De Houtzagerij

Vrijdag t/m Zondag vanaf 11:00

7,2
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Eten op de camping, dat zal wel snel gekookt zijn en snel wegwezen. Maar we werden positief verrast. Heerlijk gegeten voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar, ook als we niet meer op de camping zijn.
Eelco S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
oke, laten we eerlijk zijn, als je bij een restaurant op een camping gaat eten heb je niet al te hoge verwachtingen. Familie-uitje en dan hier terecht komen bleek echter helemaal geen straf. Het is er druk, maar de sfeer is ontspannen en los. Genoeg speelgelegenheid rondom het restaurant en je kan er zowel ruim binnen als buiten zitten. De kaart is als die van een prima eetcafé en de prijs is ook op dat niveau bijgesteld. De bediening is in handen van jonge meiden die vrolijk rondlopen en plezier uitstralen in wat ze doen, maar die van een effectieve manier van bedienen weinig kaas hebben gegeten. Maakt dat uit? Niet echt, het is passend bij de plek en dus prima voor vanavond.

Het eten valt eigenlijk helemaal niet tegen, voorgerecht van garnalen, appel en limoen is fris en smaakvol al mag er iets minder dressing overheen om de smaak van de garnalen nog wat naar voren te halen. Het hoofdgerecht, tagliatelle met kabeljauw en groene asperges is goed klaargemaakt. Nu eens niet een bord kleffe pasta, maar mooie portie deegwaar, stevige asperges en een mals stukje vis. Dit is door iemand klaargemaakt die in ieder geval weet hoe je eten op de juiste gaarheid moet serveren. Ook de tafelgenoten knikken instemmend bij het proeven van de dis en volgens de kinderen is de friet ook nog de lekkerste die ze kennen.

Kortom, voor een etentje met kinderen eigenlijk ideaal; prima eten, fijne sfeer, betaalbaar en genoeg speelruimte. Geen plek natuurlijk om met je vrienden of lief romantisch bij te kletsen, maar het zou voor mij geen straf zijn om hier in de vakantie te eten.
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Restaurant bij de camping. Erg vriendelijke bediening. Eten verzorgd, warm en lekker. Leuke kaart en daggerechten. Veel vermaak voor de kinderen