De Houten Klaas

Sloterweg 8-10 1171 CR Badhoevedorp Nederland Kaart
31-206239352

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Runder-carpaccio met pesto, pijnboompitjes en kaassnippers
      Gamba's in pittige, ietwat zoete Thaise chili-saus
      Bladerdeeg-enveloppe met in Japanse soja gemarineerde kipblokjes met prei en taugé
      Franse uiensoep, met kaas gegratineerd
  • Hoofdgerechten
    • Wiener schnitzel
      Saté van ossenhaas met satésaus
      Gebakken scholfilet met remouladesaus
      Gepocheerde tongscharfilet, gevuld met zalm en geserveerd met kreeftensaus
  • Nagerecht
    • Vanille-ijs met boerenjongens, advocaat en slagroom
      Huisgemaakte chocolade-mousse met slagroom
      Dame blanche; vanille-ijs met warme chocolade en slagroom
      Tiramisu met slagroom

Over het restaurant De Houten Klaas

Een knus entree

Dit is een begrip in omgeving Badhoevedorp waar men van vindt dat hier nog gezellig gegeten kan worden. Van een knus entree tot aan een praatje bij het weggaan, iedereen wordt hier persoonlijk behandeld. Eigenaren van Houten Klaas hebben na het jaren runnen van hun restaurant in Amsterdam de behoefte gehad om terug te gaan naar hun roots in het dorpje Badhoevedorp. En de bewoners stonden hier 100% achter! Geniet hier van lekkere simpele gerechten met af en toe een achtergrondmuziekje van een lokale muzikant! Geniet!

Meer informatie over restaurant De Houten Klaas

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant De Houten Klaas

Willem W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Vriendelijk ontvangen en naar de tafel gebracht, geholpen bij het kiezen van de wijn. Veder heerlijk gegeten met genoeg pauzes tussen de gangen. Al met al een zeer geslaagde avond.
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Een uitstekende locatie met een zeer smakelijke en gevarieerde keuken met een fijne smaak. Kortom een aanrader.
Jack C. M.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Prima service prettige bediening uitstekende kwaliteit gerechten een aanrader !
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
wij vonden het tegen vallen op de ah spaar actie als je daar gewoon gaat eten krijg je meer maar wat we kregen wasgoed
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
AH menu was okay! Alleen onder aan de kaart de tekst. Lieve gasten,wij geven met deze actie een voorgerecht, hoofdgerecht en een gratis dessert weg. Tevens wordt een fikse commissie per gast door reserveringssite IENS ingehouden, wij hopen dat u er begrip voor heeft dat wij ons personeel ook niet nog eens met gratis kraanwater kunnen laten lopen. Hmmmm.. waarom doe je dan met zo een actie mee? Ik weet dat de overige gerechten altijd goed zijn, zeker de vlees gerechten.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
prima restaurant gezellige mensen
heerlijk gegeten
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Het was een prima avond en het eten was heerlijk. Het enige jammere vond ik de tekst onderaan het AH restaurantactie-menu.
Er stond dat het restaurant al een gratis menu aanbood en dat er een bedrag werd ingehouden door IENS, en dat het personeel dan ook niet nog extra ging lopen met kraanwater.
Els O.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Prima en heerlijk gegeten, vriendelijk personeel...kortom...uitstekend...een aanrader
Dirk R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Afgelopen zaterdagavond, 18-8-2018, zijn we voor de derde keer binnen twee maanden bij Houten Klaas wezen eten. De reden hiervoor is dat men een goede keuken heeft en de bediening is vrolijk en gezellig. Wil je een keer mat partner en of familie lekker eten dan kan ik je Houten Klaas aanraden. Hierbij onze dank aan het personeel.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Goede sfeer kundig op wijn gebied, top!
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Het eten was erg lekker. En er was een duidelijke uitleg over het eten.
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
wij hebben heerlijk gegeten van de AH zegels.
Lekker op het terras kunnen zitten met gezellige mensen om ons heen.
Bediening was uitstekend en erg vriendelijk.
wij komen zeker nog eens terug.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
We hebben hier met zijn vieren gegeten via de AH restaurant actie. We vonden het eten fantastisch, we hadden heerlijke pittige gamba's en als hoofdgerecht tongfilet en zalm, ook heerlijk ,de desserts iets eenvoudig maar ook lekker. Een zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Er was veel gevarieerde keuze op de (AH) kaart. We hebben op het gezellige zonnige terras gegeten (veel parasols beschikbaar). Jammer genoeg weinig parkeerruimte in de buurt. Schone grote toiletten maar gezien de gemiddelde leeftijd van de gasten (veel ouderen) zouden beugels aan de muren een aanrader zijn. Wij vonden het een prima restaurant en komen nog eens langs.
Carijn G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Prima, vriendelijke bediening, attent, gerechten goed, fijn en rustig terras, wij komen hier regelmatig en zijn altijd zeer tevreden, we komen zeker weer terug.
José B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Aanrader dit restaurant.
Heerlijk buiten gegezeten
Attente, vriendelijke bediening.
Het (keuzemenu)-diner was superlekker. Ruime keuze.
Alles goed verzorgd en netjes.
Kortom: voor herhaling vatbaar.
Ria R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Prima locatie goed eten en vriendelijke bediening
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
gastvrij en kundig personeel
Rita L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Uit met de AH dinercard weet je nooit wat je kunt verwachten, maar bij Brasserie Houten Klaas hebben we genoten van het heerlijk bereide eten, de voortreffelijke en leuke bediening en heerlijk ontspannen sfeer. Van ons een dikke 10.
Dirk R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Afgelopen zondagavond, 22-7, zijn we wederom weer wezen eten daar het de vorige keer ons goed heeft gesmaakt. Ook deze keer konden we zelf onze maaltijd samenstellen a.d.h. van de menukaart. De menukaart bestaat uit drie gangen. Bij het voorgecht en het hoofdgerecht heb je de keuze uit drie gerechten zowel voor de vlees- als vis liefhebber. De borden zijn met het bijgerecht mooi opgemaakt. De bediening is goed en vriendelijk en belangstellend hoe het heeft gesmaakt. Alles samenvattend, reserveer een tafel en ga lekker eten bij Houten Klaas het is de moeite waard.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
bij het mooie weer van vandaag lekker gegeten op het terras