De Houten Vier

7,1
Voordelig
Andreb .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Vandaag na het golfen hier gegeten. De zijdelendebiefstuk was erg mals en de spies van ossenhaas was ook prima. De bediening was ook vriendelijk.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Vandaag na een lesje op de baan, hamburger gegeten en risotto. Ik was tevreden over de hamburger en knapperige patat en frisse salade. Mede eter was niet te spreken over de risotto met groenten. Getwijfeld over de 7 (of 6). Maar, gezien de oké service en de plek en de wens hier vaker naar voldoening te kunnen eten, zoals vanavond heerlijk in zonnetje op terras, wil ik van het positieve uitgaan en aanmoedigen tot meer constante kwaliteit, volgens mij wordt er al gewerkt aan verbetering.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Prima stek om na een rondje 'lopen' op eetcaféniveau een hapje te eten. Ben hier in korte tijd twee keer geweest. Een keer spareribs en deze week kipsaté. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken (ook al in een andere recensie gemeld) dat het vlees niet ter plekke bereid wordt, maar slechts opgewarmd... Frietjes ('doorgebakken' gevraagd) uitstekend, salade goed. Lekker terras, kwaliteit bediening wisselend. Het blijft lastig om (van twee personen) de drankjes bij de juiste persoon neer te zetten...
Smulpaap2016 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Eten is prima, de rest is dramatisch. Bediening ongastvrij, vooral de oude man met bril denkt vaak grappig te zijn. Decor is oubollig, ook nog na verbouwing. Terras is prima.
Emile1977 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Tsja, voor het gemiddelde eet maar raak kantinewerk kun je hier wel terecht. Maar meer moet je niet verwachten. De Tom Kah Kai soep, met kip dus, had geen stukjes kip, maar slierten kip met een doorsnee van een millimeter. Zelfs fermecelli is nog dikker. Laat die soep maar op de kaart staan, niet op m'n tafel a.u.b. Kipsate dan..... Hummm zacht, maar niet voldoende gaar. Vreemd trouwens, de kip op stok was wat vierkant van vorm, lijkt wel kant en klaar materiaal. Maar meer mag je misschien ook niet verwachten van een kantine waar het eten voor de tweede persoon gratis is. De patat was prima! Mag het ook! Dat is wel het meest makkelijke voor de kok. Niet echt een zaak om nog eens te komen. Voor minder, ja het kan voor nog minder, weet ik wel waar ik veel betere saté kan krijgen. Dan de bediening! De tafeldame klust duidelijk wat bij om de eindjes aan elkaar te knopen.Ongeïnteresseerde houding en het betere hup op tafel en niet zeiken werk: een zware onvoldoende; 3! De tafelheer daarentegen heb ik zelden beter gezien! Voelt z'n gasten goed aan en gaat op een correcte manier daarin mee om een fijne avond te creëren. Complimenten tafelheer!!!! Een dikke 10.
Amsterdam13 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Hier met een groep gegeten. Duurde allemaal erg lang voordat het eten en de drankjes kwamen. De vitello tonato was lekker maar de pasta viel erg tegen. Pasta was nog niet gaar, erg zout en de groente was erg ver te zoeken. Eigenlijk gewoon kale pasta. Voor dessert hadden we nog maar de keus uit twee dingen en eigenlijk smaakte de tiramisu gewoon naar water. Er zat geen koffie of lekkere romige smaak aan helaas. Het restaurant zelf is wel erg gezellig en een goede locatie om met een groep te eten. Wel moet de bediening echt meer kennis krijgen van de producten want een simpele vraag wat het verschil is tussen hun beide huiswijnen konden ze niet beantwoorden. (En gingen ze bovendien ook niet even voor ons vragen)
Arm .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Als ik reserveer vraag ik altijd de ronde tafel. Omdat we hier altijd met 6 of 7 mensen komen , praat dat veel gezelliger.Gaat altijd goed. Attente bediening. De ober moest wel 3, 4 x terugkomen voordat we eindelijk gekeken hadden wat we wilden eten. Toen we ons verontschuldigden zei hij dat hem dat niets uitmaakte.
Kaart wisselt regelmatig. Er is voor elk wat wils zowel warme als koude gerechten. salades, broodjes, soep, pannenkoeken, omeletten etc.
Redelijke prijzen. Het interieur wordt binnenkort veranderd en ze hebben een terras buiten.Wat deze locatie voor ons ook plezierig maakt is het gratis parkeerterrein.
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Als je een eenvoudig hapje wil eten na een rondje golfen, is dit een prima plek. Als het warm genoeg is kan er op het grote terras buiten worden gegeten, binnen is het decor wat minder. De basis gerechten zoals o.a. saté met frites en salade zijn prima. Minpuntje is dat de frites in een klein bakjes wordt geserveerd met de mededeling " als u nog meer wilt, laat het weten". Staat niet erg gastvrij en we hadden geen zin om daar weer om te moeten vragen/op te wachten. Qua alertheid van de bediening kan het nog weleens wisselend zijn, deze keer waren ze vlot. Eenvoudig, doch verder prima decor.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Een prima locatie voor een zakelijke lunch. De Houten Vier ligt namelijk vlak bij de kruising A2 / A9, is eenvoudig te bereiken en genoeg ( gratis) parkeerplaatsen voor de deur. In dit clubhuis van de golfclub kan je prima lunchen. Ik kom hier regelmatig vanwege de ideale ligging en het eten is goed. In de zomer kan je heerlijk buiten zitten met uitzicht op de golfbaan. De lunchkaart is redelijk standaard en ook de gerechten zijn redelijk voorspelbaar, maar nog nooit uitglijders meegemaakt. Prima adres, op een steenworp afstand van AMC.
Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
In augustus na een rondje golfen met een vriendin in Brasserie Houten Vier blijven eten. We moesten 45 minuten op onze salade geitenkaas wachten. Na 3 happen zaten mijn vriendin en ik allebei te knarsen vanwege de grond en zand in de sla. We hebben de salade teruggestuurd naar de keuken maar de manager van het restaurant ontkende doodleuk dat er zand in de sla zat. Er kon geen excuus vanaf. Ik ga er nooit meer eten.