De Hummus House (Leidseplein)

Korte Leidsedwarsstraat 62 1017 RD Amsterdam Nederland Kaart
31-208468547

Meer informatie over restaurant De Hummus House (Leidseplein)

7,2
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Smakelose hummus. Verbrande groentes. Goeie tabule. 2 hoofdgerechten van de 7 waren er niet. Lekkere pitta. Biertje smaakte ook goed. Aardige serveerster. Denk niet dat ik er nog eens ga eten.
Williborda V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Deze gerechten waren van dien aard dat ik het niet kon eten. . Lauw. Het voorgerecht en smakeloos.
Het hoofdgerecht was matig. Omdat ik honger had heb ik het opgegeten. Aangebrande aardappeltjes, zwarte korts aan gerecht en niet smakelijk.

Nagerecht was. Eenvoudig goed.

Waarom ik niet meer terug kom.....
Ik wil liever voor dat geld smakelijk Hollands eten. De kruiden ben ik niet gewend, ik had er ook last van later op ee avond. Een restaurant dat geschikt is voor mensen met een andere achtergrond...denk ik....

Verder vond ik het slecht dat er weinig keuze was met de AH actie. Voor dat geld kan ik een meer keuze diner krijgen op andere plaatsen

Succes verder..........

Will van Bemmel. Wijchen. Gelderland ...Holland
Bradipo .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH restaurantbon waar niet moeilijk over gedaan werd. Daar hoor je wel eens andere verhalen over bij andere restaurants. Heerlijke hummus, verse gemberthee, en fijne bediening. Alleen de kokoscustard vond ik teleurstellend. Custard zelf smaakte naar niets, de kokossmaak kwam van de kokosrasp. Maar ik kom zeker terug want de prijzen zijn fijn!
Déborah V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goede prijs en kwaliteit verhouding, lekker vegetarisch eten! Humus was heerlijk als voor en shakshuka als hoofdgerecht heerlijk!!
fleur_verbiest .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Erg lekker eten en mooie presentatie, alleen moesten we wel lang wachten op het eten. Ook lekkere limonade gedronken. Ik kom zeker nog een keer terug.
ABrocken .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Klein restaurantje, leuke variatie in de leidsedwarsstraat tussen alle pizza restaurants. De inrichting had wat knusser/warmer gemogen.
Eten viel wat tegen. Humus was een beetje bitter en we hadden wat variatie, wat speciaals verwacht. Het is immers "Humus house!". Pita's waren wel lekker, maar 1 broodje was eigenlijk te weinig voor alle humus. Bij het bestellen va het hoofdgerecht bleek de aubergine op te zijn, waardoor de helft van de gerechten niet meer te bestellen was. De gerechten die we nu kregen (gebakken aardappeltjes / ei met tomatensaus) voelden niet echt als hoofdgerecht. Lekker, maar had ik thuis ook kunnen maken. Kokosdessert was lekker, we hadden meer van die topping gewild!
Uiteindelijk wel zeer goedkoop gegeten, en we zijn stiekem nog wel benieuwd naar het gebakken aubergine gerecht. Maar we twijfelen of we terugkomen.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Prima gegeten in dit kleine restaurant, kaart iets aangepast door de AH aktie , heerlijke Hummus en de hoofdgerechten waren heerlijk.
Vriendelijke bediening.Niets mis met de inrichting geen sterrenrestaurant natuurlijk.
Lucas V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijke bediening in een prettige omgeving met een goede prijs/kwaliteit verhouding (AH restaurantactie). Prima Merlot wijn, en met het 3 gangen menu heb je ook in kwantiteit een prima maaltijd.
Sandor N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Eenvoudige setting misschien wat vel licht maar een fantastische Hummus beleving. Gezelschap met 1 van de 6 vegetarisch maar zelfs de kinderen hebben vlees geen moment gemist. Heerlijk gegeten. Spreken alleen Engels maar dat is toch geen probleem in een wereldstad als Amsterdam. Kom zeker nog eens terug!
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij kwamen er vanwege de AH-actie tijdens een weekendje Amsterdam. Het was even verbazend dat men geen Nederlands sprak, maar dan voel je je wel gelijk toerist. Alles is vegetarisch en dus heb je eens volop keus.
Francesca B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Bij Hummius House kan je lekker, vegetarisch of veganistisch eten voor een redelijke prijs. Wij hadden als voorgerecht Hummus, gevolgd door shakshuka met aubergine en labaneh. Ik had labaneh voor het laatst in Syrie gegeten. Deze was war zuurder en steviger van consistentie, maar wel lekker. Bij het eten kregen we per gang 2 verse pita broodjes, wat gesneden Amsterdamse augurk een hete saus en een zacht zure saus. Bij het hoofdgerecht was ook nog een klein schaaltje rode bietensla met geraspte wortel.
