De Huiskamer Wormer

Meer informatie over restaurant De Huiskamer Wormer

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
FishingnicoS .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Lunch genoten in de Huiskamer in Wormer. Mooie zaak met een huiselijke sfeer. Zetten daar een uitstekend bakkie koffie. Daarbij brood met gerookte kipfilet, avocado en rode pesto voor mijn partner. Zelf gekozen voor brood met Carpaccio, pesto en Parmezaanse kaas. Brood was in beide gevallen heerlijk, knapperig, je proefde dat het vers was. De pesto was iets te nadrukkelijk aanwezig bij het brood mer kipfilet. Bij het brood met pesto en carpaccio was de verhouding prima, wel had er iets meer kaas opgestrooid kunnen worden. Met al, prima voor herhaling vatbaar.
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Op 16 april een private dining sessie gedaan met 11 volwassenen en 6 kinderen (van 1 t/m 9 jaar) en het was geweldig. Heerlijk gegeten van grote plateaus, super leuke bediening en geen gedoe met spelende kinderen (en bijbehorende blikken van andere gasten). Echt een aanrader! Super prijs/kwaliteit verhouding.
Rosanne133 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Vanmiddag heerlijk geluncht bij De Huiskamer. De broodjes zijn bijzonder en erg lekker. Inrichting sfeervol en gezellig. Zeker een aanrader!
Brigitbakker .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Vorige week in 'de huiskamer' gegeten met collega's. Het eten was echt heerlijk, iedereen kon lekker pakken van de grote schalen en de kok kwam aan tafel uitleg geven. Absoluut een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Tiny L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Wij hebben zaterdag heerlijk gegeten in De Huiskamer. We waren met 10 personen. Het zag er binnen gezellig en gemoedelijk uit. Het was prachtig weer,dus eerst buiten nog een heerlijke gin tonic cocktail gedronken. Daarna binnen aan tafel gegaan. Tomatensoep uit een glas, met Marrokaanse kruiden. Heerlijk voorgerecht met o.a.Parma ham en meloen en dun gesneden rundvlees met sojasaus. Hoofdgerecht was ook heerlijk, biefstuk,gerookte kip en kabeljauw op een bedje van tagliatelle . Heerlijke aardbeien mousse met ijs toe. Het was weer eens iets heel anders maar lekker. En alles opgediend in mooie Marrokaanse schalen ,borden en glaasjes .Wij hebben ervan gesmuld en zeker voor herhaling vatbaar. Tiny Lijkendijk
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
2 april '14 Private diner gedaan met 12 personen.
Huiselijke omgeving waarin je je direct thuis voelt.
Wat een smaaksensatie!
De gerookte makreelfilet, lamsbout en boerderijkip waren superieur.
Smaken zijn perfect in balans. Kok komt aan tafel vertellen
wat er op tafel verschijnt. Schalen op tafel, zelf pakken.
Een prachtig format.
Gaan hier zeker naar terug.
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Afgelopen zaterdag van een super lekkere High Tea genoten. Service is top, setting is leuk en het eten is geweldig. Ik zou het iedereen aanraden!
Elvis L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Op een zaterdagmiddag een heerlijke lunch genoten in de (vernieuwde) Huiskamer in Wormer. Ik heb een lunchproeverij gekozen, je krijgt dan verschillende dikke sneetjes brood (kakelvers!) met beleg, zoals gerookte heilbot, kalfslende en zalm. Daarnaast een kopje huisgemaakte soep, dat was in mijn geval een truffel-champignonsoep. Wauw! En dat alles door leuke bediening, voor een schappelijke prijs.

De inrichting is Frans (inclusief muziek) en misschien wel een beetje Parijs.. Heerlijk ongedwongen sfeer. En wat het speciaal maakt, vind ik, is dat zij werken met mensen in de keuken die anders moeilijk een baan kunnen krijgen. Een soort van Jamie Oliver maar dan in de polder!

O,ja als je weg gaat neem dan die bonbons en macarons mee. Dat was thuisgekomen een fantastische verrassing! Wat een smaak aan die bonbons! Echt ongelofelijk!