De Hooghei

5,9
6,4
Cmverton .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Met ons team wezen eten. Na 15 minuten wachten kwam eindelijk iemand naar ons toe. Drinken besteld, toen was het wachten op de kaart, besteld. Heel land wachten op het hoofdgerecht. Aangegeven een allergie te hebben voor paprika en 3x expliciet benoemd ZONDER paprika. Na heel lang wachten eindelijk het hoofdgerecht... Met paprika. Kreeg wel snel nieuwe.
Voor 9 mensen 1 klein bakje sla, mini schaaltje appelmoes en gevraagd om extra patat wat we niet hebben gekregen. Nadat we klaar waren met eten nog een half uur met vieze borden, glazen en bakjes gezeten. We vroegen om de dessert kaart en of er afgeruimd kon worden. De helft van de vieze borden bleef nog steeds staan.
We zijn maar aan andere tafel gaan zitten en toen was het weer heel lang wachten op het dessert. We waren er 18.45 en gingen om 22.00 weg voor allen een hoofdgerecht en dessert. Het eten zelf was prima, maar de bediening is verschrikkelijk!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Gisteravond, 9 januari 2016 dus, hebben mijn vriendin en ik tapas gegeten bij De Hooghei in Berlicum. Bij binnenkomst in de bovenzaal werden we verwezen naar de benedenzaal, daar werd de tapas geserveerd. Aangekomen in dit verblijf viel me meteen de enorme herrie op, ik heb tegen de 80 db gemeten, niet leuk dus. De bediening was vriendelijk, maar toen we na 2 uur nog steeds maar 1 gang hadden gehad en daarover klaagden, werd ons uitgelegd dat er in de bovenzaal a la carte geserveerd werd, en dat had voorrang........(?) Zo is ons gezellig tapasavondje uiteindelijk een hele grote teleurstelling geworden. Wij gaan er de komende tijd zeker niet meer naar toe.
Frits R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Vandaag tweede kerstdag wezen eten met 19 personen waaronder 8 kinderen bij de Hooghei... Bij binnenkomst was onze reservering niet doorgekomen uiteindelijk na 45 minuten werden er tafels opgemaakt met natten tafelkleden... Uiteindelijk na wat geklaag was er ineens wel een reservering en konden we naar een andere zaal waar we alles ongeorganiseerd op schalen kregen. De kids waren inmiddels ongeduldig en lichtelijk geïrriteerd omdat ze honger hadden. Volgens de site zou de kerstman er zijn met cadeautjes voor de kinderen maar helaas niks gezien... Uiteindelijk hebben we gewoon de volle mep moeten betalen.. Eens maar nooit meer tweede kerstdag 2015 volledig mislukt!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Wij zijn gisteravond, dus op een zaterdagavond met 4 personen daar geweest. We hadden voor tapas gekozen. Het eten was heel lekker, de bediening kwam regelmatig vragen of alles goed was,ook al zat het vol. Je kon zelf op de blaadjes schrijven of je het vlees doorbakken wilde hebben of niet. Veel keuze op de tapas kaart, vooral de koude voorgerechten, maar ook het vlees,vis en desert was voldoende te kiezen. We hebben een leuke avond gehad en kunnen het zeker aanraden bij andere
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Prima definitie van freetschuur. Aangezien het om een team-uitje ging niet volledig waardeloos, maar ik heb medelijden met de mensen die hier vrijwillig naartoe gaan. De live-coocking chefs compenseren het niveau van het buffet nog enigszins, maar de 'all you can eat & drink voor 2 uur' formule trekt nu niet echt het 'gezellig avondje uit' publiek aan.
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Wij zijn op vrijdag avond met 6 personen tapas wezen eten. De keuze is ruim en de kwaliteit was echt super .elk gerecht smaakte lekker en het vlees was heerlijk mals. Enige minpunt wij waren de enigste! Snap er echt niks van dit restaurant verdiend echt beter het personeel is ook echt heel behulpzaam en vriendelijk.wij komen hier zeker nog terug
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Tweede kerstdag met een tafel van 12 personen gegeten. Koud voorgerecht met ardennerham die te dik was gesneden en was daardoor niet te eten, twee kleine stukjes meloen........waardeloos! Mostertsoep was een dikke pap en koud. Groentesoep ook koud zelfs na teruggave voor opwarmen nog te koud. Bediening waardeloos, hier gaan we dus noooooit meer naar toe!!!!!! En dat voor een dikke prijs. We snappen niet dat er zoveel mensen daar gaan eten. Volgende keer weer gewoon naar een ander restaurant! Jammer Ties.
Boeijmeer .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
1e kerstdag lopend buffet gehad bij de Hooghei. Was zeer zeer slecht. Eten was niet erg warm. Opstelling van het eten was te klein, rare opstelling, en zeer ongeorganiseerd. Gasten die een wok of een gebakken gerecht wilden sloten het geheel af,waardoor andere gasten niet bij de standaard gerechten kon. Al het vlees was droog en verrimpeld en alles smaakte hetzelfde, enigste verschil was de kruiden die er veel te veel opzaten. Kompliment voor de kok die de soep had gemaakt die was lekker.
Er hing geen kerstsfeer, was kaal niet echt aangekleed voor kerst.
Al met al de 1e en de laatste keer dat ik bij de Hooghei heb gegeten. De helft van de prijs zou nog te duur zijn geweest.
Juud55 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2013
We hebben Tapas gegeten bij de Hooghei. Een leuke ruimte zo in de kelder. helaas mogen de tapas geen tapas heten, het enige tapasachtige eraan was dat ze in bruine ovenschaaltje zaten. de gehaktballetjes leken bijvoorbeeld op van die fabrieksballen met opgedroogde satesaus erbij. De gamba's leken niets meer dan slappe diepvriesgarnalen. je zou zelf het tempo kunnnen bepalen adhv het inleveren van je lijstje, omdat we met 3 kinderen waren probeerde we het tempo erin te houden, dat is niet gelukt. Iedereen keer lang wachten, het laatste lijste raakte zelfs kwijt maar dat werd pas na een half uur wachten opgemerkt. Jammer!