Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten

• Kom je met de auto?
    10 min loopafstand vanaf centraal station Amsterdam
  • : betaald parkeren

lunch:12.00 - 16h.30
diner: 18.00 - 22.00 (22.30 vr/za)
restaurant is af te huren voor groepen van +- 60 personen
zomersluiting 2018: 12-08 tot 17-08

Jouw recensie over het restaurant De Hu's

Randy M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
AH Restaurantactie. Op de site staat: voorgerecht 7 gangen shared dining, hoofdgerecht 7 gangen shared dining, nagerecht nvt. We dachten daarom 7 kleine gerechtjes om te delen als voorgerecht en 7 kleine hapjes als hoofdgerecht en geen toetje. Helaas waren het 7 kleine gerechtjes voor de hele avond. Van de 7 gerechtjes was er 1 sushi; die was wel lekker. Alle andere dingen waren niks bijzonders. Voor de 'normale' prijs van € 32 pp hadden we meer eten verwacht. Of een beperkte hoeveelheid eten, maar dan wel iets spectaculairs qua smaak. Dat viel dus vies tegen, zowel qua smaak als qua hoeveelheid eten. Na het bezoek aan de Hu's zijn we direct doorgegaan naar een ander Aziatisch restaurant vlakbij de Dam en daar hebben we maar verder gegeten, want het 7 gangen menu van de Hu's was zo weinig dat je het niet eens als voorgerecht zou bestellen. Gastvrouw daarentegen was wel heel erg vriendelijk. Beetje weinig mensen in de bediening waardoor het tussen de gangen door vrij lang wachten was.
Wiko R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Een prachtig restaurant, verrukkelijk eten en zoals altijd een geweldige bediening! Helemaal niets op aan te merken! Chapeau!
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Prima eten!
Semra C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
De service was heel goed. Warm en vriendelijk ook en hele sfeervolle inrichting, aanrader!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
AH menu goed verzorgd, en op elkaar afgestemd. Vlotte service en vriendelijke bediening, zonder AH hadden we ze niet voordelig gevonden.
Renate Z.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Zeer lekker gegeten, gevarieerd.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Een heerlijk en verrassend menu gehad. Nieuwe dingen geproefd! Zeker een aanrader als je een keer iets anders wilt proberen
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Top!
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Zeer smakelijk gegeten en prettige, klantvriendelijke bediening.
Roos P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wow wat een lekker eten! Super vers en veel smaak. De besieging was ook top.
Jari B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Met de AH actie gegeten. We kregen 7 gangen met 'Aziatische tapas'. Alles was erg lekker, alleen de eerste gangen waren niet erg vullend. De laatste gangen waren in ons geval gelukkig prima om gewoon voldaan naar huis te gaan.
Soraya L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heel leuk! Lekker gegeten en goede service!
Albert G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
HIer gegeten met de AH restaurantactie. Daarbij kregen we het verrassingsmenu; 7 gerechtjes in 3 gangen, als een soort tapas. Dit werd mondeling aan ons verteld. We konden ook nog aangeven of we nog speciale wensen hadden, waarmee dan rekening gehouden werd. De bediening was vriendelijk. Er zat wel redelijk wat tijd tussen de verschillende gerechtjes. De eerste ronde sojabonen was lekker, de sushirolls en gefrituurde pompoenballetjes ook. De dimsum en iets wat daarna kwam en er ook op leek (maar met gebakken korstje, weet de naam niet meer) was wat onbestemd qua kleur en smaak. De rijst met kip, en de zeebaars was wel weer lekker. De porties waren echter wel klein, en aan het eind hadden we niet het gevoel echt vol te zitten. Voor het geld had dat wel gemogen, desnoods door een goedkope sidedish. De aankleding binnen is niet erg sfeervol. Op een gegeven moment kwam in de zaak ook even een sterke wietlucht voorbij, alhoewel we niet vlakbij de ingang zaten (deur stond open). Een groepje buitenlandse toeristen dat naast ons zat te eten, ging onder het eten luidruchtig zitten bellen, terwijl de telefoon op speaker stond(!). Hier werd niets van gezegd door het personeel. Wat ons betreft zijn er dus nog wel wat verbeterpunten.
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Via de AH actie een menu gekregen bestaande uit 7 gerechten, erg lekker en goede hoeveelheid. Was maar één medewerker in de bediening dus het duurde wat langer voordat we onze gerechten en drankjes kregen of konden bestellen.
Overall, prima ervaring!
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Lekker gegeten, maar was het geld zonder de ah actie niet waard geweest.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Leuke tent. Lekker eten!
Manon U.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Heerlijke Aziatische tapas, echt kwaliteit. Aardige dame kon ons heel duidelijk vertellen wat wat was. Gezellig avondje was het!
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
AH aktie:, eten was lekker. Wanneer je de normale prijs betaald is een goede all tot dan wat een betere optie.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten met een prima bediening!
Melanie R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018