De IJmond Brasserie & Restaurant

Seinpostweg 40 1976 BT IJmuiden Nederland Kaart

Over het restaurant De IJmond Brasserie & Restaurant

De naam en faam van restaurant De IJmond is groot. De klassieke keuken en sfeer, het heeft al vele terugkerende gasten opgeleverd. Judith Nieborg zorgt er met haar team voor dat die naam en faam gewaarborgd blijft. Er worden geen consessies gedaan aan kwaliteit en gastvrijheid. De gerechten in het restaurant zijn niet alleen in receptuur klassiek goed, maar ook in presentatie. Ze worden begeleidt door heerlijk verse groenten, huisgemaakte frites of knisperend krokant gebakken aardappels, geserveerd in diverse schalen op tafel. Samen met de kwaliteitswijnen op de kaart zorgt het geheel voor een klassiek goed diner.

Meer informatie over restaurant De IJmond Brasserie & Restaurant

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag 16:30 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De IJmond Brasserie & Restaurant

Yolanthe Z.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Tevreden over het eten, de bediening vriendelijk, interieur fris en schoon
Enige opmerking , er werd wel een erg “Haags” glaasje wijn bij geschonken
Prijs / kwaliteit in orde
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Leuke omgang met personeel, niet van dat gemaakte.... Lekker losjes en in voor een grapje
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten is er goed. Niet meer en ook niet minder. De menukaart is niet wereldschokkend, maar de moeite waard. Het is op zaterdag druk en bijna rumoerig. Voor een avondje romantisch tafelen moet je bij een ander restaurant gaan, daarvoor is het niet "knus" genoeg. Ondanks dat de bediening professioneel aardig was, kregen we indruk dat er te weinig bediening aanwezig is op zo een drukke avond.
Aad Z.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne rustige ambiance op een mooie locatie, voor-, hoofd- en nagerecht uitstekend, bediening erg vriendelijk en attaent.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
In stijl uit eten tegen een schappelijke prijs. Gezellige sfeer, uitmuntend eten en een top bediening, wij hebben genoten van onze avond hier!
Saapke S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige bediening. Er word rekening gehouden met alle wensen!
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Verrasend druk voor een doordeweekse dinsdag. Dat zegt genoeg over de kwaliteit. Eten goed op smaak. Voor een niet vis eter ook voldoende keuze. Een aanrader op een afgelegen locatie maar met spectaculair uitzicht.
Ben J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Na een uur pas bestelling voor eten opgenomen. De ober was ons gewoon vergeten. De keuken was niet het probleem. Daarna andere ober en het eten kwam gewoon in normaal tempo
Philip K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Hartelijke ontvangst. Vlotte bediening. Foutloos. Geen lange wachttijden tussen de gerechten. Heerlijk gegeten. Gezellige inrichting. Visspecialiteiten zijn een aanrader. Huiswijn is al prima. Betaalbaar.
Bertie en Jan E.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Goed gegeten, goed bediend. Personeel voelt sfeer aan tafel goed aan.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Blijft een van de meest plezierige adressen in de regio voor wie van aangenaam traditioneel houdt. Zeer degelijke wijnkaart met prachtige wijnen, waar ook voor de minder brede beurs voldoende goeds te kiezen valt. Bediening is hartelijk en goed.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst! Mooie locatie! Service gericht personeel en wat een heerlijke gerechten bij ons shared dining menu.
Top!
Marcel N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten, lekker aan de kreeft en Gamba’s op diverse manieren, Ruud Nieborg weet echt hoe het moet! Top!
We komen snel weer terug!
Theo L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het broodje bavette was wel een beetje karig belegd. Dat kan wel wat beter. De andere gerechten waren prima.
Al zou ik het bijbehorende brood iets kleiner serveren.
Tamara W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zoals altijd was het eten weer erg goed en de bediening weer erg gastvrij. Wij nemen oma altijd mee en voor haar is het altijd een feestje als we zeggen dat we bij De IJmond gaan eten.
bert B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Gezellig en vriendelijk restaurant. Uitstekende menu.
Greet S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Jassen ophangen in de garderobe is voor veel bezoekers niet duidelijk, wij zagen veel mensen hun jas meenemen het restaurant in.
John P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
we hebben lekker en heerlijk rustig gegeten in een gemoedelijke sfeer. de bediening was goed en vriendelijk. de recente herinrichting/vernieuwing is de sfeer/uitstraling ten goede gekomen.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Na het digitaal invullen van de reservering waar er was gevraagd om alcoholvrije wijn kwam deze ook daadwerkelijk op tafel.
Heerlijk gegeten en fijne bediening. Het restaurant heeft qua inrichting een positieve metamorfose ondergaan.
de.greef .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellige sfeer leuke bediening en heerlijke gerechten. Ook de locatie van het restaurant is bijzonder met een fantastisch uitzicht over de havenmond van IJmuiden.