De Hoogklimmer

Meer informatie over restaurant De Hoogklimmer

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 23:00
- Lunch 11.00 - 17:00
Vrijdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
9,1
Voordelig
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Genoten van het wildmenu, zo als we gewend zijn van dit restaurant een zeer gastvrije bediening, en niet te vergeten de prachtige accommodatie! Compliment!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten met de AH actiebon. Het menu was uitstekend verzorgd en de bediening was vriendelijk en vlot. Bovendien vonden wij het restaurant gezellig ingericht en was er een fijne akoestiek waardoor we geen geluidsoverlast hadden van andere gasten. Echt een aanrader!
Nienke R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De Hoogklimmer is een prachtig restaurant waarbij oud en nieuw goed samen gaan. Mijn vriend en ik hebben onze gerechten zo uitgekozen dat we alles van het menu konden proeven en werkelijk alles was heerlijk. Werkelijk overal was aandacht aan besteed. Vaak merk je dat de bijgerechten ook een bijgedachte waren voor de chef, maar zelfs deze waren aandachtig bereid en dus heel lekker. Het bier was koud, de wijn en het eten waren lekker, wat wil een mens nog meer?
Aria2 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten in dit prachtig gerestaureerde gemeentehuis waar nog veel oude details bewaard zijn gebleven. Het eten was van prima kwaliteit en de grootte van de porties voldoende. Het enige puntje was dat de tijd tussen de gangen van ons wel iets korter mocht zijn, maar dat is persoonlijk. We komen hier zeker nog eens terug. Een pluim voor de vriendelijke bediening en voor de kok !
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met een bon van de AH actie. Zeer vriendelijk personeel. Ons kleine teckeltje mocht onder tafel liggen. Echt een aanrader dit restaurant. Als we weer in Denekamp zijn gaan we zeker terug.
Vonus .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Hier met de Ah zegels gegeten het eten was voortreffelijk . Zeer smaakvol de varkensoesters, de gefrituurde champignons en het ijstrio. Als we weer in de buurt zijn gaan wij er beslist weer eten.
Maarten P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De bediening was zeer slecht! Na 15-20 minuten zelf om de kaart en drinken moeten vragen. Ook tweede drankje zelf moeten vragen. Geen interesse, geen aandacht, geen service!

Locatie is prachtig en eten goed, maar dat compenseerde bovenstaande niet. Komen hier niet weer terug.
John.kroese .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met de restaurant aktie van Ah, hier gegeten. Het was een goed samensteld menu. Heerlijk gegeten. Top!
Enige minpunt, de bonbon bij de koffie vond ik niet lekker.
Hugo48 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Een prachtige locatie, het oudste raadhuis van Denekamp, gebouwd in 1921.
Je zit in de voormalige secretarie. Er is een mooie raadzaal boven.
Vooraf de champions in bierbeslag met knoflooksaus en salade. Heel lekker.
De varkensoester met pruim is goed. Een royale portie. Gebakken aardappeltjes en sla.
Nagerecht ook een flinke portie. 3 bollen ijs.
Mooie avond!
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
De hoogklimmer is een sfeervol restaurant gevestigd in het oude gemeentehuis in het centrum van Denekamp.
Het eten van van prima kwaliteit ook de bediening was prima.
Chiel D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
We hebben lekker gegeten, het eten werd snel geserveerd, op een prachtige locatie, met goedgemutste vriendelijke bediening
Liedy V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ondanks de beperkte keuze mogelijkheid, super gegeten. Hartelijke ontvangst. Sfeervolle locatie. Heerlijk relaxed. Mooi historisch pand.
KevinPegel .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Mijn vriendin en ik werden zeer netjes ontvangen. Het gebouw en het restaurant waren prachtig. Het eten was voortreffelijk, er was veel aandacht aan besteed. We maakten gebruik van de AH actie, en ondanks de geringe keuze was het eten verrassend en erg lekker. Aanrader!!
Maja S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening en de entourage waren geweldig. Wij hadden het AH menu en namen als voorgerecht champignons dordogne en als hoofdgerecht varkens haas. Onze buren namen ijs en dat vonden wij teveel dus namen we koffie met een bonbon. Alle lof voor De Hoogklimmer (rare naam trouwens voor zo'n mooi oud gebouw).
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. Bijzondere ambiance in voomalig en nog goed herkenbaar gemeentehuis. Prima diner. Aanrader.
Enschede1949 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Hartelijk ontvangst, fijne sfeer volle ruimte, goede, vriendelijke en vlotte bediening, menu van een uitstekende kwaliteit, prijsverhouding prima. Kortom een fijn restaurant van harte aan te bevelen voor een gezellig avondje uit.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
23 oktober gegeten bij de Hoogklimmer dankzij de AH-actie, meer dan voortreffelijk, we hebben genoten van het 3 gangen menu.
Bos.peter .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Uitstekend gegeten in een prachtig historisch gebouw. We werden zeer vriendelijk ontvangen en het uitserveren verliep ondanks dat het restaurant goed bezet was, zeer vlot. Het eten was prima, met zorg bereid en het was meer dan voldoende. Kortom we hebben een heerlijke avond gehad.
Jan.ijzerman .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten met AH-actie. Het eten was uitstekend, de sfeer - mede dankzij het vriendelijke en opgewekte personeel - was prima. We werden (door de actie) niet in een achteraf hoekje neergezet maar konden volop genieten van de prachtige ambiance. Mooi opgemaakte borden waren een lust voor het oog, de smaak was een streling voor de tong. Kortom een aanrader!!
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Ondanks de beperkte keuze binnen het AH-menu was er toch een heel lekkere maaltijd samen te stellen. Heerlijke gerechten, gezellige en vriendelijke bediening in een prachtig gerenoveerd oud gemeentehuis. Een aanrader!