De Hooghcamer

Nobelstraat 65 3231 BB Brielle Nederland Kaart

Over het restaurant De Hooghcamer

Verrassingen in de historische Hooghcamer

Het 14e eeuwse pand werd in die tijd ook De Hooghcamer genoemd. De bioscoop die er de laaste tijd zat is getransformeerd in een mooi restaurant. Op de kaart staan uitgebalanceerde Franse gerechten -laat je vooral verrassen tot en met zes gangen! Fijn is dat ze de allergien erbij hebben gezet. De Hooghcamer is ook officiëel een trouwlocatie en verzorgt deze mooie dag tot in de puntjes.

Meer informatie over restaurant De Hooghcamer

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00
- High Tea 12:00 - 16:30

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zondagavond gegeten bij de Hooghcamer.....ECHT FANTASTISCH!!!!
Eten superlekker, bediening correct en vlot....niets op aan te merken.
Wil dit restaurant dan ook aan iedereen aanbevelen!!!! Van ons krijgen jullie een 10!!!!
Briozeiler .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Na een selectie in de uitgebreide regio bij dit restaurant uitgekomen vanwege de goede recensies. We waren met z'n vijven. Bij aankomst waren we aangenaam verrast door de ambiance en we kregen een prachtige plek toegewezen. Helaas begon na 5 minuten de ellende. Omdat er een rolstoel gebruiker binnen kwam die alleen aan onze tafel kon zitten werden wij verwezen naar een tochtig hoekje waar onze dames het niet warm hadden. Dat was al een teleurstelling maar daar konden we mee leven. Na twee en een half uur hadden we eindelijk ons hoofdgerecht waardoor we in totaal vier uur binnen hebben gezeten. Het eten was prima maar de bediening onprofessioneel en slecht opgeleid. Warme borden werden niet op tafel gezet maar aangereikt, men had een gerecht over het hoofd gezien die overigens snel werd geserveerd, men wist niet goed wat er geserveerd werd, lege borden bleven lang op tafel staan. Bij meerdere tafels om ons heen werd er gemopperd, het werd op een gegeven moment bijna gênant. Gelukkig boot men excuses aan en kregen we een rondje van de zaak, maar het was een pleister op een wond. Samenvattend kunnen we zeggen dat zowel de keuken als het bedienend personeel niet berekend waren op een redelijk gevuld restaurant. Dit restaurant zullen we niet meer overwegen.
Dhr_Selens .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten en gedronken. Spare ribs zijn ongelooflijk lekker. Leuk restaurant, mooi aangekleed met hele aardige bediening. Echt een aanrader!
jeannette_vries .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Bij binnenkomst netjes ontvangen. Super gegeten! Leuke, enthousiaste vlotte bediening. Wij waren blij verrast. Voor herhaling vatbaar
JanvandeWal .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
de Hooghcamer heeft ons positief verrast.
het team is professioneel en toch super vriendelijk
het surprise menu hadden we zelf nooit zo samengesteld, maar alles was heerlijk.
Een absolute aanrader, en we gaan zeker terug
Fam. van de Wal
hlwolffers .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het etentje was voortreffelijk,en de bediening was geweldig ,ontvangst door een hele sympathieke meneer en een gezellige serveerster,dus totaal geen min punten ,voor herhaling vatbaar.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten, veel keus op de aangepaste AH menu kaart. Prima bediening. Zeker voor herhaling vatbaar! -------------
P. H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wat een mooi restaurant! We hadden vooraf aangegeven gluten- en lactosevrij. Vervolgens van de kok uitleg gehad over de gerechten wat wel/niet gluten- en lactosevrij was. Wist waar ie het over had, super! Uiteindelijk heerlijk 3 gangen gegeten!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We hadden eerder een slechte ervaring in een ander restaurant met de AH actie dus we waren een beetje huiverig. Maar we waren zeer positief verrast met deze keuze, zeer goed restaurant met een zorgvuldig ontworpen AH actie menukaart, een aanrader. Eten was erg lekker in het bijzonder de spareribs, voldoende grote porties en het toetje was ook erg lekker,zeker dat yoghurt honing ijs als afsluiting bij de koffie kregen wij i.p.v. en koekje baileys ik ben en baileys liefhebber dus beter kon het niet.Ook het personeel was erg vriendelijk.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijke lunches, een drie gangen lunch voor € 9,95 genomen, keuze uit vele broodjes en een soepje echt heerlijk genoten met een klein lekker dessert, helemaal af. Ik kom hier graag.
Elize D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Wij hebben hier gisteren met de AH actie gegeten en kunnen niet anders dan 3 tienen geven. We hadden het viergangen verrassingsmenu genomen en waren inderdaad verrast. Wat een voortreffelijke smaken! Culinair voor gewone prijzen. Ook de fles rode wijn (Malvasia Nera) smaakte als een dure Amarone, maar dan voor een normaal prijsje. Uiterst vriendelijke bediening met kennis van zaken en heel mooi ingericht met comfortabele stoelen. Kortom, een absolute aanrader!!!
a.meurs91 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Fantastisch .mooie zaak. Goed personeel. Weten waar ze over praten. Goede uitleg over wat je gaat eten. Geen probleem om iets te veranderen. Héérlijk gegeten. Echt aan te bevelen. En !!! Kwaliteit voor je geld.
bedankt mevrouw meurs wij zijn blij dat u het zo naar uw zin heeft in ons restaurant.

