De Huismeester

Meent 115 3011 JH Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Huismeester

Manuela R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wij kwamen per toeval terecht bij de huismeester. Op de begane grond was nog een tafeltje beschikbaar en we hebben voor de tijd dat we er gezeten hebben meerdere keren gezien dat het personeel nee moest verkopen, zo druk was het. Het is klein, maar gezellig en sfeervol. Bediening is hartstikke vriendelijk en de pantosti tuna en broodje humus waren heerlijk! Wij zijn met een goed gevuld buikje weer naar buiten gestapt. Wat ons betreft een aanrader dit restaurant!
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Leuk gelunched hier. Vriendelijke service. Apart gebouw dat leuk is ingericht. Normaal let je niet zo op de gebouwen in dit deel van de stad. Vanuit de huismeester heb je daar een prima uitzicht op en zie de architectonische waarde.
cbarotterdam .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Erg leuk om drankjes te komen doen (uitgebreide drankkaart), maar het eten viel ons tegen. De gehaktballetjes in tomatensaus hebben wij lekkerder gehad en de gegratineerde mosselen waren gewoon niet lekker. De pintxos met buikspek was wel erg lekker!

Verder was de bediening super vriendelijk en attent, nemen de tijd voor je om je te adviseren etc. Kortom: aanrader voor een drankje, eventueel met een pintxos maar niet speciaal voor het eten komen.