De Hu's

• Kom je met de auto?
    10 min loopafstand vanaf centraal station Amsterdam
  • : betaald parkeren

lunch:12.00 - 16h.30
diner: 18.00 - 22.00 (22.30 vr/za)
maandag gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Hu's

Sariña U.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Sariña U.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten, echt een aantal aanraders en zou voor het eten nog een keer terug komen. De inrichting is niet echt mijn smaak maar past prima bij het concept.
Miriam H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een verzorgde ambiance, vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten.
L. M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
FANTASTISCH! Alles was perfect, we hebben genoten van Gyoza, Sizzling Angus, sticky Chicken Lettuce, Crab on the beach, Lamb on fire, Yaki Udon, Dim Sum en een heerlijk desert met ijs en sesam. We hadden van te voren een keuze gemaakt van diverse gerechten en deze met elkaar gedeeld, de gerechten kwamen in een prettig tempo aan, zodra de kok ze klaar had, het kon niet beter, goed teamwerk, we gaan zeker terug komen! :)
Wytse B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
een juweeltje van een restaurant!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was heerlijk, maar het duurde enorm lang.
Ulric B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk eten tegen een goede prijs en zeer vriendelijke bediening!
Ulric B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Super lekker familie restaurant. Een heerlijk asian fusion van Chinees, Thais en Japans. Mooie wijn en een lekker toetje. Een aanrader.
Servaas V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Lekker en bijzonder eten. Bediening kon attenter, als hij 1-2 keer langs zou zijn komen lopen, hadden we eventueel een tweede drankje genomen of een nagerecht. Bediening wist niet wat glutenvrij was of niet.
Tim W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Fantastische keuken! Zeer lekker gegeten. Absoluut een aanrader!
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekkere verrasende hapjes, mooi gepresenteerd en van hoge kwaliteit. Heerlijk gegeten met een goed glas wijn erbij. De jonge eigenaresse heeft een originele kaart verzonnen, Aziatische tapas, perfect.
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
mooie verfijnde gerechten, heerlijke thee van verse blaadjes, een aanwinst in de Haarlemmerstraat!
M. A.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Steengoed. Het decor is wat minimaal en niet helemaal mijn smaak maar als je me dit eten geeft, voor dit geld, mag je me in een kartonnen doos stoppen. Erg fijn.
Michel C.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten en een hele vriendelijke bediening. Aanrader!
Stefano Maria E.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Haarlemmerstraat wordt steeds mooier. Vanaf maart 2017 is er ook een nieuwe “Asian Tapas Bar”10 min loopafstand vanaf Amsterdam Centraal Station.
Ingericht en gerund door een familie uit Tianjin, een havenstad in het noorden van China, 130 km vanaf Beijing, biedt De Hu’s een zeer goede keuze van typisch Aziatische gerechten, door de “mama” bereid.
Sasa is een fantastische gastvrouw. Ook de rest van de familie is heel vriendelijk.
We beginnen met “Gyoza” (overheerlijke gebakken dumplings), gevolgd door “Crab on the beach” (met kruimelmix, knoflook, uien en gember) en “Lamb on Fire” (met een bijzondere saus die zoet begint en dan superscherp wordt).
Alles zooo lekker… We kunnen niet stoppen en nemen nog Dim sum mix als “dessert” en nog een glas wijn.
Misschien een beetje Chinese muziek?
xie xie en zai jian
(commento inviato a Tripadvisor)
jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
de moeite waard. gerechten goed van smaak. gevarieerd.
De tafel van Thelma O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
De tempura was vet, als je erin kneep kwam de olie eruit en daardoor smaakte alles naar olie. De eendenborstsalade vonden we echt het dieptepunt: 3 piepkleine plakjes droge (gerookte?) eend met een randje vet en geen knapperig korstj op een de salade die was stukgegaan en klef van het lange staan in de (vele) dressing. De structuur van het groen was stuk, het was een gemengde salade, dus niet aangepast aan de eend en er zaten rotte stukjes bij. Er zat totaal geen smaak aan, alleen maar klef.We hebben geklaagd en hebben 1 salade niet berekend, maar daar ging het niet over. We hadden ook duck met pancakes, daar was het vet niet uit de eend gesmolten waardoor je sommige stukjes maar gewoon doorslikte. De Gyozi was heerlijk. We gaan nooit meer terug, het was echt teleurstellend.
Margriet M.
Salade niet vers; tempura te vet. Wel wat korting gekregen op de rekening.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wat was het heerlijk. Dankzij Iens bij dit top restaurant terecht gekomen. Wij hadden het surprise menu: de chef tovert de heerlijkste asian tapa's op tafel. Gecombineerd met een heerlijke wijn, vriendelijke bediening en een gezellige locatie was dit een avond om niet snel te vergeten. Een dikke 10!! Wij komen zeker weer terug.