Als dessert had ik de kokospudding: coconut malabi en mijn lief espresso. Dit alles kostte ons met de AH kortingsactie en 4 glazen witte wijn (twee elk) 39,49.
Ook zonder korting blijft de prijs redelijk. Aanrader als je genoeg hebt van de saaie vegetarische gerechten in de meeste restaurants.
Anne000 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten smaakte erg goed. Het is wel meer een snackbar dan een restaurant, maar als je bijvoorbeeld even gauw een hapje wil eten voor de film is het ideaal. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend, en de porties zijn royaal.
evriesman .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hier gegeten van de AH-spaaractie,met een vriend. Was heerlijk, voortreffelijke hummus! Jammer dat het hoofdgerecht op papier lag,dat at ik bijna mee, doordat het nat werd. Dessert met kokos was er helaas niet. We mochten, bij uitzondering, het geitenkaas dessert. Die was allemachtig,maar erg lekker ook. Kortom; het eten was erg lekker.Aanrader voor vegetariërs. Minpunt vonden wij de enorme hoeveelheid aan licht, waardoor het restaurant kil overkwam. Wat zéker niet zo was, aangezien het er juist erg warm was. Ook vonden wij het jammer dat alles in het Engels was, de kok en bediening sprak Engels. Ook de kaart was alleen in het Engels. Als ik in Nederland ben verwacht ik Nederlands te kunnen spreken! Fijne muziek op de achtergrond. Dus...wel een adres om nog eens terug te gaan!
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Super lekkere en originele gerechten. Heel smaakvol. Eten wordt snel gebracht. Het is niet echt een restaurant waar je heen gaat om lekker de hele avond te tafelen, wel om goed en voordelig te eten.
kadiam_bijl .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We werden heel aardig ontvangen en snel geholpen. De bediening was engelstalig maar heel erg vriendelijk. Het voorgerecht was koud dus snel opgediend. Ook ons hoofdgerecht deed er niet lang over en het toetje was verbazingwekkend lekker.
paardenstaart .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We hadden de AH deal. We hebben uitstekend gegeten. Alles was vers, ter plekke bereid en bijzonder smakelijk, maaltijd was ruim voldoende. Het toetje was heerlijk, pure smaken en zonder toegevoegde suikers. Mijn vriendin is een kleine eter en ze vroeg of ze de restanten van de maaltijd mee mocht in een doggybag. Dat was een verrassing want behalve die maaltijd werd er nog allerlei lekkers bijgestopt. Een absolute aanrader.
F M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gegeten met AH. Er staat a la carte maar alleen het hoofdgerecht kun je kiezen. Voorgerecht humus was lekker maar nog lekkerder met het pittige peperspul wat je erbij krijgt. Hoofdgerecht gebakken aubergine en sabih, allebei goed maar niet heel bijzonder (maken zelf vaak gerechten uit Ottolenghi's Jeruzalem en hier heeft het veel van weg). Cocos toetje lekkerder dan gedacht. Vriendelijke en snelle service. Sfeer van een eettentje geen restaurant, deed een beetje Berlijns aan met de elektronische muziek en simpele maar leuke aankleding. Kortom prima gegeten maar niet per se voor herhaling vatbaar.
Malissa R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Erg lekker gegeten en de bediening was ook goed! In een aantal reacties hier las ik wat tegenvallers (stugge onaardige bediening) maar dit was bij ons helemaal niet zo. Het is wel meer een 'even wat eten' dan een restaurant maar zeker aan te bevelen! Gaan er zeker nog een keer heen óf hier bestellen via een bezorg service. Top!
Mirjam-Purmerend .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De ontvangst was zeer vriendelijk. Omdat wij vroeg gingen eten (half 6) waren we nagenoeg de enige gasten en verliep de bediening vlot. Gerechten waren zeer smakelijk en, ondanks dat alles vegetarisch was, zeer gevarieerd. Toetje was heerlijk en fris. De enige andere gasten waren wat heren 'op leeftijd' die op nogal luide toon met elkaar in discussie waren. Ook de (lounge) muziek stond vrij hard, waardoor wij ons wel afvroegen hoe 'lawaaiiig' de zaak zou zijn wanneer deze geheel gevuld was met etende en pratende mensen. De ambiance was prima voor 'een snelle hap', voor als je bijvoorbeeld, zoals wij, daarna naar de bioscoop gaat. Al met al echt lekker gegeten voor een goede prijs en wij komen zeker terug!
Pascal P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Met AH-restaurantactie bon daar gegeten. Goed ontvangst. Het was lekker, gezond en vrij licht. Het restaurant is mooi en schoon. Ik ga zeker nog een keer terug.