De Houten Klaas

Sloterweg 8-10 1171 CR Badhoevedorp Nederland Kaart
31-206239352

Over het restaurant De Houten Klaas

Een knus entree

Dit is een begrip in omgeving Badhoevedorp waar men van vindt dat hier nog gezellig gegeten kan worden. Van een knus entree tot aan een praatje bij het weggaan, iedereen wordt hier persoonlijk behandeld. Eigenaren van Houten Klaas hebben na het jaren runnen van hun restaurant in Amsterdam de behoefte gehad om terug te gaan naar hun roots in het dorpje Badhoevedorp. En de bewoners stonden hier 100% achter! Geniet hier van lekkere simpele gerechten met af en toe een achtergrondmuziekje van een lokale muzikant! Geniet!

Meer informatie over restaurant De Houten Klaas

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant De Houten Klaas

Harry B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het is ons erg tegen gevallen. Ik had dit restaurant uitgekozen n.a.v. de recensies hier op Iens. We hadden allemaal (6 pers.) het € 25,-- menu. Als voorgerecht kon je kiezen uit b.v. bladerdeeg envelopje met pittige kipreepjes. Het pittige hebben we niet kunnen ontdekken. Ook het piquante in de beefreepjes hebben we niet gevonden. Er zaten wat groene peperbolletjes door het gerecht, maar dat maakte het niet pikant. De deserts waren ok. Mijn vrouw bestelde een kopje thee als afsluiting. Een glas warm water werd er gebracht maar voor een theezakje moest ze zelf op pad. Wij komen hier niet meer terug.
Mieke1957 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De ontvangst was als altijd weer zeer hartelijk. Wij hadden via de AH bonnen gereserveerd en kregen daarvoor een aparte kaart met ruime keuze. Mijn schoonzus en ik namen de zalmtartaar, mijn broer de carpaccio en mijn man het ragoutbakje. Prima in orde. Hoofdgerecht was voor ieder verschillend, scholfilet, biefstuk, sate en schnitzel. Natuurlijk hebben wij van elkaar geproefd en wederom alles even lekker bevonden. Vooral de verse appelcompote vonden wij heerlijk en niet te vergeten de verse knapperige frietjes. Aan de frietjes kun je beter niet beginnen want dan blijf je ervan eten....
Toetjes waren dame blanche, boerenjongens ijs en eigengemaakte chocolademousse met slagroom, niets mis mee behalve voor de lijn maar daar doen we vanavond niet aan.
Bij de koffie zaten weer de eigengebakken koekjes die ik thuis, met groot succes, al diverse keren heb nagemaakt
met anijszaadjes maar ook met venkelzaadjes.
Wij hebben weer heerlijk gegeten en komen graag snel terug om de wildrecepten uit te proberen die wij op het bord zagen staan.....
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijk persononeel alles gaat gemoedelijk
En geen gehaast je krijgt de tijd om te kiezen wat wat je wil
Kortom heerlijke avond gehad
krista123 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Fijn restaurant, vriendelijke bediening en de achtergrondmuziek was prima wat betreft volume, je jon namelijk gewoon met elkaar praten. Voor herhaling vatbaar.
tondesiree P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
duiven1 V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Bediening goed, alleen met veranderingen waren ze zo de kluts kwijt, b.v. Carpattio graag geen kaas, kreeg toch met kaas, dus de 3 andere hadden het voorgerecht al op. JAMMER !
Voor de rest geen commentaar.
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
de sate ossenhaas was taai,moeilijk weg te krijgen. wel medegedeeld maar zij hebben er geen last van gehad met eten. jammer.
Brigit B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer goed gegeten met de Ah actie ruime keuze vriendelijk personeel en een gemoedelijke sfeer.
Gaan zeker terug met of zonder actie
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Komen een paar keer per jaar in deze gelegenheid, service is altijd vriendelijk. Al met al goed ook prijs kwaliteit prima.
Cat V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
gezellige atmosfeer vriendelijke bediening voor herhaling vatbaar eten goed als het vol zit tafeltjes een beetje dicht oplkaaar
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prima service en heerlijk gegeten
Rupert V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Mooie dag in het vooruitzicht, dus met de AH zegels hier gegeten. Prima hap en genoeg keuze. Dames van de bediening vriendelijk en geven je het gevoel dat je als klant gewenst bent. Hier kan menig restaurant nog een puntje aan zuigen!!
Griffioen63 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten en service was prima. Erg lekker. Gezellige oude muziek op de achtergrond. De dagkaart wordt gepresenteerd op een schoolbord wat rijdt. De wieltjes op de houten vloer maken dan wel erg veel geluid. En als het druk is zit je best wel op elkaar. Er was nog veel ruimte over en een echtpaar kwam naast ons zitten en die waren nogal nadrukkelijk aanwezig. Waardoor wij besloten thuis de koffie maar te nuttigen. Was een beetje jammer.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Al vele jaren, is de Houten Klaas een begrip voor ons.
Gisteren hebben wij van de gelegenheid gebruik gemaakt om met de AH restaurant actie te dineren.
Het menu was gevarieerd en konden kiezen uit verschillende gerechten.
Wij hebben een fijne avond gehad, dit mede door de heel vriendelijke bediening.
Betty F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij hebben met vrienden gegeten, heel gezellig en alle gerechten die we hebben gekozen waren heerlijk.
Komen zeker nog een keer terug. ????
suikermensen .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
lekker eten en gezellige locatie maar was na afloop stomverbaasd dat er voor 'n glas kraanwater € 0,50 berekend was. Het is voor ons 'n reden om niet meer naar dit restaurant te gaan.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten met een zeer vriendelijke bediening. Het zalmtartaartje was goed van smaak, terwijl de rumpsteak de perfecte cuisson had en de bijbehorende groenten nog een heerlijke beet hadden. Kortom het was een geslaagde avond.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heb al ervaring met dit restaurant. Is erg goed.
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad, omdat het onze trouwdag was, stond er een prachtige bos rozen klaar voor ons, die we na afloop mee mochten nemen. Er werd goed gelet op ons eettempo en het serveren van de verschillende gangen was precies naar wens. Een aanrader om bij de Houten Klaas te komen eten!
K.P. D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Was mooi weer, dus hebben op terras gedineerd. Maakten gebruik van AH-actie, de keuze van gerechten was gevarieerd. Vriendelijk en attente bediening. Het eten was goed, dus al met al voor herhaling vatbaar.