De Hummus House

Sint Antoniesbreestraat 25C 1011 HB Amsterdam Nederland Kaart
31-203417118

Over restaurant De Hummus House

Hummus en meer

Veel centraler kun je niet komen. De Nieuwmarkt in Amsterdam vormt zowel een historisch als een culinair middelpunt van de stad, waar bewoners en toeristen graag samenkomen voor een lunch, een borrel of een uitgebreid diner. De Hummus House zit dan wel niet echt op de Nieuwmarkt, maar wel in een van de gezellige zijstraatjes eromheen. Hier kun je genieten van, drie keer raden, fantastische hummus, maar ook de salades zullen de zintuigen prikkelen. Strijk hier neer en geniet!

Meer informatie over restaurant De Hummus House

7,1
Voordelig
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Erg lekker en apart vegetarisch eten voor een prima prijs! Jammer dat de ruimte nogal lawaaierig is. Volgende keer proberen we de nieuwe vestiging in de Leidsedwarsstraat.
Eefje D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Dit leuke kleine restaurantje vlakbij de Nieuwmarkt serveert diverse soorten hummus-gerechten. Ideaal als je niet te lang voor niet al teveel geld lekker wilt eten. Prijs-kwaliteit-verhouding is dik in orde: fantastich eten voor een goede prijs. Ook is het personeel erg vriendelijk.
Ik kom zeker een keer terug om de rest van de kaart uit te proberen!
Stoelandre .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij het Hummus House. Elke keer als ik hier eet roept dit herinneringen bij mij op aan de periode dat ik in Israël woonde. Deze keer een bord hummus met fava gegeten en shaksuka. Beiden smaakten precies zoals ik me herinnerde en het was verrukkelijk. Het leuke aan dit soort gerechten vind ik dat je de schotels kunt delen, omdat je ze eet door je pitabrood in de schotels te dopen.

Het restaurantje is klein, maar sfeervol. Geen plaats om een hele avond uitgebreid te dineren, maar ideaal als je in een uur een lekkere en niet al te dure maaltijd wilt eten.
Anna-1980 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Heel klein eettentje maar relaxte medewerkers en lekker eten!
................
(Vegetarisch en ze schenken geen alcohol)
DewiUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Onwijs lekker voor ''fast-food-style-restaurantje''.
Het is niet een plek om met een fles wijn lang te tafelen, maar prima voor eventjes bij te kletsen en net iets fancier dan een kebab zaak :)
Leonlaverda .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Had gereserveerd, maar dat leek de bediening niet echt te interesseren; was toch wel plek. Drie tapas genomen en daarna alle twee een bord humus. Alles overheerlijk. Prima porties en lekkere limonade erbij. Relaxte bediening. Het is een soort snackbar, dus 8-10 uiterst simpele houten tafels/stoelen/banken. Wordt ook afgehaald in dezelfde ruimte, maar is ook wel weer komisch. Zeker aan te raden.
Tobey .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
De couscous genomen. Een flink bord met grove stukken zoete aardappel, wortel en courgette. Vrij flauw maar er staan gelukkig smaakmakers op tafel. Niet echt bijzonder. De gegrilde groenten uit de oven met tahin is beter. Maar ja het is de hummus house dus ik zal de volgende keer de hummus nemen!
Bediening is gewoon normaal vriendelijk. Minpunt is dat je er niet echt comfortabel zit, wat rumoerig, tochtig en fris met de deur die steeds opengaat. Het is zeer klein. Je moet er gaan voor het eten.
Daan T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Weer heerlijk geluncht bij Hummus House: heerlijke hummus, frisse guacamole en geweldige versgebakken pita's! De gegrilde aubergine met tahin was ook fantastisch! De bediening is vriendelijk en attent. We komen graag weer terug.

Schaaijtje .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
ik heb heerlijk gegeten. Hummus met auberginetoevoeging (deze was nog warm en ter plekke gemaakt) en tomaten, extra amandelschaafsel. HEerlijke romige hummus. Daarna hadden we gehakte salade, die we ook erg lekker vonden door de frisse aanmaak met citroen. Een wijntje is niet mogelijk, maar ik miste het niet echt op een doordeweekse dag. Een aanrader.
Eef .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Heerlijk midden-oosters eten, vriendelijke en persoonlijke bediening en gemoedelijke sfeer. Fijn restaurant om elk moment van de dag even binnen te lopen! Gezond en smakelijk eten.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Ik had lekkere hummus met daarbij twee warme pitabroodjes. Maar als je voor twee euro vijftig een extra topping bestelt bestaande uit uien en knoflook en je krijgt een zielig hoopje groot genoeg voor één hap, dan vind ik dat toch tegenvallen. Verder is het er ook niet echt gezellig zitten en is er veel keukenlawaai.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Hemelse humus met heerlijke bijgerechten! Heel aardige enthousiaste bediening! De inrichting mag best iets verbeteren maar dat neem je op de koop toe.
Karin C.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
We hebben lekker gegeten. Prima hummus en groenten en lekkere pita broodjes. De drankenkaart zou wat uitgebreider mogen, nu alleen koffie, thee en wat frisdrank en sapjes. Leuke en prettige bediening.
Lara N.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Op de foto's leek het een redelijkerwijs groot restaurant, maar het was in het echt volledig sfeerloos. Bediening sprak geen nederlands maar was wel vriendelijk. gerechten smaakte ook goed waren veel kleine hapjes dus met stevige trek kan ik een andere plek aanraden om te eten!
Lasse N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
heellief stel dat de zaak runt, hij kookt, zij bedient. Alles supervers en heerlijk. Zelfgebakken pita. Aanrader. Salade os heerlijk, kleingesneden groenten, lekkere dressing.
Omnomnom .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Decor is ok, niet zo overweldigend. Maar de mensen die het runnen zijn heel aardig en het eten is erg lekker en betaalbaar. Als je houdt van de kookboeken van Yotam Ottolengi (Plenty) dan houdt je van wat er word geserveerd bij de Hummus House. Volgens mij een geheel vega eettentje. Voor 6 euro heb je al een bord hummus met sausjes, ingemaakte komkommer en olijven en twee verse pita's. Volgende keer ga ik voor de tabuleh en labneh!