De Hooischuur

Koersendijk 7 7443 PP Nijverdal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Hooischuur

Jacco M.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Een pannenkoekenrestaurant als alle andere. Toch geen goede cijfers: we hadden gereserveerd maar het duurde erg lang voordat we een bestelling konden opnemen. De bediening is erg jong, niet getraind en daardoor niet goed. Op alle momenten dat we ze nodig hadden, moesten we zelf gaan zoeken.
De pannenkoeken zijn ok, maar niet speciaal en hetzelfde kan worden gezegd van het decor.
_M_M_ .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Op een gezellige en drukke zaterdagavond bij pannenkoekenhuis de Hooischuur in Nijverdal gaan eten. De bediening had het aardig druk, maar we werden gelukkig niet vergeten met onze bestellingen, dit was eerder weleens het geval, maar nu gelukkig niet. De bediening was vlot en vriendelijk, niets op aan te merken.
Waar ik wel wat op de aan te merken heb, zijn de prijzen die de Hooischuur tegenwoordig hanteert voor de pannenkoeken. De pannenkoeken met 1 of 2 ingredienten kostten nog wel onder de € 10,-, maar alle speciale pannenkoeken zijn nu al ver daarboven. Mijn partner bestelde de pannenkoek "De Nijverdaller" en deze kostte maar liefst € 14,00! Deze is amper te vergelijken met pannenkoek de Hooischuur en deze is al prijzig, nee helaas, dit bedrag was de pannenkoek niet waard. Ik zelf had de Van Goch pannenkoek en merkte op dat ook deze minstens een halve euro in prijs was gestegen en wel enkele euro's met 3 jaar geleden, jammer. Bij sommige grotere, wat mij betreft beter aangeschreven pannenkoekenhuizen betaal je minder dan wat je bij de Hooischuur doet, zonde, zo speciaal zijn de pannenkoeken bij deze gelegenheid niet. Jammer maar helaas, maar ik denk niet dat ik hier nog vaker terug kom.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
De Hooischuur biedt plaats voor jong en oud. Voor de kleinsten onder ons is er de pannenkoek muisie. Een kleine pannenkoek met een schaaltje vol met smarties, hagelslag en andere strooisels met een toefje slagroom en uiteraard een snoepmuisje. Vooral het versieren van de pannenkoek bleek een goed tijdverdrijf. Om mij heen zag ik goedgevulde en/of -belegde pannenkoeken. Ikzelf had de Van Gogh pannenkoek, een pannenkoek met geraspte aardappel (De Aardappeleters?), spek, ui en kaas. Zeker een aanrader!
Ulfman .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Reservering aan de telefoon, leuk te woord gestaan.
Ontvangst vriendelijk, jong personeel bijzonder hulpvaardig en beleefd.
Eten erg lekker en tot twee keer toe vraag of alles in orde was.
Drinken lekker koel, wijn goed.
Een aanrader ook voor gezinnen met kinderen, super!!
_M_M_ .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Prima pannenkoekenrestaurant met een hoop verscheidenheid aan diverse pannenkoeken. Smaakt zoals pannenkoeken horen te smaken. De bediening is soms wat lastig te wenken, decor is oké en verder prima prijs/kwaliteit-verhouding.