De Hoogklimmer

Meer informatie over restaurant De Hoogklimmer

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 23:00
- Lunch 11.00 - 17:00
Vrijdag t/m Zondag 10:30 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
9,2
eenmextra .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Het AH-IENS menu gehad, samen met mijn partner.
Mooi gelegen, indrukwekkende entree, vriendelijke gastvrije bediening, vlot, correct en behulpzaam. Lekkere huiswijn. champignons in bierbeslag smaakten prima, zo ook de varkensoesters. Verrassende smaakcombinatie. Het nagerecht een beetje gewoontjes. Het ijs was wel lekker, de koffie met de bonbon een beetje "kaal", vooral in vergelijking met het voorgaande. Wel een adres om te onthouden en nog eens met een zoek te vereren.
Henny J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima ontvangst, we voelden ons alleen erg "gelabeld" we zaten in een ruimte waar alleen AH menu's werden geserveerd. Dat vonden we een beetje vreemd. Eten was goed. En wat een prachtige ambiance.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooi restaurant in voormalig gemeentehuis, waar nog vele originele details bewaard zijn gebleven. Heerlijk gegeten met AH actie. Dit menu stond ook op de gewone kaart voor dezelfde prijs. Voorgerecht was heerlijk, champignons in bierbeslag en verse salade. Al hoofdgerecht ravioli met spinazie en ricotta, goede kwaliteit, portie had wat royaler gemogen. Dessert was trilogie van ijs, zeer smakelijk en mooi opgemaakte borden.
eenmextra .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een hartelijke ontvangst, uiterst vriendelijke en deskundige bediening. Het AH menu was goed verzorgd en voldeed aan de verwachtingen. De champignons in bierbeslag waren lekker evenals de varkensoester. De mosterdsaus, de pruimen, het spek, alles tesamen een heerlijke smaakcombinatie. Ik ben niet zo'n ijsliefhebber, maar mijn man vond het een prima dessert, de koffie met de bonbon vond ik beetje "kaal", vergeleken met het voor- en hoofdgerecht.
Al met al lekker gegeten en zeker een adres om in de toekomst nog eens bezoeken.
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ah-Iens menu gegeten:
Champignon dordogne: prima, verse champginons en vers deeg.
Varkenshaasmedailloins: ook prima, vlees was een tikkeltje droog maar goed op smaak met de bacon & pruim. garnituren waren ook lekker! knapperige groente, verse salade. Aardappels waren wat vet en de saus smaakte alsof hij al vaker was opgewarmd in de bain-marie bak.
Ijs: Zag er lekker uit dan het was! Mooi opgemaakt, flinke bollen ook. Alleen geen lekkere kwaliteit. Uberhaupt aardbeien ijs midden in de winter vind ik niet zo;n fantastische zet.
De bediening was vriendelijk, tot het serveren van het voorgerecht werden we ook vlot geholpen. Alleen daarna duurde het elke keer erg lang voordat we geholpen werden. Er zaten nog 3 a 4 tafeltjes en aslnog moesten we de 2 kelners vaak wenken om geholpen te worden.
Al met al een prima diner op een mooie locatie, en 'oke' service.
HaHeKe .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
goede ontvangst en vriendelijke bediening
door groepen van mensen aan een tafel wel wat veel lawaai maar dat is inherent aan uitgaan met een groep
Erve S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was echt erg lekker, wijn ok en bediening erg netjes en correct !! Het restaurant zat bij aankomst vol en toen mochten we op kosten van hun een drankje drinken bij de buurman , erg goed geregeld !
Gerrit W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten . Bijzonder aardige en behulpzame mensen. Echt een aanrader. Voor minder validen alles goed bereikbaar .
r N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Erg slechte bediening! Ons na het hoofdgerecht wel zeker 1 uur laten zitten.. maar er liep wel telkens personeel langs onze tafel die het waarschijnlijk wel zagen maar misschien van elkaar niet af wist? Omdat iedereen zich met elke tafel bemoeid maar erg slecht! Tot dat we ons dessert kregen werd ons nog niet gevraagd of we wat wouden drinken ook nog erg dom ook.. 45 min zeker zonder drinken gezeten daarna maar snel naar huis gegaan!
adaterlaak .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Alles was top! Een prachtig gebouw en wat een fijn binnen komen, een warme deken! Warme kleuren, prachtige inrichting en wat een heerlijke stoelen. Het was goed bezet en toch een fijne rustige sfeer! En dan komt gelukkig ook een heerlijk diner! Drie gangen (AH zegelactie) , prachtig opgediend en erg lekker! We hebben van alles genoten en komen zeker terug. Voor het personeel een pluim, er was echte aandacht voor ons!
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Goede en prettige bediening. De opmaak en de smaak van de gerechten was perfect. Heerlijke wijn, beetje weinig in het glas. Heel mooie ruimte in een sfeervol oud stadhuis.
Jannie S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De gerechten zagen er mooi uit, voorgerecht met champignons smaakte heerlijk hoewel voor mij de knoflook wel erg overheerste en de sla iets meer dressing had gemogen , maar dat is persooonlijk. Hoeefdgerecht mooi opgemaakt, garnituren lekker en smaakvol, ook hierbij had de sla iets meer aandacht mogen hebben, het vlees was een tikkeltje droog( varkensoester) het toetje was een beetje een afknapper...weinig bijzonders driebolletjes supermarktijs en je had geen keuze..en nou lust ik idd toevallig geen pistache ijs...dat hebben we intern met elkaar opgelost ;-)
De Italiaanse rode huiswijn was heerlijk, krachtig en smaakvol!
De sfeer en ambiance maakte echter alle klein dingetjes ruim goed. We hebben een fijne avond gehad.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Sfeervol restaurant in een schitterend pand.
Wachttijd is een persoonlijke ervaring aangezien wij "vergeten" waren. Het heerlijke eten heeft dit zeker goed gemaakt.
esther D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een hele gezellige avond gehad met mijn familie! Het eten voldoet aan onze verwachting en het gemeentehuis ziet prachtig uit in zijn avond glorie, hier komen we zeker nog keer terug!
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Lekker gegeten in een leuk restaurant dat we nog niet kenden. Prima gerechten voor een aantrekkelijke prijs. Zeker aanrader om nog eens terug te komen.
Sparr .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een hele fijne en mooie omgeving. De ontvangst was uiterst hartelijk en het eten was heerlijk. Een aanrader voor iedereen die eens in de buurt van Denekamp komt.
Ilona G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten zag er verzorgd uit en smaakte heerlijk. De historische locatie - het voormalige gemeentehuis van Denekamp - was echt bijzonder. De bedrijfsleider gaf spontaan een rondleiding door het gebouw!
KarenDrost .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Uiterst hartelijk ontvangen in een wel heel bijzonder pand. Heerlijk gegeten, uitstekende bediening. Kortom: aanrader, en zeker voor herhaling vatbaar!
R. A.A. M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten heeft ons heerlijk gesmaakt, de borden zagen er mooi opgemaakt uit! De accommodatie is sfeervol en de bediening erg klantvriendelijk.
bob.schmidlin .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten was heerlijk, de ambiance is goed en de bediening was uiterst vriendelijk! We hebben gegeten met de Albert Heijn actie en we kregen een prima menu. Zeker voor herhaling vatbaar.