Over het restaurant De Hooghcamer

Verrassingen in de historische Hooghcamer

Het 14e eeuwse pand werd in die tijd ook De Hooghcamer genoemd. De bioscoop die er de laaste tijd zat is getransformeerd in een mooi restaurant. Op de kaart staan uitgebalanceerde Franse gerechten -laat je vooral verrassen tot en met zes gangen! Fijn is dat ze de allergien erbij hebben gezet. De Hooghcamer is ook officiëel een trouwlocatie en verzorgt deze mooie dag tot in de puntjes.

Meer informatie over restaurant De Hooghcamer

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00
- High Tea 12:00 - 16:30

Jouw recensie over het restaurant De Hooghcamer

Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Met een grote groep hier gegeten ( 40 personen). Vastgesteld menu met 2 voorgerechten. De kleinere eter had toen eigelijk al genoeg. Een klein soepje was wellicht prettiger geweest.
Groot hoofdgerecht waarbij ook nog puntzakken friet op tafel gezet werden. Prettig voor de grote eter, masr mijn bord ging half leeggegeten naar de keuken terug. Hoofdgerecht had warmer gemogen.
Voldoende personeel, maar sommigen nog wat onervaren in de bediening.
Prettig dat er voor een groter gezelschap een aparte ruimte is.
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
super lekker eten (gevulde tomatensoep, hertenbiefstuk, notentaartje met caramel en yoghurt ijs) en de Merlot was ook heerlijk.
Donny M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten, goeie snelle bediening, lunch gerechten wat simpeltjes, 3 keer hier gegeten, ook als het wat drukker is een goeie service. Goeie prijs kwaliteit verhouding en een leuke ambiance.
Fred R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellig restaurant, heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.
Het was een hele gezellige avond met vrienden.
Ideaal is dat de voorgerechten uit halve porties besteld kunnen worden.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Het eten was echt heerlijk. Een prachtig en schoon restaurant. Ook goede bediening. Kortom perfect
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellige ontvangst en bediening. Dat is al het halve werk. Aanrader zijn de spareribs. Heerlijk lang gegaard, vlees valt zo van het botje af. Je zit dus niet van oor tot oor onder. Je kan het gewoon met mes en vork eten. Vooraf hadden we sushi met gefrituurde rijst, ook erg lekker. En als dessert hadden we de creme brulee en de notentaart met yoghurt ijs. Als je van noten houdt moet je deze zeker nemen. Verder gewoon een leuk restaurant.
lenco-73 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met de A.H. restaurantactie hier wezen eten,we vonden het allebei erg goed,carpaccio was lekker en de spareribs waren inderdaad fantastisch.
Het was zo veel dat ik de laatste niet meer op kon,dus als we wilde konden we die nog mee naar huis nemen,dus dat maar gedaan en onze zoon heeft hem later op de avond lekker op gesmikkeld.
Het personeel was ook erg vriendelijk en de hele zaak zag er erg mooi uit,we waren er in het verleden al eens een keer wezen lunchen en dat was toen ook al voor de prijs behoorlijk goed.
we komen vast nog eens terug.
C L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Nette ontvangst, helaas stonden de tafels waar wij werden geplaatst erg dicht op elkaar dus we konden van beide kanten de gesprekken van onze buren meeluisteren. Het eten was veel te gaar, zat voor mij geen bite meer aan.
Cobu D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zondagavond gegeten bij de Hooghcamer.....ECHT FANTASTISCH!!!!
Eten superlekker, bediening correct en vlot....niets op aan te merken.
Wil dit restaurant dan ook aan iedereen aanbevelen!!!! Van ons krijgen jullie een 10!!!!
