De Hu's

Haarlemmerstraat 97 1013 EM Amsterdam Nederland Kaart
31-203620387

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten

• Kom je met de auto?
    10 min loopafstand vanaf centraal station Amsterdam
  • : betaald parkeren

lunch:12.00 - 16h.30
diner: 18.00 - 22.00 (22.30 vr/za)
restaurant is af te huren voor groepen van +- 60 personen
zomersluiting 2018: 12-08 tot 17-08

Jouw recensie over het restaurant De Hu's

Henk L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Zeer smakelijk en goed bereide gerechten. Een beetje voorzichtig van smaak.
Aangenaam, attent en goed geïnformeerd personeel.
Sarah Z.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wat een geweldige vondst. Voor deze recensie maak ik ook lekker (mis)gebruik van ons Chinese bloed: we waren zeer positief verrast door de hoge kwaliteit van het eten dat werd geserveerd. De eerste gang Japans (sushi, edamame, tempura), tweede gang (tussengerecht) vermoedelijk zelf gemaakte dimsum en gyoza (zeer goed uitgevoerd, vers) en de derde gang (hoofdgerecht) kipdijfilet met gebakken rijst en gefrituurde wontondeegvellen met waarop een in oosterse saus gebakken gamba. Ambiance is typisch "modern aziatisch" met jazz/lounge muziek op de achtergrond en modern aardewerk servies. De tempura was werkelijk perfect gefrituurd in schone olie en de gebakken rijst en sushiconsistentie waren ook zeer goed gedaan. Wij komen zeker terug, ook zonder de AH restaurantactie.
Ruby N.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Vriendelijke bediening, heel lekker eten. Ook nog een receptje mee gekregen om echte chinese ei te maken! Een aanrader
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Lekker en gezellig
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Werkelijk heerlijk gegeten, uitzonderlijk lekkere hapjes! Zeer goed bereid. We waren uit eten met mijn 90 jarige moeder en ze heeft nog dagen lang herhaald dat ze zelden zo lekker gegeten had. We namen Dim sum mix, Crispy ebi, ebi fry, double seafood, pumpkin balls, tempura mis, eggplant tofu en (als klapstuk) crab on the beach. Vlotte, deskundige bediening die goed inspeelde op onze dieet eisen. De prijs viel reuze mee, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
lekkere "Aziatische" tapas, jammer dat bij de A&H-aanbieding geen dessert werd geserveerd; zeer vriendelijke en adequate bediening.
Chi Yin T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Lekker eten: veel variatie en goede prijs-kwaliteit verhouding. Niet voor de enorm grote eter maar zeker ruim voldoende. Mijn vrienden willen hier vaker naar toe gaan in de toekomst!
Randy M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
AH Restaurantactie. Op de site staat: voorgerecht 7 gangen shared dining, hoofdgerecht 7 gangen shared dining, nagerecht nvt. We dachten daarom 7 kleine gerechtjes om te delen als voorgerecht en 7 kleine hapjes als hoofdgerecht en geen toetje. Helaas waren het 7 kleine gerechtjes voor de hele avond. Van de 7 gerechtjes was er 1 sushi; die was wel lekker. Alle andere dingen waren niks bijzonders. Voor de 'normale' prijs van € 32 pp hadden we meer eten verwacht. Of een beperkte hoeveelheid eten, maar dan wel iets spectaculairs qua smaak. Dat viel dus vies tegen, zowel qua smaak als qua hoeveelheid eten. Na het bezoek aan de Hu's zijn we direct doorgegaan naar een ander Aziatisch restaurant vlakbij de Dam en daar hebben we maar verder gegeten, want het 7 gangen menu van de Hu's was zo weinig dat je het niet eens als voorgerecht zou bestellen. Gastvrouw daarentegen was wel heel erg vriendelijk. Beetje weinig mensen in de bediening waardoor het tussen de gangen door vrij lang wachten was.
Wiko R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Een prachtig restaurant, verrukkelijk eten en zoals altijd een geweldige bediening! Helemaal niets op aan te merken! Chapeau!
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Prima eten!
Semra C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
De service was heel goed. Warm en vriendelijk ook en hele sfeervolle inrichting, aanrader!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
AH menu goed verzorgd, en op elkaar afgestemd. Vlotte service en vriendelijke bediening, zonder AH hadden we ze niet voordelig gevonden.
Renate Z.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Zeer lekker gegeten, gevarieerd.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Een heerlijk en verrassend menu gehad. Nieuwe dingen geproefd! Zeker een aanrader als je een keer iets anders wilt proberen
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Top!
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Zeer smakelijk gegeten en prettige, klantvriendelijke bediening.
Roos P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wow wat een lekker eten! Super vers en veel smaak. De besieging was ook top.
Jari B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Met de AH actie gegeten. We kregen 7 gangen met 'Aziatische tapas'. Alles was erg lekker, alleen de eerste gangen waren niet erg vullend. De laatste gangen waren in ons geval gelukkig prima om gewoon voldaan naar huis te gaan.
Soraya L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heel leuk! Lekker gegeten en goede service!
Albert G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
HIer gegeten met de AH restaurantactie. Daarbij kregen we het verrassingsmenu; 7 gerechtjes in 3 gangen, als een soort tapas. Dit werd mondeling aan ons verteld. We konden ook nog aangeven of we nog speciale wensen hadden, waarmee dan rekening gehouden werd. De bediening was vriendelijk. Er zat wel redelijk wat tijd tussen de verschillende gerechtjes. De eerste ronde sojabonen was lekker, de sushirolls en gefrituurde pompoenballetjes ook. De dimsum en iets wat daarna kwam en er ook op leek (maar met gebakken korstje, weet de naam niet meer) was wat onbestemd qua kleur en smaak. De rijst met kip, en de zeebaars was wel weer lekker. De porties waren echter wel klein, en aan het eind hadden we niet het gevoel echt vol te zitten. Voor het geld had dat wel gemogen, desnoods door een goedkope sidedish. De aankleding binnen is niet erg sfeervol. Op een gegeven moment kwam in de zaak ook even een sterke wietlucht voorbij, alhoewel we niet vlakbij de ingang zaten (deur stond open). Een groepje buitenlandse toeristen dat naast ons zat te eten, ging onder het eten luidruchtig zitten bellen, terwijl de telefoon op speaker stond(!). Hier werd niets van gezegd door het personeel. Wat ons betreft zijn er dus nog wel wat verbeterpunten.