De Houten Klaas

Sloterweg 8-10 1171 CR Badhoevedorp Nederland Kaart
31-206239352

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Runder-carpaccio met pesto, pijnboompitjes en kaassnippers
      Gamba's in pittige, ietwat zoete Thaise chili-saus
      Bladerdeeg-enveloppe met in Japanse soja gemarineerde kipblokjes met prei en taugé
      Franse uiensoep, met kaas gegratineerd
  • Hoofdgerechten
    • Wiener schnitzel
      Saté van ossenhaas met satésaus
      Gebakken scholfilet met remouladesaus
      Gepocheerde tongscharfilet, gevuld met zalm en geserveerd met kreeftensaus
  • Nagerecht
    • Vanille-ijs met boerenjongens, advocaat en slagroom
      Huisgemaakte chocolade-mousse met slagroom
      Dame blanche; vanille-ijs met warme chocolade en slagroom
      Tiramisu met slagroom

Over het restaurant De Houten Klaas

Een knus entree

Dit is een begrip in omgeving Badhoevedorp waar men van vindt dat hier nog gezellig gegeten kan worden. Van een knus entree tot aan een praatje bij het weggaan, iedereen wordt hier persoonlijk behandeld. Eigenaren van Houten Klaas hebben na het jaren runnen van hun restaurant in Amsterdam de behoefte gehad om terug te gaan naar hun roots in het dorpje Badhoevedorp. En de bewoners stonden hier 100% achter! Geniet hier van lekkere simpele gerechten met af en toe een achtergrondmuziekje van een lokale muzikant! Geniet!