Briozeiler .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Na een selectie in de uitgebreide regio bij dit restaurant uitgekomen vanwege de goede recensies. We waren met z'n vijven. Bij aankomst waren we aangenaam verrast door de ambiance en we kregen een prachtige plek toegewezen. Helaas begon na 5 minuten de ellende. Omdat er een rolstoel gebruiker binnen kwam die alleen aan onze tafel kon zitten werden wij verwezen naar een tochtig hoekje waar onze dames het niet warm hadden. Dat was al een teleurstelling maar daar konden we mee leven. Na twee en een half uur hadden we eindelijk ons hoofdgerecht waardoor we in totaal vier uur binnen hebben gezeten. Het eten was prima maar de bediening onprofessioneel en slecht opgeleid. Warme borden werden niet op tafel gezet maar aangereikt, men had een gerecht over het hoofd gezien die overigens snel werd geserveerd, men wist niet goed wat er geserveerd werd, lege borden bleven lang op tafel staan. Bij meerdere tafels om ons heen werd er gemopperd, het werd op een gegeven moment bijna gênant. Gelukkig boot men excuses aan en kregen we een rondje van de zaak, maar het was een pleister op een wond. Samenvattend kunnen we zeggen dat zowel de keuken als het bedienend personeel niet berekend waren op een redelijk gevuld restaurant. Dit restaurant zullen we niet meer overwegen.
Dhr_Selens .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten en gedronken. Spare ribs zijn ongelooflijk lekker. Leuk restaurant, mooi aangekleed met hele aardige bediening. Echt een aanrader!
jeannette_vries .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Bij binnenkomst netjes ontvangen. Super gegeten! Leuke, enthousiaste vlotte bediening. Wij waren blij verrast. Voor herhaling vatbaar
JanvandeWal .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
de Hooghcamer heeft ons positief verrast.
het team is professioneel en toch super vriendelijk
het surprise menu hadden we zelf nooit zo samengesteld, maar alles was heerlijk.
Een absolute aanrader, en we gaan zeker terug
Fam. van de Wal
hlwolffers .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het etentje was voortreffelijk,en de bediening was geweldig ,ontvangst door een hele sympathieke meneer en een gezellige serveerster,dus totaal geen min punten ,voor herhaling vatbaar.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten, veel keus op de aangepaste AH menu kaart. Prima bediening. Zeker voor herhaling vatbaar! -------------
P. H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wat een mooi restaurant! We hadden vooraf aangegeven gluten- en lactosevrij. Vervolgens van de kok uitleg gehad over de gerechten wat wel/niet gluten- en lactosevrij was. Wist waar ie het over had, super! Uiteindelijk heerlijk 3 gangen gegeten!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We hadden eerder een slechte ervaring in een ander restaurant met de AH actie dus we waren een beetje huiverig. Maar we waren zeer positief verrast met deze keuze, zeer goed restaurant met een zorgvuldig ontworpen AH actie menukaart, een aanrader. Eten was erg lekker in het bijzonder de spareribs, voldoende grote porties en het toetje was ook erg lekker,zeker dat yoghurt honing ijs als afsluiting bij de koffie kregen wij i.p.v. en koekje baileys ik ben en baileys liefhebber dus beter kon het niet.Ook het personeel was erg vriendelijk.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijke lunches, een drie gangen lunch voor € 9,95 genomen, keuze uit vele broodjes en een soepje echt heerlijk genoten met een klein lekker dessert, helemaal af. Ik kom hier graag.
E.r.c. D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Wij hebben hier gisteren met de AH actie gegeten en kunnen niet anders dan 3 tienen geven. We hadden het viergangen verrassingsmenu genomen en waren inderdaad verrast. Wat een voortreffelijke smaken! Culinair voor gewone prijzen. Ook de fles rode wijn (Malvasia Nera) smaakte als een dure Amarone, maar dan voor een normaal prijsje. Uiterst vriendelijke bediening met kennis van zaken en heel mooi ingericht met comfortabele stoelen. Kortom, een absolute aanrader!!!
a.meurs91 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Fantastisch .mooie zaak. Goed personeel. Weten waar ze over praten. Goede uitleg over wat je gaat eten. Geen probleem om iets te veranderen. Héérlijk gegeten. Echt aan te bevelen. En !!! Kwaliteit voor je geld.
bedankt mevrouw meurs wij zijn blij dat u het zo naar uw zin heeft in ons restaurant.

Reactie van proever:

We komen snel weer eten. mmm