De Huiskamer van Drenthe

Kerkdijk 2 7964 KB Ansen Nederland Kaart

Over het restaurant De Huiskamer van Drenthe

De gezelligste huiskamer van Drenthe

In een pittoresk plaatsje, gelegen tussen Dwingeloo en Ruinen, ligt het schattige restaurant De Huiskamer. Met haar gemoedelijke sfeer en huiselijke aankleding ben je snel erg op je gemak. Hier kan je genieten van diverse Drentse streekgerechten en andere heerlijke lekkernijen. Tijdens de koude dagen zit je goed bij de open haard en met het zomerseizoen geniet je werkelijk op het unieke terras!

Glas champagne

Cor L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gertjan S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Verrast door speciaal zeer beperkte keuze van AH actie maar heerlijk gegeten.
Voor de AH restaurant aktie is er maar 1 keuze menu ( vlees ) waarbij elke andere keuze met 5 euro per gerecht meer prijs kende. Hierop wordt niet gewezen op de AH Restaurant site bij boeken.
Maar de keuze was voor mijn partner en ik een goede. Eten was van topkwaliteit. wij komen zeker terug!
Maartje O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gastvrij ontvangst ;het voelt als thuiskomen. Heerlijk gegeten en uitstekende bediening. Hoeveelheden en keuze. Was ruim voldoende
S M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was goed en de bediening was vriendelijk. Minpunt vonden we dat er niets is gedaan aan geluidswering in de locatie waardoor de vergelijking met een huiskamer wegviel: het was erg lawaaiig. Ook had gemakkelijk voorkomen kunnen worden dat degenen die koffie als dessert dronken de koffie al op hadden toen het ijs werd geserveerd. Verder was het allemaal wel goed.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We kwamen voor het 3 gangendiner van de A.H. actie. We verbaasden ons wel over het feit, dat aangegeven wordt op een bord bij de ingang, dat een 3 gangenmenu 29,50 p.p. kost, terwijl wij 40,00 moesten betalen en geen keus hadden.( alleen met bijbetaling) dus vastgestelde gerechten. (1) Esther was een fijne gastvrouw en het eten heerlijk, wij vonden het alleen veel te zout, vooral de soep en het vlees. Kwalitatief zeer goed! Ook de inrichting en sfeer is heel gezellig! We gaan er zeker nog eens terug.
August V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Vriendelijke bediening, uitstekende keuken, goede wijn wat wil je nog meer.
Veel aandacht van de bediening, de tijd tussen de gerechten is goed afgestemd.
Het eten is tot in de perfectie bereid waardoor het diner een feestje is op zich.
Komen zeker hier terug met de volgende vakantie.
Wil L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Fijne plek!Gezellig en sfeervol restaurant en bovendien heerlijke maaltijden!!We waren hier al vaker.Leuk om een keer in de bedstee te tafelen die hoger ligt dan het 'huiskamerniveau'...
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Goede ambiance en goede keuken. Verrassingsmenu voldeed aan de verwachting! Door een aantal grotere gezelschappen werd het een beetje lawaaiig. Het is een aanrader.
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Geweldig eten, netjes opgediend op de borden! Mooie locatie
mar.visscher .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben genoten! Het eten was erg lekker en de eigenaar was vriendelijk en belangstellend. Was lang niet meer naar de Huiskamer geweest, vanwege slechte ervaring met vorige uitbater en zijn kookkunsten. Ben aangenaam verrast! Een aanrader.
P H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Sfeervol! Voor de 2e keer deze week er gegeten. Dat zegt wel iets.
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We waren hier met een spaarkaart van AH. De ontvangst was gastvrij, de bediening vriendelijk en adequaat. De eigenaar kwam zelf nog even informeren of alles naar wens was. Het menu was smakelijk en de porties ruim voldoende.
Enige punt van kritiek betreft de omgang met de AH restaurantactie. Er is een speciaal driegangenmenu voor € 40. Daar kun je vanaf wijken, maar dan betaal je per gerecht € 5 extra. Zoek je op de site wat de gerechten kosten dan kom je inderdaad uit rond dit bedrag. Echter: er is ook een huiskamermenu van € 29,90 en een verrassingsmenu vanaf € 33,90. Daar zouden wij ook mee bediend zijn, want wij van AH letten op de kleintjes, nietwaar?
P H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Héérlijke mosterdsoep en voortreffelijke kabeljauw. Aanraders!
nellievdveen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Zoals altijd leuke bediening, altijd correct en vrolijk. Het eten super bereid begeleid met een heerlijk wijntje. Wij komen zeker trug.
Ria R.
Het me u van 40 euro is zeer zeer eenvoudig
He t menu van de kaart die wij maar genomenhebbenwas zeer beperkt end

Het menu voor 40 euro is zeer zeer eenvoudig.
Wij hebbenvoorde kaart gekozen,zeer beperkt.hertenvlees was taai.
De markreelmousse voorbijna 14 eurowas redelijk maar veel te duur.Geen aanrader.
Anton L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk eten met fraaie combinaties.
Bediening correct maar niet heel smeuïg.
Mooi met open keuken.
Vrij stevig geprijsd.
Renee Z.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Er was een speciaal menu. Iets wat niet op de kaart staat. Je mocht veranderen, maar dat bracht per gang 5 euro p.p. aan extra kosten met zich mee. Wat er werdt aangebodem vonden wij niet in verhouding van de prijs staan. We hebben ons drankje opgedronken, afgerekend en elders gaan eten.
La K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Prima gegeten alleen waren de warme gerechten niet erg warm met als consequentie dat de laatste hapjes koud waren. Jammer.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Geweldige plek om heerlijk te kunnen eten!! Geweldige koks en bediening in dienst. Kwaliteit van het eten is super !! Petje af voor de eigenaren Pedro en Anja, erg mooi bedrijf!
kor.ytsma .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
bij ontvangst had dedame inkwestie een vreselijk indringend parfum op: niet lekker!!!
Dit was door ons allen opgemerkt.
De rest van het eten was uitstekend, niks op aan te merken!!!