De Hotel-Stadscafe Borgh

IJshof 1 4761 BE Zevenbergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Hotel-Stadscafe Borgh

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
jose.heeren .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Dit keer een lunch met de vriendengroep. We kozen allemaal een ander gerecht en een ieder was zeer content. De clubsandwich was zeer royaal. De vissalade toppie. Telkens een andere smaak. Zelfs de dressing leek steeds anders. De boerenomelet, rijkelijk gevuld. Kortom zeker om nog een keer over te dien. Het personeel zo als altijd vriendelijk, behulpzaam en attent. Het blijft een gezellig restaurant.
John V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
De tweede dag van ons lange weekend in zevenbergen maar gaan eten in het restaurant van ons hotel. Zeer vriendelijke bediening, het biertje smaakte prima, maar het eten was niet meer dan middelmatig. Sorry ! De vrinedelijke bediening maakte veel goed!
andre4578 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Lekker gelunched met een vriendin, leuke ambiance. Smaakvolle herfstsalade en fijne huiswijn. De bediening was druk maar hield alles prima in de gaten. Aanrader
Jordy K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Vandaag met de familie hier gegeten. De carpaccio was iets te taai. Als hoofdgerecht tournedos besteld, kregen hem te doorbakken deze hebben we terug gestuurd. Daarna nieuwe gekregen smaakte goed. Groente en friet was ook lekker. Iemand bij ons had Tiger Prawns besteld, dit waren duidelijk geen tiger prawns dit waren eerder scampi's maat 16/20. De aankleding van het restaurant is leuk. Qua service heb ik meerdere malen moeten wachten en zoeken naar een medewerker voor drinken, dit irriteerde wel. Hier laten ze ook veel liggen. Ik denk dat ze al gauw 10 drankjes meer hadden kunnen verkopen.
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
De ambiance van dit hotel -restaurant in Zevenbergen is niet geweldig: het interieur is een kruising tussen een eetcafe en een Engelse pub. Op deze warme zondagnamiddag was het bovendien erg stil, wat niet echt bevorderlijk was voor de gezelligheid. Het eten was echter een prettige verrassing en past eigenlijk niet zo bij het interieur, want het is niet bepaald pubfood. Mooie kaart met goede wijnsuggesties. De in een peterseliekorst gebakken kabeljauwfilet met asperges was zonder meer goed te noemen, al viel de korst in het midden van de maaltijd eraf. Asperges goed gekookt en op smaak, de verse friet en gebakken aardappelen waren lekker. De bediening was goed, vriendelijk en professioneel.
winfred .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
We werden toevallig uitgenodigt door mensen die in het hotel verbleven. Op zich verwacht je er in eerste instantie niets van. Want het is gewoon een eetcafe (met bar). Maar dat veranderde al toen we de kaart zagen. Mooie gerechten en een dito wijnkaart. Ik heb de proeverij genomen, wat bestaat uit allerlei kleine gerechtjes. Het was fantastisch. Hebben hier echt heelijk gegegeten en zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan. Sfeer is gemoedelijk en het personeel erg vriendelijk.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Een snelle lunch met een zakenrelatie. De belegde stokbroodjes waren goed bereid met verse ingredienten, het bier was op de goede temperatuur, de bediening was vriendelijk en snel. Het decor is volgens het thema "moderne pub/eetcafé". Een geslaagde stop voor lunch dus.