De Huifkar

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
7,2
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
leuke plek, zonnig terras, vrolijke bediening, kortom .. dit werd onze avond (we waren een weekendje in Middelburg). het eten: de 'proeverij", de geitenkaas, zalm, huifkar-mosselen, kabeljauw en papillot-zalm was allemaal prima, leuk opgediend en bijzonder smaakvol. de wijnen waren goed, en voordelig geprijsd. met name de huiswijn was helemaal goed.
maar ..... om 21:30 werd ons toch wel erg duidelijk aangegeven dat het uitgebreid na-borrrelen er niet meer bij zat, want het werd gesloten ? zelfs de vraag of we dan gewoon mochten afrekenen en met slechts 4 van hun glazen en een speciale fles wijn buiten mochten blijven zitten, werd dus negatief beantwoord. het was 26 aug en 's avonds nog ruim 22 graden. en dan toch geen enkele poging gedaan om ons nog gewoon even te laten blijven, zelfs na het eerst volledig betaald te hebben. ik vind dit een gemiste kans, want ze doen het voor de rest zo goed. jammer, want aanvankelijk zou je hier zo weer naar toe gaan, maar nu is er geen reden meer om weer terug te komen.
Tankpat .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Met zijn tweetjes hier gaan eten.
Geen spijt van, we mochten zelf een tafel kiezen.

Het eten was zeer goed, en je krijgt meer dan voldoende.
Zelf een schnitzel genomen en die was lekker en zonder champions was geen enkel probleem.
Partner had sate genomen, iets meer bite in de saus of kip had iets lekkerder geweest maar voor de rest prima.

De service is van een hoog niveau, waar sommige duurdere zaken wat van kunnen leren. Alles met een lach, netjes, goed tempo en er wordt naar de klanten geluisterd.
We maakten een geintje over de klok maar dat werd met een lach opgepakt.
Alle andere vragen werden ook uitbundig beantwoord.
Het was zelfs te zien dat het personeel elkaar wijst op dingen om klanten te helpen of de zaak op orde te houden.

We hebben een fijne avond gehad hier.
Joke En Bert .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
een leuke en gezellige brasserie op de markt, met professionele bediening en een goede keuken. we hebben heerlijk zeebaars gegeten, hij was goed gebakken en met lekkere groente en saus. Hier komen we zeker terug als we weer in Middelburg zijn.
PaulBocuse .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten, vooraf de proeverij van vis (gamba, vis soepje en Hollandse garnalen) mijn man had de geitenkaas vooraf. Hoofd gerechten steak huifkar en de zeebaars dat was erg lekker en zeker genoeg, desserts de crème brûllé brandend aan tafel geserveerd erg leuk! Het restaurant zat lekker vol de bediening is vriendelijk en correct en de gerechten komen vlot de keuken uit ondanks de drukte. Vooral de prijs kwaliteit vind ik hier extra goed vandaar de twee 10en ga zo door!
Marve .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Na een teleurstellende ervaring in een ander restaurant zochten wij (mijn twee oppaskindjes, hun ouders en ik) om 19.30 uur op een zeer drukke zaterdag alsnog een plaatsje om te eten.
Bij de Huifkar werden we vriendelijk ontvangen, in de ontbijtruimte werd speciaal voor ons een tafel gedekt. De ober behandelde de twee jongetjes (9 en 11) als echte heren, wij volwassenen werden deskundig te woord gestaan over het menu. Hoewel we alle vijf iets anders bestelden, kwam het eten in sneltreinvaart op tafel. Het was allemaal goed, mooi opgediend zonder doublures van het garnituur van voor- en hoofdgerechten. Ook het dessert was heerlijk. Uiteindelijk waren we om kwart over tien de laatsten die vertrokken, vriendelijk uitgeleide gedaan door de ober. Het was een hele fijne avond.
Lottt .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Onze eerste ervaring met de Huifkar. Kwamen aan op een niet al te vol terras, eerste 30 min kwam niemand naar ons toe. Uiteindelijk geholpen, verkeerde drankjes uitgeserveerd, dus weer 10 min wachten. We hadden 2x zalm, helaas was deze zalm hartstikke koud en smaakte niet vers. Ons zien jullie nooit meer terug.
Boeredb .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Heerlijk gegeten bij de Huifkar. Prima gebakken steak en heerlijke zalm/gamba's. Bediening was vlot en erg vriendelijk. Mooie plek daar aan de markt!

