De / Hotel Bom Regtkamer

• Mastercard , Pin
  • Terras
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Smakelijk geluncht in een leuk restaurant/hotel. Bediening vriendelijk en geïnteresseerd en komt ervaren over. Het pand is wat verouderd, wat ook weer een bepaalde gezellige uitstraling heeft.
Ik had de kip van een plaatselijke boerderij. Prima van smaak, maar qua aanbod in verhouding met de prijs niet geheel kloppend. De salades zijn rijkelijk gevuld. Ik vraag me alleen af of het brood daadwerkelijk bruchetta was.
Victorz .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Smakelijk gedineerd bij Restaurant Bom. Genoten van de op klassieke wijze gekookte mosselen. Erg compleet hoofdgerecht, voorzien van diverse sauzen en toevoegingen die het tot een sterk geheel maakten. Alle gerechten werden geserveerd in royale porties tegen een goede prijs-kwaliteitverhouding. Bediening was zeer correct en geïnteresseerd, het eten werd eveneens vlot uitgeserveerd. Ambiance is prima in orde, met een prachtig uitzicht op de kerk van Haamstede. Zeker een aanrader!
Adelinde S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Prima gegeten, goede keuken, helaas waardeloze bediening door de eigenaar. Andere personeel probeerde het nog goed te maken en was wel vriendelijk. Tip voor de eigenaar, geef het juiste voorbeeld en vergeet niet dat, ook in drukke tijden, de klant koning blijft!
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Wat een fantastische locatie om te eten, midden in een gezellige dorpskern, live muziek op de achtergrond en de gerechten worden bereid met verse producten! De bediening is erg gastvrij! Echt een aanrader!
Avesant .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Een meer dan uitstekende kok,zowel voor vlees als vis kun je bij Bom uitstekend terecht.
Bediening wat afhanklijk van wie er lopen,de keuken is erg snel daar ligt het niet aan,bediening overigens wel vriendelijk.
Bom ziet er op de plaatjes aan de buitenkant niet al te aantrekkelijk uit binnen gezellig.
Dordrecht50 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Al jaren komen wij hier wel eens lunchen. Deze keer er met 4 personen gedineerd. Alle vier hebben we met smaak gegeten.
Zeer ontspannen en vriendelijke bediening.
Valery K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Verrassend aanbod van vegetarische gerechten, het ziet er heerlijk uit en het smaakt ook heerlijk! Het voorgerecht Crushi Vega, warme sushi met een krokant laagje en het hoofdgerecht Portobello groentenburger met Zeeuwse kaas zijn absolute aanraders voor niet alleen vega's maar voor iedereen die zich graag eens laat verrassen!
Bomr .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Wat een fijne en mooie plek is dit zeg! Eerst een borrel op het terras en vervolgens binnen gegeten met 8 personen.
Na uitstekende borrel hapjes en de keuze uit een ruim assortiment van speciaal bieren, werd er een goede maar relatief simpele gerechten geserveerd. De saus van de biefstuk had wel iets steviger gekund wat mij betreft.
Een compliment voor de bediening, want die was vlot en klantvriendelijk.
Kortom, een plek waar ik graag weer terug zal komen.
John1972 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Top, niets meer over te zeggen. Geluncht op een vol terras, genoten van het mooie weer en de vriendelijke bediening. Ook nog tegen een schappelijke prijs. Mocht je de omgeving van Burg-Haamstede nog een keer te voet of per fiets willen verkennen (met mooi weer) dan is dit een prima tussenstop!
Djesse .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Ondanks het matige weer zijn we 2 weken terug lekker een paar dagen naar Zeeland geweest in ons vakantiehuisje in Burg-Haamstede. Het was voor ons de eerste keer, maar we hebben genoten. Net als het bezoek aan Restaurant Bom. Een hele gezellige sfeer, die huiselijk voelde. Het was niet superdruk, maar wel leuke mensen ontmoet. We hebben best wel lang nagetafeld. Het eten was prima, net als de ontvangst door de eigenaar en de bediening van het personeel. Tegen een zeer acceptabele prijs.

Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Ytsejam .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Wij hadden - ruim op tijd - een tafel gereserveerd voor acht personen. Eenmaal binnen bleek er geen tafel voor acht personen gedekt te zijn. Het personeel spoedde zich haastig heen en weer; iets van een welkom bleef dan ook helaas uit. Uiteindelijk hebben we zelf een personeelslid aangesproken met betrekking tot onze gereserveerde tafel. We konden plaats nemen aan de leestafel, die nog vol lectuur en foldermateriaal stond. Na de opmerking dat we hadden gereserveerd bleek de vrouwelijke ober alles behalve behulpzaam en reageerde met enige irritatie: “Ja meneer, het is momenteel erg druk vanwege Monumentendag. U moet blij zijn dat er nog een tafel vrij is.” Het eten werd vervolgens haastig en gespannen op tafel gekwakt. Op de vraag of er nog frietjes bij de saté werden geleverd, omdat dat immers op de kaart stond en er geen frietjes op het intussen geserveerde bord lagen terwijl daar zichtbaar wel ruimte voor was, antwoordde de mannelijke ober in kwestie, eveneens lichtelijk geïrriteerd: “Ja, ik heb maar twee handen!”. Bij de maaltijdsalades werd geen mandje brood met boter geserveerd, terwijl de (vieze en kreukelige) menukaart daar wel een melding van maakt. Het is op zijn minst vreemd te noemen dat wanneer wij een tafel voor acht personen reserveren deze tafel bij binnenkomst niet gedekt blijkt te zijn, dat wij plaats moeten nemen aan een rommelige lectuurtafel en dat wij "blij moeten zijn" dat er überhaupt een tafel vrij is. Dat betekent waarschijnlijk dat wanneer wij wat later zouden zijn binnengekomen we sowieso niet hadden kunnen lunchen in het restaurant, ondanks de gedane reservering. Melding gemaakt van deze non-service via e-mail bij de eigenaar van het hotel, maar helaas blijkt deze hiervoor niet ontvankelijk en maakt zich er met drie quasi-excuusregeltjes wel erg makkelijk vanaf. Verre van professioneel.
Lianne P.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Vanavond met z'n vijven op het terras lekker gegeten bij hotel Blom! Twee grote porties mosselen voor vier personen, smaakte heerlijk. Patatjes waren iets te ver doorgebakken maar de koolsalade was lekker fris. Kogelbiefstuk was veel te zout maar na dit aangegeven te hebben werd er gelijk een nieuw bord gemaakt dat beter smaakt. Complimenten voor de service! Tot slot genoten van het nagerecht, zowel de scroppino als de proeverij en dame blanche waren een verwennerij! Hoofdgerechten beetje prijzig, nagerecht prima prijs-kwaliteit verhouding.
Bobo13 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Het was er vreselijk druk, er was een.toeristen markt, toch vond men een plaatsje voor ons. We waren bang dat het lang ging duren, de eigenaar stelde.ons gerust, het zou goed komen. En.het kwam goed, heerlijk gegeten en service top !
EvertdeBruijn .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Vorige week zijn we een weekje in Zeeland verbleven en zijn we diverse keren eropuit getrokken met de fiets. Onze eerste kennismaking met Bom was perfect. Op het gezellige terras genoten van het prachtige weer en de goede service. Diverse keren geluncht en 1x gedineerd, het is echt aan te bevelen. Wij komen hier volgend jaar zeker te weten nog een keer terug! Complimenten voor de locatie, echt top!
Dingemans .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Begon allemaal goed met een lekkere mosterdsoep, daarna ging het berg afwaarts.
Het vlees van het Stoofpotje was met geen mogelijkheid uit elkaar te trekken, en de gebakken aardappeltjes waren glazig hard en hadden een hele vreemde smaak!?
Na het stoofpotje te hebben teruggegeven, kreeg ik dit zelfde potje 10 a 15 min later terug.
Nu zou het volgens de 'kok' wel beter zijn.
Terwijl iedereen al zat te wachten om weg te kunnen, nog een poging gewaagd.
Er lag nu wat vlees bovenop wat beter gaar was, maar de oude zemen lap onderop was nu ook nog aangebrand en moest dit behalve uit elkaar nu ook nog los trekken van de bodem van het pannetje.
Bediening kwam met enige tegenzin wel vragen of het nu beter was, na dit ontkracht te hebben maar afgerekend.
En jawel hoor, stond gewoon op de rekening?
Na dit stilzwijgend betaald te hebben, vast besloten om hier nooit meer terug te komen.

Ik overdrijf niet als ik zeg dat een frietje stoofvlees bij de eerste beste friettent vele malen beter smaakt.

Heb ze voor de soep nog een 3 gegeven, maar hoofdgerecht haalt nog geen 1

In 1 woord ( nouja iets meer dan) waardeloos!
Kitty K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Hmja, misschien overdrijf ik een beetje en moet het een 9,5 zijn, maar echt het is ons heel goed bevallen bij Bom, zowel op het terras (meerdere keren lunch, drankje) als in het restaurant. Zouden we langer in Burgh-Haamstede blijven dan zouden we er gewoon wéér gaan zitten :) Vriendelijke vlotte bediening, lekker eten en drinken, niets op aan te merken. Ik kan me dan ook helemaal niet vinden in de wat mindere recensies hier. Vergeet ik nog bijna te melden dat er een wel héél dappere serveerster rondloopt die alles door omstandigheden met één hand moest doen en daarbij evengoed met een big smile doorging! Klasse!
Adrianne T.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Wij zijn hier vorige week vrijdag voor de eerste keer wezen eten. Het was prachtig weer, waardoor we lekker op het gezellige terras konden zitten en ook eten. De omgeving is hier echt prachtig en ik kan het iedereen aanraden om hier lekker te wandelen en te fietsen in de natuurlijke en bosrijke omgeving. Nadat we de omgeving per fiets verkend hebben, daarna prima buiten gegeten op het terras. Complimenten voor de kok en de bediening, het was er prima toeven. Als we weer eens in de buurt zijn, komen we zeker terug.
Jesper S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Vorige week vrijdag hebben we de nieuwe kaart uitgeprobeerd in Hotel Bom. Een nieuwe chef, en en nieuwe kaart. Ik moet zeggen, dat we echt heerlijk gegeten hebben. Genoten van de prachtige locatie. Bom ligt midden in het gezellige Burg-Haamstede en de omgeving is schitterend. Kortom, we hebben genoten van de prima service en de sfeer in het restaurant.
Yum12 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Er was een nieuwe chef-kok hoorde ik, toch maar weer eens wezen proberen dan. Geen spijt van gehad, biefstuk was super, fijn dat je de saus ken kiezen. Bediening niets op aan te merken, nu volhouden
Dam4 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Vandaag geluncht zeer onaardig personeel je wordt ook continue met je en jij aangesproken en hebt het gevoel dat ze liever hebben dat je er niet zit !! Overvraagde prijzen voor deze maaltijdsalade gewoon wat garnalen op een beetje sla en wat kaas erover voor 15 euro! en omdat ik allergisch ben dit aangegeven dus hadden ze er maar geen brood bij gedaan! omdat al hun brood noten zou bevatten? zag toch gewoon brood om mij heen uiteindelijk toch gekregen maar zeer vreemd dat dit niet gemeld wordt kortom vroeger was dit een leuke tent nu zeker geen relaxte lucnh gehad.