De Hu's

Haarlemmerstraat 97 1013 EM Amsterdam Nederland Kaart
31-203620387

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten

• Kom je met de auto?
    10 min loopafstand vanaf centraal station Amsterdam
  • : betaald parkeren

lunch:12.00 - 16h.30
diner: 18.00 - 22.00 (22.30 vr/za)
restaurant is af te huren voor groepen van +- 60 personen
31 december 2018 keuken sluit 20h00.
1 januari 2019 gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Hu's

Frits V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Een fijn restaurant, een aziatisch tapas restaurant; niet goedkoop, maar de hapjes zijn verrukkelijk. Beste gyoza gegeten ooit. Hapjes zijn knisperig en kakelvers. Echt top! Verdient meer clientèle.
Appu S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Het eten was niet echt een representatie van de kaart. We kregen wat standaard gerechtjes die bij elke sushi restaurant gereserveerd zou wo den. Wij hadden een AH restaurant deal. Ik ben zelf een Aziaat, vond het eten niet bijzonder helaas.
Jamie V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Eten was heerlijk. Bediening was ook goed! Ze stond zowat in haar eentje maar redde het toch allemaal prima. Kwam ook niet gestresst over wat ik erg belangrijk vind. Ga hier zeker nog een keer heen!
Alwin R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Leuk tentje, goed eten, vriendelijk personeel.
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heel goed eten, tegen redelijke prijs. ????
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
het AH menu bestond uit een flink aantal gerechtjes, die allemaal boeiend en fraai waren, in een vlot tempo een voor een opgediend. interessante sausjes er ook bij. een fijne verrassing was het.... de Sauvignon Blanc wijn echter kwam in een glas dat naar oude sokken rook, en de wijn had kraak noch smaak. toen ik dat aanstipte kreeg ik uit een ander glas, uit een nieuwe fles, deze wijn nogmaals, echter geen verschil. slecht ingekocht! toch was het een mooi uitje.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Heerlijk gegeten!
Emma G.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Wat een pareltje zo vlakbij Amsterdam Centraal! Ik was op zoek naar een leuke eetplek vlakbij het station en die hebben we gevonden ook. Het menu wordt aangeduid als “Aziatische tapas”, en dit concept is hier perfect uitgewerkt. De gerechten uit de verschillende Aziatische keukens komen elk goed tot hun recht, wat een kunst op zich is. Zo deed de Dim Sum ons gelijk denken aan onze tijd in Taiwan, toen een Taiwanese vriend ons daar naar een top Dim Sum restaurant had gebracht. De Gyoza was net zo lekker als de Gyoza zoals ik die gewend ben van de betere Japanse restaurants. De kaart is mooi gebalanceerd, dus er is voor ieder wat wils: of je meer van de groene gerechten, de vlees, de gestoomde of de gefrituurde bent. Je kan zelf je eigen menu samenstellen door het tapasconcept, dus je kan er echt je eigen avond van maken. Voor de toetjes zijn er drie keuzes, alledrie erg origineel en verrassend uitgewerkt. Kortom, hier kom ik zeker vaker terug!
Maarten C.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk eten en fijne bediening.
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Prima eten en service
Chitra B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Op zich prima Aziatisch eten in een wat kleiner restaurantje in de Haarlemmerstraat. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Inrichting schommelt een beetje tussen oubollig en Typisch maar modern Chinees(?). Het AH menu was enigzins teleurstellend, het bestond uit een voor-, tussen- en hoofdgerechtgang. Het waren niet meer dan wat Dim sums, Sushi en wat rijst met kip.. dessert moest los zelf besteld worden..
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Leuk restaurant en heerlijk eten!
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijke Aziatische tapas om samen te delen.
Schenken ook lekkere wijn.
Hele vriendelijke bediening
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten.
Marieken P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Eten was lekker en verrassend. Tafel aan het raam was leuk, verlichting té fel en daardoor wat ongezellig, gelukkig zijn de lampen weg te draaien. Jammer dat het er zó rustig was, het verdient beter.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Zeer smakelijk en goed bereide gerechten. Een beetje voorzichtig van smaak.
Aangenaam, attent en goed geïnformeerd personeel.
Sarah Z.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wat een geweldige vondst. Voor deze recensie maak ik ook lekker (mis)gebruik van ons Chinese bloed: we waren zeer positief verrast door de hoge kwaliteit van het eten dat werd geserveerd. De eerste gang Japans (sushi, edamame, tempura), tweede gang (tussengerecht) vermoedelijk zelf gemaakte dimsum en gyoza (zeer goed uitgevoerd, vers) en de derde gang (hoofdgerecht) kipdijfilet met gebakken rijst en gefrituurde wontondeegvellen met waarop een in oosterse saus gebakken gamba. Ambiance is typisch "modern aziatisch" met jazz/lounge muziek op de achtergrond en modern aardewerk servies. De tempura was werkelijk perfect gefrituurd in schone olie en de gebakken rijst en sushiconsistentie waren ook zeer goed gedaan. Wij komen zeker terug, ook zonder de AH restaurantactie.
Ruby N.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Vriendelijke bediening, heel lekker eten. Ook nog een receptje mee gekregen om echte chinese ei te maken! Een aanrader
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Lekker en gezellig
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Werkelijk heerlijk gegeten, uitzonderlijk lekkere hapjes! Zeer goed bereid. We waren uit eten met mijn 90 jarige moeder en ze heeft nog dagen lang herhaald dat ze zelden zo lekker gegeten had. We namen Dim sum mix, Crispy ebi, ebi fry, double seafood, pumpkin balls, tempura mis, eggplant tofu en (als klapstuk) crab on the beach. Vlotte, deskundige bediening die goed inspeelde op onze dieet eisen. De prijs viel reuze mee, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.