Bram H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Meerdere keren bij de huifkar geweest en elke keer tot nu toe een goede keuze geweest. De bediening is prima en vlot, het eten is herkenbaar en de prijs kwaliteit is goed. Aanrader is de clubsandwich zonder tomaat (daar hou ik niet van) en de jus de Orange is vers geperst.
In de winter kom ik ook vaak als de ijsbaan er is warme chocomelk drinken met een grote toef slagroom.
GAST ZLND .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Heerlijk! Wat een verassing. In de zomer vaak op het terras gezeten. Besloten om deze keer binnen te eten.
Voorgerecht geitenkaas is een echte aanrader.
De zeebaars was prima en de salade scampies heerlijk (en royaal).
Op advies van andere gasten de creme brulle geprobeerd. Deze was super en werd brandend aan tafel geserveerd.
Vriendelijke bediening en correcte service.

We zijn erg positief verrast, en komen zeker nog eens terug!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Leuke plek aan de markt van Middelburg. Wij kwamen waarschijnlijk op het verkeerde moment, maar toen we binnenkwamen werden we ongeveer 10 minuten lang voorbij gelopen door personeel dat overduidelijk hard aan het werk was, met volle dienbladen, maar zolang genegeerd worden voelt toch niet prettig. Toen we eenmaal besteld hadden stond ons eten snel op tafel en het smaakte prima! ( kaaskroket is erg aan te bevelen!)
Jammer van de service, want dat verpest de sfeer toch een beetje...
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Gisteren onverwacht binnengevallen voor een snelle hap onderweg. En daarvoor heeft het dan ook de goede ambiance: niet chique, ook geen snackbar maar ergens daar tussen in. Een beetje als een Amerikaanse diner, met banken langs de kanten. De plate-service was voldoende, maar ook niet heel bijzonder. Lekkere frisse salade stak er boven uit. Attente bediening.
PaulBocuse .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Heerlijke club sandwich gegeten met getoast brood (zoals het moet) mijn vrouw had de tomaten soep met basilicum olie erg lekker. De bediening is erg vriendelijk en letten goed op hun gasten. Prijs kwaliteit is prima. Het terras is een heerlijke plek om te vertoeven in de zon.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Op zondag buiten op terras in de zon lunch genomen.
Fantastische plek met uitzicht op stadhuis.
Garnalencroquetten met frites.
Mayonaise apart betalen.
Vriendelijke en vlotte bediening.
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
We hebben hier geluncht. Salade met gerookte vis. Kan weinig aan mis gaan. Was gewoon lekker. Gebakken mosselen met veel verse groente. De mosselen waren voor mij ietsjes te gaar, maar wel goed op smaak. De bediening was prima. Ze houden ook goed rekening met kinderen. Ze vragen uit zichzelf of we een extra bord bij willen. Prima om weer terug te komen om te lunchen.
Brejo .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Kom hier regelmatig personeel zeer vriendelijk.
Eten is goed en snel .
Antourage is gemoedelijk .
Kan er verder niet veel meer over vertellen gewoon goed.
IngridTuur .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Heerlijk verrast in deze Brasserie. Dankzij de eenvoudige maar no nonsen uitstraling aangeschoven. We kregen een heerlijke maaltijd voorgezet door de bediening die duidelijk weet waar ze mee bezig is! Uitstekend gegeten voor een prima prijs!
Joost G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Met z'n zessen onaangekondigd komen lunchen. Het was fris, maar door de gaskachels was het toch aangenaam buitenzitten. Het terras zat niet vol, en het was dan ook geen probleem 2 tafelsaan elkaar te schuiven.
Enthousiast gemaakt door de serveerster kozen we voor de dag specialiteit, asperges met hollandaise-saus, zalm of ham, zeekraal met zongedroogde tomaatjes, en gekookte krieltjes in een romige saus. Het geheel was wel wat zwaar voor een lunch, maar smaakte verrukkelijk en was duidelijk met liefde bereid. De asperges waren misschien wel de zachtste die ik ooit gegeten heb, heel goed geschild en toch nog lekker dik. Eén van ons nam de vissoep, rijk gevuld en goed van smaak.
De witte huiswijn á 15 euro 50 was ook dik in orde.