De IJmond Brasserie & Restaurant

Seinpostweg 40 1976 BT IJmuiden Nederland Kaart

Over het restaurant De IJmond Brasserie & Restaurant

De naam en faam van restaurant De IJmond is groot. De klassieke keuken en sfeer, het heeft al vele terugkerende gasten opgeleverd. Judith Nieborg zorgt er met haar team voor dat die naam en faam gewaarborgd blijft. Er worden geen consessies gedaan aan kwaliteit en gastvrijheid. De gerechten in het restaurant zijn niet alleen in receptuur klassiek goed, maar ook in presentatie. Ze worden begeleidt door heerlijk verse groenten, huisgemaakte frites of knisperend krokant gebakken aardappels, geserveerd in diverse schalen op tafel. Samen met de kwaliteitswijnen op de kaart zorgt het geheel voor een klassiek goed diner.

Meer informatie over restaurant De IJmond Brasserie & Restaurant

9,1

Jouw recensie over het restaurant De IJmond Brasserie & Restaurant

marga Z.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
het eten was heerlijk de bediening was
geweldig! lekker losjes????een dikke 9 öp de schaal van 10
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Gezellig en goed eten????????
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Goed en heerlijk eten. Drinken vrij prijzig. We vroegen om een kan water, we kregen een fles waarvoor betaald moest worden. Andere tafels om ons heen hadden wel een kan kraanwater met ijs. We hebben een kleine discussie gehad waarom wij een fles kregen en de rest een kan water. Wat bleek een medewerker wist niet beter dan dat er een fles mineraalwater geserveerd moest worden. Personeel heeft hun excuses aangeboden en de fles mineraalwater kregen we gratis.
Selina V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten!!
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wat een superheerlijk eten en de 2 obers, 1 jongere man en 1 oudere man zijn beiden zó vriendelijk en gastvrij! De keuze op de kaart zou van mij iets breder mogen zijn.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Super lekker eten. Enorm genoten in een prettige sfeer
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Mooie eigentijdse inrichting, attente en vriendelijke bediening, heerlijk eten!
Arno G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Wij hebben mosselen voor de tweede keer gegeten omdat ze hier zo lekker smeken.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Leuke sfeer en goede bediening, goed meubilair zeer belangrijk.
Fam. brandt
Geirge V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Een aanrader.
JuJu T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Het eten was erg aan de prijs en lekker. Jammer vond ik dat tijdens de ontvangst, de medewerker van de bediening al tegen ons begon te klagen dat het zo verschrikkelijk druk was en dat ze daar al wel een beetje moe van was. Toen onze dochter van 7 na 10 minuten ging vragen of onze bestelling van de drankjes goed was doorgekomen, kreeg ze van dezelfde mevrouw te horen 'dat ze zich goed moet realiseren dat die ook maar 2 benen en 2 handjes heeft en dat ze gewoon op haar beurt moest wachten'. De karaf 'gewoon kraanwater hoor' die wij bestelden werden alleen 'gratis' verstrekt als ze naast een wijntje geserveerd werden, dus kregen wij glazen kraanwater, maar onze kinderen - zonder overleg - flesjes spa blauw (en ja die hadden daarvoor al 2 'echte' consumpties gekregen, dus we waren niet perse op de cheap ass toer). We waren de vorig jaar bij De IJmond onwijs fijn ontvangen & hadden genoten van een heerlijke avond en een heerlijk diner & wilden om die reden graag terug, maar dat was nu wel echt de laatste keer.
Wout G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
eten was prima
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Prijs kwaliteit verhouding beetje uit balans ( tamelijk duur).
Marty V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Wij zijn erg tevreden over het eten: lamsbiefstuk en slibtongetjes. Vers gekookte groente erbij en precies goed gebakken aardappeltjes. Het dessert was ook lekker, mijn man kon buiten de kaart om een bolletje vanilleijs bestellen waar iets moois van gemaakt was. Dus heel flexibel. Prijs/kwaliteit verhouding prima.
Ontvangst en service niet 100%. Wij hadden kort tevoren via Tripadvisor gerserveerd, dit was nog niet verwerkt met als opmerking "wij kijken niet de hele dag".
Ik bestelde wat water vooraf en kreeg toen een flesje Spa (0,2 liter), terwijl ik een grote fles in gedachten had.
Er werd dus niet doorgevraagd! (Het was bovendien 35 graden, nationaal hitteplan in werking dus.....)
De bestelling werd overigens teruggedraaid dus het is wel opgelost!
De locatie is een beetje achteraf, maar het uitzicht over de zee is prachtig! Als we weer in de buurt zijn (Haven van IJmuiden) zouden we er zeker weer naar toe gaan.
Reynier P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Na eerdere goede ervaringen werden wij niet teleurgesteld. Een foutje werd soepel en snel opgelost. Aanrader
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We hadden een prima avond.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Restaurant is perfect alleen reserveren via Iens is geen goed idee want de reservering is bij hun niet aangekomen.
Heb wel bevestiging van iens gehad. Gelukkig was er plek.
Ik was met mijn oma met rolstoeltaxi gekomen en in ergste geval was er geen plek en stond ik daar met mijn oma omdat rolstoeltaxi ons pas weer paar uur later kon ophalen.
Restaurant moet betalen omdat ik via iens heb gereserveerd.
Dus mijn tip reserveeer niet via iens maar direct bij restaurant.
Restaurant ijmond is geweldig
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Ruud en dochter Judith en hun geweldige team weten de gasten het naar de zin te maken.
Gerechten waren super vers en heerlijk bereid .
Van binnenkomen tot weggaan was geweldig .
We komen snel weer terug .
Ruud en Yvon
Conny S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
ook de vegetarische maaltijd, niet op kaart vermeld, was zeer smakelijk en de afwijkende bestellingen werden prima opgepakt. Top.
Ah S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
te weinig vis in prijs kwaliteit.
per hoofdgerecht wordt oa. aangegeven: incl groente en frites.
uiteindelijk frites betaald voor bij het 3de (voor)gerecht en bij de 2 vis hoofdgerechten GEEN frites en 1 x groente.
dat is dus snel verdienen zo. eens en nooit meer