bij de amuses ook aandacht aan de jongsten aan tafel (dochterlief kreeg een bitterbal en was verrukt). Ben hier nu twee keer geweest met man en dochter en kom vaker terug!
doesjka S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten alleen duurde het heel lang voor we konden bestellen en voor het geserveerd werd. Mijns inziens door te weinig personeel. Ook jammer dat er niets feestelijks is gedaan voor de 2 jarigen in gezelschap. Keuken was perfect.
Geda N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima gegeten in een mooi restaurant met vriendelijke bediening!
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Brasserie en Restaurant De IJmond staat op een geweldige locatie, die wij dan ook heel graag in onze familietraditie komen bezoeken, vooral zomers is het grote terras een aanrader.
Intussen heeft de jongere generatie deze zaak een geweldig mooie en vooral sfeervolle interieur metamorfose gegeven, de vriendelijke bediening, service en kwaliteit zijn gelukkig gebleven zoals wij dat al jaren kennen.
De heerlijke lunchgerechten hebben wij dan ook ons zeer goed laten smaken, hopelijk komen er spoedig wat zonnige en mooie zomerse dagen, dan zullen wij ons weer eens heerlijk laten verwennen, maar dan op het fijne terras.
Audrey S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Restaurant De IJmond is vernieuwd. Dat wil zeggen: de inrichting is vernieuwd. De kaart is bijna helemaal hetzelfde. Dat betekent in het geval van De IJmond: goed verzorgde gerechten, prima bereid, maar weinig spannends en behoorlijk aan de prijs. We gingen omdat we nieuwsgierig waren. Misschien komen we volgend jaar weer eens terug. We hopen op wat meer variatie, meerdere menu's (bijvoorbeeld: drie gangen voor 35 euro; een menu van de dag of een marktmenu) en zonder Van-der-valk-aardappeltjes-en-salade.
anke V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Prima ontvangst. We waren met 6personen en de serveerster deed er alles aan om ons een andere tafel te bezorgen.
We wilden niet op de plek die we kregen toegewezen. Te krap en niet fijn om met elkaar te praten.
Verder leuke, enthousiaste bediening en heerlijk eten. Dit is een fijne plek!
Rebecca D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
sfeervol restaurant met vriendelijke bediening en heerlijk eten.
i M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Bij aankomst wilde we graag een andere tafel, hoewel compleet geboekt, uitgeruild met een andere tafel, super klantvriendelijk, maar dat is ook niet veranderd. Het onvangst warm, eten geweldig en de nieuwe stoelen zitten ook weer heerlijk.
jet W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Nieuwe inrichting is prachtig. Mooie kleuren, prachtig materiaal. Bij sommige tafeltjes zit je wel heel dicht bij je 'buren' aan tafel, waardoor een persoonlijk gesprek m.i. niet prettig was. Ober enorm vriendelijk en attent. Prijs, kwantiteit en kwaliteit vind ik niet goed in verhouding. Geen koffie en dessert genomen, twee glaasjes wijn, en toch bijna 100 euro voor z'n tweetjes. We stonden na een dik uur weer buiten, dus tempo was hoog te noemen. Ook jammer dat je voor je broodje met tapenade, vriendelijk aangeboden door de ober, moet betalen.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Bij toeval kwamen we bij dit restaurant terecht in IJmuiden. Het restaurant was net verbouwd en is nu zeer modern ingericht. We kwamen rond borreltijd. We hebben genoten van een mooi glas Chardonny, niet goedkoop maar het was de prijs waard. Naast een portie bitterballen genoten van heerlijke garnalenkroketjes. Ons programma liet het niet toe maar we gaan daar zeker een keer dineren. Niet alleen om het eten maar ook om de zeer vriendelijke en kundige bediening. Ook leuk, de eigenaar loopt vol trost in zij zaak en besteed aan alle gasten nog ouderwets tijd aan tafel. Of je nu uitgebreid dineert of alleen een borrel hapje gebruikt.