Meer informatie over restaurant De Houten Klaas

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant De Houten Klaas

Dirk R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gisterenavond, zaterdag 14-7, lekker gegeten met mijn partner buiten op het terras.
Een goede vriendelijke ontvangst door de twee charmante gastvrouwen bij aankomst.
Een goed samengesteld menu met meerdere keuzes van het voorgerecht, hoofdgerecht en het nagerecht.
Er werd met interesse gevraagd of alles naar wens is en heeft gesmaakt.
Heb je geen zin om zelf eten te koken ,laat je dan eens lekker culinair verwennen door een goede keuken.
We hebben een gezellige avond gehad en dank aan het personeel van Houten Klaas.
We komen zeker nog een keer terug.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Fijne bediening, heerlijk eten en altijd gezellig! Verse produkten en een wisselende kaart. Je voelt je altijd welkom daar.
Loziena K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk eten, prima service en bij mooi weer kun je heerlijk buiten op het terras zitten.
Ga hier zeer zeker vaker eten.
Els M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We konden lekker op het terras zitten. Er hing een goede sfeer. Het eten was zeer goed zowel de saté als de tongscharfilet rolletjes gevuld met zalm. Bediening was prima. Voor herhaling vatbaar
N.B. K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Ze hebben een kort lontje.. verder geen op of aanmerking
Het was niet fijn dat u ons hele kassasysteem in de war gooide door pas aan het einde van uw diner te melden dat u en uw gezelschap allemaal apart wilden afrekenen. Als u de moeite had genomen dit bij aankomst te melden, was het geen enkel probleem geweest. U vergeet te melden dat uzelf bot reageerde, omdat wij niet aan uw gezicht hebben gezien dat iedereen apart wilde betalen. Maar niet getreurd, wij wensen u allemaal een fijn, zonnig weekend!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Goede sfeer, gezellig en heel lekker gegeten
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een goede sfeer.
Schiphol2014 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Gezellig restaurantje met zeer vriendelijke bediening. Eten was zeker niet slecht maar ook niet echt bijzonder. We hadden beiden het menu van €26,- Had allemaal nét wat spannender gemogen voor dat geld. We gaan zeker nog eens terug om de losse gerechten van de kaart uit te proberen. Ze schenken wel lekker Texels bier overigens. Dat vinden wij persoonlijk 1 van de betere speciaalbieren van eigen bodem.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Lekker gegeten en er is keuze uit een samengesteld menu of a la carte.
Voor iedereen zit er wel wat lekkers tussen. Vlotte en vriendelijke bediening.
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het was druk in het restaurant waardoor we lang hebben moeten wachten en daarbij was het briefje met onze totale bestelling aan de verkeerde kant in de keuken blijven hangen. Met als gevolg een misverstand waardoor het dessert zo lang duurde dat we maar even nagevraagd hebben waar het bleef. Met excuses werd daarna het dessert daarna geserveerd. Het eten was goed alleen de ossenhaas was niet helemaal gaar en daardoor niet zo mals.
Jitske R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol ingerichte zaak. Vlotte vriendelijke bediening. De gerechten waren eenvoudig maar heerlijk vers.We gaan zeker nog een keer terug
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben uitstekend gegeten. De bediening was gastvrij. Wel stonden de tafels aan de lange zijde wat te dicht op elkaar.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voor de eerste keer en zeker niet voor het laatst goede bediening en korte wachttijd Prima gegeten zal dit zeker aan bevelen bij mijn kennissen en vrirnden
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het is ons erg tegen gevallen. Ik had dit restaurant uitgekozen n.a.v. de recensies hier op Iens. We hadden allemaal (6 pers.) het € 25,-- menu. Als voorgerecht kon je kiezen uit b.v. bladerdeeg envelopje met pittige kipreepjes. Het pittige hebben we niet kunnen ontdekken. Ook het piquante in de beefreepjes hebben we niet gevonden. Er zaten wat groene peperbolletjes door het gerecht, maar dat maakte het niet pikant. De deserts waren ok. Mijn vrouw bestelde een kopje thee als afsluiting. Een glas warm water werd er gebracht maar voor een theezakje moest ze zelf op pad. Wij komen hier niet meer terug.
Mieke1957 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De ontvangst was als altijd weer zeer hartelijk. Wij hadden via de AH bonnen gereserveerd en kregen daarvoor een aparte kaart met ruime keuze. Mijn schoonzus en ik namen de zalmtartaar, mijn broer de carpaccio en mijn man het ragoutbakje. Prima in orde. Hoofdgerecht was voor ieder verschillend, scholfilet, biefstuk, sate en schnitzel. Natuurlijk hebben wij van elkaar geproefd en wederom alles even lekker bevonden. Vooral de verse appelcompote vonden wij heerlijk en niet te vergeten de verse knapperige frietjes. Aan de frietjes kun je beter niet beginnen want dan blijf je ervan eten....
Toetjes waren dame blanche, boerenjongens ijs en eigengemaakte chocolademousse met slagroom, niets mis mee behalve voor de lijn maar daar doen we vanavond niet aan.
Bij de koffie zaten weer de eigengebakken koekjes die ik thuis, met groot succes, al diverse keren heb nagemaakt
met anijszaadjes maar ook met venkelzaadjes.
Wij hebben weer heerlijk gegeten en komen graag snel terug om de wildrecepten uit te proberen die wij op het bord zagen staan.....
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijk persononeel alles gaat gemoedelijk
En geen gehaast je krijgt de tijd om te kiezen wat wat je wil
Kortom heerlijke avond gehad
krista T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Fijn restaurant, vriendelijke bediening en de achtergrondmuziek was prima wat betreft volume, je jon namelijk gewoon met elkaar praten. Voor herhaling vatbaar.
duiven1 V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Bediening goed, alleen met veranderingen waren ze zo de kluts kwijt, b.v. Carpattio graag geen kaas, kreeg toch met kaas, dus de 3 andere hadden het voorgerecht al op. JAMMER !
Voor de rest geen commentaar.
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
de sate ossenhaas was taai,moeilijk weg te krijgen. wel medegedeeld maar zij hebben er geen last van gehad met eten. jammer.
Brigit B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer goed gegeten met de Ah actie ruime keuze vriendelijk personeel en een gemoedelijke sfeer.
Gaan zeker terug met of zonder actie