Reactie van proever:

We komen snel weer eten. mmm
Anneloes D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een bijzondere ambiance! Parkeerplek dichtbij! Zeer vriendelijk personeel die open staan voor een praatje en tips hebben gegeven over Brielle en omgeving. Voor mensen die niet uit de omgeving komen (zoals wij) zie je het niet direct liggen vanaf het water, maar het is het bezoeken zeker waard! Er is echt niets op te merken aan het eten. Alles was lekker en goed verzorgd! Leuke plek aan het raam!
Bedankt voor de recensie, ik hoop dat jullie nog een paar leuke dagen hebben gehad en misschien zelfs nog een stukje hebben kunnen varen.

Misschien tot de volgende keer.
Groeten marvin

Reactie van proever:

Toevallig vandaag gefietst en gevaren! Was ook heerlijk en een aanrader!
Gerben08 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Hallo Beste mensen, we hebben gisteravond(19-08-'16) bij jullie gegeten, na reservering via de website. Wat een leuke verrassing was dit restaurant. Was de eerste keer voor ons in dit restaurant. Zelf heb ik een verrassing 4-gangen menu gekozen, voor mijn partner een 3 gangen menu, met een extra tussengerecht (op advies van de bediening..., goede keuze geweest overigens). Heerlijk gegeten, leuke samenstelling van het menu. Er is voldoende keuze op de kaart, voor een heel schappelijke prijs. Ter verbetering...; de bijgeserveerde frites waren wat "doorgebakken", jammer..., tussen de gerechten door was de wachttijd soms wat lang. Het nagerecht was van prima kwaliteit, echt heerlijk gegeten. Hoe later op de avond, hoe rumoeriger het werd in het pand, erg veel " bijgeluiden". Voor de volgende keer zullen we vragen om een tafel aan het raam, scheelt misschien wat ik de akoestiek... En allerlei rondrennende kinderen in de zaak, beetje jammer als je lekker rustig wilt uit eten.
Gaan jullie vooral door met dit concept, prima bereikbaar, voldoende parkeer gelegenheid, mooi pand, mooi gevulde menukaart. Complimenten aan de kok namens ons.
Hartelijk dank voor jullie reactie, wat betreft de wachttijden doen wij ons uiterste best om het zo aangenaam mogelijk te maken.
De kinderen zien wij ook liever gewoon op de stoelen maar dat ligt aan de ouders natuurlijk zelf wil ik graag ook dat ze blijven zitten.
Hoe drukker het is hoe meer geluid daarbij geproduceerd wordt natuurlijk volgende keer vragen naar tafel 24 dat is het rustigste tafeltje.

