De Hoogklimmer

Meer informatie over restaurant De Hoogklimmer

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 23:00
- Lunch 11.00 - 17:00
Vrijdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
9,2
Gerrit W.
r N.
r N.
adaterlaak .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Alles was top! Een prachtig gebouw en wat een fijn binnen komen, een warme deken! Warme kleuren, prachtige inrichting en wat een heerlijke stoelen. Het was goed bezet en toch een fijne rustige sfeer! En dan komt gelukkig ook een heerlijk diner! Drie gangen (AH zegelactie) , prachtig opgediend en erg lekker! We hebben van alles genoten en komen zeker terug. Voor het personeel een pluim, er was echte aandacht voor ons!
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Goede en prettige bediening. De opmaak en de smaak van de gerechten was perfect. Heerlijke wijn, beetje weinig in het glas. Heel mooie ruimte in een sfeervol oud stadhuis.
Jannie S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De gerechten zagen er mooi uit, voorgerecht met champignons smaakte heerlijk hoewel voor mij de knoflook wel erg overheerste en de sla iets meer dressing had gemogen , maar dat is persooonlijk. Hoeefdgerecht mooi opgemaakt, garnituren lekker en smaakvol, ook hierbij had de sla iets meer aandacht mogen hebben, het vlees was een tikkeltje droog( varkensoester) het toetje was een beetje een afknapper...weinig bijzonders driebolletjes supermarktijs en je had geen keuze..en nou lust ik idd toevallig geen pistache ijs...dat hebben we intern met elkaar opgelost ;-)
De Italiaanse rode huiswijn was heerlijk, krachtig en smaakvol!
De sfeer en ambiance maakte echter alle klein dingetjes ruim goed. We hebben een fijne avond gehad.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Sfeervol restaurant in een schitterend pand.
Wachttijd is een persoonlijke ervaring aangezien wij "vergeten" waren. Het heerlijke eten heeft dit zeker goed gemaakt.
esther D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een hele gezellige avond gehad met mijn familie! Het eten voldoet aan onze verwachting en het gemeentehuis ziet prachtig uit in zijn avond glorie, hier komen we zeker nog keer terug!
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Lekker gegeten in een leuk restaurant dat we nog niet kenden. Prima gerechten voor een aantrekkelijke prijs. Zeker aanrader om nog eens terug te komen.
Ilona G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten zag er verzorgd uit en smaakte heerlijk. De historische locatie - het voormalige gemeentehuis van Denekamp - was echt bijzonder. De bedrijfsleider gaf spontaan een rondleiding door het gebouw!
Sparr .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een hele fijne en mooie omgeving. De ontvangst was uiterst hartelijk en het eten was heerlijk. Een aanrader voor iedereen die eens in de buurt van Denekamp komt.
KarenDrost .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Uiterst hartelijk ontvangen in een wel heel bijzonder pand. Heerlijk gegeten, uitstekende bediening. Kortom: aanrader, en zeker voor herhaling vatbaar!
R. A.A. M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten heeft ons heerlijk gesmaakt, de borden zagen er mooi opgemaakt uit! De accommodatie is sfeervol en de bediening erg klantvriendelijk.
bob.schmidlin .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten was heerlijk, de ambiance is goed en de bediening was uiterst vriendelijk! We hebben gegeten met de Albert Heijn actie en we kregen een prima menu. Zeker voor herhaling vatbaar.
Carolien A.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
In het erg sfeervolle restaurant was voor ons de ronde tafel gedekt voor 5 personen wat ik erg kon waarderen. Het eten was erg lekker en prettige bediening. Een echte aanrader.
Mevrouw H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Zalig gegeten, uitgebreide kaart, kwalitatief goed, een prachtige ambiance, echt een uitje. De avond daarop hebben we weer daar gedineerd.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
In het oude sfeervolle gemeentehuis van de gemeente Denekamp hebben we van een heerlijk etentje genoten. Het was prima verzorgd.
A E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Het verrassingmenu tapas was erg lekker en meer dan voldoende.
De inrichting was ook erg sfeervol.
Kortom: in alle opzichten genoten!
i.geerlings .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Blij verrast met de keuze mogelijkheid en de vriendelijkheid van de medewerkers. Een aanrader! We hadden een hond bij ons, dat was geen probleem, er werd een rustige tafel voor ons uitgekozen.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Genoten van het wildmenu, zo als we gewend zijn van dit restaurant een zeer gastvrije bediening, en niet te vergeten de prachtige accommodatie! Compliment!