De Huifkar

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Huifkar

Robert .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Een weekendje Zeeland en dan uiteraard een bezoek aan Middelburg. We (2 volwassenen en een kind) hadden onze lunch bij de Huifkar. Na een hartelijk ontvangst bekeken wij de menukaart. Veel keuze. We dronken fris en wijn en na wat bitterballen aten wij: ciabatta salami, ciabatta tomaat-mozzerella-pesto en een salade zalm/makreel. Alle gerechten waren goed. De bediening zeer vriendelijk en vlot. De Huifkar is een aanrader.
Joke en bert .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We zijn weer na de verbouwing bij de huifkar geweest het is zeer mooi ingericht en Heerlijk gegeten eerst de carpaccio daarna de gekookte mossels heerlijk vers, en als toetje de dame blanch met warme chocoladesaus in een chocolade bol aanrader! De bediening is super aardig!
Rie G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij hebben daar met 10 personen heerlijk gegeten,Het eten was super,de bediening goed en super aardig.We komen zeker terug,en gaan weer een afspraak maken voor 24 Maart.
eter123 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Hier met 4 personen geluncht op het terras. Snelle en oplettende bediening. Twee personen hadden de maaltijdsalade met vis. Deze had verse ingrediënten en was smaakvol maar niet voldoende als lunch. In de makreel zaten nog graten. Schnitzel met frites en club sandwich waren redelijk. Drankjes en koffie waren verder goed. Leuke locatie aan de markt en uitzicht op het mooie stadhuis.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
leuke plek, zonnig terras, vrolijke bediening, kortom .. dit werd onze avond (we waren een weekendje in Middelburg). het eten: de 'proeverij", de geitenkaas, zalm, huifkar-mosselen, kabeljauw en papillot-zalm was allemaal prima, leuk opgediend en bijzonder smaakvol. de wijnen waren goed, en voordelig geprijsd. met name de huiswijn was helemaal goed.
maar ..... om 21:30 werd ons toch wel erg duidelijk aangegeven dat het uitgebreid na-borrrelen er niet meer bij zat, want het werd gesloten ? zelfs de vraag of we dan gewoon mochten afrekenen en met slechts 4 van hun glazen en een speciale fles wijn buiten mochten blijven zitten, werd dus negatief beantwoord. het was 26 aug en 's avonds nog ruim 22 graden. en dan toch geen enkele poging gedaan om ons nog gewoon even te laten blijven, zelfs na het eerst volledig betaald te hebben. ik vind dit een gemiste kans, want ze doen het voor de rest zo goed. jammer, want aanvankelijk zou je hier zo weer naar toe gaan, maar nu is er geen reden meer om weer terug te komen.
tankpat .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Met zijn tweetjes hier gaan eten.
Geen spijt van, we mochten zelf een tafel kiezen.

Het eten was zeer goed, en je krijgt meer dan voldoende.
Zelf een schnitzel genomen en die was lekker en zonder champions was geen enkel probleem.
Partner had sate genomen, iets meer bite in de saus of kip had iets lekkerder geweest maar voor de rest prima.

De service is van een hoog niveau, waar sommige duurdere zaken wat van kunnen leren. Alles met een lach, netjes, goed tempo en er wordt naar de klanten geluisterd.
We maakten een geintje over de klok maar dat werd met een lach opgepakt.
Alle andere vragen werden ook uitbundig beantwoord.
Het was zelfs te zien dat het personeel elkaar wijst op dingen om klanten te helpen of de zaak op orde te houden.

We hebben een fijne avond gehad hier.
Joke en bert .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
een leuke en gezellige brasserie op de markt, met professionele bediening en een goede keuken. we hebben heerlijk zeebaars gegeten, hij was goed gebakken en met lekkere groente en saus. Hier komen we zeker terug als we weer in Middelburg zijn.
PaulBocuse .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten, vooraf de proeverij van vis (gamba, vis soepje en Hollandse garnalen) mijn man had de geitenkaas vooraf. Hoofd gerechten steak huifkar en de zeebaars dat was erg lekker en zeker genoeg, desserts de crème brûllé brandend aan tafel geserveerd erg leuk! Het restaurant zat lekker vol de bediening is vriendelijk en correct en de gerechten komen vlot de keuken uit ondanks de drukte. Vooral de prijs kwaliteit vind ik hier extra goed vandaar de twee 10en ga zo door!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Leuke plek aan de markt van Middelburg. Wij kwamen waarschijnlijk op het verkeerde moment, maar toen we binnenkwamen werden we ongeveer 10 minuten lang voorbij gelopen door personeel dat overduidelijk hard aan het werk was, met volle dienbladen, maar zolang genegeerd worden voelt toch niet prettig. Toen we eenmaal besteld hadden stond ons eten snel op tafel en het smaakte prima! ( kaaskroket is erg aan te bevelen!)
Jammer van de service, want dat verpest de sfeer toch een beetje...
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Gisteren onverwacht binnengevallen voor een snelle hap onderweg. En daarvoor heeft het dan ook de goede ambiance: niet chique, ook geen snackbar maar ergens daar tussen in. Een beetje als een Amerikaanse diner, met banken langs de kanten. De plate-service was voldoende, maar ook niet heel bijzonder. Lekkere frisse salade stak er boven uit. Attente bediening.
PaulBocuse .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Heerlijke club sandwich gegeten met getoast brood (zoals het moet) mijn vrouw had de tomaten soep met basilicum olie erg lekker. De bediening is erg vriendelijk en letten goed op hun gasten. Prijs kwaliteit is prima. Het terras is een heerlijke plek om te vertoeven in de zon.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Op zondag buiten op terras in de zon lunch genomen.
Fantastische plek met uitzicht op stadhuis.
Garnalencroquetten met frites.
Mayonaise apart betalen.
Vriendelijke en vlotte bediening.
Joost G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Met z'n zessen onaangekondigd komen lunchen. Het was fris, maar door de gaskachels was het toch aangenaam buitenzitten. Het terras zat niet vol, en het was dan ook geen probleem 2 tafelsaan elkaar te schuiven.
Enthousiast gemaakt door de serveerster kozen we voor de dag specialiteit, asperges met hollandaise-saus, zalm of ham, zeekraal met zongedroogde tomaatjes, en gekookte krieltjes in een romige saus. Het geheel was wel wat zwaar voor een lunch, maar smaakte verrukkelijk en was duidelijk met liefde bereid. De asperges waren misschien wel de zachtste die ik ooit gegeten heb, heel goed geschild en toch nog lekker dik. Eén van ons nam de vissoep, rijk gevuld en goed van smaak.
De witte huiswijn á 15 euro 50 was ook dik in orde.