De / Hotel Bom Regtkamer

• Mastercard , Pin
  • Terras
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Hier heerlijk geluncht, prima uiensoepje en tomatensoep met gehakt, broodje kaas met flink veel garnituur en een broodje rosbief met truffel mayonaise. Entourage is prima, gezellige ruatige sfeer en de bediening is echt perfect, vriendelijk, in voor een praatje en vlot.
avesant .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Gezellig restaurant,Zowel vlees als visgerechten uitstekend.prima kok,bediening vriendelijk en redelijk snel.
Ambiance doet wat ouderwets aan.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk eten, goede sfeer, mooie locatie midden in het prachtige Haamstede. Op het terras zit je dus ook heel gezellig!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben tweede kerstdag gedinneerd met onze kinderen en hebben een voortreffelijke avond gehad.Heerlijk gegeten prima bediening zelfs onze hond mocht mee en kreeg gelijk bij binnen komsts een bakhe water wat wij heel atent vonden.Zeker voor herhaling .
Mike R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuk en persoonlijk gecombineerd met uitstekende kwaliteit en gastvrijheid is een combinatie die je niet vaak tegenkomt maar is wel zoals het hoort! Bij hotel Bom is dit zeer goed begrepen. Ik kom er graag. Tot snel weer Jeroen en crew!
Sara ..
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk geluncht, heb het diner nog niet geprobeerd, maar zou het graag nog willen proberen. De bediening was erg vriendelijk en het eten kwam snel. Echt een aanrader!
ciska73 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hier een keer heerlijk genoten van een High Tea... ontspannen sfeer... heerlijke hapjes... voldoende thee... verse munt zou zeer welkom zijn...

Ik ga zeker eens voor een diner!
Esmee P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De keren dat ik bij jullie heb gegeten was mijn keuze lekker! Je wordt goed en vlot geholpen en de sfeer is goed. Kortom, eigenlijk niks op aan te merken!
Mariella En Fred V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuk restaurant met erg vriendelijke bediening. Eten is naar prijs/ kwaliteit goed. Inrichting is sinds een paar jaar gemoderniseerd. Terras is ook opgeknapt alleen jammer dat het erg nauw is zodat je met kinderwagens,rolstoelen of rollators erg moeilijk op het terras komt. Voorheen was het terras iets beter toegankelijk. Ze hebben een mooie lunch en diner kaart die regelmatig verwisseld. Ook bieren van de tap gaan goed met het seizoen mee.
Honden zijn er erg welkom. Bediening is uitermate vriendelijk en behulpzaam.
Dries D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Afgelopen weekend naar Zeeland geweest en lekker gewandeld en gefiets op Schouwen. We zijn op zaterdag lekker wezen eten bij Hotel Bom en dat beviel prima. Goed prijs- kwaliteitsverhouding en vriendelijk personeel. We komen hier zeker nog een keer terug als we in de buurt zijn.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Gezellige sfeer. Aardige vriendelijke vlotte bediening.
Afwisselende kaart, goede prijs, lekker eten.
Én wat je tegenwoordig nauwelijks meet ziet: groente! Een schaaltje lekkere witte koolsalade én een schaaltje spruiten met spekjes en kaas, beetgaar gekookt. Ik waardeer dat enorm.
Mijn man had een kaasplankje met port. Anders, maar super!
Bedankt Bom wij zijn tevreden.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Smakelijk geluncht in een leuk restaurant/hotel. Bediening vriendelijk en geïnteresseerd en komt ervaren over. Het pand is wat verouderd, wat ook weer een bepaalde gezellige uitstraling heeft.
Ik had de kip van een plaatselijke boerderij. Prima van smaak, maar qua aanbod in verhouding met de prijs niet geheel kloppend. De salades zijn rijkelijk gevuld. Ik vraag me alleen af of het brood daadwerkelijk bruchetta was.
Victorz .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Smakelijk gedineerd bij Restaurant Bom. Genoten van de op klassieke wijze gekookte mosselen. Erg compleet hoofdgerecht, voorzien van diverse sauzen en toevoegingen die het tot een sterk geheel maakten. Alle gerechten werden geserveerd in royale porties tegen een goede prijs-kwaliteitverhouding. Bediening was zeer correct en geïnteresseerd, het eten werd eveneens vlot uitgeserveerd. Ambiance is prima in orde, met een prachtig uitzicht op de kerk van Haamstede. Zeker een aanrader!
Adelinde S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Prima gegeten, goede keuken, helaas waardeloze bediening door de eigenaar. Andere personeel probeerde het nog goed te maken en was wel vriendelijk. Tip voor de eigenaar, geef het juiste voorbeeld en vergeet niet dat, ook in drukke tijden, de klant koning blijft!
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Wat een fantastische locatie om te eten, midden in een gezellige dorpskern, live muziek op de achtergrond en de gerechten worden bereid met verse producten! De bediening is erg gastvrij! Echt een aanrader!
avesant .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Een meer dan uitstekende kok,zowel voor vlees als vis kun je bij Bom uitstekend terecht.
Bediening wat afhanklijk van wie er lopen,de keuken is erg snel daar ligt het niet aan,bediening overigens wel vriendelijk.
Bom ziet er op de plaatjes aan de buitenkant niet al te aantrekkelijk uit binnen gezellig.
Dordrecht50 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Al jaren komen wij hier wel eens lunchen. Deze keer er met 4 personen gedineerd. Alle vier hebben we met smaak gegeten.
Zeer ontspannen en vriendelijke bediening.
Valery K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Verrassend aanbod van vegetarische gerechten, het ziet er heerlijk uit en het smaakt ook heerlijk! Het voorgerecht Crushi Vega, warme sushi met een krokant laagje en het hoofdgerecht Portobello groentenburger met Zeeuwse kaas zijn absolute aanraders voor niet alleen vega's maar voor iedereen die zich graag eens laat verrassen!
bomr .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Wat een fijne en mooie plek is dit zeg! Eerst een borrel op het terras en vervolgens binnen gegeten met 8 personen.
Na uitstekende borrel hapjes en de keuze uit een ruim assortiment van speciaal bieren, werd er een goede maar relatief simpele gerechten geserveerd. De saus van de biefstuk had wel iets steviger gekund wat mij betreft.
Een compliment voor de bediening, want die was vlot en klantvriendelijk.
Kortom, een plek waar ik graag weer terug zal komen.
John1972 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Top, niets meer over te zeggen. Geluncht op een vol terras, genoten van het mooie weer en de vriendelijke bediening. Ook nog tegen een schappelijke prijs. Mocht je de omgeving van Burg-Haamstede nog een keer te voet of per fiets willen verkennen (met mooi weer) dan is dit een prima tussenstop!