De Houten Klaas

Sloterweg 8-10 1171 CR Badhoevedorp Nederland Kaart
31-206239352

Over restaurant De Houten Klaas

Een knus entree

Dit is een begrip in omgeving Badhoevedorp waar men van vindt dat hier nog gezellig gegeten kan worden. Van een knus entree tot aan een praatje bij het weggaan, iedereen wordt hier persoonlijk behandeld. Eigenaren van Houten Klaas hebben na het jaren runnen van hun restaurant in Amsterdam de behoefte gehad om terug te gaan naar hun roots in het dorpje Badhoevedorp. En de bewoners stonden hier 100% achter! Geniet hier van lekkere simpele gerechten met af en toe een achtergrondmuziekje van een lokale muzikant! Geniet!

Meer informatie over restaurant De Houten Klaas

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
SylvZ .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Geen hoogstandjes, maar wel gewoon lekker eten in een leuke omgeving met gezellige muziek en vriendelijke bediening en wijn die er boven uit stak. Niets mis mee voor de zondagavond! Gaan graag nog eens terug.
Ellytenhoeve .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
gisterenavond met AH bon gegeten en aangenaam verrast. Heerlijk gegeten, heel rustig en prima bediening.
komen zeker terug zonder bon. prettige avond gehad.
J.c.steffens .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met AH kaart heerlijk gegeten. Keuze uit diverse gerechten, zowel voor, hoofd of nagerechten. Gezellige bediening door de eigenaar en eigenaresse. Leuke sfeer. Het was voor ons de tweede keer en gaan zeker weer terug om uit de volledige kaart te kiezen.
Rupert V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten van de AH/Iens deal
Aangezien we beiden geen suiker mogen hebben bleek het mogelijk om het nagerecht te wijzigen.
Tot gauw weer, hopelijk op het terras!
Franca M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Er was iets fout gegaan met de reservering (we stonden niet op hun lijst) maar dat was snel geregeld. Het eten is erg lekker. De gerechten waar je uit kan kiezen is echt voor ieder wat wils. Leuk om deze brasserie door deze actie ontdekt te hebben. We komen hier zeker nog een keer terug buiten de actie om.
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was heerlijk,de tijd tussen de gerechten was perfect je had de tijd om je eten te laten zakken.
Zeer vriendelijke bediening .Wij deden mee aan de A.H actie(tweede persoon gratis) alleen dan is het nadeel dat je verplicht bent een 3 gangenmenu te nemen terwijl wij normaal alleen een hoofdgerecht nemen,waar wij voldoende aan hebben,dus daar waren we wel ingestonken!Maar voor de rest perfect!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij hebben met 4 personen gegeten via de AH rest. actie. Daar was een apart menu voor samengesteld, je kon kiezen uit 4 voor-, hoofd-, en nagerechten dus ruime keuze. Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg gezellig! Zeker een aanrader en wij komen zeker weer een terug!
Christastam .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prima AH-kaart, veel keus en wij hebben heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en zeer vriendelijke bediening.
Wij komen zeker terug.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Weer lekker gegeten. Heerlijk vlees. Lekkere wijn. Veel verse groenten. Gastvrij. Goede variatie in de speciale menu kaart. Sfeervol restaurant. Verse bloemen op tafel. Brandende kaarsjes.
Alexandra S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met de ah actie gereserveerd, er is een speciaal menu voor opgesteld. Jammer dat er niet werd uitgelegd dat je het duurste gerecht betaald.ontvangst was gastvrij ondanks de drukte. Fijne tafel hadden wij in de " bibliotheek "ruimte. De drankjes kwamen snel en wat mij verbaasde was dat er een schaaltje met nootjes werd gebracht. Vind het meer iets voor in de kroeg. Wat mij irriteerde is dat er 3 kwartier later de bestelling werd opgenomen. En dat alleen omdat wij handgebaren maakte bij de desbetreffende serveersters. Het is geen grote zaak; 2 serveersters. De bestelling werd vervolgens opgenomen Door de barman die ons zag gebaren. Voorgerecht was carpaccio, was jammer dat er oude kaas op zat ipv de parmezaanse. De vis zwom in de saus, wat erg jammer was. De vis leek wel gestoomd te zijn, was erg papperig. Het dessert was prima, vooral keuze uit ijs soorten. Koffie na, ik zou andere bonen of de maling aan de machine aanpassen, erg flauw en geen blend. Blij dat ik gebruik heb gemaakt van de Ah actie, want zou het erg zonde hebben gevonden om hier de volle pond voor betaald te moeten hebben.