en bedankt voor de complimenten.
met vriendelijke groet het team van de hooghcamer.
Meta K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Onverwacht lekker gegeten.
Alles was zeer smaakvol, broodje, krokante sushi, heerlijke pasta, lekker kalfsvlees en tenslotte een mooi en lekker dessert. Alles klopte !
Ook leuk dat de kok nog even langs kwam. Dit restaurant kunnen we iedereen aanbevelen.
Hartelijk dank dat jullie onverwacht geweest zijn, fijne vakantie nog en wandel ze.
kahlan65 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gezellig restaurant, vlotte bediening en lekker eten. Er is gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Het restaurant heeft een goede, gevarieerde menukaart gemaakt voor deze actie. Prima gegeten!!
Bedankt voor jullie komst en fijn dat jullie zo lekker gegeten hebben graag tot een volgende keer.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Met een redelijk grote groep geluncht, zeer gezellige bediening. Heerlijk gegeten. Een aanrader, we komen graag nog eens terug
Bedankt voor de reactie, graag tot een volgende keer in brielle.
Dijaan .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Heb gisteren met n groep van 22 gedineerd in de Hooghcamer. Mooi 4 gangen menu werd geserveerd. Keurig op tijd, prima gepresenteerd. Twee dagen eerder was ik met mijn speciale wensenlijstje langsgegaan. Best lastig, maar voor mij werd ook een heerlijk 4 gangenmenu klaargemaakt. Heerlijk! Bedankt!!
Mark E.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
3 gangen lunch bestaande uit een half ingeschonken kopje soep uit wen cappucino glas. Broodje warm vlees is lauw fijn gesneden fricandeau uit de magnetron die niet op smaak was en zonder garnituur ( ui en paprika enz ) geserveerd op een taai pistoletje. Dessert is een mini blokje brownie die niet zelf gemaakt is en wederom uit de magnetron met een klein bolletje sorbet ijs. En vragen om een ID kaart aan iemand van 25 omdat deze een biertje wilt?? Eens maar nooit meer
Beste Mark hartelijk dank voor jou recensie, graag hadden wij dit op het moment zelf willen horen van je zodat wij er wat aan zouden kunnen veranderen (als mede collega van de horeca zou je dit moeten weten ;). De door jou opbouwende punten moet ik een beetje ontkrachten want wij hebben helemaal geen magnetron. op de menukaart staat de omschrijving van het broodje warm vlees( staat geen paprika of ui bij vermeld) Voor € 10,95 kun je bij ons inderdaad een cappuccino kop met een soepje, een broodje en een klein dessertje verwachten (welke zeer zeker zelf gemaakt is). zoals beschreven staat in de menukaart. Spijtig dat er om een legitimatie gevraagd is en je daar een naar gevoel bij krijgt, maar is soms moeilijk in te schatten.

Je mag altijd even contact opnemen met mij misschien kunnen wij een oplossing verzinnen waarbij je een tevreden gevoel hebt.

Met vriendelijke groet,
Marvin Rouss

Reactie van proever:

De door mij opgebouwde punten zijn zoals ik deze heb ervaren! Daarnaast denk ik dat u mij vergist met een ander aangezien ik niet in de horeca werkzaam ben. Ik ben iig zwaar ontevreden over het geen wat jullie serveren zelfs voor die prijs.
Wenn_ .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij De Hooghcamer. Normaal ben ik geen spareribs liefhebber, maar na alle goede verhalen was ik er toch erg benieuwd naar geworden. Niets gelogen over de goede kwaliteit van de spareribs, het vlees was mals en de rest van het eten was ook gewoon super! Goede en zeer vriendelijke service.