Padequ .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Had voor een eetgelegenheid met een uit Amsterdam teruggekeerde ondernemer iets meer Amsterdamse gezelligheid/knusheid verwacht.
Geoffry26 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten en de service was weer geweldig komen hier geregeld eten.
Gisteren hadden wij carpaccio en snitzel smaakte uitstekend en wat wij echt een pluspunt vinden is dat als je voorgerecht op is niet gelijk je hoofdgerecht krijgt dus zo zit je makkelijk 2 a 3 uur in dit gezellige restaurant.
Het personeel laat je echt thuis voelen en neemt ook de tijd voor je.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
op zaterdag 15 okt was een gezellige avond met een wildmenu van 6 gangen. Ook was er live muziek die voor een gezellige sfeer heeft gezorgd.
Het menu was prima, ook wanneer je niet van wild houdt, kon er een vleesmenu worden besteld. Alle gerechtjes waren smakelijk en precies voldoende portiegrootte. tussen de gerechtjes door was gelegenheid voor het maken van een dansje of gezellig meezingen.
een paar weken geleden al genoten van een ah-menu, nu ook dit meegemaakt. volgende keer gaan we van de kaart eten, zijn benieuwd.
Noordende .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het voorgerecht was carpaccio van een uitstekende kwaliteit. Het hoofdgerecht een biefstuk. Deze was van goede kwaliteit. Het eten werd opgediend in plate service. Het eten was niet echt heel erg warm. De groenten waren 'beetgaar' en het was erg weinig groenten. De frites was van een redelijke kwaliteit. De wachttijd was telkens erg lang. Het duurde al lang voor ze kwamen opnemen. Het hoofdgerecht kwam pas nadat we reeds vijf kwartier binnen waren. Bovendien hadden we een kind erbij. Na een opmerking hierover kwam het nagerecht snel.
Hano .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Jammer dat het zo stil was, bijna geen andere gasten op deze donderdagavond. Het eten en de wijn waren goed.
We waren met vier personen en maakte gebruik van de AH-actie en voor 2 van ons was er dus een gratis diner.
We betaalden € 105 ( incl. wijn) en wat wij beetje flauw vonden dat 1 van ons als dessert iets afwijkend koos en dat er 3 euro moest worden bijbetaald. Het totaalbedrag was toch behoorlijk met 2 gratis diners!
Geoffry26 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Gisteren hier gegeten met de restaurant AH actie. Bediening is zeer vriendelijk en laten je ook gelijk thuis voelen in dit restaurant. Vooraf hadden we carpaccio en als hoofdgerecht de ossenhaas sate en snitzel smaakte perfect complimenten aan de kok.
Wij komen hier zeker nog eens terug
Astrid C.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Prima restaurant, bediening heel aardig en geduldig, uitstraling restaurant iets ouderwets maar als je daar van houd geniet je, zoals mijn vriendin die zich helemaal thuis voelde.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Gegeten van de AH restaurantactie. Voorgerechten, carpaccio en gamba's waren goed. Hoofdgerechten; schnitsel was te hard gebakken (uitgedroogde randen) en de schol was meer gestoomd dan gebakken en was gegarneerd met een flauw smakende, zurige saus. De bediening was goed, maar nam alle tijd. We kwamen om 18:30 u aan en waren om 21:15 u weer buiten, wel erg lang voor een 3 gangen etentje. Wat ons betreft geen aanrader.
M V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
het was een leuke ambiance en heerlijk gegeten .Een echte aanrader.